Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

селидба на Прокоп и Топчидер не би била трагична, да дебили из градске управе иоле користе мозак, ако исти уопште и имају
 
Apsolutno je nedopustivo da Prokop postane glavna stanica, a da nema jednu poštenu liniju autobusa ili trola koja ide češće nego što se uzima antibiotik!
 
Мислим, заправо, да је недопустиво да нема бар десетак линија јавног превоза, од којих најмање три високофреквентне.

@Zidar
Може Gare de Montenegro, може и Черногорский вокзал, једнако поетично звучи, па, како ко воли.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539851#p539851:3c56bmfn je napisao(la):
JohnnyLee » May 23rd, 2018, 2:49 pm[/url]":3c56bmfn]селидба на Прокоп и Топчидер не би била трагична, да дебили из градске управе иоле користе мозак, ако исти уопште и имају
Da ga imaju , ne bi zapeli ko sivonje za okretnicu kod Mostarske petlje , uporno ponavljajući da moraju sve linije sa Savskog trga tu da se okreću , izuzev 46 i 601 koji idu na blok 42 , dok Prokop ni pod razno "ne može" da dobije ništa više od postojećeg. Zbog tog tržnog centra za koji su zapeli , da u njegovoj blizini bude okretnica , samo će još više da opterete postojeće linije koje zalaze dublje u grad , jer maltene nikome neće odgovarati da se vozika do te okretnice , jer kolikom broju ljudi je to željena destina.
Eto recimo , za svaki predlog za liniju 51 kažu da ne može , jer je u planu da se okreće kod pomenute okretnice , a ljudi godinama traže da se linija ponovo okreće na Slaviji.
 
vucko":19fopn6f je napisao(la):
Apsolutno je nedopustivo da Prokop postane glavna stanica, a da nema jednu poštenu liniju autobusa ili trola koja ide češće nego što se uzima antibiotik!
Kakva je to glavna stanica sa 1 autobuskom linijom. Što kaže Panto treba ih deset a to nije moguće.
Zato se problem jedino može rešiti tako da Prokop ne bude glavna stanica.

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka
 
Ok, koje rešenje predlažeš prvog jula kada Prokop postane glavna koliko god praktično svi ovde bili protiv toga?
 
A da se građani malo organizuju poput Nišlija, ne mora zahtev biti "ne damo Glavnu stanicu", već "NE zatvaranju Glavne stanice dok se ne obezbedi stanična zgrada i gradske linije do Prokopa". Uz masovni odziv možda bi i morali da stave prst na čelo. Ako je za masovni odziv uopšte ostalo volje i energije.
 
Мислим да је могуће да буде десет линија ЈГП на Прокопу, само да се организатори саобраћаја у Београду мало дозову памети.
 
Ribol wrote: ...Zato se problem jedino može rešiti tako da Prokop ne bude glavna stanica...
Aha ...
glavna železnička stanica ce biti Banjaluka :lool: :lol: :lool:

Nisi video ni četvrt Prokopa a stranicu za stranicu popunjavaš ne opravdano udarajuci po Prokopu

Eve ti sličice od juce ,
naročito obrati pažnju ono što je zaraslo u travu , pa izračunaj i uporedi ukupnu površinu sa kojom god hoceš stanicom

Prokop ima direktan izlaz na auto put , direktan pristup, glavnim saob. žilama Bgda nasuprot Savskoj
a za gradski javni prevoz kako se koja faza-strana sveta Prokopa završava sa te strane bice dovodjeno još linija

Nama za Prokop samo mogu da zavide :lol:

Prokop nije završen i ima puno toga da se radi a i popravi ....
na primer uhvatih juče i da se jedna pločica sa stuba na III koloseku odvalila
eve ti sličice pa gledi redom a prva (mala) je BL


:sesir:
 
Glavna ima zasebnu temu a i uskoro je proslost tako da bi se trebalo fokusirati na inicijativu za pre svega bolje povezivanje Prokopa autobuskim linijama.
 
Ja to pričam odavno , al' ovde to ne nailazi baš na neko pozitivno mišljenje. Pored priča o nemogućnosti dovođenja novih linija , dosta se spominje i priča kako treba sačekati da se putnici sami od sebe pojave u većem broju pa onda uvesti još neku liniju , kao i da nije opravdano da se bilo koja druga linija preusmeri jer građani ne žele da bespotrebno kruže.
Slao sam predloge koje smo uglavnom ovde davali (nas nekolicina entuzijasta koji veruju da je moguće još linija da ide pored Prokopa , kao i da je to neophodno) opštini Savski venac i DJP , i od svega su se odlučili za produženje linije 34 do Senjaka , bez dodatnog pojačanja vozilaq , te su liniju 34 samo još više unazadili , jer umesto na 25 minuta ona saobraća na 35. Bilo bi lepo da trenutni (privremeni) red vožnje za radni dan ostane na snazi , a da se vikendom pojača za još jedno vozilo. Da 34 ide na 70 minuta vikendom je stvarno previše. To izgleda samo kod nas ima da se naselje poput Lisičjeg potoka konstantno povećava , kao i da se konstantno povećava broj vozova koji polazi sa nove GŽS (nazovite je kako god vam drago) , a da gradski prevoz bude sve ređi i ređi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540062#p540062:31qggobe je napisao(la):
vucko » 24 Мај 2018, 04:32[/url]":31qggobe]Ok, koje rešenje predlažeš prvog jula kada Prokop postane glavna koliko god praktično svi ovde bili protiv toga?

да се зна, ја никада нисам био против пребацивања свог (даљинског) саобраћаја на Прокоп. али сам против сиљења по сваку цену, а да није урађено све до краја
 
Što si se ti osetio prozvanim , kada se komentar odnosio na Ria? Inače , potpuno je OK da imaš mišljenje koje imaš. Ne vidim ništa loše (sporno) u tome.
 
па Вучко је рекао да су практично сви против, па да назначим да нисам међу свима
 
Mora se pod hitno povezati prokop sa autoputem severnim pristupnim saobracajnicama, i problem nepovezanosti sa gradskim prevozom postaje proslost. Automatski na prokop ulaze visokofrekventne linije 18 i 17, kao i gomila drugih tipa 46, 55 i ostalih uz male izmene trase.
 
Slažem se sa ovim , ali opet moram da podsetim da su i za ovo pojedinci rekli da je bespotreno kruženje.
Trenutno se treba pozabaviti sa linijama koje mogu južnom pristupnom saobraćajnicom bez mnogo muke da se prebace , dok se ne izgradi pristup sa autoputa.
 
Па и за те линије, тролејбусе, треба да се уради прво проширење Драгана Манцеа, па онда да се постави контактна мрежа.
 
Zašto jednostavno 18 ne prebaciti da između Mostara i Autokomande ide trasom Ortopedski zavod - Prokop - Dragana Mancea - Dr Milutina Ivkovića? Mislim da se vremenski ne bi ništa izgubilo jer svakako se mnogo gubi vremena na petlji kod Franša, a ovim se to izbegava. Uz to bi 46 takođe mogli preusmeriti na Prokop preko Autokomande i Dr Milutina Ivkovića. Na autoputu neka ostanu 17 i 55.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540062#p540062:2ok1udj4 je napisao(la):
vucko » Thu May 24, 2018 3:32 am[/url]":2ok1udj4]Ok, koje rešenje predlažeš prvog jula kada Prokop postane glavna koliko god praktično svi ovde bili protiv toga?

Pa zar je tako teško smisliti rjesenje?

Jednostavno Prokop ne treba da se tretira kao glavna stanica. Hoce li Beograd propasti u zemlju ako Prokop ne bude glavna stanica?

Neka se tretira onako kako je realno moguce. Znaci u skladu sa realnim uslovima. A realni uslovi su da nije moguće dovesti veći broj putnika u dogledno vrijeme. Sta znači "veći broj" a šta znači "dogledno vrijeme"?

Veći broj znaci +5000 putnika na dan. (a stanica projektovana za 20 000)
Dogledno vrijeme znaci 20 godina

Treba smiriti strasti i trezveno razmotriti situaciju. Beograd ostaje bez najvažnije željezničke stanice ali ostaje mu nekoliko lokacija koje imaju realnu šansu da ponesu epitet glavne stanice, kao što su stanice NBG i Vukov Spomenik. Imam utisak da neki namjereno ne zele da vide ništa dalje od Prokopa. Meni je žao gubitka stanice na Savskom Trgu iako nikakvu ličnu stetu nemam od toga ali imaju Beogradjani. Cak i oni koji mi odgovaraju "sta te briga to je naš problem, nije tvoj" ili nezrelo odgovaraju slikama banjalučke željezničke stanice kao da to ima iščim veze. Valjda se meni rugaju, šta li.

U protivnom, ako se nastavi ova agonija, da se od Prokopa po svaku cijenu napravi "nova glavna stanica", onda će se vremenom doći u takvu situaciju da Prokop zbog svoje veličine a male koristi troši resurse koji bi se inače mogli rasporediti pa da sve stanice u bg imaju nov wc. Ovako, velik fin wc a niko da se popiša u njemu.
 
Za sada sa celom ovom pricom su uspeli da oteraju ljude od zeleznice i veoma su uspesni u tome.
 
Vozovi koji se od 1. Jula (sem nocnog autovoza) prebacuju na Prokop.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540195#p540195:2mw8d5oi je napisao(la):
RioBL » May 24th, 2018, 7:51 pm[/url]":2mw8d5oi]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540062#p540062:2mw8d5oi je napisao(la):
vucko » Thu May 24, 2018 3:32 am[/url]":2mw8d5oi]Ok, koje rešenje predlažeš prvog jula kada Prokop postane glavna koliko god praktično svi ovde bili protiv toga?

Pa zar je tako teško smisliti rjesenje?

Jednostavno Prokop ne treba da se tretira kao glavna stanica. Hoce li Beograd propasti u zemlju ako Prokop ne bude glavna stanica?

Neka se tretira onako kako je realno moguce. Znaci u skladu sa realnim uslovima. A realni uslovi su da nije moguće dovesti veći broj putnika u dogledno vrijeme. Sta znači "veći broj" a šta znači "dogledno vrijeme"?

Veći broj znaci +5000 putnika na dan. (a stanica projektovana za 20 000)
Dogledno vrijeme znaci 20 godina

Treba smiriti strasti i trezveno razmotriti situaciju. Beograd ostaje bez najvažnije željezničke stanice ali ostaje mu nekoliko lokacija koje imaju realnu šansu da ponesu epitet glavne stanice, kao što su stanice NBG i Vukov Spomenik. Imam utisak da neki namjereno ne zele da vide ništa dalje od Prokopa. Meni je žao gubitka stanice na Savskom Trgu iako nikakvu ličnu stetu nemam od toga ali imaju Beogradjani. Cak i oni koji mi odgovaraju "sta te briga to je naš problem, nije tvoj" ili nezrelo odgovaraju slikama banjalučke željezničke stanice kao da to ima iščim veze. Valjda se meni rugaju, šta li.

U protivnom, ako se nastavi ova agonija, da se od Prokopa po svaku cijenu napravi "nova glavna stanica", onda će se vremenom doći u takvu situaciju da Prokop zbog svoje veličine a male koristi troši resurse koji bi se inače mogli rasporediti pa da sve stanice u bg imaju nov wc. Ovako, velik fin wc a niko da se popiša u njemu.
Šta mi , obični građani , imamo od toga što nećemo Prokop zvati "Glavnom železničkom stanicom" , kada su ovi na vlasti odlučili da to ona bude? Da neće možda to da nam pomogne da situacija bude bolje? Ili možda treba da govorimo kako se broj putnika konstantno smanjuje i da je potpuno opravdano da se prevoz proređuje , dok ga na kraju u potpunosti ne ukinemo , sa sve putnicima koji koriste voz , pa da na kraju imamo vozove bez putnika , i da na kraju ne moramo ni da ulažemo u železnicu.
 
Pa ja i govorim o ljudima koji odlučuju. Obični ljudi ne mogu ništa. Ni dovesti jedan jedini autobus na Prokop.
Sve je na ljudima koji odlučuju.

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka
 
Rio kako ide tabla ispred glavne u bl jel antirost odradio svoje stavicu jos fotki
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540233#p540233:26bytf5g je napisao(la):
RioBL » May 24th, 2018, 10:32 pm[/url]":26bytf5g]Pa ja i govorim o ljudima koji odlučuju. Obični ljudi ne mogu ništa. Ni dovesti jedan jedini autobus na Prokop.
Sve je na ljudima koji odlučuju.
Nažalost , ni iz jedne rečenice tvog prethodnog posta se ne da zaključiti da govoriš o nadležnima. Opet indirektno spominješ kako treba da se pare sa Prokopa preusmere na uređenje drugih stanica i kako bi trebalo da se "Vukov spomenik" nazove novom glavnom stanicom.
Umesto što pokušavaš nas druge da predstaviš prizemnim osobama koje jedino za cilj imaju da omalovažavaju tvoju malenkost , mnogo svrsishodnije je da probaš da uradiš nešto u životu sa čime bi bio ponosan. To što ima nas kojima je želja da uradimo nešto za naš kraj ili Beograd , uključujući i Prokop , ne vidim kao nešto što je za žaljenje (spominjao si u jednom od ranijih postova).

P.S.

Igor":26bytf5g je napisao(la):
Glavna ima zasebnu temu a i uskoro je proslost tako da bi se trebalo fokusirati na inicijativu za pre svega bolje povezivanje Prokopa autobuskim linijama.
Dodao bih i da druge stanice imaju svoje teme , i da bi tamo trebalo da se piše o stvarima vezano za njih , a ne u ovoj temi i bilo bi lepo kada bi se vratio temi koja je u naslovu "Prokop" , a ne između ostalog "Prekinuti sa ulaganjima u Prokop i preusmeriti pare na druge stanice".
 
Vrh