dziggy
Advanced
Kako imam neki osecaj da ce ta nova autobuska stanica na NBGu da izgleda onako betonski i jeftino i sranje... uff
Stanica u Zagrebu je sredjena, ali je jako ruzna. Objekat izgleda kao jedan od onih trznih centara na Banovom Brdu!ivanCE":1dbqu0ms je napisao(la):posto sam ja od onih 70% koji nisu isli dalje od budimpeste. kakve su nove autobuske stanice malo severnije. znam da je stanica u zagrebu lepo uradjena.
Da li bi možda mogli da nam prenesete neke argumente iz te diskusije? Čisto za mladje generacije, a i mene interesuje koje ste razloge koristili za, odnosno g. Komlenović protiv prokopa?dedinje":1znv8ruv je napisao(la):O Prokopu sam vodio svojevremeno diskusiju na stranicama lista "Vreme" sa,nazalost pokojnim, novinarom Urosem Komlenovicem. On je bio protiv Prokopa a ja za ali sad se ne bih na to vracao.
O kojim tunelskim cevima govorite? Koliko znam postoje tunelske cevi posle prokopa prema topčideru i vračaru, kao i one tunelske cevi za metro što čekaju? I kako misliš da se ukrštaju na različitim nivoima?Prokop ce sigurno biti izgradjen zato sto je davno izgradjeno ono sto je daleko najskuplje a to su tuneli, svaki sa po dve cevi i uz ukrstanje u raznim novoima.
Ovo što si napisao je jedna velika istina, ja kada sam prvi put obišao prokop imao sam prilično klaustrofobičan osećaj kada sam video da je relativno nisko i jako mnogo stubova koje su me okruživali, nadao sam se da će makar delovi prokopa ostati otvoreni... I to.. treba biti neki transportni čvor a ne baš samo tržni centar onako sa stanicom "usput"...Ali prokop nikad nece biti lepa stanica. Umesto velike kupole koja bi pokrivala sve i perone i koloseke napravljena je ogromna ravna betonska ploca koj lezi na oko 100 stubova koji su na peronima. Postavljena je dosta nisko tako da ce putnici imati utisak da su u tunelu. Na ploci ce biti ogroman trzni centar pa se namece pitanje da li ce to biti trzni centar sa zeleznickom stanicom ili stanica sa trznim centrom.
"Поменута локација је у власништву „Железница Србије” ..." ??!.....Politikadragan":lr65qe20 je napisao(la):Navodno hoće da ulože 1,5-2 Milijarde evra,a traže popust
za 30mil. koliko treba da plate Gradu?!
"Trigranit" je još u tenderskoj dokumentaciji obavešten o svemu što mora da se plati gradu. Po zakonu je nemoguće umanjiti naknadu, jer je ona javni prihod grada. Cenu gradskog zemljišta odredila je Skupština grada, i tu se ne mogu praviti nikakvi ustupci. Možemo da pričamo jedino o nekim benefitima i plaćanju na rate. Ukoliko investitor ne bude imao para da plati koliko treba, onda će izgubiti pravo da gradi "Prokop" - ističe Bobić.
Šta su se ustvari ovi dogovorili ?
I u Direkciji za građevinsko zemljište kažu da se "niti sme, niti može" davati bilo kakav popust na gradsko zemljište. Nadležni kažu da od "Trigranita" još nisu dobili nijedan zahtev za plaćanje naknade.
U ovoj ustanovi tvrde da su, sa druge strane, "Železnice Srbije", koje su vlasnik železničke stanice na "Prokopu", obavestili o tome koliko treba platiti gradu za "Prokop", i to pre nego što je tender uopšte raspisan.
Mislim da ćemo kroz posebne ugovore moći da omogućimo neke olakšice za "Trigranit".
Nadam se da će nadležni u gradu imati bar malo tolerancije u pregovorima, jer je reč o izgradnji novog poslovnog centra. Ipak je to trenutno najveći projekat na Balkanu. Vrlo je važno za grad i za Srbiju da ovaj problem što pre rešimo, jer tek posle prve faze sledi prava gradnja na ovoj lokaciji - uređenje šireg područja stanice i izmeštanje Glavne železničke stanice - kaže za Press Šarančić.
Kojih drugih? Svetozara Markovića i Kralja Milutina udaraju pravo u zid Kliničkog centra, a ja ne verujem ni da će ulice prolaziti kroz njega, ni da će se isti rušiti/izmeštati zbog Prokopa. Resavska prolazi donjim delom i moguće je da bi nju mogli da produže. Problem je što je isuviše uska tako da bi dosta toga moralo da se ruši, možda čak i pojedine zgrade koje pripadaju Kliničkom.dedinje":pv86g9y8 je napisao(la):Inace, u planu su produzeci Deligradske i drugih paralelnih ulica preko autoputa do stanice tako da ce ona imati dobre veze sa centrom grada (Slavija).
da li si to saznao po nekom projektu,. ili si je to neka tvoja zamisao? Pitam jer mi se jako dopada...dedinje":38b41ztf je napisao(la):Na Resavsku sam i mislio samo nisam mogao da se setim kako se zove. Dakle, imacemo ovakvu situaciju. Deligradska i Resavska prelaze autoput. Izmedju njih je veliki prazan prostor. Taj prostor popunjava velika betonska ploca ispod koje ide autoput kao kroz tunel. Gornji deo ploce pretstavlja veliki pesacki trg, nece biti izgradnje kao na ploci sto pokriva perone i koloseke same stanice. Produzecima pomenutih ulica se odvija saobracaj koji povezuje stanicu sa centrom grada. Naravno,zgrada stanice ima pristup i sa autoputa i sa bulevara koji ide za dedinje. Ispod stanice prolazi i krak metroa koji se kod pravnog fakulteta odvaja od glavne linije Ustanicka - Zemun. Posto prodje ispod stanice taj krak izlazi u Bulevar vojvode Misica ispod sadasnje senjacke pijace. Malesko brdo (izmedju stanice i autoputa) bice delimicno uklonjeno tako da ce, nakon uklanjanja pivare, biti sirok pristup od stanice ka autoputu. Nikakvih rusenja u klinickom centra nece biti osim mozda nekih starih i manjih kuca koje bi bile srusene nezavisno od stanice. Resavska i Deligradska su delimicno uske ali samo do kapija bolnickog centra. Od kapija pa ka autoputu mogu se prosiriti i to znatno.