Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Jos nevjerovatnih bisera ovog Milosevica.
Kaze...
"Beograd cvor je danas cvrsto uvezan sa projektom urbanizacije savskog amfiteatra sto je garancija da ce glavni investicioni projekti zeleznice u gradu biti realizovani"

Covjek bi pomislio da se zeljeznica izgradjuje u savskom amfiteatru kao dio projekta pa ima garancije da kroz projekat uspije, a zapravo se BNV rjesava zeljeznice ko krpelja. Ni jedan jedini metar pruge mu ne treba i moze se realizovati od a do z bez zeljeznice. Gdje on tu vidi garanciju?

Ili ovo...
"ukidanje svih sadrzaja u savskom amfiteatru podrazumjevalo je i nove kapacitete koji bi u kratkom roku trebali da preuzmu osnovne funkcije zeljeznice"

Pa dragi moj Milosevicu, osnovne funkcije zeljeznice u kratkom roku se uspostavljaju u zemljama koje su prezivjele neku tesku elementarnu nepogdu! Ti si Milosevicu sam sebi elementarna nepogoda.

I dalje nastavlja...
"shodno tome pristupilo se brzom zavrsetku planske i projektne dokumentacije kao i obezbedjenju finansijskih sredstava za realizaciju ovih skupih i kompleksnih projekata"

Znaci, brzo se zavrsavaju projekti i traze finansije za realizaciju skupih i kompleksnih projekata!? Nas narod kaze "sto je brzo to je i kuso". I jos se time hvali. Ako se radi o kompleksnim i skupim projektima onda je za to valjda potrebno vrijeme. Ali ne, Milosevic ce obezbjediti osnovne funkcije u rekordnom roku za kataklizmom pogodjenu Srbiju.

Ili ovaj biser...
"On dosadasnje rezultate smatra uspjesnim jer su 3 osnovna dijela cvora na pocetku realizacije - Prokop, TPS i terminal u Makisu"

Majko mila, pa kakv je uspjeh ako su ti 3 osnovna dijela cvora tek na pocetku realizacije!?
Glupi smo ko noc. Ima da propadnemo nacisto.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536693#p536693:1xczfbsu je napisao(la):
Igor » Tue May 08, 2018 9:32 pm[/url]":1xczfbsu]
Neverovatno kao da se neko iz Zeleznica trudi da upropasti putnicki saobracaj. Prokop je samo jedno od mesta gde se ogleda totalna nezainteresovanost za uspostavljanje nekih osnovnih funkcija u 21. veku. Dakle nije rec o nekoj nedostiznoj nama nepoznatoj tehnologiji vec o sasvim obicnim stvarima poput bankomata,

Pa nece Igore zeljeznice postavljati bankomate. To rade banke. A te iste banke, kao sto i sve sto rade, rade iz interesa, profita. A taj profit ne vide na Prokopu. Da imaju interes postavili bi bankomat i u podrum moje zgrade. Naidje poneko od stanara.
Nisu krive zeljeznice, vec onaj ko ih je zgurao u Prokop rupu. E sad cekaj da ti u rupu dodje banka, prodavnica, restoran, autobus, tramvaj, metro.
 
По овим изјавама све више ми се чини да ће "београдски метро" да иде оном пругом уз сајам до БНВ..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537273#p537273:flx5r02i je napisao(la):
abrines » Thu May 10, 2018 11:24 pm[/url]":flx5r02i]По овим изјавама све више ми се чини да ће "београдски метро" да иде оном пругом уз сајам до БНВ..
Da su pametni odavno bi realizovali takvu liniju, pruga postoji, ulaganja bi bila minimalna, i u kratkom roku bi mogli da puste tu liniju u promet.
 
Po projektu za BNV nikakav šinski sistem ne postoji u granicama projekta. Čak ni tramvaj.

Znači, sve što se bude gradili na trasi pruge može samo od Sajma prema Topčideru.

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537448#p537448:lwk9tcr3 je napisao(la):
RioBL » 11 May 2018 05:29 pm[/url]":lwk9tcr3]Po projektu za BNV nikakav šinski sistem ne postoji u granicama projekta. Čak ni tramvaj.

Znači, sve što se bude gradili na trasi pruge može samo od Sajma prema Topčideru.

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka

Па у документу по насловом "ПРОСТОРНИ ПЛАН ПОДРУЧЈА ПОСЕБНЕ НАМЕНЕ УРЕЂЕЊА ДЕЛА ПРИОБАЉА ГРАДА БЕОГРАДА – ПОДРУЧЈЕ ПРИОБАЉА РЕКЕ САВЕ ЗА ПРОЈЕКАТ "БЕОГРАД НА ВОДИ" пише нешто друго

...
С тим у вези потребно је по извршеној техничкој провери могућности вођења траса, кроз израду посебног планског документа размотрити могућност:

- подземног вођење железнице ( двоколосечне пруге) за потребе путничког саобраћаја на делу од Топчидерске долине до "Бетон хале", са позицијама подземних стајалишта чиме би се остварила веза са пругом око Калемегдана;

- повезивања Аеродрома "Никола Тесла" и централног градског подручја линијама БГ воза преко Станице Нови Београд у Блоку 42, подземним вођењем кроз подручје Савског амфитеатра; и

- детаљније обраде и сагледавања позиције планиране чеоне железничке станице код Београдског сајма. Изради плана детаљне регулације потребно је приступити што је могуће пре,по могућству пре планиране изградњу у предметном подручју.
 
Pa vidis sta kaze..."potrebno je razmotriti mogucnost..." i u zadnjoj recenici "izradi plana detaljne regulacije treba pristupiti sto je moguce pre, po mogucnosti pre planirane izgradnje u predmetnom podrucju"

To je tekst star bar 2 godine i izgradnja je davno pocela, a nikakvog traga nicemu sto bi licilo na neke nove kolosjeke, nema, to se zakljucak sam po sebi namece.
Dodatno, vise puta je spominjano da "investitor ne zeli nikakve kolosjeke u prostoru BNV"

EDIT:
i ja sam nekad ocekivao da ce se graditi metro ispod savskog amfiteatra jer bi to bilo i logicno, ali nece. Zna investitor sta radi. Podici ce zgrade a onda kad srbi budu htjeli da grade metro reci ce "e to je izgradjeno podrucje, morate platiti"
 
А сад да се запитамо да ли би нека од најбогатијих земаља света (Норвешка, Швајцарска и сл.), да је Београд њен град, уместо да очува постојећу везу станице Нови Београд са Савским амфитеатром, уз њено унапређење (дуплирање колосека, делимично укопавање и сл.), поступила као у Просторном плану подручја посебне намене Београда на води, дакле - прво ту везу укинула, претворивши њен најскупљи део из објекта стратешке инфраструктуре у носач кафића изнад реке, и затим градила потпуно нову везу, две исте тачке?

Рекао бих да би у тим земљама онога ко покуша тако нешто да прогура - трансферисали у установу затвореног типа.

Додао бих и да Срби не разумеју менталитет напредних и богатих нација и да, превасходно зато, једва да имају пара да закрпе гаће, а рупе на својим друмовима тек понеку.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537457#p537457:18pwa2v6 je napisao(la):
RioBL » 11 May 2018 06:27 pm[/url]":18pwa2v6]Pa vidis sta kaze..."potrebno je razmotriti mogucnost..." i u zadnjoj recenici "izradi plana detaljne regulacije treba pristupiti sto je moguce pre, po mogucnosti pre planirane izgradnje u predmetnom podrucju"

To je tekst star bar 2 godine i izgradnja je davno pocela, a nikakvog traga nicemu sto bi licilo na neke nove kolosjeke, nema, to se zakljucak sam po sebi namece.
Dodatno, vise puta je spominjano da "investitor ne zeli nikakve kolosjeke u prostoru BNV"

EDIT:
i ja sam nekad ocekivao da ce se graditi metro ispod savskog amfiteatra jer bi to bilo i logicno, ali nece. Zna investitor sta radi. Podici ce zgrade a onda kad srbi budu htjeli da grade metro reci ce "e to je izgradjeno podrucje, morate platiti"


Немој да се бринеш, негде ипак седе људи који планирају. Иако се чини да су невидљиви, они постоје и разрађују сваку варијанту. Главни коридори су сачувани, ако хоћеш види се ту и неки континуитет, ако су средства уложена у Мост на Ади, петљу код Хиподрома да се ти коридори сачувају, сигурно да су планирани и да се искористе. Само суштина метроа и градске железнице је да је независна од осталог саобраћаја, а то значи подземно или надземно. Лепше је подземно ићи испод неке велике улице попут Крцунове него испод зграда.


Измена:
И да додам, срећа је да су ти невидљиви људи почели пре више деценија да разрађују и планирају шта и како.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537460#p537460:2h2jesm8 je napisao(la):
Пантограф » 11 May 2018 06:35 pm[/url]":2h2jesm8]А сад да се запитамо да ли би нека од најбогатијих земаља света (Норвешка, Швајцарска и сл.), да је Београд њен град, уместо да очува постојећу везу станице Нови Београд са Савским амфитеатром, уз њено унапређење (дуплирање колосека, делимично укопавање и сл.), поступила као у Просторном плану подручја посебне намене Београда на води, дакле - прво ту везу укинула, претворивши њен најскупљи део из објекта стратешке инфраструктуре у носач кафића изнад реке, и затим градила потпуно нову везу, две исте тачке?
Takve drzave to naravno rade. Stuttgart je vec uklonio staru ceonu stnicu i kopa prolaznu stanicu sa 10 koloseka ispod zemlje. Za Bec se zna da je Westbahnhof proslost. Tamo gde je infrastruktura nefunkcionalna tamo se zameni boljim resenjima. Minhen je 1985 dobio novu filharmoniju. Dobice jos noviju za 10 godina sto ona od pre 30 godina nema vrhunsku akustiku. A Berlin pored dva postojeca aerodroma dobice novi treci a zatvorio se stari Tegel. Sankt Petersburg je pored Marijski teatra dobio Marinjski II. U Parisu se gradila Opera Bastille pa na staroj L'Opera samo jos puste balet. Nije to bio ozbiljan argument.
 
Kakav Stutgart? To sto se tamo desava nikakve slicnosti nema sa zatvaranjem stanice kao sto srbi rade. Vec je sve upravo suprotno.

U Stutgartu se stanice ne zatvara vec se namjerava srusiti stanicna zgrada a peroni ukopati pod zemlju. Znaci stanica bi ostala samo bi bila podzemna. I ta egzibicija osim sto kosta 4.8 milijardi eura naisla je na velika protivljenja gradjana Stutgarta koji zele da sacuvaju staru stanicnu zgradu i park pored stanice (za razliku od BG gdje zgrada i park ostaje a stanica nestaje i gdje slabo ko vidi potrebu da protestuje)

IZvor wikipedia...

Construction on the new underground station as part of Stuttgart 21 was originally to be started in 2005 and completed in 2012; the revised schedule now envisions a start in 2010, and completion, including the new Wendlingen–Ulm high-speed railway, in 2019, at a total cost of 4.8 billion Euros.

As part of the Stuttgart 21 project, the two wings were demolished. Widespread resentment of the entire project to bring the train station underground is expressed by increasing mobilization of the Stuttgart citizenry. In particular the felling of some 260 huge and old trees has nurtured a resistance hitherto unknown in Stuttgart politics.

More than 18,000 people have registered as Parkschützer (Park Guardians); about a thousand have vowed to stay in the path of demolition crews while chaining themselves to the trees. The colourful resistance has led to nearly daily demonstrations and has raised the spectre of a political landslide during the forthcoming provincial elections.

The Stuttgart architect and Bonatz expert Matthias Roser initiated an international call for the preservation of the Hauptbahnhof, including the wings, and over 400 architects, building historians, monument conservators, art historians, and city planners, such as the Pritzker Architecture Prize recipients Richard Meier and David Chipperfield, have joined this effort. This group views the Bonatz-designed building as one of the most significant railway station structures of the 20th century in Germany and Europe as a whole, and are opposed to any structural changes.

On 27 November 2011, a referendum on the project "Stuttgart 21" resulted in 58.8% voted in favor of the project, 41.2% voted against it.[5]

In order to provide necessary space for the new station's construction—right in front of the main building, where the platforms used to be–the platforms had to be moved away from the building, and the tracks' layout underwent heavy changes. In this new situation, three trains derailed on different occasions in 2012.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537465#p537465:27ctrsjx je napisao(la):
Nurko7000 » Fri May 11, 2018 7:01 pm[/url]":27ctrsjx]
Немој да се бринеш, негде ипак седе људи који планирају. ..

To me i brine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537475#p537475:161mphd1 je napisao(la):
RioBL » 11 May 2018 07:43 pm[/url]":161mphd1]Kakav Stutgart? To sto se tamo desava nikakve slicnosti nema sa zatvaranjem stanice kao sto srbi rade. Vec je sve upravo suprotno.

U Stutgartu se stanice ne zatvara vec se namjerava srusiti stanicna zgrada a peroni ukopati pod zemlju. Znaci stanica bi ostala samo bi bila podzemna. I ta egzibicija osim sto kosta 4.8 milijardi eura naisla je na velika protivljenja gradjana Stutgarta koji zele da sacuvaju staru stanicnu zgradu i park pored stanice (za razliku od BG gdje zgrada i park ostaje a stanica nestaje i gdje slabo ko vidi potrebu da protestuje)
Stuttgart 21 po pravilima Deutsche Bundesbahn ne moze da se naziva Zeleznicka stanica. Nego samo Zeleznicko stajaliste. Pad od zapadne do istocne strane perona je 11 m - pisi 15 promila. Stanica se gradi koso pa se spustis rolerima od jednog do drugog kraja bez dodavanja gasa. Zasto, zato sto se kopa izmedu dva tunela - metro tunela i tunela gradske zeleznice. Guzva ispod zemlje. Ko je dozvolio - Ministar zeleznica tadasnje vlade je bio iz Stuttgarta pa je odobrio projekt. Mnogo losije resenje od Prokopa a nije zabranjen. Prokop je majstorsko izvedeno resenje, nema sumnje.
Schiefbahnhof%2C_21_gute_Gr%C3%BCnde_f%C3%BCr_S21%2C_S._21.png
 
Aman covjece nebitno je sta je po pravilima DB i koji ministar je odobrio projekat Stutgart 21.

Poenta je da svabe pokusavaju terminalnu stanicu u centru Stutgarta pretvoriti u prolaznu po cijeni od "ko zna koliko milijardi" a srbi svoju prosto zatvaraju i za saku dolara prebacuju vozove na drugu stanicu koja jos nema ni osnovne uslove za normalan rad.

Prokop je tragedija, nema sumnje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537484#p537484:2jbtk1di je napisao(la):
RioBL » 11 May 2018 08:03 pm[/url]":2jbtk1di]Aman covjece nebitno je sta je po pravilima DB i koji ministar je odobrio projekat Stutgart 21.

Poenta je da svabe pokusavaju terminalnu stanicu u centru Stutgarta pretvoriti u prolaznu po cijeni od "ko zna koliko milijardi" a srbi svoju prosto zatvaraju i za saku dolara prebacuju vozove na drugu stanicu koja jos nema ni osnovne uslove za normalan rad.

Prokop je tragedija, nema sumnje.
Kao u sahu kad nades jednostavno i izvodljivo resenje. Lepota je u potezu gurati vozove preko polja. Maestralna lepota jednostavnosti. Secam se jos kad je Janes's Railways of the World pisao o velikoj rekonstukciji Beogradskog zeleznickog cvora. Prokop i celi poduhvat su znali da pohvale. Poseticu te ko su bili prvi graditelji zeleznica - Englezi.
 
Steta pa putnici i gradjani Beograda ne shvataju tu "ljepotu Prokopa"
 
Navikni ces se, i sledecih 100 godina nece biti druge glavne u Beogradu nego Prokop.
 
RioBL wrote: ... Poenta je...
...svabe pokusavaju terminalnu stanicu u centru Stutgarta pretvoriti u prolaznu po cijeni od "ko zna koliko milijardi"...
A kuda ti zamišljaš da bi oni naši stari čoravi koloseci progledali ?
Koliko bi vremena proteklo do profunkcionisanja ?
Koliko bi to koštalo ?
Koliko drugih infrastrukturnih stvari bi to fizčki ometali i onemogucilo ?

Prokop kao prolazna stanica vec postoji sada za postojici putnički saobracaj i još uvek ne iskorišcenog kapaciteta i ne ometa nikakve ni postojecu ni buducu gradsku infrastrukturu, a preostao posao završetka ploče ako se preda u domacu ili ino koncesiju ne mora da nas košta išta

Negiranje superiornije prednosti Prokopa jako liči na Zmajevu pesmicu koja se ovde uporno peva
MA.TERINA MAZA
....
Kad ga žulji cipela,
On cipelu tuče,
Tad ga ruka zaboli,
Pa onda jauče.

Kad mu dadu jabuku,
On bi hteo šljiva,
Kad mu pruže pogaču,
Onda bi koljiva.

Kad se malo ogrebe,
Plače i zapeva
"Jao, jao, pomagaj
Izaće mi creva!"
.....

Prokop je TU a stare žel. više nema .... tačka
i ako nas Prokop ,,žulja,, treba ga proširiti a ne tući , druge nema :!:
ni prugu ni liniije Bgvoza nismo završili a , napravljeni Karaburmski žel. tunel nikad iskorišcen
a trabunjamo o metrou sanjajuci auto tunele .... eh ta ..... Ma.terina maza :lol: :lool: :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537490#p537490:26up5bgt je napisao(la):
orjen » Fri May 11, 2018 8:27 pm[/url]":26up5bgt]Navikni ces se, i sledecih 100 godina nece biti druge glavne u Beogradu nego Prokop.

Ako ce Prokop u narednih 100 godina biti glavna zeljeznicka stanica u Beogradu onda Beograd narednih 100 godina nema zeljeznicu.

@ Boco,

ti meni na pocestku svog teksta postavi nekoliko pitanja a onda na kraju napise "tacka, nema vise".
Pa jel hoces da odgovorim il si stavio tacku?
 
Sumnjam da ces dozivjeti otkrovenje Boco. Ti svoje stavove vec imas cvrsto izgradjene ali dobro.
Par stvari:

1. Zasto coravi kolosjeci uopste moraju "progledati"? Stanica na Savskom Trgu funkcionisala je vise od 100 godina takva je kakva je i kroz nju je proslo vise putnika nego sto ce to na Prokopu ikad biti moguce. To je prosta cinjenica. Zabluda je da zeljeznicke stanice moraju biti prolazne. Ne moraju. To dokazuju najvece zeljeznicke stanice na svijetu. I to je prosta cinjenica.
Da li bi Srbija jednog dana gradila prolazne kolosjeke kroz Glavnu i koliko bi to kostalo, sad je mozda i suvisno pitanje. Jer vise nemate stanicu na Savskom Trgu a kad se na koridoru pruge koja ide do nje izgrade zgrade, to ce postati i prakticno ne moguce.

2. Stalno se upiremo da dokazemo da je jedna stanica bolja od druge (Prokop ili Glavna) u cilju (ne)opravdavanja izmjestanja zeljeznickog saobracaja sa Glavne. Da smo pametan narod, ko sto nismo, imali bi dvije stanice umjesto jedne i taj dio diskusije bi bio nepotreban. Ovako, moramo dokazivati ono sto djeca uce u prvom razredu osnovne skole. Da je dva vece od jedan. Jer ima vas dosta koji misle da je jedan vece od dva.

3. Prokop ima buducnost. Naravno, samo kakvu? Ako se planeri odluce da Prokop bude zaista glavna stanica cvora onda nas cekaju velike investicije za koje je upitno ima li Srbija sredstava. Ako nema, a mora da izgrade osnovne elemente cvora (TPS, Stanicnu zgradu na Prokopu itd,) to onda znaci skromnu izgradnju. Kad moras kupiti auto a nemas mnogo novca, zna se sta ces kupiti. Polovnog jugica. Zasto smo tako naivni da dozvolimo sebi da uopste dodjemo u takvu situaciju?
 
...stavove vec imas cvrsto izgradjene....
Aha 1. 2. 3. ajde redom ...
1.
Kako misliš da ,,rasklimaš,, moje stavove ako upucuješ da nam bude UZOR to što nemci silne milione daju da naprave svoju stanicu PROTOČNOM
a onda u obrazloženju kažeš ,,Zasto coravi kolosjeci uopste moraju "progledati "?,, - da ostanu NEPROTOČNI suprutno iznetom uzoru
Ribol u Ribolu protiv Ribola.... uz dužno poštovanje al to je ... :oops: ? ? ? ?

2.
Pričaš o boljitku ako imamo dve stanice .... kočiš nas u nazad. :( Bgd su potrebne bar 4 prolazne putničke stanice
na svakoj strani sveta po jedna , središte-cetar grada nije strana sveta
U centru nekog sela postoji ,,transverna kapija,, jer je selo malo i svima je usput taj nj. centar
ali u velegradu sa tolikom urbanom površinom i br. stanovnika
to je nazadno mora da ih ima više bar 4 kom :)
kako bi stanovnicma ,,transverna kapija,, bila biža a njima brže i lakše dostupna
umesto da se muče da dopru do jedne jedine staro centralne,
Ej... vec sada imamo na raspolaganju više komada pa i sam Prokop :kk:

3.
Prokop je protočno čvorište sa funkcijom stanice a ne obrnuto , gledano po prioritetima funkcije
što znači
ciljevi, uspesi , i funkcionalnost su vezani za čvorište linija a sekundarno je koliko putnika započinje ili završava putovanje na Prokopu
jer putničke ,,kapije- gatovi ,, su zapravo okolna postojeca i buduca stajališta

Gledaš samo na jedno oko a imaš dva , evo vidi :p
Putnike stare glavne železničke stanice , NE PREUZIMA Prkokop , nego te druge Bg stanice vezane za Prokop
Prokop daje i mogucnost da se i sa njega moze započeti ili završiti putničko putovanje
ali to mu nije ni primarna funkcija, ni cilj, ni buducnost
on je samo vrlo upotrebljivo multi funkcionalno protočno čvorište :!:

Ako te brine kako ce gradjani bez stare žel. stanice - snačice se odlično ,
samo da grad napravi Deligrdski auto nadvožnjak i eko bus linije do Slavije, a prema potrebi i dodavanje dr. grad. linija :kk:
Za lakše poimanje
onda treba da grad podeliš bar na 4 strane sveta, te deo stare žel. stanice približiš svakoj ,,četvrki ,, grada
da gradjani ne moraju da idu u centar uz sve pratece muke, nego da mogu u svojoj bilizini da započnu putovanje brže, lakše i prijatnije
a to je vec dobrim delom uradjeno
Na primer sugradjani sa NBGDa to čine sa svoje stanice neki bez naknadnog žel. presedanja a neki usput i sa ćel.presedanjem
što je opet i sigurno proverno
daleko brže , jednostavnije i prijatnije , nego sa čitavim putešestvijem do/sa star. žel. stan.

Ajd još prostjije ..... Dolaziš u neki deo Beograda....
ali izači ceš iz voza , uvek na najbližoj stanici prema svom odredištu
a to moze biti : pre , na ili posle Prokopa
stim što imaš i mogucnost približavanja odredištu i Bgvozom, najbržim naj jefninijim ekološkim kopnenim Bg-trasportom putnika

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537568#p537568:1j5681sc je napisao(la):
RioBL » Sub Maj 12, 2018 9:08 am[/url]"]

Iz vaših postova stičem utisak da se vi zalažete za ukidanje Prokopa, s obzirom da je već ukinuta Glavna i po toj logici bi nula trebalo da bude veća i od jedan i od dva?

Prokop, kakav god da je, sa svim svojim manama, ne treba ukidati naravno, već se mora razvijati. Prvo što vlast može da uradi je da protera par linija gradskog autobusa kroz Prokop. Sledeće, što bi neminovno bilo neophodno je da prva, a možda čak i druga linija metroa, obavezno prođu kroz Prokop. Dalji razvoj bi išao postepeno i spontano, prirodnim tokom. Bilo kakvi drugi predlozi su utopistički, filozofski i ne vode ničem. Koliko bi tek koštalo izmeštanje i izgradnja železničkog čvora na nekoj drugoj lokaciji i kojoj?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537568#p537568:mtds8ul3 je napisao(la):
RioBL » 12 May 2018 09:08 am[/url]":mtds8ul3] ...Stanica na Savskom Trgu funkcionisala je vise od 100 godina takva je kakva je i kroz nju je proslo vise putnika nego sto ce to na Prokopu ikad biti moguce. To je prosta cinjenica.

rio, na osnovu cega ovo tvrdis? zasto je to nemoguce, o cemu ti covece pricas? kakv je to prosta cinjenica koju moze da obori retardirani pavijan, i to pijan?

na forumu si se pojavio kao veliki zagovornik projekta bnv, cudio si se kako neko moze da bude protiv tao jednog divnog razvojnog projkta.. sada, par godina kasnije tupis neku drugu pricu sa nista manje entuzijazma. sad ignorises cinjenicu da upravo zbog forsirne izgradnje bnv-a imamo situaciju da prokop treba da preuzme svoju zamisljenu funkciju glavne stanice mnogo nego sto su se stekli uslovi, mnog pre dovrsetka neophodne infrastrukture, ne samo na njemu nego i potrebne infrastrukture u okviru citavog zeleznickog cvora,

umesto da trolujes dalje probaj da shvatis da je malo ko ovde za ukidanje stanice na savskom trgu ali da je naslov ove teme Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop, projekta u koji smo svi mi (ukljucujuci i tebe kao stanovnika nekadasnje zajednicke drzave, ukoiko nisi neki mladac) ulozili mnogo novca. Koliko vidim vecina na ovoj temi pokusava da razgovara o tome kako sto pre i svrsishodnije konacno integrisati stanicu u saobracajno tkivo beograda dok ti uporno skreces temu na neke stvari, potpuno nebitne u ovome trenutku. kazi mi ti kako bi funkcionisala stanica na savskom trgu, ceona ili terminalna ili kakva god, svedena na par koloseka i bez tih TPS za******* po periferiji..?

imas temu o glavnoj u savskoj, idi tamo pisi, kukuj, bacaj kletve... koj se usudi da je gasi, kak nis lepse nema nego odatle balkanskom do moskve pa na snit, da zene nigde nisu lepse nego oko ekonomskog i da savski trg ima kapacitet dovoljan za centar njujorka a ne za pisljivi bnv.. al probaj da imas razumevanja i za ljude koji pokusavaju da resavaju svoje a ne tudje probleme
 
Vrh