Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Nije. Bitnije je da sluzi ljudima a ne kako se upravlja. Zeljeznica sluzi ljudima a ne kompjuterima
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540748#p540748:1mkfxqxw je napisao(la):
RioBL » May 27th, 2018, 1:01 pm[/url]":1mkfxqxw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540737#p540737:1mkfxqxw je napisao(la):
solecar » Sun May 27, 2018 11:33 am[/url]":1mkfxqxw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540728#p540728:1mkfxqxw je napisao(la):
RioBL » May 27th, 2018, 12:10 pm[/url]":1mkfxqxw]Osim toga, trenutno ni ne postoje linije koje bi koristile pomenutu prednost Prokopa, jer se Prokop koristi na isti nacin kao i Glavna stanica - kao terminus.
Biće i linija koje će da koriste pomenutu prednost. Radi se na ŽS Zemun i ŽS Rakovici , pa kad se to sredi i pruga do Prokopa , koja se takođe radi , biće. Za jedno 5 godina max , kako je predviđeno planovima.

To, kad i AKO se desi, bice za mali broj vozova.

Velika vecina vozova na Prokopu, trenutno preko 80% je u sastavu BG voza a to sa strateskim povezivanje Srednje i Juzne Evrope ili sjevera i juga Srbije, nema nikakve veze.

U preostalih oko 20% vozova se mogu traziti vozovi koji bi prolazili kroz BG, ali opet, i to ce biti manji dio jer ce veci dio ipak zavrsavati putovanja u Beogradu. Da li u Zemunu ili Rakovici svejedno. Za mali broj vozova koji budu samo u prolazu kroz BG, sve stanice od Zemuna do Rakovice ce imati jednaku vaznost kao i Prokop. Zato mislim da je pretjerano i da vodi u zabludu isticati nekakav strateski znacaj Prokopa.
Nema AKO. Radovi su u toku , tako da će biti. To što ti u svojoj percepciji stvari Prokop vidiš kao problem svih problema u železnici , a nećeš da priznaš da je tako , ne znači da si u pravu. Nije sve u gledanju Google mapa i pojedinih slika stanica koje se ovde kače , ima nešto i u obilasku terena , a pod time ne smatram da je obilazak stepenica u ŽS Vukov spomenik dovoljan da se može realno može sagledati stanje i potrebe i mogućnosti realizacije za svaku stanicu.
 
Funkcionalna povezanost sa svetom je bitnije. Gradena je nekad da povezuje becom i carigradom a danas tome ne sluzi. Zato je i prevazidena funkcionalno i strukturno. Ako slutim po predavanju na Svetskom Ekonomskom Forumu u Davosu, drzavnici su tamo slusali predavanje o funkcionalnom povezivanju. Skelet je zeleznica a roba, znanje i informacije druge kategorije. Glavna tome ne sluzi, izolovana je od sveta i drema kao uspavana lepotica. Dremala bi jos 100 godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540780#p540780:2j97gw6p je napisao(la):
solecar » Sun May 27, 2018 1:44 pm[/url]":2j97gw6p]
Nema AKO. Radovi su u toku , tako da će biti. To što ti u svojoj percepciji stvari Prokop vidiš kao problem svih problema u železnici , a nećeš da priznaš da je tako , ne znači da si u pravu. Nije sve u gledanju Google mapa i pojedinih slika stanica koje se ovde kače , ima nešto i u obilasku terena , a pod time ne smatram da je obilazak stepenica u ŽS Vukov spomenik dovoljan da se može realno može sagledati stanje i potrebe i mogućnosti realizacije za svaku stanicu.

Bez obzira sta ja tebi priznao, gdje ja isao, sta radio u zivotu, bio rodjen u Banjaluci il na Terazijama, gledao na Googlu il spavao svaku noc u soliteru na brdu iznad stanice, Prokop ce ostati problem i velika steta za zeljeznicu, grad i Srbiju. O tome svjedoci bezbroj poruka na prethodnih 370 strana ove teme.
 
Malo manje samouverenost bi krasila tvoj zakljucak. Norman J. G. Pounds je 1969 u zatvornim recima konferencije u Austin/Texas o Barskoj pruzi izjavio: "za kranji zakljucak trebamo se svi sastati opet za pedest godina".

Pounds je inace velikan engleske istorijografije, a na zalost nije tu da prisustvuje tom zakljucom, umreo 2006 (u 94 god.)
(George W. Hoffman (1971): Remarks on Guido G. Weigend’s Comments on the Essay of Orne Wilson Jr. -The Belgrade-Bar Railroad: An Essay in Economic and Political Geography. S. 393.)

Predlazem sada da zacekas tih 50 godina da tvoj zakljucak o Prokopu das. Barskoj pruzi se 2019 zaokruzuju 50 godina od te konferencije, tvoj ocekujemo 2068. I ovo je neka vrsta konferencije :)
 
Peron V i I su predvideni za BG:voz. Daljinski i regionalni saobracaj na IV, III i II peronu. Vertikalni odsek - 89.40 m donji plato - 114,5 m gornji plato = 20.60 m.
Sa severne strane stanica ima stepenasti oblik i dva nivoa. Sa juga jedan spoljasnji i dva podzemna.
Metro ulaz (?) planiran na severnom delu spustanjem kod glavnog odseka sa juga penjanjem sa donjeg platoa. Plan iz 2016.
Prokop_transect_N-S.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540767#p540767:1k149h25 je napisao(la):
orjen » 27 May 2018 01:08 pm[/url]":1k149h25]Jel to najbitnije? Vozovi i transport su danas visokokompjuterizovani sistemi. Mnogo bitnije je sistemska karakteristika.

Ovo trebas da mi objasnis.
Ja ti govorim o lokaciji, ne o opremi same stanice.
 
Prema gore navedenom predavanju Paraga Khanna, nije geografija sudbina, nego povezanost. Prokop ima bolji pruzni skelet - na tri strane dupli koloseci. S time je vec pobedio sudbinu same geografske lokacje sto upravlja na vise direkcije, brzim sinskom skeletom i vecoj propusnoj moci.
 
Sta je to pruzni skelet i kako to da geografija nije sudbina?

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka
 
Pa lokacija stanice ima svoju vaznost valjda.
Naravno da ce biti atraktivnija stanica u centru grada nego stanica vise udaljena od centra.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540810#p540810:12w4pwwf je napisao(la):
RioBL » May 27th, 2018, 7:11 pm[/url]":12w4pwwf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540780#p540780:12w4pwwf je napisao(la):
solecar » Sun May 27, 2018 1:44 pm[/url]":12w4pwwf]
Nema AKO. Radovi su u toku , tako da će biti. To što ti u svojoj percepciji stvari Prokop vidiš kao problem svih problema u železnici , a nećeš da priznaš da je tako , ne znači da si u pravu. Nije sve u gledanju Google mapa i pojedinih slika stanica koje se ovde kače , ima nešto i u obilasku terena , a pod time ne smatram da je obilazak stepenica u ŽS Vukov spomenik dovoljan da se može realno može sagledati stanje i potrebe i mogućnosti realizacije za svaku stanicu.

Bez obzira sta ja tebi priznao, gdje ja isao, sta radio u zivotu, bio rodjen u Banjaluci il na Terazijama, gledao na Googlu il spavao svaku noc u soliteru na brdu iznad stanice, Prokop ce ostati problem i velika steta za zeljeznicu, grad i Srbiju. O tome svjedoci bezbroj poruka na prethodnih 370 strana ove teme.
:dil: O tome svedoči bezbroj poruka od kojih je 99% tvojih.
 
Nisam znao da je u forum beobuilda ugrađen softver koji može da prepozna "hejterske" poruke i da na osnovu toga izračuna koliki je broj njih tvoj. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540828#p540828:56w2lx23 je napisao(la):
orjen » May 27th, 2018, 9:36 pm[/url]":56w2lx23]Peron V i I su predvideni za BG:voz. Daljinski i regionalni saobracaj na IV, III i II peronu. Vertikalni odsek - 89.40 m donji plato - 114,5 m gornji plato = 20.60 m.
Sa severne strane stanica ima stepenasti oblik i dva nivoa. Sa juga jedan spoljasnji i dva podzemna.
Metro ulaz (?) planiran na severnom delu spustanjem kod glavnog odseka sa juga penjanjem sa donjeg platoa. Plan iz 2016.
Prokop_transect_N-S.jpg
Da li je ovim projektom predviđen "most" kojim bi se jedan od ulaza u Prokop povezao sa soliterima u nivou istih?
 
Jeste vidi se na preseku koji je postavio orjen kao i na sledecem prikazu

file.php
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540828#p540828:2aqlsq6r je napisao(la):
orjen » Sun May 27, 2018 9:36 pm[/url]":2aqlsq6r]Peron V i I su predvideni za BG:voz. Daljinski i regionalni saobracaj na IV, III i II peronu. Vertikalni odsek - 89.40 m donji plato - 114,5 m gornji plato = 20.60 m.
Sa severne strane stanica ima stepenasti oblik i dva nivoa. Sa juga jedan spoljasnji i dva podzemna.
Metro ulaz (?) planiran na severnom delu spustanjem kod glavnog odseka sa juga penjanjem sa donjeg platoa. Plan iz 2016.
Prokop_transect_N-S.jpg
Na osnovu ovog plana vidi se da je do sad kompletirano oko 30% projektovane građevinske površine. Izgleda da je samo u Srbija potpuno normalno preseliti glavnu železničku stanicu višemilionske prestonice u objekat koji nije ni do pola završen i za koji se ne zna kad će da se završi. Da se desio zemljotres ili poplava pa da je Glavna železnička stanica uništena ili teško oštećena pa bi imalo smisla, ovako je takva odluka potpuno besmislena.
 
Кад се збрзају ствари мора да буде наглавачке. Мада грађевина на плочи је мање битна за функционисање станице колико фале саобраћајнице и линије ЈГП.
 
Niko još nije dao valjani razlog za ovakvu navrat-nanos selidbu jedne od najbitnijih infrastrukturnih građevina jednog grada - centralne železničke stanice. Da su već izgradili većinu od planiranih građevina u Savskom amfiteatru pa da razumem da im trebaju parcele za dalju izgradnju, ali tamo je sigurno preko 50% predviđene površine slobodno za izgradnju odmah sad i te parcele stoje neizgrađene poslednjih par godina.

Unazadićemo železničku infrastrukturu da bi Bnv dobio parcele koje će ko zna koliko dugo biti neizgrađene i zakorovljene. Zar nije logičnije da se sačeka još nekoliko godina, Prokop dovede u red, profunkcioniše TPS Zemun i onda da se preseli železnički saobraćaj na Prokop?

Da ne bilo zabune, i da ne bi diskusija išla u pogrešnom smeru, nisam protiv plana da Prokop postane centralna železnička stanica Beograda, samo konstatujem da je odluka da se ove godine izvrši premeštanje celokupnog žel. saobraćaja sa GŽS na Prokop, i zatvaranje GŽS preuranjena i ishitrena, jer Prokop i okolna infrastruktura još uvek nisu na dovoljnom nivou kompletiranosti da bi mogli, na civilizacijski prihvatljiv način, da ispunjavaju funkciju Beogradske centralne železničke stanice.
 
Evo da prenesem i ovde. Autobus GB64 koji je radio na liniji 36 , konačno ispustio dušu kod GŽS. Svaki čas se kvario , da bi se spuštajući niz Nemanjinu (negde kod semafora blizu okretnice) ponovo ugasio i po inerciji produžio pravo do početne stanice gde više nije mogao da se upali. Četvoro stranaca koji su ušli u autobus , pitali me da li ide autobus do Prokopa , na šta sam krenuo da im objašnjavam zašto ne ide i kako da dođu na drugi način(e) , da bi se na kraju došlo do toga da im jedino taxi odgovara , pošto su kasnili na voz.
 
Ако чита неко из ЖС могао би да ми уплати који динар на жиро-рачун на име трошкова водича залуталог народа. Час објашњавам људима како да изађу из Прокопа и оду до центра града, час где да уђу у централну градску станицу. Обележите макар УЛАЗ / ΕΝΤRANCE.
Јуче ме таксиста пита где је улаз, ваљда је први пут неког довезао. Поведох нашу Немицу и њеног друга Египћанина до дисплеја и перона, а ја продужих на БГ:Воз.
 
times12
+1 :)
Da , ulaz je jako komplikovan i za starosedeoce a povremene korisnike Bgvoza

nema NIKAKVOG natpisa gde je ulaz u one mreže za koloseke na ploči
nema NIKAKVOG natpisa na ili iznad ,,kucica,,- ulaza , koje se nalaze na ploči da jasno usmerava koja gde i na koj kolosek vodi

Kad neko vreme ne idem na Prokop
stanem pa se mislim .... i obavezno omašim ulaz umesto na petu silaznu , sidjem na 4 pa muka ajde nazad pa jopet dole kroz 5 :mrgreen:

Jedan običan papir na kucicama- ulazima u foliji ispisan Bg voz pravac ZA Bataju tako isto i za dr. smer
uštedeo bi mnogima muke

Eto jedan papir, jedan flomaster jedna folija i selotep
mnogo bi konkretno i odmah rešio gradjane Prokopskih muka :!:
Ajd onaj beli tunelčić sto vodi do prvog koloseka je i vidljiv a ostalo.... jok , ič ništa :rant:

Tolike silne pare u info sistem su potrošene, a ono ni ulaz ne moze da se nadje :lool: :lol: :lool:
 
Iz nekog razloga velike plave table koje su pokazivale upucivale na ulaz ali skinute su iz nepoznatog razloga
I stoje na peronu kod stepenica za wc prodaju karata
a glavanje iz inra zs jos nisu u jednom prolazu ispod kolosjeka ispisali i brojeve perona i kolosjeka mazgovi
 
Vrh