Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Pa da, ali nema veze sa završetkom Prokopa već samo sa sređivanjem jednog njegovog malog dela i to u vidu koloseka, te nemoj paliti ljude po forumu da se nešto epohalno događa, kada smo već pisali o tom aneksu i da su mašine samo tu zbog toga + onaj stariji ugovor sa Energoprojektom.

Od Prokopa do daljeg nema ništa, ali sam ubeđen da će u ovoj godini makar 5 puta biti pokrenuta kampanja u medijima (od strane političara, a ne medija) pod radnim naslovom "radovi kreću sledećeg meseca", a ti meseci se neće desiti u ovoj godini. Sad da li će se naći neki medij kome će napokon da prekipi i da ospe paljbu po nadležnima zbog retardiranosti po pitanju Prokopa, videćemo.
 
А и та кампања ће бити изражена једино ако буду неки избори у изгледу. Друг 2012 не би требало да се љути на нас, ми само покушавамо да га спустимо бар једном ногом на земљу. :cool:
 
Ok nema ništa od Prokopa većina glasala :kafa: teška situacija...samo mi nije jasno šta rade one mašine na ploči? neko ih pomera daljinski (Mrka se igra iz onog kabineta...ili..):rolleyes:

0803foto-tanjug_ocp_w380_h300.jpg
 
Ухх... Други колосек из Панчева се гради... :rolleyes:

EDIT: Не ради се о тешкој ситуацији, него личним интересима зашто се Прокоп не завршава. Ситуација је слична као са метроом (с тим што ту додатно отежава тешка ситуација), али то очигледно није свима јасно.
 
Intervju sa Jugoslavom Ćosićem
utorak u 22 ,TV B 92

Gost: Milutin Mrkonjić !

O tome zаšto sve najveće infrastrukturne i građevinske poslove u Srbiji rade strane kompanije, govori Milutin Mrkonjić. Oštri razgovori na aktuelne teme.www.b 92.rs
:rolleyes:
 
Ako bude ko na studiju b pre neki mesec gde je brbljao sat i po a rekao 3 korisne informacije,bice veselo,ja ovo propustam 2012,overi to ako mozes ;)
 
Od emisije ne očekujem ništa jer je Mrkonjić jednostavno vrsta populističkog gosta i neće nam ništa više otkriti od onoga što već sada znamo, a drugi momenat je Ćosićeva priprema za emisiju (ali se kao nadam da će bolje da se informiše nego kad je Đilas bio gost).
 
Bravo shmeksi nista nije pomenuo,ovaj cosic me je razocarao,izgubise 10 minuta o prici zasto stranci dobijaju tendere,pa logicno je kada Svetska banka daje kredite.

Nije pomenuto ni P od prokopa a ni M od metroa.

Nije hteo da komentarise most preko ade,jedino mu je izletelo da smatra da je nepotreban :bash:

Pomenuo je jednom il dva put jugoslavija pa se ispravio srbija,ne zna ni gde zivi mentol...
 
Pazi što se ove emisije tiče znači B92 se srozao na najniže grane... :notok: od najaktuelnijih pitanja za Beograd ni jedno nije pomenuto, odnosno voditelj nije ni pitao,a vidi se da je emisija režirana da bi Mrki postavili dva pitanja u vezi Kalanovićke i njene prozivke i u vezi učešća stranih firmi u izgradnji puteva,mislim kao B92 se brine što stranci grade puteve, e ovo je najgori vic,dakle TV "Kurir" :kafa: a da bi navukli gledaoce u reklami za intervju prikazali snimak ulazka voza u Prokop,,,,
 
Нема потребе, 2012 је одлично одрадио посао. :lol:

Е, кад је он написао овакав пост, онда смо стварно у бунару.
 
Javise danas nista od onog ruskog kredita imate na b92 vestima,uzese samo za budzet a zeleznicu ko hebe
 
Džiz, ic so anekspekted. Odoh s Brankovog da se ubijem. Mislim da novi most treba nazvati "Ruski most". Zašto? Kolokvijalizam će biti ruska igla, ili ruski k*****, most je izgrađen uz pomoć zapadnih kreditnih institucija, and generally it would be fun. Doduše, kad se u novinama spomene Moskva, ništa im neće pomoći da se spuste do realnog nivoa.
 
http://sr.wikipedia.org/wiki/Kineski_most

Njegova izgradnja biće najvećim delom finansirana iz kredita kineske banke „Eksim“ i gradiće ga kineska firma „Čajna roud end bridž korporejšn“[1] ("CRBC"), pa je zbog toga odlučeno da most dobije naziv Kineski.[2]

:bash: :bash:
 
Назив мање-више, али што има грешака...

Аутопут Е-75 северно од насеља Нова Галеника??? Аутопут Е-70 у Борчи??? Ово захтева интервенције...
 
Нешто сам исправљао у чланку, али изгледа (ако је веровати референцама) да се мост и званично зове "Кинески"... :rolleyes:
 
Wile E. Coyote":35hggzkp je napisao(la):
Нешто сам исправљао у чланку, али изгледа (ако је веровати референцама) да се мост и званично зове "Кинески"...
Super!!! :cool:
 
Do kraja januara ruski kredit za budžet
D.P. | 22. 01. 2010. - 00:02h | Komentara: 0

Pregovori o podizanju tzv. ruskog investicionog kredita nisu prekinuti. Ruska strana upravo proučava dokumentaciju koja se odnosi na projekte koje bismo finansirali iz bilateralnog kreditnog aranžmana, izjavio je juče za "Blic" Zoran Ćirović, pomoćnik ministra finansija.

On je izrazio očekivanje da će pregovori biti nastavljeni tokom februara. Do sada je dogovorena jedino pozajmica od 200 miliona dolara za pokrivanje budžetskog deficita i taj novac, po Ćirovićevim rečima, povući ćemo do kraja januara.
- Krajem prošle godine u Beogradu je bila delegacija ruskih železnica jer je veći deo pozajmice planiran za investiranje u železničku infrastrukturu. Ruskoj strani je data dokumentacija za konkretne projekte koju oni upravo proučavaju - kaže Ćirović.
Po njegovim rečima, u izvođenju radova osim ruske građevinske operative svakako će učestvovati i naša, a srpska strana insistira na što većem angažovanju domaćih preduzeća.
Tokom posete predsednika Rusije Dmitrija Medvedeva Beogradu prošle godine, sa predsednikom Tadićem postignut je politički dogovor o kreditu vrednom jednu milijardu dolara, a pregovori o uslovima kreditiranja, koji obuhvataju i projekte u koje bi pozajmica bila utrošena, traju od kraja oktobra 2009. godine. www.blic rs.
 
Mrkonjić: Obilaznica koči ruski kredit
Tanjug-Ekos, 22.01.2010 12:20:59 Ocena: 1.50 (Glasova: 2) Komentara: 0

BEOGRAD - Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić izjavio je danas da su planovi za ulaganje u obilaznicu oko Beograda "ukočili" pregovore sa Rusijom oko kredita od 800 miliona dolara, jer ruska strana želi da sav novac bude investiran u železnicu i da u tome učestvuju njihova preduzeća."Ima jedna varijanta po kojoj bi deo otišao na obilaznicu oko Beograda, na Sektor između Orlovače i Bubanj potoka, negde oko 170 miliona dolara i to je sada malo zakočilo pregovore", kazao je Mrkonjić novinarima na 11. sastanku Nadzornog komiteta Koridora 10 U Beogradu, na kome učestvuju predstavnicima svih evropskih država kroz koje prolazi ova međunarodna saobraćajnica.
On je rekao, u zgradi ""Železnica Srbije", da Srbija hoće taj iznos da upotrebi za završetak obilaznice oko Beograda, a da 630 miliona dolara bude investirano u železnicu.
"Interes ruskih preduzeća je veliki i oni uslovljavaju pregovore, razne su stvari u igri, a struktura naše železnice je takva da odgovara železnicama Rusije tako da tu možemo da nađemo zajednički jezik i ja sam prisatalica toga da se dogovorimo i radimo zajedno", istakao je Mrkonjić.
"Rusi su veoma zanteresovani da učestvuju u izgradnju železničke stanice 'Prokop' u Beogradu. Očekujem da ćemo tokom januara završiti pregovore i potpisati ugovore", rekao je ministar.
Mrkonjić je istakao da su želznički projekti velika razvojna šansa Srbije, jer se duž celog železničkog Koridora 10 kroz Srbiju nalazi 10 fabrika vagona koje danas nemaju posla.
On je dodao da do maja 2012. godine treba da bude završen putni Koridor 10 i da je obezbeđena cela finansijska konstrukcija od 1,3 milijarde evra, kao i da će do tada biti okončana prva faza železničkog koridora 10, čija je ukupana vrednost radova 1,1 milijarda evra.
Svi radovi na železničkom Koridoru treba, prema rečima Mrkonjića, da budu završeni do 2015. godine i njihova vrednost obuhvata još sumu od 3,5 milijardi evra.
Mrkonjić je naveo da postoji ogromno interesovanje preduzeća za tender za izgradnju severnog kraka Koridora 10 i da je do danas 51 firma preuzela dokumentaciju.
Vlada Srbije raspisala je 31. decembra prošle godine javni tender za izgradnju severnog kraka Koridora 10, od Novog Sada do Horgoša i od Subotice do Kelebije, koji će trajati do kraja ovog meseca.
Što se tiče tendera za izgradnju obilaznice oko Dimitrovgrada sa autoputem do graničnog prelaza Gradina, ministar je kazao da će spor koji vodi konzorcijum "Alpina - Por" pred Arbitražnim sudom u Parizu protiv Srbije diktirati i odnos prema tom poslu, s obzirom da je najpovoljniju ponudu dostavila austrijska "Alpina".
"Nema nigde u svetu da neko tuži državu pa da od nje traži posao", istakao je Mrkonjić.
Predsedavajući Nadzornog komiteta Koridora 10 Georg Patsiavos kazao je da Koridor 10 centralnim delom prolazi kroz Srbiju i da je veoma važan u evropskoj saobraćajnoj mreži. "Sada je izgrađeno 74 procenta koridora autoputa i očekujemo da će do 2015. godine biti 95 odsto. Nadamo se, takođe, da ćemo rešiti mnoge operativne probleme, pre svega po pitanju graničnih prelaza u cilju samnjenja vremena putovanja i transportnih troškova", kazao je Patsiavos.
Nadzorni komitet Koridora 10 razmatraće danas trenutne aktivnostima država duž Koridora 10, aktivnostima na primeni Sporazuma o železničkoj mreži visokih performansi i primeni novog koncepta razvoja prioritetne transportne mreže.
Sastanku prisustvuju predstavnici Austrije, Slovenije, Hrvatske, Srbije, Mađarske, Bugarske i Makedonije, kao i predstavnici Evropske komisije - Direkcije za energiju i transport (DG TREN) i Kancelarije Sekretarijata za posmatranje saobraćaja u Jugoistočnoj Evropi (SEETO) u Beogradu www.novosti rs.
 
Uređenje prostora pored stanice Nbg,trg,park.....zašto ne?
fd2e_b.jpg
 
Vrh