Jednim delom je to,ali je tu i ono niko nije uspeo da završi,ali smo mi uspeli.I ono mi smo izgradili vi samo treba da koristite.Slična priča saa Biciklističkim stazama,posle 2 meseca nema ih.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640204#p640204:3r8g4c90 je napisao(la):Дошљак » Čet Jul 18, 2019 5:20 pm[/url]":3r8g4c90]Укратко, баш их брига за Прокоп.
Pa hoćemo u Evropu! :mrgreen:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644965#p644965:3r8g4c90 je napisao(la):nekianonimnilik » Pet Avg 02, 2019 11:38 pm[/url]":3r8g4c90]ma nek se pokrije gore necim, na ovu armaturu moze neko oko da istera, samo je bitno da ima klonju, da se kupi karta, automat/trafika za pica i grickalice, i metro kad bude, sve ostalo nije ni glavna imala, koji ce nam moj trzni centar na stanici???
jao vidi bas smo fensi jes da imamo 3.44*10^56 trznih centara sirom grada al samo je ovaj na zeleznickoj stanici, svaka nam cast, pravi smo evropejci
Blago meni,sa koferom na toj rampi![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=645839#p645839:3r8g4c90 je napisao(la):JohnnyLee » Uto Avg 06, 2019 9:25 am[/url]":3r8g4c90]не знам зашто су ово радили када већ постоје рампе између свих перона
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647200#p647200:2k48okzm je napisao(la):мајстор » 10 Aug 2019 09:22 am[/url]":2k48okzm]Вероватно ће слика и за 10 година бити иста што се станице тиче, можда нестану Бип и слкладиште!
Ovo je zamena teze. Nije lokacija kriva sto se Prokop nije zavrsio. Njegova sudbina nosi breme sto je bio projekt SPS-a i Slobodan Milosevica u "21 projekat za 21 vek". Na to se posle 5. Oktobra gledalo sa najvecom prezirom, a Prokop je dobio pecat socialistokog projekta. Cudno je samo sto ga tada nisu zakopali, tendencija je postojala. Prokop je ogledalo politickog partikularizma post-jugoslovenskog drustva. Na odlicnom je mestu - razlozi da se nije nastavljo nisu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647311#p647311:148645h7 je napisao(la):spatiotecte » 10 Aug 2019 02:40 pm[/url]":148645h7][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647200#p647200:148645h7 je napisao(la):мајстор » 10 Aug 2019 09:22 am[/url]":148645h7]Вероватно ће слика и за 10 година бити иста што се станице тиче, можда нестану Бип и слкладиште!
Ova stanica ce sama od sebe pokazati da je njena gradnja najveci promasaj u poslednjih 100 godina, a to sto se ona ni ne moze zavrsiti ni posle promene 4 naziva drzave samo dokazuje koliko je ona i po svojoj zamisli i po svom polozaju jedna od najgorih ako ne i najgora odluka ovog grada.
A koja zeleznicka stanica sa 350.000 putnika dnevno zavisi od autobuske stanice. Ima toga u Indiji, u zemljama tkzv. prvog sveta nema. Ali zato opsluzuju brze pruge i metro stanice. Ovo zadnje na Prokopu nije tema. Nije ni u NBG, pa su obe sekundarnog karaktera kad kao gradsko cvoriste zeleznicke infrastrukture. Naravno je moglo i graditi i glavnu u NBG ali se islo na ovo resenje u Prokopu pa i metro prikljucaka. Da je to dobio, nebi bilo razloga na kritike lokacije.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647491#p647491:2etqj5tg je napisao(la):Pendolino » 11 Aug 2019 08:17 am[/url]":2etqj5tg]Upravo tako. Još kad Autobuska dođe na NBG ne vidim zbog čega tamo nije i glavna železnička?
Ne razumem argumentaciju. Sinski sistem je nazavisan linearni sistem, bilo gde da postavim veliku zeleznicku stanicu moram imati neki feader za putnike od te tacke. To je na vecim stanicama uglavnom metro (metropole). Taj sistem ne postoji u BG, ali je bio predviden na Prokopu. Odustalo se, pa koja argumentacija sada ide u prilog da je na pogresnom mestu, kada je sve sto fali taj prikljucak (da postoji metro za dve minute bi otisao na Terazije). Izveden projekt je inace taj koji je nastao pod vladavinom SPS, kraj osamdesetih i polovina devedesetih. Ne pricam o Beogradskom zeleznickom cvoru, to je projekt sedamdesetih, ali sam do danas realizovan Prokop je onaj koji je projektovan i nastao 1990ih: Onda je "u prisustvu predsednika Republike Slobodana Milosevica proglasen pocetak izgradnje glavne beogradske zeleznicke stanice Prokop". (NIN, 2376, 23. Jul 1996) A bas su ga politicki naslednici zaustavile sto je bio flagship project SPSa. Nije ni sada na glasilu i ne vidim vecih aktivnosti po njemu, a flagship je iskljucivo Belgrade waterfront. Nebi ni NBG bolje prosao i da je bolje smesten od Prokopa. A sto se putnika 70ih i danas tice, da se spusti obim automobilskog prevoza na nivo 70ih, dostigle bi zeleznice te 45.000 na Prokopu. Putnike ima danas vise nego ikad ali ne koriste zeleznicu. A dobra ti je zapazenja da je nesto drugo u pitanju, to je business. Njega nema na ovakvim zeleznicama koje sada voze po Srbiji, pa business beze u nekretnine na Belgrade waterfront. Na kvadratu zaradi i investitor, i drzava i grad. A za Proko traze investitor koji za svoj novac treba uloziti u drzavne zeleznice.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647527#p647527:2liarxhu je napisao(la):spatiotecte » 11 Aug 2019 11:30 am[/url]":2liarxhu]Naravno da Prokop nije na odlicnom mestu, on trenutno ima promet 5000 putnika i najbolje procene za njega su planirale 40000 putnika.
Beograd glavna je 1970te vec imala 45000.
Prokop nece nikad uspeti da zazivi u meri kojoj bi odgovaralo jednom gradu od 2 miliona stanovnika i nece nikad moci da igra ulogu Glavne stanice.
I naravno da je lokacija kriva sto nesto ne moze da se zavrsi jer ta lokacija u rupi i usred nicega je zahtevala da se prokopaju silni zeleznicki tuneli do nje i da se izgradi most kao i da se iskopa celo jedno brdo da bi se tu ugurala nekakva stanica.
A to nije projekat Milosevica vec je zapoceto 1977, i to nije uspela da izgura do kraja ni SFRJ, ni SRJ, ni SCG pa ni Srbija danas.
Prosto je projekat komplikovan, lose lociran, preskup i neadekvatan za nase potrebe.
Da podsetim da je mala i siromasna Srbija iz 1884te uspela da izgradi zeleznicku stanicu za manje od 3 godine a ovo cudo u rupi nismo uspeli da zavrsimo od 1977te.
Prihvatili to mi ili ne, ako se nesto gradi 42 godine i da je i dalje daleko od zavrsetka a pritom su ga gradila 4 razlicita politicka uredjenja a niko nije uspeo da ga zavrsi, to znaci da problem nije politicke prirode vec je nesto drugo u pitanju.