Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

da, i neko će projektovati mašine koje projektuju mašine. (ustvari tako se jedino i prave mašine danas). i neko upravlja tehnologijom koja upravlja time (softverom), neko upravlja tehnologijom koja upravlja ljudima... sve ide u krug, nije to prosta hijerarhija.

osim kod nas. kad je prokop u pitanju, to je samo lestvica nadole.
 
2012":12lr3a3u je napisao(la):
Upravo sam gledao asfaltiranje u Požeškoj ulici sa najnovijim mašinama sa laserima ,satelitskim navođenjem i kamerama...
A kad si se probudio?:p
 
jovanovm":1m522i4l je napisao(la):
da, i neko će projektovati mašine koje projektuju mašine. (ustvari tako se jedino i prave mašine danas). i neko upravlja tehnologijom koja upravlja time (softverom), neko upravlja tehnologijom koja upravlja ljudima... sve ide u krug, nije to prosta hijerarhija.

osim kod nas. kad je prokop u pitanju, to je samo lestvica nadole.
da, ali koliko je sredstava potrebno da isprojektujes masinu i broj radnih sati je zanemarlljivo u odnosu na manuelnu proizvodnju... to ce biti marginalan trosak. Najbolji primer toga danas imas u ITu... Pogotovo u proizvodnji softwera, ali se i proizvodnja harwera po profitnim marginama sve vise priblizava. To su "masine" koje prave pare uz malo potrebnih sredstava. Jednom ih napravis i onda one stancaju zelembace. :D
Ima nekoliko stvari koje bi mogle da uspore promenu sistema. Jedna je npr. moguce sirenje ljudskih privrednih delatnosti van okvira planete zemlje sto bi moglo da dozvoli i dalje uposlenje velikog broja ljudi.

Ali dobro to i nije bas tema tema za Prokop, koji je izgleda najverovatniji kandidat za gradnju od sredstava ruskog kredita! To me vrlo raduje! :D Nisam siguran da ce išta i biti, ali mislim da je to bolje nego da se ulazi u gradnju metroa bez planova i dovoljno obezbedjenih sredstava(ili plana finansiranja).
 
Da ne trolujemo bojkic, mislim da malo previse jednostavno shvatas stvari.
 
Sinoć sam se vraćao 44kom, i video sam da je ćošak ka BIP-u osvetljen, kao da se radi, odnosno da ima nekih armatura i kao da se proširuje dodatno ploča?
 
250px-
@Ambassador
E to je počelo kada je Mrka otvorio radove zadnji put,i to su radovi kako on reče usporeni do Ruskog kredita,a zapravo Energoprojekt izvodi zaostale radove iz predhodnog ugovora da bi mogao da dobije 15 miliona eur.koje mu duguju za ranije obavljene radove,sve je zamršeno pa i to da li će i Rusi učestvovati u izgradnji ili Energoprojekt samo nastavlja radove što je izvesnije,ali po izmenjenom projektu tako da je stanica projektovana do ploče kote 105,a ploču će prodati nekom investitoru za šoping mol ,to je oko 130,000 mkv zapravo veličine mola na Ušću(što će biti super)dole stanica gore mall ....
 
Meni nesto(nista) nije jasno.
Jel ta kota 105 ona ploca koju sad vidimo? Ili ce oni dodavati jos koji sprat za samu zel. stanicu? Ili se te pare koje planiraju za zavrsetak odnose na samo opremanje stanice?
Da li ce tek kad zavrse te radove prodavati tu plocu nekom investitoru ili ce se deo posla raditi istovremeno? Tj. da li je moguce da stanica radi, a gore investitor gradi shopping mall(uzgred ja sam mislio da je taj investitor vec odredjen, tj. da je to Energoprojekt)? Sve mi to malo cudno.
 
Kako će tu da se stvara nepotrebno duplo veća gužva.Ti žuriš na voz u subotu uveče ali ne možeš lepo da stigneš jer hiljade raspomamljenih ljudi hrli da izađe u shopping mall da se malo prošeta, popije pićence, možda kupi nešto...
 
Malo se brkaju termini, nije sav prostor iznad ploče namenjen retail sektoru već je jednim svojim dobrim delom i kancelarijski prostor. Isto tako ne treba zaboraviti da će se praviti nove saobraćajnice oko Prokopa, kao i da će izgradnjom UMP-a i obilaznice pravac na Gazeli postati manje opterećen.
 
@stefan23
Pa valjda će kretanje ljudi iz tržnog centra i stanice biti odvojeno...tj, projektovali su to pametni ljudi, valjda znaju šta rade? :)
 
Više mislim na pristupne saobraćajnice koje će biti iste i za prilaz tržnom centru i centralnoj stanici.Do odvajanja kretanja može doći tek neposredno pred objekat ili u njemu.
Pametni ljudi...
 
Moze li neko da me uputi na stranu gde ste pominjali plan da se napravi neki bulevar il kako se zove,videh ga na planu za prokop.Mislim da bi spajao prokop sa slavijom ako sam dobro razumeo?
 
Pa u shoping mall ce vrv da se ulazi sa gornje strane [ne znam ime ulice] a na Zeleznicku sa autoputa...
 
Pa neće moći tek tako da se razdvoje prilazni putevi, neće neko ko dolazi sa Banjice ili Dedinja da se spušta na autoput da bi otišao na stanicu kao što neće ni neko sa Vračara da se penje u Bulevar mira da bi otišao u shopping mall.A kad bi se to i dešavalo bilo bi još gore.Hoću da kažem da će se povećavanjem primamljivih sadržaja na jednom mestu neminovno povećati saobraćajna gužva u široj okolini, kao npr. kod Ušća - tržni centar je saobraćajno ugrozio jednu od glavnih novobeogradskih raskrsnica i ja iako hoću da pređem most a da ni ne pogledam tržni centar upadnem u gužvu.
Zna li neko gde će biti glavni prilaz Prokopu sa autoputa, od petlje Hitna pomoć?
 
Ima na nekoliko stranica ispred usvojen detaljni plan regulacije gde su prikazane saobraćajnice.
 
Ili jednostavno ovako:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=Sl1hJVtWeSY [/video]
 
Juce je bio gospodin Mrka u emsiji studija b-u centru.Jel neko cuo sta je rekao?Nesto se gubio o metro mostu i saobracaju koji je u sanduku dok je putni iznad ili tako nesto?Mora da je prokop pomenuo
 
Lupo po obicaju. Jedino sto je konkretno rekao da bi narednih dana trebao biti obelodanjen onaj plan za izgradnju neprofitnih stanova.
 
Ma rekao da će se tek doneti odluka laki/teški,a da je on isključivo za teški jer u starom bg mora se ići ispod zemlje ali da on neće da prejudicira ali da ko građevinac zna bolje od drugih,i da bi metro most najviše rasteretio gazelu u tunelima(sanduku)išao bi metro a gore na ploči automobili ali sve bez rokova.... :violina:
 
Aha...A metro most u produzetku nemanjine treba da bude il sta?
 
Vrh