RioBL
Advanced
- Učlanjen(a)
- 22.03.2015.
- Poruke
- 3.035
- Pohvaljen
- 1.719
Da iznesem još nekoliko podataka koji mogu da ilustruju problem.
Čitao sam prije par dana studiju o planu izgradnje linije brze željeznice u Australiji između Brisbanea i Melburna. Ono što mi je odmah upalo u oči su veličine planiranih stanica (po broju kolosjeka, dužini perona i sl) a koje su predviđene na osnovu procjene o broju putnika 2065 godine .
Znači, plan se radi za predviđenu situaciju kroz 45 godina.
krajnja desna kolona pokazuje broj putnika u vršnom satu. Pored je dužina perona a u sredini broj kolosjeka na stanicama.
Sve prolazne stanice imaju 2-4 kolosjeka sa planiranim brojem putnika daleko većim od ovog što je na Prokopu.
Samo stanica u Sidneju ima 10 kolosjeka jer je terminalna sa kapacitetom od 12800 u vršnom satu i nalazi se u centru Sidneja.
Čitao sam prije par dana studiju o planu izgradnje linije brze željeznice u Australiji između Brisbanea i Melburna. Ono što mi je odmah upalo u oči su veličine planiranih stanica (po broju kolosjeka, dužini perona i sl) a koje su predviđene na osnovu procjene o broju putnika 2065 godine .
Znači, plan se radi za predviđenu situaciju kroz 45 godina.
krajnja desna kolona pokazuje broj putnika u vršnom satu. Pored je dužina perona a u sredini broj kolosjeka na stanicama.
Sve prolazne stanice imaju 2-4 kolosjeka sa planiranim brojem putnika daleko većim od ovog što je na Prokopu.
Samo stanica u Sidneju ima 10 kolosjeka jer je terminalna sa kapacitetom od 12800 u vršnom satu i nalazi se u centru Sidneja.