spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.380
- Pohvaljen
- 17.450
Taj slepi kolosek je izvlacnjak, nema nikakve veze sa auto prevozom vec sluzi za manevrisanje.
Bojim se da čak ni tad stanica napravljena za 20 hiljada putnika ne bi mogla imati više od 2 hiljade putnika dnevno.And7rey":2jupst1s je napisao(la):Neće imati putnike dok se ne poveže tramvaj sa Prokopom ili dok se ne izgradi metro, ali znajući našu vlast važnija će biti veza sa Makiš Poljem nego sa Prokopom.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538971#p538971:3m2yzljz je napisao(la):orjen » Sat May 19, 2018 8:18 am[/url]":3m2yzljz]Sto frekventnije i sto brzih vozova polaze sa terminus u Prokopu sto vise putnika. Bojim se da nam trebaju brze i pouzdane pruge sa vecom frekvencijom.
RioBL wrote
Bojim se da čak ni tad stanica napravljena za 20 hiljada putnika ne bi mogla imati više od 2 hiljade putnika dnevno.
Ne vidim logiku. Bez povecavanja kapaciteta nista nece da poraste. Jedino gubitak sto ti oprema truli ili sto ti je kapacitet nekoriscen. Ako posedujes jedno jutro zemlje i posejes dva kilograma zrna neces imati isti dobit da si posejao dvesta kilograma. Ne vidim da putnicki saobracaj funkcionise drugacije od drugih privrednih grana. Na relaciji MInhen-Berlin idu 16 dnevnih ICE vozova. Profit je odlican. Pruga tek pustena. Putnicki saobracaj je dupliran na istoj relaciji u prvih 100 dana. 1.2 mio prema manje od 600.000 proslje godine za isti period.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538982#p538982:1r3fy6sz je napisao(la):RioBL » 19 May 2018 09:40 am[/url]":1r3fy6sz]Jedino što može opravdati povećanje učestalosti polazaka vozova (frekvencije) odnosno nabavku dodatnih garnitura jeste porast broja putnika u željezničkom saobraćaju.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538971#p538971:1r3fy6sz je napisao(la):orjen » Sat May 19, 2018 8:18 am[/url]":1r3fy6sz]Sto frekventnije i sto brzih vozova polaze sa terminus u Prokopu sto vise putnika. Bojim se da nam trebaju brze i pouzdane pruge sa vecom frekvencijom.
Читам ову Игорову небулозу, која не пије воду ни код кога ко има имало привредно-институцијалног искуства, да схвати ко, где и зашто поставља банкомате и аутомате за грицкалице. И онда тај пост добије брдо плусева, а ја се запитам вреди ли уопште писати било шта на оваквом месту? Ово нема везе са Беобилдом од пре 6 година. Ево, код мене у фирми су апарат за грицкалице, кокакола производе, и два апарата за кафу за једва 100 људи који прођу радним даном ту. А чак и "највећи злобници" могу запазити да кроз Прокоп прође сада рецимо 1000-2000 људи углавном корисника БГ:ВОЗ-а. И привредно-институцијално писменој особи је сасвим логична разлика та два случаја.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536693#p536693:j5d38xa7 je napisao(la):Igor » 08 May 2018 09:32 pm[/url]":j5d38xa7]Neverovatno kao da se neko iz Zeleznica trudi da upropasti putnicki saobracaj. Prokop je samo jedno od mesta gde se ogleda totalna nezainteresovanost za uspostavljanje nekih osnovnih funkcija u 21. veku. Dakle nije rec o nekoj nedostiznoj nama nepoznatoj tehnologiji vec o sasvim obicnim stvarima poput bankomata, ako nema restorana onda makar neki automat za grickalice i piće, normalnog saltera u kome sluzbenik zna da usluzi i proda vise od jedne karte (imao sam situaciju na Prokopu kada sluzbenica nije znala kako u sistemu da proda 4 karte za relaciju BG-NS).[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536672#p536672:j5d38xa7 je napisao(la):milos.tro » Uto Maj 08, 2018 9:54 pm[/url]":j5d38xa7]"21. vek, a jedini način plaćanja je keš ili da podmitiš konduktera. Najbliži bankomat je 1.2 km od železničke, a taksija ispred nema. Ako imate sreće da vam je prevoz kasnije, onda možete da prošetate do bankomata. Stavio bih 0 da mogu!"
izvor.FCB stranica Belgrade Centre railway station.
Naravno pored Zeleznica kumuju i glavesine iz grada koje i posle toliko meseci nisu smogli snage da pojacaju javni prevoz ka stanici.
Dobra analiza, nema sta.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539106#p539106:f1lflw8a je napisao(la):Karlo del Ponte » 19 May 2018 09:49 pm[/url
И онда погледам ботовски коментар на свој текст у Данасу са 1600 лајкова!.
Узгред, до сад сам био сам у "Метро-логији", а сада су ми се јавила две особе много образованије и искусније од мене да учествују. Ко су они? За сада нећу рећи/написати.
2013 dnevno 34.000 putnika u bg:vozu. 4% njih pripalo Prokopu=1360 putnika. Sa regionalnom saobracaju je realnost 2000 putnika.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539121#p539121:w8c68bwy je napisao(la):spatiotecte » 19 May 2018 11:39 pm[/url]":w8c68bwy]Da li je moguce da Prokopom prolazi dnevno 1000-2000 ljudi, ta cifra deluje bas velika?
spatiotecte":3g8thbeb je napisao(la):Da li je moguce da Prokopom prolazi dnevno 1000-2000 ljudi, ta cifra deluje bas velika?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538999#p538999:ju78f3x1 je napisao(la):boca-ica » Sat May 19, 2018 10:37 am[/url]":ju78f3x1]
i ne bitno je da li ce imati 2 putnika dnevno, kapacitet i funkcionalnost čvorišta je bitna
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539146#p539146:36cjwc3n je napisao(la):Дошљак » Sun May 20, 2018 7:53 am[/url]":36cjwc3n]Предимензиониран је јер је пројектован у време СФРЈ када је било неупоредиво више и путника и возова.
Ne razumem, Beograd nije nista manji nego sto je bio, naprotiv. Projektovan je u ZTP Beogradu, svaka republika je imala svoju direkciju. Stuttgart koji je duplo manji grad imace istu kolicinu koloseka. Zagreb ima 9. Da je zeleznicki putnicki saobracaj opao na Balkanu, da. U zapadnoj Evropi zeleznicki transport nigde nije opao. Ulaze se, gradi se. Gde je sada sustinska razlika?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539146#p539146:39brb00g je napisao(la):Дошљак » 20 May 2018 07:53 am[/url]":39brb00g]Предимензиониран је јер је пројектован у време СФРЈ када је било неупоредиво више и путника и возова.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539142#p539142:14x5qizb je napisao(la):orjen » Ned Maj 20, 2018 8:23 am[/url]":14x5qizb]
2013 dnevno 34.000 putnika u bg:vozu. 4% njih pripalo Prokopu=1360 putnika. Sa regionalnom saobracaju je realnost 2000 putnika.
Skromna ti je ta racunica. Da pustis da ti svabe ovo koordiniraju imao bih brzo 50.000. Grafikon gore Marmary zelezinca, 13,5 km duzina, pocela je sa 125.000 a do 2016 se popelo na 188.000 putnika dnevno. To kad je projekat ozbiljan.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539179#p539179:2wtcz7d1 je napisao(la):spatiotecte » 20 May 2018 10:34 am[/url]":2wtcz7d1]I dogurace do 10000 putnika dnevno i to bi bilo to.
Suštinska razlika je u tome što napravimo dvokolosečnu prugu od Pančevca do Pančeva i onda smanjimo broj vozova u odnosu na onaj koji je saobraćao na jednokolosečnoj prugi , plus što ne rekonstruišemo postojeći kolosek celom trasom , pa vozovi u jednom smeru na određenim deonicama saobraćaju max 10 km/h.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539153#p539153:3e7hmw0y je napisao(la):orjen » May 20th, 2018, 9:25 am[/url]":3e7hmw0y]Ne razumem, Beograd nije nista manji nego sto je bio, naprotiv. Projektovan je u ZTP Beogradu, svaka republika je imala svoju direkciju. Stuttgart koji je duplo manji grad imace istu kolicinu koloseka. Zagreb ima 9. Da je zeleznicki putnicki saobracaj opao na Balkanu, da. U zapadnoj Evropi zeleznicki transport nigde nije opao. Ulaze se, gradi se. Gde je sada sustinska razlika?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539146#p539146:3e7hmw0y je napisao(la):Дошљак » 20 May 2018 07:53 am[/url]":3e7hmw0y]Предимензиониран је јер је пројектован у време СФРЈ када је било неупоредиво више и путника и возова.
I do tada bi trebalo da uvedu još neku liniju gradskog prevoza , i to neku frekfentniju , a ne da imamo redukovan BG: voz na 1h zbog radova na pruzi i gradski prevoz u proseku na 27min , kao vezu sa ostatkom grada.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539177#p539177:3e7hmw0y je napisao(la):WLABmz » May 20th, 2018, 11:29 am[/url]":3e7hmw0y][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539142#p539142:3e7hmw0y je napisao(la):orjen » Ned Maj 20, 2018 8:23 am[/url]":3e7hmw0y]
2013 dnevno 34.000 putnika u bg:vozu. 4% njih pripalo Prokopu=1360 putnika. Sa regionalnom saobracaju je realnost 2000 putnika.
Ako je 2013. bez međugradskih linija na Prokopu bilo 1360 putnika, sad ih sigurno ima između 2000 i 3000 hiljade. Kad se u julu sve linije prebace na Prokop sigurno će dogurati i do 3000-4000. Povezivanjem sa gradom će se ta brojka samo povećavati, zatim modernizacijom pruga (i nadam se kupovinom novih vozova), za 5-10 godina, brzim linijama za Beč, Budimpeštu, Zagreb, Ljubljanu, bržim vozovima za Bar, Skopje, Solun, Sofiju itd...
Ako je 2013. bez međugradskih linija na Prokopu bilo 1360 putnika, sad ih sigurno ima između 2000 i 3000 hiljade. Kad se u julu sve linije prebace na Prokop sigurno će dogurati i do 3000-4000. Povezivanjem sa gradom će se ta brojka samo povećavati, zatim modernizacijom pruga (i nadam se kupovinom novih vozova), za 5-10 godina, brzim linijama za Beč, Budimpeštu, Zagreb, Ljubljanu, bržim vozovima za Bar, Skopje, Solun, Sofiju itd...
spatiotecte":sj3w7ehs je napisao(la):I dogurace do 10000 putnika dnevno i to bi bilo to.
Pogledajmo prvo koliki broj putnika prolazi kroz te stanice a koliki kroz naše , pa na to pridodajmo ovaj broj putnika za koji će se povećati broj putnika na Prokopu , i eto otkud tol'ka razlika u procentima (ne i u broju putnika).[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539187#p539187:2fi72kjx je napisao(la):RioBL » May 20th, 2018, 12:06 pm[/url]":2fi72kjx]Drugo, sta je to ostalo za Juli pa da neko napise da ce skok biti sa 2-3 hiljade na 3-4. To je skok od 50% do 100% za dva mjeseca!?
Pogledajte stanice u svijetu na kojima promet raste i to je obicno rast od najvise 5%-10% za godinu.
Mi već sad imamo nerealno isplanirane pruge. Najbolji primer je onaj vezano sa prugu za Pančevo koju sam pomenuo u prethodnom postu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539187#p539187:2fi72kjx je napisao(la):RioBL » May 20th, 2018, 12:06 pm[/url]":2fi72kjx]Ako se ovako nerealno planiranje nastavi, kroz Prokop ćemo stvoriti kancer u čvoru, koji će za posljedicu imati nemogućnost rasta i razvoja čvora.