Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Ja za sada vidim da od uklanjanja Glavne i pustanja nezavresenog Prokopa su samo uspeli da proteraju ljude od zeleznice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537590#p537590:8dis3qo7 je napisao(la):
Propeler » Sat May 12, 2018 10:51 am[/url]":8dis3qo7]
Iz vaših postova stičem utisak da se vi zalažete za ukidanje Prokopa, s obzirom da je već ukinuta Glavna i po toj logici bi nula trebalo da bude veća i od jedan i od dva?

A ja se pitam jel ti i svi ovi koji su ti dali pluseve zelite da se ja zalazem za ukidanje Prokopa?
Pa ja lijepo gore napisa...

Da smo pametan narod, ko sto nismo, imali bi dvije stanice umjesto jedne i taj dio diskusije bi bio nepotreban. Ovako, moramo dokazivati ono sto djeca uce u prvom razredu osnovne skole. Da je dva vece od jedan. Jer ima vas dosta koji misle da je jedan vece od dva.

Ako si ti i svi ovi koji su ti dali pluseve izvukli iz ovog zakljucak da se ja zalazem za ukidanje Prokopa svaka vam cast. Dokazali smo da smo nesposobni za bilo kakvu komunikaciju.

Manite se utisaka i citajte sta je napisano. Ili stvarno imate cilj da nadjete nekog ko se zalaze za ukidanje Prokopa pa da branite Prokop od takvog :)
 
Bilo bi lepo da i ti počneš da čitaš šta su drugi napisali , a ne da aprirori komentare daješ na osnovu lokacije komentatora. Ti si jasno stavio do znanja da si za to da se prekine sa daljim ulaganjima u Prokop i da se pare raspoređuju svugde drugde , a da se eventualno nastavi sa ulaganjima kada se nekim čudom putnici sami od sebe pojave na nedovršenoj stanici u ogromnom broju. Isto tako , jasno si stavio do znanja da moraš da uvek ti budeš taj što je u pravu i da ti koji si u Banjaluci bolje vidiš stvari od nas koji živimo u Beogradu , a od železnice si video pokretne stepenice u Vukovom spomeniku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537584#p537584:33uwbwcx je napisao(la):
boca-ica » Sat May 12, 2018 10:39 am[/url]":33uwbwcx]
Kako misliš da ,,rasklimaš,, moje stavove ako upucuješ da nam bude UZOR to što nemci silne milione daju da naprave svoju stanicu PROTOČNOM
a onda u obrazloženju kažeš ,,Zasto coravi kolosjeci uopste moraju "progledati "?,, - da ostanu NEPROTOČNI suprutno iznetom uzoru...

Nerazumjevanje se nastavlja. Ili ti mene Boco zezas. Nadam se da je ovo drugo.
Nigdje nisam rekao da Stutgart treba da nam bude uzor, vec komentarisem tekst tvog suborca da su Njemci zatvorili terminalnu stanicu pa izgradili prolaznu i napisao da to nije istina vec su ulozili silan novac da od terminalne naprave prolaznu. Comprende? Capito?
I ne mislim da Beograd tako treba, jer nema nekoliko milijardi koje imaju Njemci.

Ja napisem bolje je dva nego jedan a ti odgovaras bolje je 4 nego dva. Sta je tebi? Jel ti mene zezas? :bash:
Onda da napisem 5 je bolje od 4

Idemo dalje...
 
@ Sole,
ti si jedini ciju "lokaciju" znam i zakljucio sam da si pristrasan zbog toga. Ljuti se koliko hoces ali tako je kako je. Predji preko toga i drzi se teme. Kad bi ja odgovarao na svaki komentar o tome da ne znam nista jer sam iz Banjaluke onda nista drugo ne bi ni napisao.

I DA, rekao sam da treba smanjiti ulaganja u Prokop. Jel to grijeh? Jel treba da se preselim u tvoj soliter i promjenim misljenje? Necu.

I DA, bolje znam od tebe. Stas sad? Hos se tuci?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537634#p537634:1ry52676 je napisao(la):
razgradjevinar » Sat May 12, 2018 3:21 pm[/url]":1ry52676]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537568#p537568:1ry52676 je napisao(la):
RioBL » 12 May 2018 09:08 am[/url]":1ry52676] ...Stanica na Savskom Trgu funkcionisala je vise od 100 godina takva je kakva je i kroz nju je proslo vise putnika nego sto ce to na Prokopu ikad biti moguce. To je prosta cinjenica.

rio, na osnovu cega ovo tvrdis? zasto je to nemoguce, o cemu ti covece pricas? kakv je to prosta cinjenica koju moze da obori retardirani pavijan, i to pijan?

Pa uclani tog pavijana na forum kad se otrijezni da obori ovo sto sam napisao. Il' napisi ti.

na forumu si se pojavio kao veliki zagovornik projekta bnv, cudio si se kako neko moze da bude protiv tao jednog divnog razvojnog projkta.. sada, par godina kasnije tupis neku drugu pricu sa nista manje entuzijazma. sad ignorises cinjenicu da upravo zbog forsirne izgradnje bnv-a imamo situaciju da prokop treba da preuzme svoju zamisljenu funkciju glavne stanice mnogo nego sto su se stekli uslovi, mnog pre dovrsetka neophodne infrastrukture, ne samo na njemu nego i potrebne infrastrukture u okviru citavog zeleznickog cvora,

ja sam se na forum uclanio bas zbog BNV jer me je zanimalo sta se tu desava. I DA, iznenadio sam se otkud toliko negativnosti u samom startu. KAsnije, kad sam vidio sta se desava postao sam PROTIVNIK projekta u dijelu saobracajnog rjesenja i za BNV i za Beograd. Kakav je tvoj odnos prema projektu BNV od 2015 do sada?
A cinjenicu da je projekat BNV potaknuo nezeljeni redosljed dogadjanja oko zeljeznice ne ignorisem vec u skoro svakom svom postu ponavljam. I ne mozes mi reci da to ignorisem.

Koliko vidim vecina na ovoj temi pokusava da razgovara o tome kako sto pre i svrsishodnije konacno integrisati stanicu u saobracajno tkivo beograda dok ti uporno skreces temu na neke stvari, potpuno nebitne u ovome trenutku.

Koje stvari? Ti bi volio da mi svi ovde pisemo kuda da ide metro za Prokop, kuda tramvaj, kuda nova magistralaa. Da nam glava bude u oblacima. Sto guscim to bolje. Sta ako neko misli da Prokop ne treba da ima sve sto ti zelis?

kazi mi ti kako bi funkcionisala stanica na savskom trgu, ceona ili terminalna ili kakva god, svedena na par koloseka i bez tih TPS Zaj****** po periferiji..?

Pa onako kako je funkcionisala vise od 100 godina.

imas temu o glavnoj u savskoj, idi tamo pisi, kukuj, bacaj kletve... koj se usudi da je gasi, kak nis lepse nema nego odatle balkanskom do moskve pa na snit, da zene nigde nisu lepse nego oko ekonomskog i da savski trg ima kapacitet dovoljan za centar njujorka a ne za pisljivi bnv..

Pisem ja i tamo.
 
Prvo na beobuildu treba otvoriti temu RioBl, kako mislim da treba misliti.
A na temi Prokop trabalo bi da se raspravlja o stanici Prokopu.
 
Naravno Orjen. Ne trebamo svaki put kad dam neki komentar skretati na priču o meni. Nadam se da ćemo se vratiti temi.

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537648#p537648:2enkh5zb je napisao(la):
RioBL » May 12th, 2018, 5:47 pm[/url]":2enkh5zb]@ Sole,
ti si jedini ciju "lokaciju" znam i zakljucio sam da si pristrasan zbog toga. Ljuti se koliko hoces ali tako je kako je. Predji preko toga i drzi se teme. Kad bi ja odgovarao na svaki komentar o tome da ne znam nista jer sam iz Banjaluke onda nista drugo ne bi ni napisao.

I DA, rekao sam da treba smanjiti ulaganja u Prokop. Jel to grijeh? Jel treba da se preselim u tvoj soliter i promjenim misljenje? Necu.

I DA, bolje znam od tebe. Stas sad? Hos se tuci?
Jeste , greh je što si rekao da treba smanjiti ulaganja u Prokop. Greh je isto toliko koliko je greh i to što ja kažem da prvo treba da završimo započeto na više mesta na novom železničkom čvoru , pa onda da započinjemo nove projekte , jer to smatram ispravnim načinom rešavanja problema.
I NE , ne znaš bolje od mene , a teško da ćeš i znati. I jel hoćeš da dođeš ovde da se tučeš?
I bolje se drži teme , umesto što popuješ drugima šta i kako treba da rade. Da ne spominješ svaki čas na ovaj ili onaj način , direktno ili indirektno kako znaš bolje od nas drugih , ne bi bilo nikakvih problema.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537651#p537651:2enkh5zb je napisao(la):
RioBL » May 12th, 2018, 6:05 pm[/url]":2enkh5zb]
na forumu si se pojavio kao veliki zagovornik projekta bnv, cudio si se kako neko moze da bude protiv tao jednog divnog razvojnog projkta.. sada, par godina kasnije tupis neku drugu pricu sa nista manje entuzijazma. sad ignorises cinjenicu da upravo zbog forsirne izgradnje bnv-a imamo situaciju da prokop treba da preuzme svoju zamisljenu funkciju glavne stanice mnogo nego sto su se stekli uslovi, mnog pre dovrsetka neophodne infrastrukture, ne samo na njemu nego i potrebne infrastrukture u okviru citavog zeleznickog cvora,

ja sam se na forum uclanio bas zbog BNV jer me je zanimalo sta se tu desava. I DA, iznenadio sam se otkud toliko negativnosti u samom startu. KAsnije, kad sam vidio sta se desava postao sam PROTIVNIK projekta u dijelu saobracajnog rjesenja i za BNV i za Beograd. Kakav je tvoj odnos prema projektu BNV od 2015 do sada?
A cinjenicu da je projekat BNV potaknuo nezeljeni redosljed dogadjanja oko zeljeznice ne ignorisem vec u skoro svakom svom postu ponavljam. I ne mozes mi reci da to ignorisem.
To što ti vrlo često ponavljaš je da treba da se prekine sa ulaganjima u Prokop a preorijentiše na druge stanice. Svako ima slobodu da to tumači kako hoće , a to što neki to tumače kao ignorisanje , to je njihova stvar. Pređi preko toga i drži se teme.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537651#p537651:2enkh5zb je napisao(la):
RioBL » May 12th, 2018, 6:05 pm[/url]":2enkh5zb]
Koliko vidim vecina na ovoj temi pokusava da razgovara o tome kako sto pre i svrsishodnije konacno integrisati stanicu u saobracajno tkivo beograda dok ti uporno skreces temu na neke stvari, potpuno nebitne u ovome trenutku.

Koje stvari? Ti bi volio da mi svi ovde pisemo kuda da ide metro za Prokop, kuda tramvaj, kuda nova magistralaa. Da nam glava bude u oblacima. Sto guscim to bolje. Sta ako neko misli da Prokop ne treba da ima sve sto ti zelis?
A šta ako neko misli da je potrebno da se uvede linija sa normalnim taktom , a ne da imamo dve linije sa prosečnim taktom na 27min , za početak , jer je to izvodljivo , a gotovo da nikakva ulaganja nisu potrebna? U 95% slučajeva bude dočekan na nož.

RioBL":2enkh5zb je napisao(la):
Naravno Orjen. Ne trebamo svaki put kad dam neki komentar skretati na priču o meni. Nadam se da ćemo se vratiti temi.
Tema je ŽS Prokop , a ne "Prekinuti sa ulaganjima u Prokop i preusmeriti pare na druge ŽS". Čisto da ne bude nesporazuma.
 
treba nastaviti sa ulaganjima na Prokop, da se stanica zavrsi sa svih 10 koloseka i sa stanicnom zgradom, da se gradski prevoz dovede do nje i onda videti da li ce ljudi krenuti da je koriste.
Pod koriscenjem to mora da bude neka relativna cifra a ne par desetina ili stotina dnevno kao sto je slucaj sada, nek bude za pocetak 10000 ljudi (deset hiljada).
To bi bio neki minimum koji bi opravdao dalja ulaganja u tu stanicu.
 
С тим што не треба да се чека завршетак, већ треба одмах довести бар 2-3 фреквентне линије ГСП-а. Актуелно стање је диверзија против железнице. И против Београда.
 
Naravno nisam mislio da se zavrsi stanica pa tek onda da se dovede gradski prevoz nego sve to u hodu, tj gradski prevoz je vec trebao odavno da opsluzi Prokop kako treba.
 
svidja mi se sto vecina barem na ovome forumu smatra da je sledeci logican korak adekvatna integracija prokopa u postojecu mrezu javnog gradskog prevoza. to je dokaz da nismo svi bas odlemili.

cini mi se da je i dalje jako malo sugradjna svesno tektonskih promena u nasoj svakodnevici koje nas ocekuju u jako bliskoj buducnosti. bnv je na zalost realnost koja uskoro nece biti samo pitanje vizura ili politickih afiniteta vec ce postati sastavni deo nasih zivota i tek tada ce svima postati jasno sta smo dozvolili.. inegracija prokopa bice smesna u odnosu kakvi nas problemi ocekuju u integraciji trznog centa od nacionalnog znacaja i pratecih stambenjaka za vip klijentelu istog.. sa tim u vezi treba imati na umu planiranu okretnicu autobusa ispod gazele koja bi raju trebala da istovari blize trznom centru a dalje od elite. svojom blizinom i nacionalnim znacajem tc-a ta okretnica je velika konkurencija prokopu kome samim tim verovatno ostaju postojece prolazne linije i izbetonirana pesacka staza do mostara...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537687#p537687:3p6liy78 je napisao(la):
spatiotecte » Sat May 12, 2018 8:30 pm[/url]":3p6liy78]treba nastaviti sa ulaganjima na Prokop, da se stanica zavrsi sa svih 10 koloseka i sa stanicnom zgradom, da se gradski prevoz dovede do nje i onda videti da li ce ljudi krenuti da je koriste.
Pod koriscenjem to mora da bude neka relativna cifra a ne par desetina ili stotina dnevno kao sto je slucaj sada, nek bude za pocetak 10000 ljudi (deset hiljada).To bi bio neki minimum koji bi opravdao dalja ulaganja u tu stanicu.

Ovo boldirano je nesto najrazumnije sto sam procitao u zadnje vrijeme. Inace je velika vecina komentara oko Prokopa usmjerena na to da treba graditi kule i gradove bez obzira na posljedice. Redosljed bi trebao biti takav da se prati kretanje putnika i ulaganja uskladjuju s tim a ne da se nesto gradi jer je tako eto neko planirao prije 50 godina.

Medjutim, tu se odmah susrecemo s problemom jer podaci o broju putnika koji koriste stanicu nisu javno dostupni. Onaj ko s njima barata nece da ih objavi.

Inace, ove 3 mjere koje je Spatio naveo kao uvodne nece znacajno doprinijeti povecanju broja putnika a cifra od deset hiljada putnika na dan, jos uvijek je jako ambiciozna.

Prva mjera, izgradnja dva dodatna kolosjeka, putnicima nista nece znaciti. Ti kolosjeci nece donijeti nikakve nove linije a samim tim nemaju ni uticaj na povecanje broja putnika.
Druga mjera, stanicna zgrada, mogla bi donijeti povecanje broja putnika ali ne mnogo jer zavisi i od trece mjere, odnosno uvodjenja linija gradskog prevoza. Na zalost, tu, osim dve-tri autobuske linije vise se ne moze uciniti. Kad se sve zbroji, za pocetak, te bi mjere zajedno mogle donijeti maksimalno par stotina putnika vise - po danu. Cifra od 10 000 dnevno ostaje jos uvijek i vjerovatno zadugo, van dometa.

Da se ne zanosimo mega planovima, evo jedno podsjecanje vezano za izgradnju stanicne zgrade.
Za stanice koje imaju promet putnika od par stotina dnevno, sto je realna slika Prokopa, sasvim dovoljna bi bila stanicna zgrada kakva je planirana za z.s. Zemun...



Sasvim dovoljno za pocetak. Postaviti objekat ove velicini na betonsku plocu, mozda iznad prva dva kolosjeka.
Ovakvi objekti se mogu praviti modularno i vremenom, kad uslovi budu to zahtjevali, lako se nadogradjivati i siriti. Najgore bi bilo upasti u zamku megalomanije i spucati milione u objekat velikog kapaciteta koji ce zjapiti prazan i propadati jer zahtjeva velika sredstva za odrzavanje a kojih nece biti.
 
naravno da ne treba biti megaloman nego treba prvo uraditi ono bez cega glavna zel. sta. u nekom gradu, kad je vec tako odluceno i kad je takva realnost, ne moze da funkcionise a to je njeno integrisanje u saobracajni sistem toga grada. bez megalomanskih prica o metrou i tramvaju realnost su za sada autobusi i grad kakav je beograd mora da nadje sredstva za uvodjenje par linija koje bi stanicu adekvatno povezale sa gradom. tu ne moze da se gleda broj trenutnih korisnika nego civilizacijska tekovina, odgovornost da tom jednom putnika, ako je jedan, koji u beograd stigne vozom na glavnu zeleznicku stanicu omogucimo da odatle ode na nacin dostojan veka i kontinenta u/na kome zivimo. inace smo smesni, obicni sarlatani bez imalo svesti o svetu oko sebe.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537881#p537881:10wdq4f1 je napisao(la):
razgradjevinar » May 13th, 2018, 4:31 pm[/url]":10wdq4f1]svidja mi se sto vecina barem na ovome forumu smatra da je sledeci logican korak adekvatna integracija prokopa u postojecu mrezu javnog gradskog prevoza. to je dokaz da nismo svi bas odlemili.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537888#p537888:10wdq4f1 je napisao(la):
razgradjevinar » May 13th, 2018, 5:33 pm[/url]":10wdq4f1]naravno da ne treba biti megaloman nego treba prvo uraditi ono bez cega glavna zel. sta. u nekom gradu, kad je vec tako odluceno i kad je takva realnost, ne moze da funkcionise a to je njeno integrisanje u saobracajni sistem toga grada. bez megalomanskih prica o metrou i tramvaju realnost su za sada autobusi i grad kakav je beograd mora da nadje sredstva za uvodjenje par linija koje bi stanicu adekvatno povezale sa gradom.
A ta potrebna sredstva su minorna , jer imamo linije koje bez i jednog jedinog dinara ulaganja mogu da se prerbace na Prokop , bilo da budu prolazne (sa ili bez spajanja sa nekom drugom linijom) , bilo da se okreću u Dragana Mancea.
 
Par autobuskih linija za pocetak svakako. To sam i vise puta isticao.

Sto se tice zablude oko toga da je Prokop glavna zeljeznicka stanica, protiv toga se treba boriti a ne miriti se s tim. Gdje pise da je to glavna zeljeznicka stanica i ko joj je dao takvu klasifikaciju?

U Engleskoj naprimjer, stanice se klasifikuju oznakama od A do F. Klasifikacija se najcesce dodjeljuje prema znacaju koji stanica ima u sistemu a nerijetko prema broju putnika koji koriste stanicu. Klasifikacija je nesto sto stanica vremenom zasluzuje i sto joj donosi benefite kad su u pitanju dodjela finansijskih sredstava a sluzi za bolje upravljanje sredstvima u sistemu zeljeznice



Inace su u posljednjem GUP-u kao "glavne stanice" oznacene stanice Prokop, NBG i Sajam.
Mislim da nema potrebe da ponavljam da u kakvom je stanju stanica NBG a stanica Sajam ni ne postoji.
 
Ne znam da li je već postavljen ovaj render, preuzeto iz kratkog filma CIPa na yt.
Čini mi se da su njihovi projektanti zaostali u osamdesetima, svakako je ovo do sada najružnije rešenje Prokopa koje sam ikada video. Isto tako su objavili neki render za stanicu Novi Beograd nedavno od kojeg mi se takodje povraća.
Ono što me najviše iritira kod ovog rendera jeste što im nije bilo sramota da postave BnV u pozadinu samo tako bez veze.
Untitled.png
 
Nije uopste problem da li je projekat u stilu 80-tih ili ne, vec to sto je potpuno van realnih okvira.

Spatio je par redova iznad napisao nesto vazno...

Pod koriscenjem to mora da bude neka relativna cifra a ne par desetina ili stotina dnevno kao sto je slucaj sada, nek bude za pocetak 10000 ljudi (deset hiljada). To bi bio neki minimum koji bi opravdao dalja ulaganja u tu stanicu.

Ako prihvatimo to kao realan osnov za smjernice oko daljih ulaganja u Prokop, a ja se slazem da bi mogao, onda prije nego sto prokomentarisemo ovaj i slicne rendere Prokopa, hajde da vidimo kako izgledaju zeljeznicke stanice u svijetu koje imaju deset hiljada putnika dnevno.

Ja, posto imam listu prometa po svim stanicama u UK, uzeo sam nasumicno nekoliko njih koje imaju oko 3.5 miliona putnika godisnje (ili ti 10000 dnevno) i potrazio ih na netu da vidim kako izgledaju.



Pogledajte prilog 1

Pogledajte prilog 2

Pogledajte prilog 3

Pogledajte prilog 4

Ovo je samo nekoliko stanica u zemlji koja je izmislila zeljeznicu. Sve ove stanice imaju godisnje oko 3.5 miliona putnika i s njima uspjesno upravljaju menadzeri koji su profesionalci u svom poslu. A mi srbi, bavimo se renderima i planiranjem stanice koja jos nema ni hiljadu putnika dnevno, znaci ima oko 10 puta manji promet nego ove sa slika a gradimo joj stanicnu zgradu deset puta vecu.

I onda se neko pita, zasto nam je zeljeznica siromasna, zasto vozovi kasne i zasto se sve raspada. Jesmo li toliko ludi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537893#p537893:1r21c51u je napisao(la):
RioBL » May 13th, 2018, 5:59 pm[/url]":1r21c51u]Sto se tice zablude oko toga da je Prokop glavna zeljeznicka stanica, protiv toga se treba boriti a ne miriti se s tim. Gdje pise da je to glavna zeljeznicka stanica i ko joj je dao takvu klasifikaciju?
Gradski oci.
Ja nemam ništa protiv naziva , kakav god on bio , i kakva god funkcija joj bila. Dal svi vozovi polazili odatle , ili samo neki , dal je samo početna ili je i prolazna... Sve ovo je najavljivano od strane gradskih vlasti. Mnogo je bitnije da se odradi minimum neophodan za normalno funkcionisanje , a ne da i ovo malo ljudi što imamo rasteramo.
Vrlo često me ljudi pitaju kako da dođu do najbližeg prevoza ili gde treba da skrenu za stanicu , ili kako da izađu na autoput kolima... Nijedna jedina tabla sa putokazom ne postoji , a to ne košta papreno pa da može da se kaže da nije izvodljivo. Isto tako , i za prevoz me pitaju , pa kad čuju na koliko ide , samo što se ne uhvate za glavu i uglavnom pitaju dfa li ima neki prevoz u blizini koji saobraća češće , pa ih onda upućujem...
 
RioBl poredio si sporedna stajalista u Londonu u regionalnom saobracaju sa glavnom stanicom Srbije. Koliko sam cuo 50 miliona kredita za drugu fazu su odobreni. CIP je dobio i gradevinsku dozvolu za izmenjen projekt stanicne zgrade. Ako vec moras da se sekiras. Po volji ti je da to ovde i javno uradis.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537639#p537639:gwa9dn1f je napisao(la):
spatiotecte » 12 May 2018 03:15 pm[/url]":gwa9dn1f]Ja za sada vidim da od uklanjanja Glavne i pustanja nezavresenog Prokopa su samo uspeli da proteraju ljude od zeleznice.

Najbolji nacin da se javno dobro privatizuje je da se prvo uporno sabotira i dovede do naizgled beznadeznog stanja. Ukines glavnu stanicu, ne obezbedis alternativu, opsluzujes prokop busom kao Makis, setas ono malo putnika kao budale...
Povuces arapski kredit, postavis nesto keramike kao radili smo, i preseces vrpcu otvarajuci postojecu nedovrsenu stanicu.

Na kraju sta bude? Et vidite godinama ulazemo u zeleznicki cvor, sve smo moguce ucinili a od putnika nista, propast. Najbolje da prepustimo “stranom investitoru” (gazdi koji nas izdrzava) da on lepsi i pametniji od nas napravi posao tamo gde mi ne umemo.
Hokus pokus ode milijardu dolara ulaganja u prvatne ruke a isplata kredita ostaje nasoj deci.

1. Izvori pijace vode dodeljeni Koka Koli
2. Nis rusima
3. Savski Amfiteatar arapima (ili kome god je uza fasade)
4. Aerodrom francuzima
5. Zeleznica nemcima
6. PKB...

A vi srbi dobijate nova radna mesta konobara, sobarica i fabrickih robova. Ljube vas deca iz Gelsenkirchena.
 
Mnogo je bolje u Gelsenkirchenu tamo svi dobijaju Hartz IV socialnu pomoc i nema ni sezonskih poslova sto i nema sezonu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537927#p537927:y9i2me4h je napisao(la):
orjen » Sun May 13, 2018 8:04 pm[/url]":y9i2me4h]RioBl poredio si sporedna stajalista u Londonu u regionalnom saobracaju sa glavnom stanicom Srbije.

Nisam to ja uradio vec ti. Upravo sad.
Ja sam uporedio sporedna stajalista u Londonu sa jos sporednijim u Beogradu.

I ti i mnogu na ovom forumu a izgleda i u Srbiji, olako i bez imalo razmisljanja prihvatili ste podvalu da je Prokop "nova glavna stanica". Kako mozete sebi dozvoliti da vam Nova Glavna stanica ima 10 puta manje putnika od Turnbridge ili Benfleet stanice!? Ko je ikad u Srbiji cuo za Turnbridge Road ili Benfleet Station!?

Ja vam ljudi ukazujem na to kako izgledaju stanice sa deset hiljada putnika na dan i to je cifra koju ce Prokop u najoptimisticnijem scenariu dostici za 20 godina a vi fantazirate o mega gradjevini za koju ce te godinama otplacivati kredit. I kad ga otplatitie onda ce vasa djeca i unuci da nastave placati odrzavanje te mega gradjevine jer sama se nece moci izdrzavati.

Kako god. Neko ne voli stvarnost, vise voli da ga se laze, munta i potkrada.

 
Vrh