Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Ovo zadnje je možda i najbolje "Po novim planovima, prva linija Beogradskog metroa bi, ipak, trebalo da prolazi i kroz Prokop."
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=570667#p570667:ksexufua je napisao(la):
ovaj-onaj » Pet Sep 28, 2018 3:45 pm[/url]":ksexufua]Aroma Zvečanska,ugao sa Gornjačkom ulicom:

cuGuwGc.jpg


5vevDoq.jpg
Na prvoj slici je tabla u zoni autobuskog stajališta za 34 , 36 i 38A u zoni raskrscnice Draga Mancea i Bulevara kneza Aleksandra Karađorđevića. Takođe , dodao bih da se Aroma nalazi na uglu Zvečanske i Gučevske (produžetak Dragana Mancea), a ne Gornjačke (ona je na drugom kraju Zvečanske).

Pogledajte prilog 1

 
Oвај викенд сам се након дужег времена опет одлучио да путујем железницом, и нажалост, опет сам разочаран у њено функционисање. У петак сам се нашао са друштвом код Франша како би смо путовали возом у Нови Сад у посету другару. Воз је полазио у 2 до 3 те смо се нашли у пола 3, како би смо стигли на време. То је била локација која нам је свима договарала. Успут смо узели трамвај једну станицу до стајалишта Звечанска како би смо скратили пут. После смо лагано пешке ишли до стадиона ЈНА, Хумске све до Прокопа. Стигли смо на саму станицу 10 минута пре поласка. Шалтер сала је толико нефункционална и неадекватна. Од три шалтера, радила су два, и када смо стали на крај реда, иза нас се створио полицајац и почео врло дрско да се дере да се склонимо са улаза у полицијску станицу и да нас вређа како нисмо писмени. Иако је било десетак људи испред нас, чекање за карту је било права агонија, пошто је радница на шалтеру била безобразно спора. Када сам стигао на ред схватио сам у чему је проблем. Средовечна жена је цену карте тражила по папирима, онда је рачунала укупну цену на дигитрону, пошто смо заједно узели три повратне карте и на крају на компјутеру притиснула да се штампају карте. Све то је било ужасно споро, и остало нам је било два минута до поласка. Онда се жена жалила као нема кусур да ми врати, на шта сам ја мало подвикнуо како су као државна служба дужни да имају кусур да врате. Мало смо се ту препирали и на крају нам је вратила кусур већи за 20 динара. У том моменту је истекао и тај минут до поласка, воз се затворио, а био је на колосеку преко пута, те да нисмо истрчали на шине испред воза, не би ни успели да уђемо у воз у задњем моменту. Ово искуство ми је једно од најнегативнијих до сада у путовању железницом. Надам се да ће убрзо бити уведени аутомати за издавање карата и да ће исти бити на свим перонима. А озбиљно ћу размислити следећи пут да ли ћу кренути на путовање са Прокопа.

Да не буде да само кудим, веома ме је позитивно изненадило колико је људи било на станици, и изнад ње, очигледно је заживела у народу у некој мери. Воз за Нови Сад је био попуњен поприлично на самом Прокопу, и на Новом Београду је доста путника који су ушли морало да стоји.
 
иза нас се створио полицајац и почео врло дрско да се дере да се склонимо са улаза у полицијску станицу и да нас вређа како нисмо писмени
Pa normalno, mislim ometate čoveka u radu... :D A i šta očekujete da bude ljubazan prema vama, pa nije kao da ga vi izdržavate... :D
Средовечна жена је цену карте тражила по папирима, онда је рачунала укупну цену на дигитрону, пошто смо заједно узели три повратне карте и на крају на компјутеру притиснула да се штампају карте.
Digitalizacija na srpski način! :lool: Svuda isto. Železnica, RFZO, Služba za zapošljavanje, GSP...
Lepo ja kažem da naša administracija nije ni za šta kompleksnije od telegrama i eventualno teleprintera.
Онда се жена жалила као нема кусур да ми врати
Svima je jasno da je to ogroman problem u Srbiji u poslednjih par godina jer mozgovi u NBS neće da nalože štampanje više sitnih apoena nego se svakodnevno ''davimo'' u hiljadarkama i dvehiljadarkama. Njihov odgovor na novinarska pitanja zašto ne promene strukturu i distribuciju apoena je bilo da ''je po njihovim saznanjima sve u savršenom redu i da nema potrebe za zamenom većih apoena za manje''. :roll:


Sve u svemu, baš lepa ilustracija državnih službi i infrastrukture sažeto u iskustvo od svega 30 minuta. :lol:

P.S.
Nisi napisao kakav je bio sam vooouuuz (što bi Bajaga reko) :D
 
Што се тиче самог воза, ту је све супер осим гужве, мислим да ће у будућности требати да шаљу дуплу гарнитуру.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=576033#p576033:ou2b0la8 je napisao(la):
Pasarela » Нед Окт 21, 2018 10:50 pm[/url]":ou2b0la8]
Човече, колико се разумем ово је и стаза за слепе (има ове избочине на жутим плочицама), страшно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=576042#p576042:3srzjzic je napisao(la):
Дошљак » 21 Okt 2018, 23:46[/url]":3srzjzic]веома ме је позитивно изненадило колико је људи било на станици, и изнад ње, очигледно је заживела у народу у некој мери. Воз за Нови Сад је био попуњен поприлично на самом Прокопу, и на Новом Београду је доста путника који су ушли морало да стоји.
Nemoj glasno, čuće te ovi iz Udruženja ljubitelja udruženja, pa će da ti kažu da to što vidiš, to sve nije istina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=576140#p576140:1dh2xst9 je napisao(la):
DzonTravolta » 22 Oct 2018 11:04 am[/url]":1dh2xst9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=576042#p576042:1dh2xst9 je napisao(la):
Дошљак » 21 Okt 2018, 23:46[/url]":1dh2xst9]веома ме је позитивно изненадило колико је људи било на станици, и изнад ње, очигледно је заживела у народу у некој мери. Воз за Нови Сад је био попуњен поприлично на самом Прокопу, и на Новом Београду је доста путника који су ушли морало да стоји.
Nemoj glasno, čuće te ovi iz Udruženja ljubitelja udruženja, pa će da ti kažu da to što vidiš, to sve nije istina.

Može slobodno glasno - Došljak je izuzetan forumaš, a konkretni primeri i iskustvo su dragoceni za formulisanje konstruktivnih predloga za poboljšanje situacije.

Pozdrav.
 
Jel to dizelas ulazi u prokop il samo za radnike tu stoji,ako i on krece sa prokopa dzabe su krecili.
 
Ali za razliku od drugih početnih stanica u Prokopu čeka polazak sa ugašenim motorom.
 
Dizel iz Prokopa trenutno ide za Vršac. Potencijalno će ići i za Zrenjanin. Nije dizel "vuča" nego dizel-motorni voz! Jedno je stari drndavi Kenedi, a drugo DMV sa Mercedes motorom. DMV stoji sa ugašenim motorom da ne bi zagađivao vazduh u Prokopu gde ne postoji sistem provetravanja kao u Vračarskom tunelu. Ne vidim u čemu je problem? Bio sam i u Prokopu i na Vukovom spomeniku za vreme p(r)olaska DMV. Malo se osetio dizel, ali se brzo provetri, pritom ništa više nego u prometnijoj beogradskoj ulici tokom špica...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=575911#p575911:mb069gd8 je napisao(la):
WLABmz » Ned Okt 21, 2018 12:58 pm[/url]":mb069gd8]
Voz nije živo biće da "proba da prođe tom prugom". A takođe ni mašinovođa ne može da "proba da prođe tom prugom" jer ne okreće mašinovođa skretnice.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=576694#p576694:mb069gd8 je napisao(la):
WLABmz » Sre Okt 24, 2018 7:22 pm[/url]":mb069gd8]Nije dizel "vuča" nego dizel-motorni voz!
Moram da te pitam, da nisi ti u nekom srodstvu ili radnom odnosu sa Milanom Vujanićem? :D
 
Neverovatna je železničarska uskogledost i poimanje metafore ispod nivoa ma koje nepismene baba Stanojle.
 
Može, ali ko će da putuje 3,5 sata vozom kada bus ide sat i po do sat i 45?
 
Studenti kada zapadnu u oskudicu, penzioneri i svako kome su 2 sata jeftinija od razlike u ceni.
 
Možda je nekonstruktivna i suvišna primedba, ali ne znam zašto konačno ne otvore kafić, kad već ima prostor kod biletarnice. Čekanje na Prokopu je stvarno ubistvo.

Послато са SM-J730F уз помоћ Тапатока
 
Vrh