Ne ne, radi se o mostovima kod Ostružnice. Dunav u Beogradu i okolini ima (i imao je) samo pančevački most.direktor":288zxqqk je napisao(la):Jeli postojao zeljeznicki most kod vince do 1999 nesto nemogu da se sjetim Mrka je tri dana prije pocetka bombardovanja otvorio neki most koji su ovi par dana kasnije srusili
Ima potrebe. Severni zeleznicki krak ne samo sto bi rasteretio BG zeleznicki cvor nego i obilaznu prugu Batajnica-Surcin-Ostruznica koja je u losem stanju. Ako bi imali samo vezu preko vincanskog mosta za Pancevo, ova obilazna pruga bi brzo bila preopterecena. Vec sada ova pruga nema dobru propusnu moc jer ukljucuje na pruge za Valjevo, Mladenovac i Umcare, a izgradnjom cetvrtog pravca za Pancevo brzo bi se preopteretila. Ne kazem da prugu preko vincanskog mosta ne treba graditi, treba. Ali dobro je da postoji severna zeleznicka obilaznica koja bi mogla sluziti i kao alternativni pravac u slucaju da se ova juzna obilaznica popravlja ili nedaj boze desi neka havarija.JohnnyLee":5uct4pp0 je napisao(la):mislim da nema potrebe da ide i severni železnički krak, kada planiraju da postave prugu zajedno sa auto-putem preko Dunava kod Vinče, i odatle direktno za Pančevo
Већи проблем у целој причи је како би пруга уопште дошла до моста... Вероватно би најјефтиније решење било да иде на стубовима изнад "аутопута" за НС пре оне лакат кривине, али и за то би било потребно порушити десетине кућа како би се направила подношљива кривина. А остваривање приступа мосту из оба смера би тек била лудорија, на малом простору би морала да се прескочи пруга из правца нбг-а за тако нешто треба много више места него што га има... Реално, прузи овде није место...Wile E. Coyote":2uymzq6n je napisao(la):Увек се може саградити мост ако буде потребе за тим. Наравно да је било јефтиније да пусте сад и пругу, али ко је још луд да се тога сети? Или бар да се остави место на мосту? :kafa:
Izvor:http://www.energoprojekt.rs/getfile.php/20091216_poslovne_vesti.pdfPOSLOVNE VESTI - ENERGOPROJEKT HOLDING A.D. BEOGRAD
POTPISAN ANEKS XIV UZ GENERALNI UGOVOR
O IZVOĐENJU GRAĐEVINSKIH RADOVA NA IZGRADNJI I ETAPE
ŽELEZNIČKE STANICE BEOGRAD CENTAR - KONSTRUKCIJA DO KOTE 105
Nakon uspešno završenih pregovora, Preduzeće za izgradnju železničkog čvora Beograd d.o.o,
kao naručilac, i Energoprojekt Holding a.d. iz Beograda, kao glavni izvođač iz Generalnog ugovora o
izvođenju građevinskih radova na izgradnji I etape železničke stanice Beograd Centar - konstrukcija do
kote 105, zaključili su 7. decembra 2009. godine Aneks XIV uz Generalni ugovor. Takođe je potpisan i
Ugovor o ustupanju predmetnog Aneksa Gradu Beogradu - Sekretarijatu za saobraćaj - Direkciji za javni
prevoz, koji će finansirati ovaj projekat.
Zaključenjem Aneksa XIV je ugovoreno "izvođenje radova na rekonstrukciji 5. i 6. staničnog
koloseka sa privremenom kolosečnom vezom za levi banatski kolosek u železničkoj stanici Beograd
Centar" i regulisana međusobna prava i obaveze. Vrednost ugovorenih radova iznosi cca 3. miliona evra,
sa rokom za realizaciju radova do 30. juna 2010. godine.
Energoprojekt Holding a.d. Energoprojekt Holding a.d.
Informativna služba Generalni direktor
Vladan Pirivatrić, dipl. inž.