RioBL » June 6th, 2018, 6:06 pm[/url]":c3gszc6p]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=542982#p542982:c3gszc6p je napisao(la):
miki_ns » Wed Jun 06, 2018 10:17 am[/url]":c3gszc6p]Ukoliko na nekom pravcu postoji veliki broj putnika koji ne idu primarno u centar, onda nema smisla takve linije provlačiti kroz centar (čak je vrlo povoljno u tom slučaju izbeći ga i rasteretiti pravce ka centru).
Дошљак":c3gszc6p je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=542979#p542979 je napisao(la):
Богами Рио, гомила људи преседа са трамваја на Аутокоманди на препуне 17/18 до Сава центра па опет на трамвај ка блоковима.
solecar":c3gszc6p je napisao(la):
Linije 9 i 10 idu u centar grada. Linija 9 ide tako zato što ne postoji neka kraća veza ka NBG. Isti je slučaj i sa linijama 12 i 13. Zbog ovakvih stvari i imamo situaciju da su autobusi mnjogo više korišćeni , što na Banovom brdu , što kod Autokomande , jer i pored gužvi kod Sajma / Sava centra brže stigneš autobusom.
Ja razumjem sta vi govorite, ali sjetite se da je ovo tema o Prokopu. Godinama se govori o problemu povezanosti
Prokopa sa centrom i razlog zasto ovde pominjemo tramvaj je bas da pomogne u rjesavanju tog problema.
Ako vi sad mislite da Prokop treba povezati sa NBG, onda da vas podsjetim da na svakih 15 minuta imate BG voz kom do NBG sa Prokopa treba 2 minute. Nema potrebe trpati tramvaj na liniju Prokop - NBG. Tramvaj na Prokopu je poteban da ga poveze sa centrom. Za sve ostalo tu je BG voz.
Ako tako gledamo na stvar , onda nam ne treba tramvaj ni za centar , jer imamo isti taj BG: voz.
Ovde je poenta u tome da se preko Prokopa dobije kraća , a samim tim i brža veza Voždovca i Banjice II sa NBG , obzirom da i putem linije 10 imamo vezu sa centrom , kao i preko autobuskih linija 33 i 78.
Što se tiče povezivanja Prokopa sa centrom tramvajem , to bi mogla da bude neka varijacija linija 10 ili 12. Bilo da postojeće linije delimično promene trasu , bilo da se uvedu potpuno nove linije , obzirom da viška tramvaja imamo , ali isto tako imamo i manjka kapaciteta elektromreže za tramvaje.