Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

@Ink

Da, hoće. Čim se CIP time bavi, biće u najmanju ruku ružno.



[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535781#p535781:14tnbisc je napisao(la):
beobike » 04 May 2018 03:39 pm[/url]":14tnbisc]Da, mislim da ipak neće Prokopu tako lako oduzeti epitet "glavne stanice".

Pa, da, čim koncept novog čvora proradi kako je predviđeno i svi vozovi budu stajali na svakoj stanici, defakto glavna stanica postaće ona sa najviše putnika, i to će biti - Novi Beograd.
Ali, ona ima 5 koloseka, a "glavni" Prokop imaće 10...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535510#p535510:eng5ygz9 je napisao(la):
WLABmz » Wed May 02, 2018 8:38 pm[/url]":eng5ygz9]
I koja je poenta ovog tvog pisanija? Naravno da su kasete ostavljene sa namerom da se izgradi metro, na jedinoj logičnoj trasi koja bi spajala centar sa Banovim Brdom i/ili Banjicom sa prolaskom kroz novu glavnu železničku stanicu. Dakle, kako je tada planirano, stanicu koja generiše mnogo veću količinu putnika neko što bi bilo kakva okolina Prokopa mogla generisati. Međutim, razvoj je stao...

...razvoj je stao i sta cemo sad?

Ili cemo se praviti da se nista nije desilo i nastaviti da gradimo stanicu za 40,000 putnika dnevno, da pravimo metro jer imamo metro kasetu i crteze iz 70 i neke, da pravimo most preko autoputa za Deligradsku itd...
Ili cemo uzeti u obzir vrijeme i mjesto u kom zivimo i od nasljedjenog napraviti nesto svrsishodno, razumno i korisno?

Eto, to je poenta moje pisanije
 
Најглупље би било оставити Прокоп незавршен. А глупост је и што се укида ГЖС.
 
Zato je najbolje resenje bilo zavrsiti Prokop sa najneophodnijim ulaganjima da bi bio pusten u funkciju a Glanu je trebalo ostaviti sa redukovanim saobracajem.
I to bi bila zlatna sredina i najbolji kompromis.
Bile bi 3 velike stanice u Beogradu, Glavna, NBG i Prokop i nijeedna ne bi imala primat na drugima.
 
Glavna je sada proslost a Prokop je realnost tako da ga treba koliko je moguce pre zavrsiti i omoguciti adekvatan pristup i sadrzaje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535802#p535802:qk8hpy6o je napisao(la):
Дошљак » May 4th, 2018, 7:16 pm[/url]":qk8hpy6o]Најглупље би било оставити Прокоп незавршен.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535811#p535811:qk8hpy6o je napisao(la):
Igor » May 4th, 2018, 8:01 pm[/url]":qk8hpy6o]Glavna je sada proslost a Prokop je realnost tako da ga treba koliko je moguce pre zavrsiti i omoguciti adekvatan pristup i sadrzaje.
Čitajući pojedine komentare , stiče se upravo suprotan utisak , a to je da je najbolje rešenje ostaviti Prokop nedovršenim.
 
Prokopu dajemo preveliku važnost i time gubimo mogućnost da železnicu zaista unapredimo ulaganjima tamo gdje bi bilo više efekta.

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535811#p535811:3pgzn198 je napisao(la):
Igor » 04 May 2018 07:01 pm[/url]":3pgzn198]Glavna je sada proslost a Prokop je realnost tako da ga treba koliko je moguce pre zavrsiti i omoguciti adekvatan pristup i sadrzaje.

Prokop jeste realnost ali i ako je Glavna planirana za gasenje, dok se ne iscupaju sine i ne izgrade zgrade na tom mestu nista nije gotovo tj sve je moguce vratiti nazad.
 
RioBL":2qn11hai je napisao(la):
Prokopu dajemo preveliku važnost i time gubimo mogućnost da železnicu zaista unapredimo ulaganjima tamo gdje bi bilo više efekta.
Pre će biti da dajemo preveliku važnost drugim stanicama čime gubimo mogućnost da železnicu zaista unapredimo tako da se dobije više efekta ukupno , jer rasipanjem para na svaku stanu dobijamo efekat poluzavršenog novog železničkog čvora , a tu onda nema ni E od bilo kakvog efekta u pozitivnom smislu. Najbolji primer je druga linija BG: voza.
 
Stanica NBG je dio novog čvora a stoji nedovršena od 1970-te. Ako ćemo se već pozivati na dovršavanje započetog.

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka
 
Ako ćemo se već pozivati na dovršavanje nedovršenog , počeli smo da intenziviramo radove na Prokopu i bilo bi glupo sada je ostaviti nedovršenu zarad nekih drugih stvari. Treba je završiti da bude funkcionalna koliko je to neophodno za neko normalno funkcionisanje , pa onda raditi druge stvari , koliko god se neki ne slagali sa ovim mišljenjem i smatrali ga pristrasnim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535802#p535802:36nhknhj je napisao(la):
Дошљак » 04 May 2018 06:16 pm[/url]":36nhknhj]Најглупље би било оставити Прокоп незавршен. А глупост је и што се укида ГЖС.
Od 2 gluposti izabrali su vecu.
 
Na stranu to sa starim cvorom...
Ako se planeri zeljeznice povedu idejom da Prokop treba da bude tzv nova glavna stanica pa samim tim i krenu da joj daju prioritet u raspodjeli sredstava za ulaganja, onda ce to biti tesko propadanje.

Tek ako se trezveno sagleda situacija moze se vidjeti da stanica NBG ima daleko povoljnije okolnosti za razvoj. I tramvaj, i neprestano rastuce okruzenje a uskoro i glavnu autobusku stanicu. Srbija je siromasna da bi ulagala tamo gdje joj se nece vracati. Prokop je zapravo posljednja stanica u cvoru u koju bi trebao ici novac, Zao mi je "prokopobranitelja" koji misle suprotno, ali takvo je moje misljenje.
 
НБГ ће се радити сад са реконструкцијом пруге БГ-Будимпешта, мада је веома функционална од 1970. Увек сам је користио пре него ГЖС, мада је то зато што сам живео на НБГ.
 
Opet je broj putnika razmerno mali za 50 god trajanja. Krcata perona kad stize sezanoski Barac iz Subotice. Trabantsko okruzenje privlacno za bezkucnike. Najveca atrakcija je potonji buvljak koji je radio punom parom sankcija. Brojcani rast putnika nije zabelezen, a trzicna ekonomije bi odavno formirala prostor sa maloprodajnim aktivnostima. Nema je, a kad nije atraktivno za otvaranje obicne buredzije, nije za mnogo ozbiljnija ulaganja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535798#p535798:1ie24e0g je napisao(la):
RioBL » Pet Maj 04, 2018 6:35 pm[/url]":1ie24e0g]

...razvoj je stao i sta cemo sad?

Ili cemo se praviti da se nista nije desilo i nastaviti da gradimo stanicu za 40,000 putnika dnevno, da pravimo metro jer imamo metro kasetu i crteze iz 70 i neke, da pravimo most preko autoputa za Deligradsku itd...
Ili cemo uzeti u obzir vrijeme i mjesto u kom zivimo i od nasljedjenog napraviti nesto svrsishodno, razumno i korisno?

Eto, to je poenta moje pisanije

Pa upravo je svrsishodno, razumno i korisno završiti Prokop po sadašnjem projektu, izgraditi metro liniju iz centra preko Slavije, KBC i Prokopa za Banovo Brdo ili Banjicu, povezati Prokop sa centrom kroz Deligradsku. Imaš neki bolji predlog?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535824#p535824:1ep442rl je napisao(la):
Дошљак » 04 May 2018 08:09 pm[/url]":1ep442rl]НБГ ће се радити сад са реконструкцијом пруге БГ-Будимпешта, мада је веома функционална од 1970.

Јесте, функционална је, али до q... и то буквално: нема ни тоалет.
 
Žao mi je ljudi koji misle da treba sada bataliti Prokop i pare preusmeriti na druge stanice , ali takvo je moje mišljenje.
 
А, не може тако: "Такво је моје мишљење" - није аргумент.
Зашто је такво твоје мишљење?

Другим речима, да ли се приоритетно улаже у станицу коју ће користити више путника, или у ону другу?
 
Ko kaže da ne može? :)
Pročitaj moje ranije postove i pronaći ćeš odgovor.
 
Не, нећу пронаћи "одговор", већ декларативне (навијачке) ставове. То је, дакако, зато што живиш поред Прокопа, али није битно. И ја живим близу станице Нови Београд, сматрам је знатно значајнијом од Прокопа, али свакако мање значајном од Београд главне.

Дакле, пробај да објасниш, мимо фраза типа "било би глупо у овом тренутку оставити је незавршеном", зашто је боље прво завршити мање атрактивну станицу, него ону коју користити више путника, и користиће је свакако и убудуће ако је тачно ово што Игњатовић из ЦИП-а каже (да кроз обе треба да пролазе исти возови), а која недовршена чека од "отварања" пре 38 година?

Форум ратује против разума и логике, у томе је проблем. Евидентан и тежак проблем. Немојте се чудити успеху равноземљаша у вашој околини.

Навијате за сопствену заосталост и сиромаштво.
 
I naravno to tvoje mišljenje nema nikakve veze sa time što živiš u blizini Novog Beograda , već zato što si objektivan. Što bi rekao Rio , to prosto nije moguće.
Onaj ko hoće da se potrudi , video bi da sam ranije pisao da smatram da je logičnije da se prvo završe započete stanice , pa onda da se sređuju druge , nego da se poluzavršene stanice puštaju u funkciju. Pod ovim smatram i prebacivanje vozova sa GŽS na Prokop i puštanje druge linije BG: voza , kao i ne sređivanje pruge koja je decenijama postojala na Pančevcu već samo postavljanje nedostajućeg koloseka kako bi se reklo da je pruga dvokolosečna , između ostalog. Takođe sam spominjao i da smatram da treba da se sačuva GŽS... Ali ko će da se zamara sa traženjem svega ovoga , kada je mnogo jednostavnije pročitati samo postove sa poslednje stranice.
Eto , opet ću ponoviti da je takvo samo moje mišljenje i moja logika , pa nek se ne sviđa kome god hoće.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535847#p535847:3t50yb1q je napisao(la):
Пантограф » Пет Мај 04, 2018 9:33 pm[/url]":3t50yb1q]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535824#p535824:3t50yb1q je napisao(la):
Дошљак » 04 May 2018 08:09 pm[/url]":3t50yb1q]НБГ ће се радити сад са реконструкцијом пруге БГ-Будимпешта, мада је веома функционална од 1970.

Јесте, функционална је, али до q... и то буквално: нема ни тоалет.
То је истина, постији једна зараза од Тои тоиа испод степеница која је за спаљивање мада скоро је и главна била без тоалета у функцији пошто су имали радника на црно!
 
Krajem godine zatvara se donji deo Maleške ulice,kreće se sa radom pristupne saobraćajnice sa autoputa.
 
Vrh