Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536370#p536370:tb4uqy67 je napisao(la):
WLABmz » 07 May 2018 06:36 pm[/url]":tb4uqy67]100 EMV?

500.000.000,00 EUR?

Vrlo brzo?

Odakle?


Novi zeleznicki cvor?

1 000 000 000 000,00 EUR

Vrlo brzo?

Odakle?









Vidis da je sve moguce. :)
 
@spaciotecte
Opet l***. 50 milki e za zavrsetak ploce, 1. i 2. koloseka, 1. perona i stanicne zgrade Beograd Centra su obezbedjeni, kao isto toliko za zavraetak TPS Zemun. Za nabavku EMV ne postoji ni ideja, a kamo li sredstva. TPS Kijevo je mnogo manja po obimu od TPS Zemun, znaci jos par desetina miliona i to je to.

Drugo, vozovi ce moci da saobracaju u taktu od 3 minuta. Dakle 20 vozova na sat po smeru. Dok se ne dodje do cifre od 15 vozova na sat po smeru nema potrebe da se razmislja o vise od 2 koloseka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536388#p536388:19mbtr2h je napisao(la):
tragac » Pon Maj 07, 2018 8:25 pm[/url]":19mbtr2h]Da li se deo Ranžirne može koristiti kao "virtuelna" TPS dok se ne uradi u Kijevu? Koliko je uopšte koloseka predviđeno za TPS na južnom kraku?

Moze. To je bila i ideja dok je ŽS bio jedna firma. Sad ne znam da li je to opcija.
 
WLAB
Ja ti pricam o ceni celog novog zeleznickog cvora, i ona jeste milijarda evra odnosno USD.
Toliko je ulozeno do sad i to vrlo dobro znas tako da nema potebe da izvrces moje reci.

I da te pitam sad:
Ima li logike (potrebe?) da se gradi novi cvor od milijardu evra a da se ni ne razmilja o nabavci 100 EMV-a? (toliko je realno potrebno da se opsluzi ceo BG region)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536369#p536369:htlfva1y je napisao(la):
spatiotecte » 07 May 2018 05:35 pm[/url]":htlfva1y]Most blizanac jos i moze nekako da se napravi, ali zato Dedinjski tunel blizanac i Vracarski tunel Blizanac...

Odgovor u jednoj reci: Topcider

Vec postoji paralelna trasa, samo fali most umesto starog zeleznickog (ili dupliranje istog :D ). Na Sremskoj strani je dupliranje nasipa jednostavno. Kapacitet cvora moze da se duplira za jednu gradjevinsku sezonu, jedino sto ce opet Prokop da ispadne na pogresnom mestu. :kafa:

Izgleda da je ipak bolje da ne nabavljamo nove EMV niti dozvolimo da zeleznicki saobracaj poraste sve dok se u Prokop ne spuca i poslednja para, dok NBGD nema ni wc.
 
Zidar, ti si pre par godina napravio jedan plan koji je podrazumevao nadogradnju (uz ne toliko velika sredstva) na 4 koloseka na osi Severozapad-Jug koji je imao dobre prednosti jer je omogucavao 2 koloseka za BG Voz i 2 za ostali saobracaj.
Mozes li da ga okacis ponovo?
 
da, uvek se zaboravlja da se obnovom pruge sa starog mosta ka Topčideru ne ugrožavaju megaplanovi za megaprojekte, beogradi na vodi, europolisi i slična potemkinova sela
 
83_izlozba-gsp-8-zeleznicki-cvor.png


Davna 2012.

http://www.imamoplan.com/izlozbe/i-love-gsp

Moram primetiti da je faza 1 mog plana odradjena ka Pancevu (Dupliranje koloseka na mostu), steta sto i ostala dva dela prve faze nisu odradjeni: kratki kolosek za nezavisni prilaz starom mostu sa pravca NBGD i kratki kolosek za nezavisni prilaz Topciderskoj dolini iz pravca Rakovice.

Uz to napokon se koristi i Dedinjski tunel a uskoro cemo imati i vozove na osovini Rakovica-Vuk.
 
E da to je to havala Zidar. :kk:

Dakle ova varijanta cvora nadogradjena na 4 koloseka nudi mnogo vecu propusnu moc nego tunelski deo novog cvora kroz Prokop a zahtevao bi mnogo manja ulaganja.
 
Да, то је био једини разуман начин да се чвор брзо и релативно јефтино (сад ће неко да скочи на ово "релативно јефтино", као да сам написао за милион евра) оспособи за градско-приградски саобраћај са метро-тактом.

Мост-близанац Старом железничком је већ постојао, током немачке окупације.
 
Mogo se prenjeti ovaj iz ns most
Zasto nije uradjeno tj predvidjeno rakovica resnik
Plus je mogla da se utegne obalna pruga za neki laki emv
I da bg voz ima 4 ili 5 finih linija
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536398#p536398:1l378d1l je napisao(la):
spatiotecte » Pon Maj 07, 2018 8:42 pm[/url]":1l378d1l]WLAB
Ja ti pricam o ceni celog novog zeleznickog cvora, i ona jeste milijarda evra odnosno USD.
Toliko je ulozeno do sad i to vrlo dobro znas tako da nema potebe da izvrces moje reci.

Da, to je i poenta, uloženo je, dakle te su pare date. Dakle više ne moraju da se troše.
 
Ajd da mi postignemo pola Prokopovog kapaciteta pa onda da vidimo di da turimo blizanca :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536550#p536550:yimdjaia je napisao(la):
WLABmz » 08 May 2018 09:47 am[/url]":yimdjaia]Usko grlo, a pruga zvrji prazna...
To znaci da si dao milijardu evra da imas sistem koji zvrji prazan jer nemas vozove koji idu tim sistemom.
Dakle losa investicija.
A za tih milijardu evra si mogao da kupis 100 EMV-a za 500 miliona evra i jos 500 miliona evra evra da ulozis u modernizaciju starog cvora.
 
Ne nego je stari cvor prodat arapima za njihove petrodolare...
 
Којешта. (Моја реакција на ширу претходну расправу о `старом чвору` - једноставно што пре то ругло на ђубриште :wink: )
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536555#p536555:1jmefi7x je napisao(la):
boca-ica » Uto Maj 08, 2018 11:10 am[/url]":1jmefi7x]Ajd da mi postignemo pola Prokopovog kapaciteta pa onda da vidimo di da turimo blizanca :)

Pa i originala neće biti za par meseci...
spatiotecte":1jmefi7x je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536550#p536550:1jmefi7x je napisao(la):
WLABmz » 08 May 2018 09:47 am[/url]":1jmefi7x]Usko grlo, a pruga zvrji prazna...
To znaci da si dao milijardu evra da imas sistem koji zvrji prazan jer nemas vozove koji idu tim sistemom.
Dakle losa investicija.
A za tih milijardu evra si mogao da kupis 100 EMV-a za 500 miliona evra i jos 500 miliona evra evra da ulozis u modernizaciju starog cvora.

Ajde odluči se. Ili ti je kapacitet novog čvora suviše mali za neki imaginarni saobraćaj ili je preveliki za postojeći. Istina je kao i uvek negde u sredini.
 
Kapacitet Prokopa je mali za saobracaj sa nekoliko visokotaktnih linija BG:Voza koje su potreba grada kao sto je Beograd.
A preveliki je trenutno s'obzirom da nema sta da vozi njime posto je novi cvor pojeo sve pare i jos ceka par desetina miliona evra da proguta kako bi se zavrsio.

Suma sumarum, jedno veliko nista, nit ima vozova koliko treba, nit je infrastruktura zavrsena, nit se zna kad ce biti zavrsena u potpunosti, nit se zna da li ce uopste biti putnika tada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536563#p536563:254y6ay1 je napisao(la):
spatiotecte » Uto Maj 08, 2018 11:44 am[/url]":254y6ay1]Kapacitet Prokopa je mali za saobracaj sa nekoliko visokotaktnih linija BG:Voza koje su potreba grada kao sto je Beograd.

Još jedna greška. Nijedan BG:voz neće terminirati u Prokopu, već će BG:voz biti prolazan kroz Prokop. Pošto je sa jedne strane Prokopa pruga dvokolosečna, BG:voz za Batajnicu može ići na svakih 6 minuta, a da koristi po jedan kolosek na Prokopu po pravcu i da ostane mesta za još 10 vozova po smeru po satu.
 
Ostaje da se "nadlezni" dozovu pameti i da iskoriste stari zeleznicki most uz postavljanje jos jednog paralelnog za lepu liniju jug-severozapad gradskog bg voza.
Privremeni novosadski postaviti u Vinci...i povezati PA sa obilaznicom.
 
@WLAB
Opet izvrces moje reci!!! Postajes naporan sa tim.
Gde sam ja to napisao da BG:Voz terminira na Prokopu???
Svi vozovi prolaze kroz Prokop i nastavljaju dalje.
Ja ti samo ukazujem na ogranicenu propusnu moc ako imamo (kad budemo imali) nekoliko linija BG:Voza kroz Prokop + daljinski saobracaj + medjunarodne vozove posto su prilazni koridori Prokopu dvokolosecni.

Zasto ce postojati taj problem?
Zato sto je Prokop zamisljen da funkcionise bez BG-Voza jer je BG:Voz zapravo isto sto i Regionalni Metro iz Jovinovog plana i taj RM je bio zamisljen da ide posebnim podzemnim trasama Zapad-Istok i Sever-Jug (RM1 RM2 RM3 RM4)

1_48402346_32_bgd-1977-big.gif
 
Bg voz po meni ne treba da glumi metro vec da u pristojnim intervalima poveze tzv prigradska naselja.
 
BG Voz i ne treba da bude metro, on je gradska zeleznica, i Regionalni metro iz Jovinovog plana je zapravo gradska zeleznica. Greska je u pojmu "regionalni metro" koji sbunjuje. Taj RM je zapravo isto sto i nemacki S-Bahn ili francuski RER.
 
Vrh