Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Zar ne bi bilo najefikasnije da se umesto ozbiljnijih trajno-privremenih objekata na pogrešnoj strani zgrade i iznad trenutne ploče, sva energija usmeri na što skoriji završetak prvih koloseka, ulaznog dela zgrade i pravog ulaza ispred toga, sa strane auto puta? Dakle ništa iznad trenutnog nivoa ploče, ali sve ispod njega. Tu bi (na ulazu) posle bilo sasvim dovoljno mesta i za privremene sadržaje koji su ustvari planirani za gornje nivoe. Time se istovremeno eliminišu i stepenice i potreba da se ide na bilo koji gornji nivo. Ulazi u zgradu bi (pretpostavljam) bili na nivou pothodnika, a već postoje rampe do nivoa koloseka. A sve iznad ploče je onda trenutno nepotrebno, pa se može odložiti i raditi polako, kvalitetno i kad bude bilo para i potražnje za tim prostorom.


Pogledajte prilog 1
 
То је требало да се уради и пре плочица и кречења перона и пре саобраћајнице на плочи.
 
kuća se ne pravi od krova ka temelju, već temelj, pa zidanje zidova pa onda dolazi krov
 
Овде је све урађено наопако, прво пола темеља и зидова, па инсталације (пруга, перони...) па врата на горњој плочи (улаз) па задњи колски приступ, а о крову (садржајима на плочи) се већа. Фазност као код оне издограђиване куће на Жаркову што је скоро окачена слика на теми коним то дозволи.
 
Prokop je leksikon brljotina i fuckup-ova, ali ubedljivo najveća pobeda su mi one stepenice između čekaonica i perona. Samo me zanima šta je prolazilo kroz glave projektanata kada su to smišljali. Šta ih je toliko dekoncentrisalo u tom momentu da smisle i previde takvu glupost? Ili je možda bila tolika k****bolja da ih je mrzelo da smišljaju neku alternativu? Sve u svemu, vrlo fascinantna pojava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569702#p569702:1z4l7kmz je napisao(la):
Bender Rodriguez » Пон Сеп 24, 2018 6:17 pm[/url]":1z4l7kmz]Prokop je leksikon brljotina i fuckup-ova, ali ubedljivo najveća pobeda su mi one stepenice između čekaonica i perona. Samo me zanima šta je prolazilo kroz glave projektanata kada su to smišljali. Šta ih je toliko dekoncentrisalo u tom momentu da smisle i previde takvu glupost? Ili je možda bila tolika k****bolja da ih je mrzelo da smišljaju neku alternativu? Sve u svemu, vrlo fascinantna pojava.
Просто, та чекаоница није замишљена као чекаоница, као што ни главни улаз није предвиђен ту, главна чекаоница тј. шалтер сала треба да буде на страни до аутопута. Ово данашње решење је последица тога што је објекат пуштен у функцију а да није довршен до краја.
 
Dobro ali u svakom slučaju je debilno imati železničku stanicu sa toliko stepenica i nivoa, zar ne? Ko kad bi neko napravio kuću koja ima 3 sprata i 5 međuspratova. Jer eto, bilo mu lakše tako prilikom gradnje...

Ovi što su projektovali Prokop bi verovatno jednom projektovali i školu u vidu solitera i još se hvalili kako su se sjajno setili i spakovali toliko ljudi na tako malu površinu (a propise, praktičnost i struku ko šiša).

Inače kapiram ja šta ti hoćeš da kažeš, objekat je rađen iz više navrata pa je dolazilo do promena i adaptacija ''u letu''. Ali ipak, ovo nije smelo da se dozvoli. Ljudi po svetu prave čuda, od raskomadanih zgrada prave nove, a ovi nisu mogli da se nadovežu i naprave projekat bez dodavanja 350 stepenica i uskih grla...
 
Problem je sto je stanica zapoceta sa ovim projektom iz 1996:

file.php


A nastavlja se sa ovim CIP-ovim koji je star par godina:

file.php


Naravno ulaz nije vise na istom mestu, zato postoji ona glupost sa stepenicama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569741#p569741:3eeevadj je napisao(la):
spatiotecte » 24 Sep 2018 08:36 pm[/url]":3eeevadj]Problem je sto je stanica zapoceta sa ovim projektom iz 1996:

file.php


A nastavlja se sa ovim CIP-ovim koji je star par godina:

file.php


Naravno ulaz nije vise na istom mestu, zato postoji ona glupost sa stepenicama.
U svim varjantama projekta to je uvek bila zadnja, službena strana stanice. Koliko sam ja razumeo nikada, ni u jednom projektu, nije bilo predviđeno da putnici ulaze sa zadnje strane niti da tu bude BILO ŠTA za njih. Pa su te stepenice bile predviđene kao deo službenog ulaza koji od zadnje strane stanice vodi nadole ka službenim prostorijama za nadgledanje i kontrolu operacija na kolosecima, što je sada pretvoreno u čekaonicu, i na sam zadnji peron. Tako da projektanti nisu ništa krivi. Kriv je onaj ko je stanicu pretvorio u aktivnu glavnu stanicu a da nije završio ni putnički prilaz ni prostorije za putnike tamo gde su one bile predviđene. A stepenice su sasvim OK za dispečere i ostala službena lica. Putnici su ti koji nemaju šta da traže na zadnjoj strani, iza perona POSLEDNJEG koloseka, gde im po svim projektima nije mesto i gde uopšte ne bi smeli da uđu.
 
Тек сам скоро провалио како доле зна да дува ненормално јак ветар. Могу да замислим како је када температура буде око или испод нуле. Или се добро обући или не излазити из чекаонице док не дође воз.
 
Na uglu Zvečanske i Gučevske je uskoro otvaranje velikog Aroma marketa.Kada to drugi trgovinski lanci vide i shvate koliko je blizu stanica pootvaraće i oni svoje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=568160#p568160:2g4y4koc je napisao(la):
Дошљак » Pon Sep 17, 2018 9:54 pm[/url]":2g4y4koc]То је требало да се уради и пре плочица и кречења перона и пре саобраћајнице на плочи.
Ako sam razumeo, po tebi je prvo trebalo da se uradi stanična Zgrada, pa onda da se ispod stanice kopa za koloseke, za perone i vezu za metroom? :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=570236#p570236:3qx44kms je napisao(la):
solecar » Sre Sep 26, 2018 7:06 pm[/url]":3qx44kms]Gde si saznao tu informaciju?

Radnici otvoreno govore da će hala bivše Radulaške,fabrike pločastih materijala,iverice za nameštaj biti Aroma market i to se i nazire,po poznatoj svetlobraon boji oplata sa kojima su prekrili halu,urađeni su ogromni prozori,ulaz,stepenište u granitu,prilaz kamionima sa robom i lift za istu.
Slikaću.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=570477#p570477:1c5stx8d je napisao(la):
bobcha78 » Чет Сеп 27, 2018 5:24 pm[/url]":1c5stx8d]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=568160#p568160:1c5stx8d je napisao(la):
Дошљак » Pon Sep 17, 2018 9:54 pm[/url]":1c5stx8d]То је требало да се уради и пре плочица и кречења перона и пре саобраћајнице на плочи.
Ako sam razumeo, po tebi je prvo trebalo da se uradi stanična Zgrada, pa onda da se ispod stanice kopa za koloseke, za perone i vezu za metroom? :bash:
То се све ради заједно, метро касета је већ избетонирана испод постојећих железничких перона и колосека, али мора да се уради и у делу недостајећег перона, колосека и станичне зграде до аутопута. И нема ту на страну ка аутопуту шта да се копа.
 
а у међувремену се Војвођани договорили да суфинансирају железнички превоз:

Суфинансирање железничког превоза на линији Суботица-Кикинда-Суботица

У Влади Србије данас је у присуству министарке грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зоране Михајловић, потписан уговор између предузећа „Србија воз“ и пет локалних самоуправа у Војводини о суфинансирању железничког превоза на линији Суботица-Кикинда-Суботица...

...Уговор са „Србија возом“ потписали су градови Суботица и Кикинда и општине Чока, Кањижа и Сента.
 
Gledam sad ove slike iz Orjenovog posta. Tačno da je stanična zgrada na tom delu gde se trenutno gradi ploča, a da je umesto ovih kuća kod Ruda jedan trg, tačno stanica bi bila hiljadu svetlosnih godina bliža centra iako je na potpuno istom mestu. Čak bi podsećala malo na situaciju stanice u Krakovu.
 
Vrh