Begex":2t1voiiu je napisao(la):
Evo registrovao sam se iskljucivo zbog ove teme. Ovo je zaista prvorazredni skandal sta se desava sa prokopom. Ko god da je nadlezan treba da odgovara za ovaj haos.
A sto se tice NBGD stanice i BASa nije mi jasno da niko u gradu ne vidi koliko bi se saobracaj u samom centru i oko glavne zel. st. rasteretio i olaksao kada bi se npr BAS izmestio pored NBGD zel. stanice. To su stotine autobusa koji ne bi morali da ulaze u centar grada, koji ne bi morali da prelaze gazelu, skoro ceo medjunarodni autobuski saobracaj (za zapadnu i severnu evropu). Putnici bi se dalje u grad mogli da razvoze beovozom (prokop, karadjordjev park, vukov spomenik, pancevacki most, rakovica, resnik), tramvajima i autobusima mnogo efikasnije nego sa sadasnje gl. zel. stanice. Koliko bi se rasteretio saobracaj i ono ruglo oko sadasnje gl. zel. stanice ne treba niti da se pominje. A velika ulaganja sigurno nisu potrebna, sve (prodaja karata i ostale usluge) bi moglo da se smesti ispod koloseka i perona na NBGD zel. st. kao privremeno resenje bez nekakvih pompeznih arhitektonskih zahvata. Tako se radi svuda u svetu. Vazno je da je funkcionalno.
Ako je cilj da se neki saobracajni problemi u gradu vestacki odrzavaju i stvaraju pa molim da se to onda javno kaze i obznani pa da gradjani znaju na cemu su i ko je za to odgovoran.
Prokop naravno treba da se zavrsi i da postane centralna gradska zel. stanica, ali kako ti ljudi nameravaju da otvore prokop bez zavrsene linije metroa koja bi prokop povezala sa centrom grada, meni nje jasno. Zel. stanica u velikom gradu zivi i funkcionise zahvaljujuci odlicnoj povezanosti sa gradskim prevozom, pre svega metroom a koristi od toga imaju svi jer je povecanje saobracaja i broja putnika time zagarantovano.
Svi veci gradovi imaju vise zeleznickih stanica. London recimo ima vise od 10 i sve se koriste ravnopravno. Jedna je za jug, jedna je international, jedna za zapad, i tako dalje! Pariz, Bec, Budimpesta, itd. svi imaju vise stanica, i sve je to super uklopljeno u jedan sistem! Uz zavrsen Prokop, zel.st. na Novom Beogradu je suvisna, ali i POTREBNA, a lokacija samu sebe nudi, kao sto neko napisa, za organizovanje kompletnog beogradskog autobuskog (medjunarodnog i edjumesnog) prevoza! Upravo bi to opravdalo ulaganje u stanicu na Novom Bg jer bi se onda preko te stanice direktno prevozilo (u buducnosti) na Banovo Brdo preko novog mosta, na Prokop, u Zemun, i naravno centar Beograda. Naravno, uz potrebna ulaganja u Beovoz.
Naravno da je katastrofalno kada se obrati paznja na sve sto nam se desava u zemlji i na to sto stranacke zaje*******ancije stoje na putu razvoju grada i zemlje, ali nije mi jasno, Velja i Bogda su se sprijateljili i odlucili da poprave Pancevacki "pod hitno", kao i Gazelu, kao i da naprave most kod Vince, a kad se razgovara o Beovozu, onda ne mogu da se saglase! To su sve gluposti, i mislim da nam je potreban neki predstavnik gradjana u gradskoj skupstini koji bi malo drugacije nagovestavao sta je gradu potrebno i kako!
Trebalo bi da se mediji aktivnije ukljuce u bitku protiv "zaboravljenih" projekata, a la Prokop! Do sada ne vidim da je iko odgovarao u vezi toga i strasno je i sramno da u nasoj zemlji niko ni za sta ne odgovara! Tipa, politicar sam, mozete da mi..... ko sto bi rekao Velja! Uzas!! Kada ce ih vise neko prozvati, tipa, napravite emisiju na nekoj televiziji, recimo RTS koja je sada ponosno servis gradjana, pozovite Velju, Saru, Bogdu i Bobu i naravno predstavnike TriGranit-a pa da vidimo, da javno kazu u cemu je problem i da svi to razumeju! Sta je potrebno da se tako nesto desi????