Kamo srece da je postala pre 20 god.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545598#p545598:8ou808bc je napisao(la):Dzigi Bau » Ned Jun 17, 2018 9:38 pm[/url]":8ou808bc]Dame i gospodo od danas ovo je glavna zeleznicka stanica u gradu Beogradu
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545256#p545256:50s9d5uq je napisao(la):Pasarela » 16 Јун 2018, 12:21[/url]":50s9d5uq]http://rs.n1info.com/a396784/Lifestyle/Lifestyle/Uz-pesmu-A-sad-adio-ispracen-poslednji-voz-za-Bar-sa-Glavne-zeleznicke.html
To je to..
Beograd kakvog smo poznavali je bukvalno nestao pred našim očima.
Samo pokazujes koliko razumijes celu priču .[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545604#p545604:2ry5sqt3 je napisao(la):spatiotecte » Ned Jun 17, 2018 9:59 pm[/url]":2ry5sqt3]Sve sto vidis na ovoj slici je postojalo pre 20 godina...
Apsolutno netačno spatio i ti to znaš.spatiotecte":1k9z9ts1 je napisao(la):Sve sto vidis na ovoj slici je postojalo pre 20 godina...
4. Premeštanje željezničke pruge sa centralne teritorije Novog Beograda na definitivnu trasu sa privremenim uključenjem na današnji željeznički most.
Patetika level milion.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545256#p545256:dbun4uag je napisao(la):Pasarela » 16 Jun 2018 11:21 am[/url]":dbun4uag]http://rs.n1info.com/a396784/Lifestyle/Lifestyle/Uz-pesmu-A-sad-adio-ispracen-poslednji-voz-za-Bar-sa-Glavne-zeleznicke.html
To je to..
Beograd kakvog smo poznavali je bukvalno nestao pred našim očima.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545685#p545685:372cacl8 je napisao(la):Nurko7000 » Mon Jun 18, 2018 10:29 am[/url]":372cacl8]
На некој страници 9.. стоји ова реченица:
4. Premeštanje željezničke pruge sa centralne teritorije Novog Beograda na definitivnu trasu sa privremenim uključenjem na današnji željeznički most.
Судбина старог жељезничког моста је још тада одређена да се користи док може, али и да не буде трајно решење.
Nikad se ne zna ovo je Balkan .[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545849#p545849:18vgql0a je napisao(la):RioBL » Pon Jun 18, 2018 7:37 pm[/url]":18vgql0a][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545685#p545685:18vgql0a je napisao(la):Nurko7000 » Mon Jun 18, 2018 10:29 am[/url]":18vgql0a]
На некој страници 9.. стоји ова реченица:
4. Premeštanje željezničke pruge sa centralne teritorije Novog Beograda na definitivnu trasu sa privremenim uključenjem na današnji željeznički most.
Судбина старог жељезничког моста је још тада одређена да се користи док може, али и да не буде трајно решење.
Da, samo sto je koju deceniju kasnije ispalo da drzava u kojoj su ti dokumenti doneseni, nije bila trajno resenje.
SFRJ se raspala prije mosta kog su planirali da demontiraju. I prije zeljeznice koju su planirali da izgrade i prije metroa kog su planirali da naprave.
Ja bih samo pitao. Kakve veze imaju planovi iz doba druga TITA sa danasnjom Srbijom?
Pa vise nego one planove 1884 iz doba KRALJA Milana Obrenovica. U Titovo vreme je Zeleznicka Direkcija Beograd zavrisila Barsku prugu a pocela i rekonstrukcijom Beogradskog cvora. Titu je bolelo uvo za jedno i za drugo. Projekte je i finansiranje je vrsila Beogradska direkcija, SFR Srbija i svenarodni zajam od cega je 95% skupljeno na teritoriji SFR Srbije.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545849#p545849:143jwzox je napisao(la):RioBL » 18 Jun 2018 07:37 pm[/url]":143jwzox][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545685#p545685:143jwzox je napisao(la):Nurko7000 » Mon Jun 18, 2018 10:29 am[/url]":143jwzox]
На некој страници 9.. стоји ова реченица:
4. Premeštanje željezničke pruge sa centralne teritorije Novog Beograda na definitivnu trasu sa privremenim uključenjem na današnji željeznički most.
Судбина старог жељезничког моста је још тада одређена да се користи док може, али и да не буде трајно решење.
Da, samo sto je koju deceniju kasnije ispalo da drzava u kojoj su ti dokumenti doneseni, nije bila trajno resenje.
SFRJ se raspala prije mosta kog su planirali da demontiraju. I prije zeljeznice koju su planirali da izgrade i prije metroa kog su planirali da naprave.
Ja bih samo pitao. Kakve veze imaju planovi iz doba druga TITA sa danasnjom Srbijom?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545849#p545849:1nas8vm0 je napisao(la):RioBL » 18 Jun 2018 07:37 pm[/url]":1nas8vm0][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545685#p545685:1nas8vm0 je napisao(la):Nurko7000 » Mon Jun 18, 2018 10:29 am[/url]":1nas8vm0]
На некој страници 9.. стоји ова реченица:
4. Premeštanje željezničke pruge sa centralne teritorije Novog Beograda na definitivnu trasu sa privremenim uključenjem na današnji željeznički most.
Судбина старог жељезничког моста је још тада одређена да се користи док може, али и да не буде трајно решење.
Da, samo sto je koju deceniju kasnije ispalo da drzava u kojoj su ti dokumenti doneseni, nije bila trajno resenje.
SFRJ se raspala prije mosta kog su planirali da demontiraju. I prije zeljeznice koju su planirali da izgrade i prije metroa kog su planirali da naprave.
Ja bih samo pitao. Kakve veze imaju planovi iz doba druga TITA sa danasnjom Srbijom?
Ocigledno imaju, evo na primer ti se i dalje jako interesujes za bivsu republiku...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545849#p545849:16qax20y je napisao(la):RioBL » Pon Jun 18, 2018 7:37 pm[/url]":16qax20y]
Ja bih samo pitao. Kakve veze imaju planovi iz doba druga TITA sa danasnjom Srbijom?
Samo bih pitao novinara od kad i zasto vozovi za Vrsac idu sa Dunav stanice .A odgovor sigurno bi bio pogresan .[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546064#p546064:4sgjqfkz je napisao(la):Dzigi Bau » Uto Jun 19, 2018 7:07 pm[/url]":4sgjqfkz]Evo zanimljivog teksta https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1407036
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545865#p545865:2zhbtstm je napisao(la):Nurko7000 » Mon Jun 18, 2018 9:03 pm[/url]":2zhbtstm]
Тако је и са урбанизмом, Београдске планове су ипак радили најбољи, имали ресурсе, деценијама истраживали, па донели закључке и онда пресекли и преопразили Београд у ово што је данас, колико се могло и имало. Ето, тај документ је баналан пример да су наравно и пре изградње аутопута одлучили шта ће са железницом.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546077#p546077:2ul1u240 je napisao(la):RioBL » 19 Jun 2018 08:07 pm[/url]":2ul1u240][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545865#p545865:2ul1u240 je napisao(la):Nurko7000 » Mon Jun 18, 2018 9:03 pm[/url]":2ul1u240]
Тако је и са урбанизмом, Београдске планове су ипак радили најбољи, имали ресурсе, деценијама истраживали, па донели закључке и онда пресекли и преопразили Београд у ово што је данас, колико се могло и имало. Ето, тај документ је баналан пример да су наравно и пре изградње аутопута одлучили шта ће са железницом.
Nisam htio da citiram sve i da na svaki post odgovaram ali evo, odabrao sam samo ovaj dio.
Kao sto si napisao, planove su radili "najbolji", decenijama su istrazivali i imali su resurse, pa su odlucili i uradili "koliko se moglo".
A sad da se vratimo u sadasnjost. Zivimo u 2018 godini. Jugoslavije vise nema. Nestala je drzava koja je mogla da skoluje "najbolje", da ih potom zaposli i da placa decenije njjihovog istrazivanja. Nestala je drzava koja je mogla da finansira projekte koje njihovi najbolji strucnjaci smisle. Ta je drzava imala sasvim drugacije drustveno uredjenje, ekonomsku, finasijsku i graditeljsku moc od danasnje Srbije. Imala je industriju i gradjevnirastvo. Pravila je svoje vozove, avione, automobile, poljoprivredne i gradjevinske masine, itd...A i pored toga svega, ta drzava nije smogla snage da ukine stari zeljeznicki most i dovrsi novi zeljeznicki cvor. Zasto?
Zar neko stvarno vjeruje da je danasnja Srbija u stanju da zavrsava projekte SFRJ iz 70-tih? Lako je nacrtati projekat i napisati da nesto treba srusiti ili nesto izgraditi. A jos je lakse naci u arhivi stare planove i reci "evo tako treba". Mozda tako treba, ali ne moze. Nije moglo ni u ondasnjoj drzavi a jos manje, ako se realno ekonomski gleda, ne moze ni u danasnjoj Srbiji.
Zato je kriminal i nasilje ovo sto se radi. Gasi se stari zeljeznicki cvor sa najvecom stanicom, vitalnim prugama i mostovima a saobracaj i putnici se prisiljavaju na koristenje nedovrsene infrastrukture. Pa mogli su i 1979 da zatvore Glavnu stanicu, sruse stari most i prebace sve na Prokop ali su znali da svaki projekat ima svoj pocetak realizacije i kraj. Rusenje starog zeljeznickog mosta i prebacivanje saobracaja sa Glavne, trebali su da se odigraju na kraju realizacije projekta novog cvora a do toga se nikad nije doslo. A sasvim sigurno ni nece.
Zato nam trebaju novi planovi.
I ja bih odgovorio kontra pitanjem:RioBL":3b737xti je napisao(la):[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545685#p545685 je napisao(la):Nurko7000 » Mon Jun 18, 2018 10:29 am[/url]":3b737xti]
На некој страници 9.. стоји ова реченица:
4. Premeštanje željezničke pruge sa centralne teritorije Novog Beograda na definitivnu trasu sa privremenim uključenjem na današnji željeznički most.
Судбина старог жељезничког моста је још тада одређена да се користи док може, али и да не буде трајно решење.
Da, samo sto je koju deceniju kasnije ispalo da drzava u kojoj su ti dokumenti doneseni, nije bila trajno resenje.
SFRJ se raspala prije mosta kog su planirali da demontiraju. I prije zeljeznice koju su planirali da izgrade i prije metroa kog su planirali da naprave.
Ja bih samo pitao. Kakve veze imaju planovi iz doba druga TITA sa danasnjom Srbijom?