Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Ma ja sam ukapirao da je ovo samo još jedno pranje novca... :notok:
 
А види, види, па ја сам тек сада видео да је рок јуни 2010??? Изгледа да си у праву... :kafa:
 
Kapirate to ima veze sa Beovozom,ovaj deo što finasira Grad i to je deo projekta Gradske železnice s obzirom da su rekli da će proraditi na leto,i zato se osposobljava Bantski kolosek tako da će u sabraćaju biti u potpunosti dvokolosečan tj dvotunelski..Ugovor o ustupanju predmetnog Aneksa Gradu Beogradu - Sekretarijatu za saobraćaj - Direkciji za javni
prevoz, koji će finansirati ovaj projekat.
sada je jasno.
 
Cena je 3 milki, pa mi deluje ostvarivo. To su samo koloseci koji će omogućiti brži saobraćaj kroz današnju stanicu - situaciju.
Ako sam upravu, ovo će posle deset godina saobraćaja na dva koloseka biti pravo osveženje.
 
Све је јасно, само рок није јасан. Нешто ми прекратко делује. Док прође зима, имаће 2-3 месеца да среде те колосеке. 'Ајде баш да видим...
 
Mislim da su cena i rok na mestu, vec smo pricali da je rec o jednoj kratkoj pocupanoj deonici u levom tunelu neophodnoj za dvosmeran saobracaj. Mene brine sta je sa ostatkom pruga BG cvora koje su u jadnom stanju na kojoj vozovi mile?
 
Jeli to onih 150m koji nedostaju ili onaj tunel sto cjeli zvrlji prazan cjena mi malo smrdi :kafa:
 
Cena je ekonomska, nemoj tako, još desetak aneksa i možda srede gelendere na stepeništu... :kafa:
 
direktor":x6b5clim je napisao(la):
Jeli to onih 150m koji nedostaju ili onaj tunel sto cjeli zvrlji prazan cjena mi malo smrdi :kafa:
Колико капирам, то је 150 метара који недостају. Онај празан тунел вероватно неће никад ни бити попуњен, јер је предвиђена за пругу према Смедереву (не преко Крсне, него уз Дунав), која ће се градити клајне морген.
 
Mrkonjić:prokop razvojna šansa Srbije
15:48 BEOGRAD, 25. decembra (Tanjug) - Izgradnja železničke stanice Prokop u Beogradu mogla bi postati najveća razvojna šansa Beograda i Srbije, izjavio je danas ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić. "U Prokop je do sada uloženo od 40 do 50 miliona evra i toliko je još potrebno uložiti", kazao je Mrkonjić na konferenciji za novinare, odbacujući kao netačne spekulacije nekih medija da je u izgradnju Prokopa do sada uložena milijarda evra.
Izvor: Tanjug
Link: tanjug.rs
 
Ништа конкретно. Коначно да друг Мрка не обећава да ће Прокоп бити зашен за 5 минута.
 
Kamo srece da su kapi.

Pre ce biti da su evri kofe sa vodom, a Prokop kanalizacija sa velikim kapacitetom.
 
Mrkonjić: Prokop je razvojna šansa
26. decembar 2009. | 11:59 | Izvor: Tanjug
Beograd -- Izgradnja železničke stanice Prokop u Beogradu mogla bi postati najveća razvojna šansa Beograda i Srbije, kaže ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić.
20195259364b35ed1cd7b49567874677_huge.jpg

Mrkonjić čeka Beovoz na Prokopu(koment.dodao 2012)


"U Prokop je do sada uloženo od 40 do 50 miliona evra i toliko je još potrebno uložiti", kazao je Mrkonjić odbacujući kao netačne spekulacije da je u izgradnju Prokopa do sada uložena milijarda evra.

Izmeštanje svih železničkih kapaciteta sa lokacije sadašnje Glavne železničke stanice Beograd dovelo bi do oslobadjanja zemljišta u Savskom amfitetaru na lokaciji sadašnje stanice i njegove komercijalizacije, objasnio je ministar.

Mrkonjić je podsetio da je Srbija tražila da se od ruskog kredita, od oko milijardu dolara, oko 200 miliona dolara izdvoji za izgradnju beogradskog železničkog čvora. U ministarstvu kažu da su Rusi zainteresovani za završetak pruge Valjevo - Loznica i "modernizaciju pruge Beograd - Bar sa oko 250 miliona evra".

Takođe, za beogradski čvor koji je "usko grlo" na železničkom Koridoru 10 je obezbeđena budžetska grarancija od 600 miliona evra na ime pregovora sa Rusijom. U okviru toga su četiri potprojekta - završetak stanice Prokop, izgradnja drugog koloseka za Pančevo, tehničko - putničke stanice u Zemunu i terminala u Makišu.

Državni sekretar u Ministarstvu za infrastrukturu Slavoljub Vukićević je kazao da će iz budžeta za srpske železnice u 2010. godini biti izdvojene subvencije 12,4 milijardi dinara, precizirajući da je ta projekcija napravljena za broj zaposlenih od 19.500, a sada ima 20.600 radnika.

Mora se smanjiti broj zaposlenih da bi Železnice Srbije mogle da budu transformisane iz javnog preduzeća u akcionarsko društvo, ukazao je Vukićević, najavljujući da treba primiti visoko obrazovane kadrove, jer su u toj kompaniji tradicionalno zapošljavani nisko kvalifikovana i neobrazovana radna snaga.Izvor.www,B92.rs
 
2012":x6xidbjj je napisao(la):
Mrkonjić: Prokop je razvojna šansa
Mora se smanjiti broj zaposlenih da bi Železnice Srbije mogle da budu transformisane iz javnog preduzeća u akcionarsko društvo, ukazao je Vukićević, najavljujući da treba primiti visoko obrazovane kadrove, jer su u toj kompaniji tradicionalno zapošljavani nisko kvalifikovana i neobrazovana radna snaga.Izvor.www,B92.rs
Ajd da vidim i to cudo,na mom(masinskom fakultetu) vec nekoliko godina ne funkcionise smer za sinska vozila jer nema dovoljno zainteresovanih studenata...
 
Pa to je najveci problem! Jednu od, trebalo bi, najvaznijih kompanija u zemlji vode tamo neki kadrovi bez kvalifikacija. Ok, ostala javna preduzeca nisu u boljoj poziciji.

Situacija mora da se menja iz korena. Umesto sto se Direktor Zeleznice vozi jednom od najskupljih limuzina (Audi A8 L) bolje bi bilo platiti nekog menadzera sa iskustvom (recimo iz inostranstva) ko bi doveo kompaniju u red.

Ali ko bi onda davao platu za predizbornu kampanju...
 
Баш тако, да видимо и то чудо. Откад знам за себе, Прокоп "само што није готов"... До пролећа, до јесени... да видимо и које (ако уопште и неке) године.
 
Direktor zeljeznica ce na otvaranje stanice u Paracinu dovezao kolima u normalnoj zemlji bi ga novinari isprozivali i morao bi podnjeti ostvku
 
Pa vozovi su za obicne smrtnike dok su crna kola nemacke proizvodnje za gospodu politicare :|
 
Beograd - Ministar za infrastrukturu Srbije Milutin Mrkonjić najavio je u intervjuu FoNetu da će 2010. biti godina gradnje u Srbiji, jer su izvršene sve pripremne radnje, završeni glavni projekti za autoput i pripremljen deo dokumentacije za železničku prugu

Sredstva obezbeđena iz ruskog kredita od 600 miliona dolara biće, pre svega, uložena u završetak beogradskog železničkog čvora, koji je na magistralnim evropskim prugama, najavio je Mrkonjić. Taj posao mora da se završi, napomenuo je Mrkonjić, radovi su okončani na 90 odsto tog projekta i do sada je u taj projekat uloženo oko 950 miliona dolara. "Trebalo bi završiti stanicu Prokop, to je negde oko 200 miliona dolara, a plan je da uradimo i tri ili četiri manja objekta bitna za funkcionisanje čvora", istakao je Mrkonjić. Prema njegovim rečima, na taj način bi se oslobodio Savski amfiteatar, kao najveća razvojna šansa Beograda i Srbije.www.danas rs.
 
Раније је било 70 милиона за Прокоп, а 200 милиона за цео чвор; а сада одједном 200 милиона за Прокоп а 600 милиона за чвор. Фрљају се износима као да су кокице...
 
Vrh