Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Pustite vi šta Mrka priča, nije on taj koji će da bira šta će da se gradi i kakvim će mostom da pređe reku. Neke druge institucije se bave time, tj. bi trebalo da se bave time odnosno donose tu odluku.
 
I to sto kazes,mrka se gadja mostovima i putevima vise nego godzilla :D
 
Pa pomenuo je Nemanjinu,ali to da se neće baviti time ne verujem em je ministar za infrastrukturu,dakle glas u vladi,em je u savetu ,komisiji državnoj ,em vladajuća koalicija,em čovek bio glavni za gradnju sistema Bg čvora,tunela,podzemnih stanica itd. sigurno da će se pitati e sad da li je presudan njegov glas pa do sada nije, inače bi Rusi dobili posao odmah,a ni Grad nije prevagnuo do sada,verovatno sledi kompromis mada ne znam dal ima mesta za tako nešto s obzirom na dva različita koncepta i ciljeva al neko će pobediti jasno ma to se čuva kao kec u rukavu pred naredne izbore ,ma sve je politika.... ;)
 
Lupa glupost, on misli da će Mrka da sedi i pravi studije opravdanosti, generalni, idejni i glavni projekat.

2012, razgraniči ti lepo u svojoj glavi šta je uloga ministra, a šta je uloga institucija i stručnjaka, mada džabe ovo pričam.
 
Pa citirao sam ga u postu na predhodnoj stranici,a šta te šokira?
 
E pa neće biti politika je uvek presudna ,pa i to da se pokrene inicijativa je bila politička,a stručnjaci rade tehnički deo a koji se opet usmerava politički(izbor trasa,koncept laki/teški,finansiranje,koncesija ili ne....izvođač...)to sve je bilo mnogo demokratičnije čak i 76"tada su se stručnjaci baš pitali i pratili razvoj danas to je samo beckground posao,kao i što se pokazalo sa Rusima čak su i stručnjaci iz inostranstva gledali svoj interese a ne neke racionalne ili razvojne... :kafa:Dakle ne može me niko ubediti, da je studija Belama bila opravdana i najbolja za Bg gde su tu bili"stručnjaci",koji projektuju metro koji staje na semafore,hvala bogu pa je odbaciše a za novu ne mogu ništa da kažem dok je ne vidim ali potpuno nezavisna trasa je minimum zdravog razuma
 
Pa nemaš argumenata za tvoje izjave a ipak ne govorim da" lupaš gluposti"
 
Shmeksi, aj, ja se malo pomučio da pročitam šta piše u postovima 2012.
U suštini se slažem da je politička odluka da li će se graditi teški ili laki metro; kao što je odluka da se forsiraju autobusi, a ne tramvaji ili trolejbusi; kao što je da se finansira obnavljanje autoputeva, a ne železnice i Prokopa (Da se makar malo dotaknemo teme.); kao što je čitav urbanizam, u suštini, politika (najbolje i najjasnije se vidi na sledećim (ekstremnim) primerima i razlikama među njima: klasičan američki grad sa predgrađima; fašistička arhitektura; nacistička arhitektura; sovijetska arhitektura).
Problem nastaje jer 2012 ne može da razluči relevantno od irelevantnog; prazne priče od drugih praznih priča; odnosno ne može da shvati princip po kojem politička elita funkcioniše u Srbiji. I što veruje onome što piše u novinama i onome što neko kaže. Rekao bih promeniće mišljenje, ali izbori u Srbiji (a i drugde u svetu) pokazuju kako takve priče uspevaju. je*******iga.
 
gradnja metroa je par exellance politicka odluka jer u normlanoj drzavi ne prositice samo iz nezaobilaznih postojecih potreba grada, vec i iz potreba grada kakvog u buducnosti vidis - a to je politika.
 
Pogledajte o kom udelu politike sam ja pričao, a šta je 2012 napisao.

Političari mogu da se zalažu za neku stvar ili trasu, ali ipak jedino zvanično merodavno telo i organ koji kreira koncept je projektni tim koji radi studije i projekte, oni su ti koji donose oficijelnu trasu, tip kompozicije i slično, a neće Mrka da sedi za stolom u lacoste majici i da uhvati paint i nacrta gde treba da prođe metro i onda da radnici to krenu da buše.

Glavno je, njih (političare) odvojiti od njih (projektanata). :kafa:
 
@shmeksi

Не слажем се - пројектни тим је тај који ће да направи пројекат, али коначна одлука је увек политичка. Пројектни тим може да нацрта пројекат, али Скупштина града увек задржава прерогатив да тај пројекат напросто "смећира" и тражи други по другим параметрима. Пројектни тим никада не доноси одлуке - он је тај који конципира и предлаже одлуке, али доношење одлука (тј. одобравање поднесеног предлога одлуке) је политички чин.

Уосталом сваки пројекат се ради по задатим параметрима. И када радиш студију шта је најисплативије, поставља се питање шта је мерило исплативости? Да ли однос цене и квалитета? Спреман си да платиш више за бољи квалитет, али до које мере? Или ћеш да бодујеш некаквим пондерима? И шта ће носити више поена - да је решење јефтиније или боље? Све су то политичке одлуке које никада нису искључиви прерогатив стручног тима.
 
Ma jeste razumem ja šta Shmeksi kaže ali to je sekundarna priča,projektant može biti CIP ili Lavalin itd,a li to je samo tehnička stvar(hvala bogu danas rade kompjuteri moja sestra pre dvadeset god.je morala sve ručno da crta ,proračunava),respekt arhitektama i građevincima(to sam ja i kazao za Mrku istakao)a kada bi se zaista stručnjaci pitali za mnoge projekte u gradu ne bi bilo zime,mi bi ovde raspravljali da li nam se sviđa dizajn stanica ili ne,ali moj stav je pragmatičan politika je sve to,pa šta još da kažem....pa da krenem od studije o opravdanosti pa nadalje pa gde ćemo da zavšimo....
 
2012, majketi, molim te ko Boga miloga, mozak mi se zavrti kad čitam to što pišeš...

Koristi normalne rečenice. Kupi Politiku i pokušaj da imitiraš kako oni pišu, ja tebe ništa ne razumem!
 
Nisam novinar a Poltiku ređe čitam,radije pogledam Deutche welle ;)(oni najave šta će ovi da pišu)
 
vucko":1ni2aguo je napisao(la):
I to sto kazes,mrka se gadja mostovima i putevima vise nego godzilla :D
:laugh: :kk:
А што се тиче политике, умешана је толико што је то пројекат који се не завршава за једног мандата, тако да нико неће да то започиње, сматрајући да ништа не добија тиме што ће само да започне метро. Друга ствар је та што су наши политичари толико глупи да не капирају да ће и ако почну метро за свог мандата, а при томе дође до озбиљнијих радова, убрати огромне поене на томе што се ствар коначно покренула с мртве тачке, чак и ако се то не заврши одмах.
 
Ma ,kako se budu približavali izbor tako će se i rasvetliti cela priča,biće to glavna tema za mesto Gradonačelnika,jer Bg klizi u saobraćajni kolaps iz dana u dan...a nafta sve skuplja i skuplja.....
 
Jel ste primetili da se nigde ne spominje ruski kredit u poslednje vreme? :laugh:
 
alexandernbg":307u2o3n je napisao(la):
Jel ste primetili da se nigde ne spominje ruski kredit u poslednje vreme? :laugh:
Pre dva-tri dana se spominjao. Video sam naslov. Pisalo je kako će kamata biti 4%. Zaboravio sam u kojim novinama je bilo i nisam ni čitao ceo tekst. Imam alergijsku reakciju na "rusko". :notok:
 
Samo su pomenuli onaj deo za budzet,izgleda nista od zeleznice i prokopa.Koji nesposobnjakovici.Njah...
 
belgrey":2hu1sbsp je napisao(la):
alexandernbg":2hu1sbsp je napisao(la):
Jel ste primetili da se nigde ne spominje ruski kredit u poslednje vreme? :laugh:
Pre dva-tri dana se spominjao. Video sam naslov. Pisalo je kako će kamata biti 4%. Zaboravio sam u kojim novinama je bilo i nisam ni čitao ceo tekst. Imam alergijsku reakciju na "rusko". :notok:
Ја априори немам ништа против нечега што је "руско", али се сетим (не могу да се сетим ко је то рекао, мислим да је Ковачевић али не држите ме за реч): "Од Руса нам је једино комунизам стигао на време". Не бих се ја много одушевљавао тим кредитом, кредит к'о кредит, под можда мало повољнијим или неповољнијим (колико видех, пре ће бити ово друго) условима.
 
vucko":2tw3no37 je napisao(la):
Samo su pomenuli onaj deo za budzet,izgleda nista od zeleznice i prokopa.Koji nesposobnjakovici.Njah...
Ne treba zaboraviti da smo samo od naših zvaničnika čuli da će kredit biti upotrebljen za Prokop, a ne i od Rusa da bi oni odobrili krediz za tako nešto. A u medijima se pojavila i ona priča o nuklearki, ne verujem da bi pare za nju pale sa neba. Logični zaključak se nameće da su Rusi hteli da se pare od kredita iskoriste za to, struja da se prodaje i od tih para da se vraća kredit...
 
Nisu samo nasi pominjali zeleznicu, nego i Rusi. I receno je da ce prvo biti dogovoren kredit za budzet (jer tu sada skripi, zesce) a da ce se tek onda razgovarati o infrastrukturnim projektima.
 
Vrh