Nije Vukan Vučić kriv što Beograd nema metro.Vox91":3fydpzs6 je napisao(la):Je l' to onaj Vukan Vučić što je opstruisao plan izgradnje pravog teškog metroa i propagirao ideju o tramvaju za 21. vek? Nije mi jasno gde je zapelo sa onim kuvajtskim kreditom i zašto je tako teško napraviti običnu staničnu zgradu na ploči. Mislim nije to naučna fantastika, kad imamo da doniramo Republici Srpskoj 5 miliona evra, našlo bi se valjda para i za zgradu stanice i bez kredita, pa ne treba da bude od zlata-čelična konstrukcija, pokriti staklom i to je to..
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=532030#p532030:2p8bi1yj je napisao(la):tzoran1 » Sub Apr 14, 2018 11:32 am[/url]":2p8bi1yj]Zasto mora da se ceka sa stanicnom zgradom ako jos nisu u funkciji prva dva koloseka ? Ili prilazni putevi sa autoputa ?
Posto je vec stanicna zgrada manji deo posla.. Da li zbog koloseka i pristupa sa autoputa stan. zgrada ne moze da bude u funkciji?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=532051#p532051:33px7qiy je napisao(la):boca-ica » Sub Apr 14, 2018 1:46 pm[/url]":33px7qiy]Nije dobro da se i jedna linija završava na Prokopu a naročito ne iz Resnika koja treba da spoji sa dr. delom grada
Podhitno osposobiti i postojeci tunel ka Karaburmi - dodati 2-3 km pruge do Ade Huje
tamo jedno malo stajalište i gotovo za vjek i vjekove :!:
Prokop ne moze biti ni početna ni završna stanica ni jedne linije
Nema eksproprijacije jer je teran prazan i takav krak bi svakako manje kostao od onog kraka do aerodroma.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=532078#p532078:16braxnn je napisao(la):Karlo del Ponte » Sub Apr 14, 2018 5:36 pm[/url]":16braxnn]1. Пројекта документација за крак ка Карабурми сигурно постоји, и то на нивоу главног пројекта! Без тога се не би могле градити тунелске цеви, а станични плато за станицу Карабурма је урађен.
2. Овде неки сами себе демантују, па определите се већ једном. Или ћете задржати став да је Прокоп једна од пролазних станица, или да је добро да буде крајња.
Znam i moze da se uradi nastavak nosecih stubova koji vec postoje a time i taj deo stanicne konstrukcije. U ostalom od centralnog dela koji ima fuknciju stanice moze da se uradi 75% (tri od cetiri predvidjena bloka) a ostatak kad se urade prva dva koloseka. Komercijalna krila kada se nadju investitori. Ne bi bas bilo reprezativno ali od neceg se mora poceti da bi stanica jednog dana postala stanica.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=532037#p532037:wk22hgir je napisao(la):WLABmz » Sat Apr 14, 2018 11:12 am[/url]":wk22hgir][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=532030#p532030:wk22hgir je napisao(la):tzoran1 » Sub Apr 14, 2018 11:32 am[/url]":wk22hgir]Zasto mora da se ceka sa stanicnom zgradom ako jos nisu u funkciji prva dva koloseka ? Ili prilazni putevi sa autoputa ?
Posto je vec stanicna zgrada manji deo posla.. Da li zbog koloseka i pristupa sa autoputa stan. zgrada ne moze da bude u funkciji?
Deo ploče iznad prva dva koloseka i prvog perona ne postoji. Stanična zgrada po projektu se delom nalazi i na tom delu ploče, koji još nije izgrađen. Kuća se ne gradi bez temelja.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=532063#p532063:20n6zjve je napisao(la):WLABmz » 14 Apr 2018 01:55 pm[/url]":20n6zjve]I ja podržavam ideju produženja gradske železnice do planirane stanice Karaburma i mislim svako na ovom forumu, što je i planirano, ali to nije ostvarivo u kratkom roku koji predlažete.