Nema AKO. Radovi su u toku , tako da će biti. To što ti u svojoj percepciji stvari Prokop vidiš kao problem svih problema u železnici , a nećeš da priznaš da je tako , ne znači da si u pravu. Nije sve u gledanju Google mapa i pojedinih slika stanica koje se ovde kače , ima nešto i u obilasku terena , a pod time ne smatram da je obilazak stepenica u ŽS Vukov spomenik dovoljan da se može realno može sagledati stanje i potrebe i mogućnosti realizacije za svaku stanicu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540748#p540748:1mkfxqxw je napisao(la):RioBL » May 27th, 2018, 1:01 pm[/url]":1mkfxqxw][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540737#p540737:1mkfxqxw je napisao(la):solecar » Sun May 27, 2018 11:33 am[/url]":1mkfxqxw]Biće i linija koje će da koriste pomenutu prednost. Radi se na ŽS Zemun i ŽS Rakovici , pa kad se to sredi i pruga do Prokopa , koja se takođe radi , biće. Za jedno 5 godina max , kako je predviđeno planovima.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540728#p540728:1mkfxqxw je napisao(la):RioBL » May 27th, 2018, 12:10 pm[/url]":1mkfxqxw]Osim toga, trenutno ni ne postoje linije koje bi koristile pomenutu prednost Prokopa, jer se Prokop koristi na isti nacin kao i Glavna stanica - kao terminus.
To, kad i AKO se desi, bice za mali broj vozova.
Velika vecina vozova na Prokopu, trenutno preko 80% je u sastavu BG voza a to sa strateskim povezivanje Srednje i Juzne Evrope ili sjevera i juga Srbije, nema nikakve veze.
U preostalih oko 20% vozova se mogu traziti vozovi koji bi prolazili kroz BG, ali opet, i to ce biti manji dio jer ce veci dio ipak zavrsavati putovanja u Beogradu. Da li u Zemunu ili Rakovici svejedno. Za mali broj vozova koji budu samo u prolazu kroz BG, sve stanice od Zemuna do Rakovice ce imati jednaku vaznost kao i Prokop. Zato mislim da je pretjerano i da vodi u zabludu isticati nekakav strateski znacaj Prokopa.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540780#p540780:2j97gw6p je napisao(la):solecar » Sun May 27, 2018 1:44 pm[/url]":2j97gw6p]
Nema AKO. Radovi su u toku , tako da će biti. To što ti u svojoj percepciji stvari Prokop vidiš kao problem svih problema u železnici , a nećeš da priznaš da je tako , ne znači da si u pravu. Nije sve u gledanju Google mapa i pojedinih slika stanica koje se ovde kače , ima nešto i u obilasku terena , a pod time ne smatram da je obilazak stepenica u ŽS Vukov spomenik dovoljan da se može realno može sagledati stanje i potrebe i mogućnosti realizacije za svaku stanicu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540767#p540767:1k149h25 je napisao(la):orjen » 27 May 2018 01:08 pm[/url]":1k149h25]Jel to najbitnije? Vozovi i transport su danas visokokompjuterizovani sistemi. Mnogo bitnije je sistemska karakteristika.
O tome svedoči bezbroj poruka od kojih je 99% tvojih.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540810#p540810:12w4pwwf je napisao(la):RioBL » May 27th, 2018, 7:11 pm[/url]":12w4pwwf][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540780#p540780:12w4pwwf je napisao(la):solecar » Sun May 27, 2018 1:44 pm[/url]":12w4pwwf]
Nema AKO. Radovi su u toku , tako da će biti. To što ti u svojoj percepciji stvari Prokop vidiš kao problem svih problema u železnici , a nećeš da priznaš da je tako , ne znači da si u pravu. Nije sve u gledanju Google mapa i pojedinih slika stanica koje se ovde kače , ima nešto i u obilasku terena , a pod time ne smatram da je obilazak stepenica u ŽS Vukov spomenik dovoljan da se može realno može sagledati stanje i potrebe i mogućnosti realizacije za svaku stanicu.
Bez obzira sta ja tebi priznao, gdje ja isao, sta radio u zivotu, bio rodjen u Banjaluci il na Terazijama, gledao na Googlu il spavao svaku noc u soliteru na brdu iznad stanice, Prokop ce ostati problem i velika steta za zeljeznicu, grad i Srbiju. O tome svjedoci bezbroj poruka na prethodnih 370 strana ove teme.
Da li je ovim projektom predviđen "most" kojim bi se jedan od ulaza u Prokop povezao sa soliterima u nivou istih?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540828#p540828:56w2lx23 je napisao(la):orjen » May 27th, 2018, 9:36 pm[/url]":56w2lx23]Peron V i I su predvideni za BG:voz. Daljinski i regionalni saobracaj na IV, III i II peronu. Vertikalni odsek - 89.40 m donji plato - 114,5 m gornji plato = 20.60 m.
Sa severne strane stanica ima stepenasti oblik i dva nivoa. Sa juga jedan spoljasnji i dva podzemna.
Metro ulaz (?) planiran na severnom delu spustanjem kod glavnog odseka sa juga penjanjem sa donjeg platoa. Plan iz 2016.
Na osnovu ovog plana vidi se da je do sad kompletirano oko 30% projektovane građevinske površine. Izgleda da je samo u Srbija potpuno normalno preseliti glavnu železničku stanicu višemilionske prestonice u objekat koji nije ni do pola završen i za koji se ne zna kad će da se završi. Da se desio zemljotres ili poplava pa da je Glavna železnička stanica uništena ili teško oštećena pa bi imalo smisla, ovako je takva odluka potpuno besmislena.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540828#p540828:2aqlsq6r je napisao(la):orjen » Sun May 27, 2018 9:36 pm[/url]":2aqlsq6r]Peron V i I su predvideni za BG:voz. Daljinski i regionalni saobracaj na IV, III i II peronu. Vertikalni odsek - 89.40 m donji plato - 114,5 m gornji plato = 20.60 m.
Sa severne strane stanica ima stepenasti oblik i dva nivoa. Sa juga jedan spoljasnji i dva podzemna.
Metro ulaz (?) planiran na severnom delu spustanjem kod glavnog odseka sa juga penjanjem sa donjeg platoa. Plan iz 2016.