Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

ideja nije izvodljiva, ulice nemaju odgovarajuci profil bulevara, nagib (tunel u profilu mora da prati nagib pa se nemoze kopati ispod kuca!!!!!), a na kraju penjanja dvoriste u privatnom vlasnistvu moze zatvaranjem kapije da blokira celokupniv tramvajski saobracaj na RioBLovom tramvajskom projektu. Ja vec ne zivim u Beogradu ali znam taj kraj, i nije izvodljivo. A RioBL koji takode ne zivi u Beogradu ima sad domaci zadatak da tu malo proseta pre nego sto dobijemo famozne ideje za raspravljanja. a ako ipak neko hoce da kopa tunel u nagibu ispod kuca, bolje da stavljaju odma staklene prozore na podovima, sto bi jedino ta debljnina odgovarala.
 
Objekat na 3 fotki orinovog posta je bila autoperionica moze iz nje da izviru tramvaji ali smatram da to nije potrebno
 
Ja bih s tunelom prosao ispod te praonice i sitnicke ulice da se izbjegne ukrstanje.
 
Pogresne legende uz fotografije..Nemaju veze ,makar direktne sa Prokopom..

Foto 2 je Rakovica-Knezevac, izgradnja tunela za Makis iz smera Nis...Snimano sa Maricke ulice.

Foto 6 je Izgradnja petlje Autokomanda, pogled iz K.parka ka kruznom toku, oko 1970..

Foto 11 je izlaz iz tunela Dedinje preko nadvoznjaka ka Rakovici, oko 1976.
 
Sve, sve, ali ova ideja sa heliodromom... :lool:

Taman da postanemo grad sa najvećim zvučnim zagađenjem na svetu. A i kapacitet helikoptera je mali, a cena saobraćanja velika...
 
Interesantan plavi vagon za specjalne terete transformatore itd
 
opet slike putnika iz heliolinje h3. ovaj put je malo zumirao pa se na planu vidi komercijalni objekt na severoistocnoj strani.
 
I ovo je deo istorije Topciderskog brda i padina prema Prokopu.
 
20180602_124713.jpg


Karadjordjev park
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540062#p540062:3ns1uebz je napisao(la):
vucko » 24 May 2018 03:32 am[/url]":3ns1uebz]Ok, koje rešenje predlažeš prvog jula kada Prokop postane glavna koliko god praktično svi ovde bili protiv toga?
Књиге у шаке, књиге, а не звона и прапорци! Учите стране језике, немачки, норвешки, холандски, шведски, дански, француски... Господин председник је већ обећао у Гардијану да ће Косову дати столицу у УН за 6-12 месеци, а онда хтели или не хтели улазимо у ЕУ, рецимо 2025. Даље, анализирајте огласе за посао, и утврдите где сте шупљи. Рецимо, за Саобраћајни факултет ми треба познавање САП програмских пакета, што нисам знао да постоји у току студија.

Ја сам када сам се исељавао желео да уштедим лову да започнем приватни бизнис у Србији. Али када сам у марту 2018. на 10 дана свратио, затекао сам Зомбиленд, масу мртвих пувала, који нису у стању да организују ни петицију, ни протест, ни штрајк, а камоли устанак или револуцију против свих срања која се дешавају.

Као нема везе са темом? Итекако има! У неком идеалном и идеалистичком свету, Прокоп би са 2 метро линије, 3-4 трамвајске и 20-30 аутобуских био главни путнички центар Београда, са милион квадрата пословног простора у солитерима у кругу од 10 минута пешке, као и најећи шопинг мол на Балкану. Сама станица на Савском тргу би била у неком измењеном облику за приградске железнице (пролазни колосеци па испод Трга), и неколико колосека за туристичке и ноћне возове. Да не говоримо о идеалистичком здравству, школству итд. Овако имамо један антисистем против кога се нико не буни озбиљно, усмерено, организовано и рационално. Онај дух да 15 обичних грађана ентузијаста који се окупљају у вешерници, упорним и одмереним деловањем мењају планове, више не постоји. Тешко ми је да поверујем да у то доба данас можемо гледати као у "златно доба Ђиласа", премда је и то врло далеко од демократског, просвећеног и зрелог друштва.
 
Nismo vise u 20tom nego u 21 veku. Ni u Nemackoj nema vise onih mega-fabrika poput Siemensa koji je na jednom mestu zaposlio 25.000 radnika i u jednom gradu 55.000. Danas su to prazne farbrike (npr. Siemens Hoffmanstraße u Minhenu). Gradili su 80ih i metro i prigradsku zeleznicu (S-Bahn Siemenswerke). Do 2006 je bilo 25.000 radnika, najveci poslodavac u gradu. Prosla vremena. Velika zgrada je nekadasnjo glavno sediste Siemensa. Zive duse tu nema. A danas se sistem naplacuje kirijama. Sto si blize stanice sto ti je kirija veca. Opusti te se malo metroom. Nije to dalekovidna investicija bez industrijskih radnika da je svakodnevno napune. Za metro je Beograd zakasnio. Ni dosta bogatija mesta (Sidnej, Tel Aviv ili Melburne) nisu ga gradili u 20tom veku. Imam utisak da Beograd nije zreo za ozbiljniju investiciju u metrou. Moguce je samo da naplacuju vece kirije u Bnv, da je prilicno opravdano i da trazi investitor. Tako bi i ja gradio, ko plati dobije metro. Bice da je sustinsko sujetno pitanje za Beogradski metro. Ako Beograd dozivi bum, kopajte i podizite kirije...
S-Bahnhof_Siemenswerke.jpg
 
Kakve kirije te spopale njihov rast je posledica blizine stanice Znaci netreba metro da neskoce kirije blizu stanica
 
значи Карло, по теби је решење да се покупе ствари и тутањ из ове државе? па и није ти неко решење
 
Ne podržavam taj eskapizam, smatram ga linijom manjeg otpora. Bežati na Zapad? Okej, a šta ako i taj Zapad pogode slični trendovi kao što pogađaju Srbiju i Balkan? A ima sve više indcija da se to polako i njima dešava. Gde onda pobeći? Na Mars, Veneru, Jupiter...? A Zapad inače jedva čeka da im dođu imigranti od Balkana do Avganistana da im poboljšavaju multikulturalnost? To možda tolerišu još samo trenutne političke elite. Zapadnjaci su vekovima gradili svoju civilizaciju i ne žele olako da je daju plemenima koji nisu mnogo odmakla od prvobitne ljudske zajednice. To je problem koji bedne države i njihovi tupavi narodi treba sami da reše.

Sve je tema. Mi ovde pričamo o Prokopu, a zaboravljamo da su nas motkom naterali na Berlinskom kongersu 1878. da gradimo železnicu. Tada su sve zemlje u Evropi već uveliko imale pruge, samo Srbiju to nije zanimalo. To je đavolja sprava, šporet vuče šifonjere i tako to. Da smo ostali "svoji na svome" sada bismo mogli da pričamo samo o izmeštanju stanice rikši i volujskih kola. A i Kosovo* je uvelo železnicu dvanaest godina pre Srbije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=542707#p542707:3kqj99lg je napisao(la):
direktor » 04 Jun 2018 09:35 pm[/url]":3kqj99lg]Kakve kirije te spopale njihov rast je posledica blizine stanice Znaci netreba metro da neskoce kirije blizu stanica
Naravno da mora skociti tamo gde je bolje povezan. Povezanost kirija i blizine metro i prigrandske zeleznice je vrlo dobar pkazatelj iznosa kirija. Gradovi ga tako subfinanciraju. Bez metroa i prigradske zeleznicu iznose nij 1000 nego 500 evra. Ne znam situaciju u Beogradu, mislim da Bg:voz i kirije jos nisu povezani. Ali kad bi vukli metro do BnVa tamo bi trazili vecu kiriju. Bice i da se jedino tako subfinancira.
 
Objasni kako moze od kirija sto zika izdaje stan da se sufinansira metro ili bg voz
De objasni mi tu logiku
 
Privatnik od grada otkupljuje nekretnine i komercijalni prostor pa ga i naplacuju komunalijama. Sto je nekretnina bolje povezana vise naplacuju. Softiciran je metod, a indikator cena - javni gradski prevoz - metro i gradska zeleznica. Bg:voz koristi magistralnu prugu, pa nije ni logicno da se zbog te postojece i magistralne pruge naplaca posebna dazbina. Da je odvojen sistem naplacivalo bi se dodatne troskove. Svuda je racun drugacije, samo sufinansiranje ide i indirektno preko gradanina i ako i ne koristi taj sistem.
 
Sta bi tu grad bg prodavao privatniku pa naplacivao sve to sto pricas u srb nece da moze
Objasni na konkretnom primjeru .
Tj kako kako kazes privatnik od grada otkupljuje nekretnine i komercjalni prostor (koje nekretnine i koji prostor ) pa ga i naplacuju komunalijama (kojim momunalijama )
 
Vrh