Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Da. Po broju putnika. Mozemo uporediti i sa medjunarodnim stanicam u UK ali tu je slika jos gora. Te stanice imaju blizu 100 milina putnika godisnje.
 
Nisu to stanice nego stajalista. A uporediti mozemo i sa africkim stanicama gde je obim jos veci nego na lokalnim stajalistima Londona. Npr. u Egipatu.
 
Ne, to su stanice klase F. Najnize klase i sve za razliku od stanice Prokopa imaju bankomate a za razliku od stanice NBG imaju wc
 
Prokop je glavna stanica u Srbiji na glavnoj transverzali izmedu srednje i jugoistocne Evrope. Nije prilagodeno mesto za podizanje satora. A tema nije NBG nego Prokop.
 
Pametnom je sasvim dovoljno sta sam napisao pa da shvati. Ostalima nema pomoci.
 
.....Ова фирма са „црне листе“ тренутно гради један од објеката нове аутобуске станице Београд,
део нове железничке станице Прокоп,
пешачки мост који спаја Калемегдан са Савским кејом код путничке луке Београд,
а изводи радове и на аеродрому „Никола Тесла“ о чему уговор није доступан јавности....
Izvor
https://pistaljka.rs/home/read/726
:shock: :shok: :shock:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537954#p537954:3lnfjwht je napisao(la):
orjen » Sun May 13, 2018 9:32 pm[/url]":3lnfjwht]Prokop je glavna stanica u Srbiji na glavnoj transverzali izmedu srednje i jugoistocne Evrope. Nije prilagodeno mesto za podizanje satora.

Narocito ako poslove dobijaju firme poput ove, sa Bocinog linka.
 
Glavna ceona stanica se u Hamburgu zatvara za daljinski zeleznicki transport. Gradi se nova propusna a na staroj ostace samo S-Bahn. Nova sa 8 koloseka i 4 perona je planirana 1,8 km udaljena od Hamburg BHF Altona. Racuna se da njene dimenzije nece dugo odgovarati. Inace zanimljivo da nisu dobili odobrenje za halu. Bice otvoreni peroni. Najvece je gradiliste zeleznicke stanice severne Nemacke. Ima dosta paralela sa Prokopom. Mozda vise nego neka stajaliste Londona.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538239#p538239:gkcd9qgd je napisao(la):
orjen » 15 May 2018 11:43 am[/url]":gkcd9qgd]Glavna ceona stanica se u Hamburgu zatvara za daljinski zeleznicki transport. Gradi se nova propusna a na staroj ostace samo S-Bahn.

Ето, тако и ми планирасмо да учинимо - док нам Меркелова не посла скакавце да поједу шине и станицу.
 
да ли ви опет овде млатите о томе да ли треба или не радити Прокоп? јбт, оде човек на две недеље и врати се, и опет се исте ствари пишу...
 
Овде фасцинира да је Београд пре 40 година урадио 85% пројекта какав један немачки град почиње тек у 21 веку. Неопростиво је да је то конзервирано 15% пре краја, апсолутно злонамерно, јер то нико не ради при толиком степену остварености пројекта.. :kafa:
Рекао бих да је ту било минирања са савезног нивоа, а полтрони у Србији се нису усудили супротставити (јер где толико Београд да узлети и да распетља те чворове који му спутавају руке и ноге)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538254#p538254:eqf6h6xg je napisao(la):
solecar » 15 Мај 2018, 13:44[/url]":eqf6h6xg]C'est la vie na ovom forumu.

ова тема постаје зона сумрака
 
prokop ili kontrakop - to je pitanje
703px-Bernhardt_Hamlet2.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537704#p537704:372mk9k8 je napisao(la):
Пантограф » May 12th, 2018, 10:15 pm[/url]":372mk9k8]С тим што не треба да се чека завршетак, већ треба одмах довести бар 2-3 фреквентне линије ГСП-а. Актуелно стање је диверзија против железнице. И против Београда.
odgovor nadležnih:

Uspostavljanje stajališta "Ortopedski zavod" za linije 34 i 36, u smeru ka železničkoj stanici "Beograd centar" (Prokop), nije moguće u Bulevaru vojvode Putnika, dok pozicija na deonici južne pristupne saobraćajnice ŽS “Beograd (centar)” od Bul. kneza Aleksandra Karađorđevića pokriva sličnu gravitacionu zonu korisnika kao i stajalište u visini same stanice, zbog čega ćemo nakon konsultacija sa GO Savski venac o potrebi uvođenja ovog stajališta doneti konačan stav po ovom pitanju.
 
Na predjemo malo na taze radove , potkovene još tazijim sličicama :)
 
Hoće li tu napraviti i lift ili je to i dalje naučna fantastika za projektante CIPa?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536924#p536924:12izt1o3 je napisao(la):
Вожд » Sre Maj 09, 2018 7:24 pm[/url]":12izt1o3]
file.php

video sam ovu sliku, i reko sad kad ste se malo smirili sa hocemo necemo prokop da pitam:

ovde se jasno vide tri slepa koloseka, desna dva se nastavljaju za perone 1 i 2, a ovaj skroz levi ostaje slep
vec smo vodili diskusiju o ovome kad smo gledali sa nekog plana taj 11. kolosek i pitali se da li ce on biti za auto vagone, i slozili smo se da taj kolosek ni ne postoji, a ovde ga na slici vidimo, tako da stvarno mi nije jasno da li ce na kraju on biti za auto vagone jer je topcider (ili kosutnjak bese, zaboravih) privremeno resenje, a ako nece, cemu onda sluzi?
 
Ako bi se uopšte taj 11. kolosek koristio za autovozove , to bi moglo samo da bude za vozove ka sveru i zapadu.
 
To kao prvo ne može biti jedanaesti kolosek jer numeracija počinje sa te strane. Kao drugo, pored tog slepog koloseka planiran je još jedan slepi kolosek, sa leve strane postojećeg slepog na ovoj slici.
 
Neće imati putnike dok se ne poveže tramvaj sa Prokopom ili dok se ne izgradi metro, ali znajući našu vlast važnija će biti veza sa Makiš Poljem nego sa Prokopom.
 
Vrh