spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.375
- Pohvaljen
- 17.447
Vukan Vucic je u pravu za mnoge stvari koje iznosi u clanku NIN-a i mnogi od nas na forumu su ukazivali na iste probleme.
molim te ,[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533220#p533220:26yya2wo je napisao(la):boca-ica » 20 Apr 2018 14:55[/url]":26yya2wo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534031#p534031:2pk50zv8 je napisao(la):orjen » Tue Apr 24, 2018 7:20 pm[/url]":2pk50zv8] A koliko je u poredenju uspeo Hauptbahnhof u Minhenu i "predivni" cetvrt oko njega se moze procitati u skorasnjem clanku Tageszeitunga https://www.tz.de/muenchen/stadt/lu...traftaten-horror-am-hauptbahnhof-8227835.html Razvijo se u primarni centar kriminala ("horor oko stanice").
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534031#p534031:fzd62h0q je napisao(la):orjen » Yesterday, 19:20[/url]":fzd62h0q]U NINu nesto ipak nije dobro razjasneno. Nove zeleznicke stanice niko ni nemoze graditi u centru grada. Ni u Berlinu ni u Hong Kongu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534152#p534152:28yhwvtj je napisao(la):tragac » Sre Apr 25, 2018 11:49 am[/url]":28yhwvtj]Pitanje prolazna ili ceona stanica nije previse bitno ako je infra u dobrom stanju.
Avala stoji u Keletiju sat vremena cak i kad nema kursnih kola i ostalih vecih bavljenja. A putnika nema previse. To sto je Keleti ceona stanica ne menja mnogo stvari, voz stoji te stoji.
Posto je Prokop malog kapaciteta tesko da ce se tu prolazni vozovi zadrzavati.
Da li je moguce da se na Prokopu jedan kolosek nekako podeli na par ceonih koloseka - jedan ka Nbg, drugi ka Rakovici? Duzina jednog perona je malo vise od 400m, da li mogu da se naprave od toga dva koloseka od kojih oba mogu da drze dva Flirta u sinhronu, ili loksu i pet-sest klasa?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534179#p534179:m5uec5ox je napisao(la):tragac » Sre Apr 25, 2018 1:48 pm[/url]":m5uec5ox]BG Voz ce sigurno imati nekoliko rezervisanih koloseka, rekao bih najmanje tri
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534286#p534286:3rpg0djb je napisao(la):tragac » Čet Apr 26, 2018 12:36 am[/url]":3rpg0djb]Što se tiče vozova ok, ali putnici... mnogi će presedati sa jednu na drugu liniju i mešaće se sa onima koji presedaju na međugrad i međunar. vozove. Biće zanimljivo videti na šta će sve da liči ako uopšte dovuku sve putnike tamo.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534288#p534288:l7mg0x41 je napisao(la):WLABmz » 25 Apr 2018 11:40 pm[/url]":l7mg0x41][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534286#p534286:l7mg0x41 je napisao(la):tragac » Čet Apr 26, 2018 12:36 am[/url]":l7mg0x41]Što se tiče vozova ok, ali putnici... mnogi će presedati sa jednu na drugu liniju i mešaće se sa onima koji presedaju na međugrad i međunar. vozove. Biće zanimljivo videti na šta će sve da liči ako uopšte dovuku sve putnike tamo.
I opet ista priča. Poenta novog čvora nije da dovede sve putnike na Prokop, već na raspoređivanje putnika po stanicama čvora, gde je Prokop centralna stanica.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533839#p533839:3iq1lv1k je napisao(la):spatiotecte » 23 Apr 2018 06:02 pm[/url]":3iq1lv1k][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533807#p533807:3iq1lv1k je napisao(la):razgradjevinar » 23 Apr 2018 03:29 pm[/url]":3iq1lv1k]cekajte, da li sam ja dobro shvatio.. 150 metara te ploce, potporni zid i dovrsetak podhodnika kostaju 3.3 miliona evra??? ili ovako da racunamo, da bi se ploca zavrsila, tj samo izbetonirala do kraja, potrebno je 10 miliona evra?
Dobro si razumeo.
Nije samo ploca vec tu ulaze i sine, kolosecni pribor , betonska ploca za postavljanje sina.
Peroni elektricne instalacije podhocnici koji treba da se zavrse, farbanje keramika, ima tu jos mnogo posla.
Uostalom ako ,pogledamo 10 miliona evra za 2 koloseka to je 50 miliona evra da se izgrade svih 10 sa betonskom konstrukcijom, cena je skroz normalna.
Pa zeleznicka stanice je to, nekoliko desetina miliona evra mora tu da se ulozi.
Prva predfaza nulte međufaze nultog dela međufaze nultog dela izgradnje metroa ...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534300#p534300:11fgfdxw je napisao(la):Дошљак » April 26th, 2018, 1:18 am[/url]":11fgfdxw]Замишљам како би тек изгледала градња метроа.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534176#p534176:31gc4hdu je napisao(la):WLABmz » Wed Apr 25, 2018 12:35 pm[/url]":31gc4hdu]
Prokop je centralna stanica NŽČ i glavna u Beogradu. Naravno da će se prolazni putnički vozovi zadržavati 5-30 minuta. Tako je svugde u Evropi sa glavnom/centralnom prolaznom stanicom.
Na jednom koloseku mogu da stoje dva voza u dva smera. Tako se radi npr. u Wien Hbf, nema potrebe da se kolosek prekida i time smanjuje prolazni kapacitet.
Пантограф":31gc4hdu je napisao(la):[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534288#p534288:31gc4hdu je napisao(la):WLABmz » 25 Apr 2018 11:40 pm[/url]":31gc4hdu]
Сајам...?! Не, Топчидер (смајли који плази језик, церека се и показује ону ствар... железници. И путницима.)
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534286#p534286:1stxwpso je napisao(la):tragac » Wed Apr 25, 2018 11:36 pm[/url]":1stxwpso]Što se tiče vozova ok, ali putnici... mnogi će presedati sa jednu na drugu liniju i mešaće se sa onima koji presedaju na međugrad i međunar. vozove. Biće zanimljivo videti na šta će sve da liči ako uopšte dovuku sve putnike tamo.
To je uobicajno. Proveri samo koliko vozova sa HBF Keln izmedu 7:30 i 9:30 polazi sa istih koloseke (ICE 158 i ICE 214, ICE 18 i ICE 150, RB 25 i S11, RE 5 i RE 1). Nije na svim kolosecima ali uobicajno na 5 - 9 - 11.Ako stoje dva voza na jednom kolosjeku za dva suprotna smjera, znaci da si napravio terminus. Mislis li da tako treba da funkcionise Prokop?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534326#p534326:2sw3q3x9 je napisao(la):tragac » 26 Apr 2018 05:56 am[/url]":2sw3q3x9]Bilo bi lepo znati metodologiju kojom je određena lokacija Prokopa i orijentacija čvora. Beograd kad jedan urbanistički nedorečen grad se odriče jednog od retkih uspelih planskih rešenja u korist nečega što apsolutno ne prepoznaje potrebe putnika. Lokacije putničkih stanica u čvoru, osim stanice Novi Bg kao da je određivao autobuski lobi.