Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Hoću da mi vi koji ste dublje u toj priči navedete sve prednosti Prokopa kao zamene za Glavnu. Mane Prokopa, tj argumente na strani Glavne već znamo. Hteo bih da ovde imamo suma sumarum spisak šta su svi benefiti Prokopa.
 
Pruga koja vodi od i do Prokopa je u mnogo boljem stanju.
Prokop je prolazna stanica, tako da bez dužih zadržavanja zbog manevre i ulaska i izlaska iz stanice možemo da imamo voz npr Subotica - Niš
Imaćemo na jednom mestu gradsku, regionalnu i međunarodnu železnicu.

- nisam na strani Prokopa u odnosu na Glavnu, ali mi ovo prvo pada na pamet.
 
Klinicni centar je blizu kao i stadioni i sajam. Geografski gledano Prokop ima gotovo idealnu poziciju potrebno je adekvatno ga povezati planiranom infrastrukturom ali da to isprate i linije gradskog prevoza a nadam se i metro jednog dana.
 
Ja i dalje ne mogu da verujem da posle 343 stranica ovde ne shvataju da glavnu žel. stanicu ne zamenjuje Prokop, već sistem prolaznih stanica sa centralnom stanicom u Prokopu!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527709#p527709:2ppave87 je napisao(la):
WLABmz » 25 Mar 2018 06:41 pm[/url]":2ppave87]Ja i dalje ne mogu da verujem da posle 343 stranica ovde ne shvataju da glavnu žel. stanicu ne zamenjuje Prokop, već sistem prolaznih stanica sa centralnom stanicom u Prokopu!

Није тачно. У процесу који је управо у току, Главну замењује Прокоп као дефакто чеона станица, уз додатак Топчидера као помоћне главне чеоне.

О систему пролазних станица из оригиналног концепта новог БГ-чвора, не говори се, већ о Прокопу као новој "главној станици". Уопште не верујем да ће пролазни концепт бити реалност пре изградње обе техничко-путничке станице, и Земун и Кијево, значи за једно 15 година, ако и тад.

А и тада, изван сваке сумње, губитак Главне станице биће ненадокнадив.
 
WLABmz":g4r3or1m je napisao(la):
Ja i dalje ne mogu da verujem da posle 343 stranica ovde ne shvataju da glavnu žel. stanicu ne zamenjuje Prokop, već sistem prolaznih stanica sa centralnom stanicom u Prokopu!

Put do prosvecanja uma je vazda bio dug i trnovit....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527709#p527709:3tbnbkmf je napisao(la):
WLABmz » 25 Мар 2018, 19:41[/url]":3tbnbkmf]Ja i dalje ne mogu da verujem da posle 343 stranica ovde ne shvataju da glavnu žel. stanicu ne zamenjuje Prokop, već sistem prolaznih stanica sa centralnom stanicom u Prokopu!

ово је Србија брале, земља где и најупорнији одустају
 
Ево, и теби да поновим: тренутно се не уводи никакав систем са више равноправних пролазних станица. Главну станицу, у реалности, замењује Прокоп (плус Топчидер).
 
Na kraju krajeva bice gore bar dok se ne izgrade te 2 TPS stanice.
Dakle imacemo neki vakum od 15 godina gde ce ceo zeleznicki sistem funkcionisati na vrat na nos, pomocu stapa i kanapa sa nezavrsenim infrastrukturnim kapacitetima.
 
Kad bih pitao kad ce se realizovati projekat zeleznickog cvora iz '71, neki bi rekli da je vec realizovan a neki da nece nikad biti realizovan.
 
Ja sam krenuo ručno da radim Rols -Rojs pre 40 godina i sve sam uradio, sem motora. Dobar je to auto, samo ne može da se vozi. A kad ću i da li ću da ga završim, ne znam. A iako ga završim, nisam siguran da li ću s njim moći da stižem na potrebnu destinaciju, jer malo vuče unazad.

Ispade samo da sam se malo prešao, kad sam poklonio Juga, jer me on prevozio na željenu lokaciju.
 
JohnnyLee":1rhlk9je je napisao(la):
ја бих ти рекао да је реализован око 80%
A ja bih rekao da je realizovan oko 20%.
Ono što gornji članak ne pominje i što mi često zaboravljamo je planiran razvoj gradskog i regionalnog metroa kao i tramvaja i drumskih saobraćajnica a koje sve zajedno novi čvor čine praktičnim i upotrebljivim.

S obzirom da je taj precutani dio daleko od ostvarenja to prebacivanje saobraćaja na Prokop smatram preuranjenim a gašenje starog čvora pogrešnim i štetnim.

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka
 
е, ако ћеш по тој логици да гледаш, онда је Београд и даље турска касаба, јер ето, није изграђено ни 20% планираних објеката по разним ГУП-овима. али, ако гледаш БЖЧ као самостални објекат, а то јесте, јер он не зависи од метроа, трамваја и осталог, онда је он поприлично изграђен, јер фале крак ка Карбурми, ТПС Кијево и остатак Прокопа, а то је око 20% чвора

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530805#p530805:3o1rzfrj je napisao(la):
Propeler » 08 Апр 2018, 00:03[/url]":3o1rzfrj]Ja sam krenuo ručno da radim Rols -Rojs pre 40 godina i sve sam uradio, sem motora. Dobar je to auto, samo ne može da se vozi. A kad ću i da li ću da ga završim, ne znam. A iako ga završim, nisam siguran da li ću s njim moći da stižem na potrebnu destinaciju, jer malo vuče unazad.

Ispade samo da sam se malo prešao, kad sam poklonio Juga, jer me on prevozio na željenu lokaciju.

јер су инфраструктурни пројекти и аутомобили упоредиви :roll:
 
E pa Johny tu i jeste kvaka jer čvor NIJE samostalan objekat. Njegova funkcija je kretanje ljudi tj putnika a ne praznih vozova. Sa aspekta kretanja i odrzavanja vozova on jeste 80% gotov ali da bi se ti vozovi napunili i ispunili funkciju zeljeznice potrebno je mnogo vise od izgrađenog.

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka
 
@JohnyLee

Способност симболичког мишљења се увелико учи у основној школи и требало би да се стекне у том узрасту. С тим у вези могу само да приметим изврсност Пропелерове компарације: попут његовог хипотетичког ролс ројса, и БЖЧ по варијанти Прокоп завршен 80%, јесте, у функционалном смислу готово неупотребљив (и Ролс без мотора може понечему да послужи, например да буде експонат на изложби, кад га неко одшлепа). Толико скупи пројекти са тако малим ефектима при тако великом степену изграђености не смеју се реализовати, посебно у сиромашним земљама.

И за турску касабу си машио: план математичара Емилијана Јосимовића којим је Београд престао бити турском касабом - реализован је готово у целости! То су ови делови града којима се данас поносимо. А што у 20. веку нисмо били у стању да, као у 19, спроведемо планове које усвојимо , а тек у 21... захвалите вашим Прокоп-генијима, продуктима државе са унутрашњим сагоревањем (Кардељеве самоуправне Југославије), друштва које је уништило академски дух на универзитету фаворизујући вредне бубалице без основне културе и социјалних вештина, подстицало понављање и наклоност ауторитетима уместо креативности и проницљивости и, као круну свега, створило интелектуални пролетаријат.

Железница васкрсе!
 
Прекасно - сада се апсолутно све до најситније глупости мора остварити стопостотно као казнена експедиција целом друштву да допуштање тога
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530846#p530846:1cb3jiej je napisao(la):
Пантограф » 08 Апр 2018 10:33 am[/url]":1cb3jiej]план математичара Емилијана Јосимовића којим је Београд престао бити турском касабом - реализован је готово у целости! То су ови делови града којима се данас поносимо.
Стим што то мало што није реализовано јесу - јавни простори - тј. најбољи део његовог плана. Реализовано је само градско грађевинско земљиште ... некако је Београд осуђен на реализацију "готово у целости" за обавезним ескивирањем реализације оног најбољег.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530843#p530843:3kprnodc je napisao(la):
RioBL » 08 Апр 2018, 11:26[/url]":3kprnodc]E pa Johny tu i jeste kvaka jer čvor NIJE samostalan objekat. Njegova funkcija je kretanje ljudi tj putnika a ne praznih vozova. Sa aspekta kretanja i odrzavanja vozova on jeste 80% gotov ali da bi se ti vozovi napunili i ispunili funkciju zeljeznice potrebno je mnogo vise od izgrađenog.

па ја сво време и говорим о том, инфраструктурном, аспекту. не о кретањима путника

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530846#p530846:3kprnodc je napisao(la):
Пантограф » 08 Апр 2018, 11:33[/url]":3kprnodc]Способност симболичког мишљења се увелико учи у основној школи и требало би да се стекне у том узрасту.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530846#p530846:3kprnodc je napisao(la):
Пантограф » 08 Апр 2018, 11:33[/url]":3kprnodc]И за турску касабу си машио: план математичара Емилијана Јосимовића којим је Београд престао бити турском касабом - реализован је готово у целости!

и ти мени говориш о симболичном мишљењу, а не видиш га сам у поређењу Београда са турском касабом :roll: е мој Панто, Панто, пропаде ти начисто. а био си кул лик

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530846#p530846:3kprnodc je napisao(la):
Пантограф » 08 Апр 2018, 11:33[/url]":3kprnodc]захвалите вашим Прокоп-генијима

ја не знам који су то моји, јер се ја никада овде политички нисам изјашњавао

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530846#p530846:3kprnodc je napisao(la):
Пантограф » 08 Апр 2018, 11:33[/url]":3kprnodc]Железница васкрсе!

Ваистину баскресе
 
Па, знаш како, у реалном животу морам да правим превише компромиса са зликовцима, да се смешкам и да глумим "кул типа", па сам решио да се мало одморим од таквог става бар на форуму.

А Прокоп је све, само није кул. Поменимо превару коју су његови праоци извели, продавши везу Дедињски-Врачарски тунел као теретну компоненту чвора. Кон артисти су то продали "кул типовима" оног времена. Рекао бих да је, кад се живи у оваквом окружењу, доста кулирања и кул типова, да је време за озбиљност, зрелу и грађанску.
 
Шта се чека са проширењем Драгана Манцеа и пуштањем тролејбуса?
 
verovatno da se zavrsetak uglavi pred neke izbore
jes da ulicu koju nemci odrade za 2 dana oni rade 4 meseca, al ne mogu bas da preteruju
 
Vrh