Rekoh bi da zavisi sta je ispod stanice ako su tamo prigradse i gradske zeleznica onda pitanje nije trivijalno. Komplikovane slucaje ima preko pa je nagib neizbezan kada se npr. prokopa tunel brzih pruga da bi isao propusnom pravcu. Takav slucaj je u Barceloni, Berlinu i Stuttgartu. U Minhenu ce ispod stanice u krajnoj varijanti prolaziti dve prigradske i tri gradske zeleznice a bice najfrekventnija stanica sveta (450.000 putnika, posle NY je najvece na svetu). U slucaju Stuttgart 21, nagib stanice je 15 promila, sto zakonsko neomogucava da u njoj vozovi budu opremljeni, mogu samo da prime putnike a nikad da se zadrzavaju.
Za krivine u Prokopu, koliko je radius a takodeu krivini prema Dedinju? Pa i vijadukt prema Vracarskom tunelu je u krivini, ali su sve na izlazu iz stanice, pa realno nisu hendikep?
Za krivine u Prokopu, koliko je radius a takodeu krivini prema Dedinju? Pa i vijadukt prema Vracarskom tunelu je u krivini, ali su sve na izlazu iz stanice, pa realno nisu hendikep?