Вредно сам прочитао свих 40 страна о овој теми.
Све иде овако: дежурни "капитални" министар (Илић па Мркоњић) најави завршетак, па се ту као нешто потпише, па се чека само ово или оно, па се одустане, па све поново.
Рекао бих да није толики проблем сама станица, али она без пропратне инфраструктуре и осталих пројеката не би вредела ништа. Врло бих волео да се изгради, гледам је од малена и плаче ми се, сад од туге, а кад сам био мали од страха (јер изгледа крајње морбидно.)
Шта вреди Прокоп, ако се вагони и даље сервисирају доле код Главне станице?
Да би Прокоп заиста радио треба направити још много тога: метро, нове логистичке капацитете за железницу, приступне саобраћајнице, ово, оно, знате већ сви, за то нема пара.
Србија је крајње сиромашна, да не кажем бедна земља и то све не може да изгради у блиској будућности, па према томе ни Прокоп тренутно не значи ништа сам за себе, чак и да се изгради.
Неки кажу, лоша локација, лоша замисао, то је немогуће, па ипак је то замислила и почела да ради (цело чвориште) Југославија. Да је то масло имитације државе Србије, био бих скептичан, овако сасвим верујем сврсисходности пројекта.
Све глупости које причају су изговори, нема пара за метро, нема пара за сређивање железничке обилазнице, возова, логистичку подршку новој станици, развој целе железнице, па према томе Прокоп отпада за још дуууууго времена. прокоп је заправо круна целог једног система.
Док не буде целог система, неће (и не треба) бити ни Прокопа. Обиму садашњег жел. саобраћаја тако нешто заиста не треба. Да су на Главној несносне гужветине, а биле би да има више полазака, завршили би га они одавно.
Прокоп је на неки начин одраз целе железнице. Развиће се кад и она. Надам се да ћу доживети.