RioBL » Уто Мај 29, 2018 8:49 pm[/url]":412t4y9q]Da se na trenutak vratimo ovom presjeku.
Pogledajte prilog 1
Umjesto ovog, ja bih radije isao na skromniju verziju sa uredjenjem prostora ISPOD kote 105, dakle ispod ploce. A sav ovaj ogromni prostor iznad (sa 4 etaze) bih ostavio kao opciju za neka bolja vremena.
Dakle, ono sto bi mislim, u ovom trenutku vise odgovaralo Prokopu bi ilustrativno izgledalo ovako...
Plavi dio je u sustini izgradjen. Krajnje lijevo je ulica S. Filipovica i soliteri iznad stanice. Ispod solitera je ulica koja je skoro prosirivana. Tu bi bio gornji ulaz (ili ulaz A) sa autobuskim i taksi stajalistima kao i parkingom. Sa ulaza vode stepenice u pothodnik kojim se pristupa peronima. Prvi i osmi kolosjek su za Bg voz a kolosjeci izmedju za daljinski saobracaj.
Crveni dio (desni) pokazuje jos neizgradjen dio kompleksa - prema autoputu i BIP-u. Tu se trenutno grade 9 i 10 kolosjek za vozove ali bi ih ja ostavio rezervisane za tramvaj. Mislim da ce Prokopu jos jako dugo vremena biti sasvim dovoljno 8 kolosjeka za zeljeznicu a tramvajski kolosjeci, u perspektivi, ako se budu gradili mogli bi voditi u tunel paralelan senjackom i izlaziti na ulicu ispred BIGZ-a gdje bi se kroz T skretnicu spajali sa postojecom tramvajskom trasom Mostar-Ada.
Dalje, u produzetku prema autoputu, gradio bih stanicnu zgradu (sa 3 etaze - djavolu bilo malo) i stanicnim trgom ispred. Tu bi bio ulaz B i prostor za autobusko stajaliste, taksi vozila i parking.