Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Te famozne ruske "Krtice" su kupljene upravo zato, sto je planirano da nakon okoncanja izrade tunela za BG cvor,
predju na busenje tunelskih cevi za BG metro.
Sve tri su OK, i konzervirane sklonjene u pomocnu cev jednog od tunela gde cekaju pocetak radova na metrou.
Nekada davno..
Pogledajte prilog 1
i ne tako davno..
 
Sam 2 sve zna gdje je bio do sad da nas prosvjetli
3 krtice sklonjene u jednu pomocnu cijev tunela
A oni koji su radili na tome su izmislil da je jedna utonula itd
 
Može li mi neko od prisutnih objasniti koja je to "pomoćna cev" jednog od tunela??? I gde se ona tačno nalazi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522761#p522761:f4ep9u04 je napisao(la):
JohnnyLee » 07 Mar 2018 07:52 am[/url]":f4ep9u04]да не мисли можда на оне тунеле што воде ка Карабурми?
Ja koliko znam one su prazne.
 
Ja sam jednom davno čuo da je jedna krtica i dalje zaglavljena u laporu u tunelu gde je sad ona perionica u Gavrila principa.
 
Taj tunel koliko je meni poznato nije probijan krticom
 
Pa sad nesto je radjeno sa krticom u Beogradu... Energoprijekt niskogradnja
Železnički tunel "Vračar", Srbija

Železnički tunel "Vračar" sa dve odvojene tunelske cevi sastavni je deo Beogradskog železničkog čvora. Izgrađen je metodom mehanizovanog štita, sa istovremenom ugradnjom betonskih segmenata. Izgradnjom ovog značajnog objekta stečena su iskustva u izvođenju tunelskih radova pomoću tunelske mašine TBM za iskop i oblaganje.

Investitor
Beogradčvor, Beograd
Tunelske cevi
dužina 2 x 3.225m
spoljni prečnik 7,2m
unutrašnji prečnik 6,7m
debljina betonskih segmenata 25,0cm
najveća visina nadsloja 40m
najmanja visina nadsloja 11m
Glavne količine radova
tunelski iskop 364.500m3
beton 86.600m3
armatura 6.920t
injekciona masa 18.860m3
hemijsko injektiranje 560m3
http://www.energoprojekt-ng.rs/sr/refer ... car-srbija
http://www.beogradcvor.rs/buducnost.html
Nije lose da se pogleda i ovo ako nije neko vec ranije stavljao.
https://www.youtube.com/embed/xet_Kkk8UbE
 
За Врачарски тунел знамо. Е, сад, чекамо да нам се каже где су кртице, и како оне после 30 година мировања могу да се реактивирају, по којој цени, и то тако да граде тунел другачијег попречног пресека од засебних цеви тунела за класичну железницу пуног габарита...
 
Videvsi brojne reakcije ovde, od jutros pokusavam doci do nekog od starijih, koji su bili akteri u vreme busenja tunela..

Nasao sam samo dvojicu i nakon razgovora sa njima sam shvatio da ipak , treba da izmenim neke svoje podatke,
za koje sam mislio da i dalje stoje.

Bivsi direktor mi rece -(da parafraziram) -
"Potonula" krtica je uspesno izvucena tehnikom upumpavanja hidroapsorcionog materijala ispod, i nastavila sa radom do okoncanja..
Kasnije je predata za busenje tunela za dovodjenje vode iz jezera, do turbina i postorojenja HE Zavoj, kod Pirota.
Ako ne gresi u pamcenju :roll: , preuzela je firma Hidrogradnja, te njih treba pitati za dalju sudbinu Krtice.
Ne veruje da moze biti upotrebljena u danasnjim uslovima.

Druga masina je nakon deponovanja u nedovrsenom kraku ka Karaburmi , trebalo da isto ode negde na gradiliste, ali je (KOLIKO ON PAMTI)
najverovatnije okoncala ( rasklopljena) na skladistu gradjevinskih masina oko Pazove ???... (Energoinvest a mozda i Hidrotehnika???)..

Drugi izvor informacija Bezbednjak) misli da su OBE okoncale negde na skladistu i da vise nisu upotrebljive.
On napominje da je bilo ideja da se upotrebe i na gradnji puteva, ali je ogranicavajuci faktor bio PROFIL koje su masine mogle raditi..

TRECA krtica ???? Barem oni za to ne znaju !!

Zabunu je izazvala masina koja je kopala veliki kanalizacioni tunel Karaburma-Veliko selo...
http://www.railserbia.net/forum/viewtopic.php?f=16&t=5963

Od starih Krtica na kopanju metroa-nema nista !!! Proteklo vreme i nove tehnike su ih otpisale.
Neverovatno-niko nije vise siguran da li su bile ruske ili zapadne ??? :lol:

Ja se izvinjavam svima sto sam unosio neke pogresne podatke o tunelima i Krticama.. :oops: .

Isto, izjave treba uzeti sa dozom rezerve, jer se baziraju na pamcenju starijih ljudi !!

P.S.
Tunel iz Gavrila Principa ulice, zapocet je u Kraljevini YU, poznih 30-ih.. Krampom i lopatom..
To je trebao biti drumski tunel ispod Terazijskog grebena .
 
Sam-2
+ 1 :)
ja verujem tvojim izvorima baš zato sto su živi akteri :kk:

Ajd ptaj i za ,,zagubljen,, Maleski tunel
Zaboravljeni tunel ispod Maleškog brda
Ispod dela Savskog venca postoji prolaz dugačak 180 metara, ali oba ulaza su zatrpana. Jedan ulaz kod Prokopa, a drugi kod pumpe "Steko".
Tunel su probijali nemački zarobljenici...
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... eskog-brda
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522864#p522864:2d5cb7gt je napisao(la):
Sam-2 » 07 Mar 2018 03:32 pm[/url]":2d5cb7gt]
P.S.
Tunel iz Gavrila Principa ulice, zapocet je u Kraljevini YU, poznih 30-ih.. Krampom i lopatom..
To je trebao biti drumski tunel ispod Terazijskog grebena .

Тунел из Гаврила Принципа започет је 1950-их, на основу саобраћајних решења архитекте Николе Гавриловића у ГУП-у из 1950, градило га је предузеће "Тунелоградња" под управом инжењера Марка Христића, претходно градитеља Новог Београда. Наишли су на подземне воде и, формално, због тога одустали - у стварности, сав новац је отишао за наставак изградње Новог Београда (1957-...).
 
Odkud uopste pomisao da je gradjevinske masine koristene pre 50 godina moguce ponovo koristiti!?
Sve i da su potpuno ocuvane, one sad pripadaju zastarjeloj tehnologiji cija upotreba najvjerovatnije nebi bila isplativa.
 
Odkud uopste pomisao.....

koliko ti je stara u kuci mesalicu za beton......

naravno stoji da sto je savremenije jeste lakse i brze ali ne znaci jeftinije sto jeste u nasem interesu
bez racunice koliko nas kosta da nam drugi urade a koliko da sami to ucinimo
takva ocena ne stoji

tunel ispod Bezaniske kose uradjen je sa otvorenim kopom....

opcije su razne i bez prave racunice su samo pausalne ocene koje lako padaju u vodu

mada ne sumljam da ce provizijasi navijati za opciju gde ima dobre provizije , koju zapravo otimaju od nas

:sesir:
 
Код тих возила и механизације за копање старост није толики проблем и не диже укупне трошкове недопустиво много

Мада празне приче за малу децу то је одвезено ко зна где раскопљено одрадило свој посао и сад се те кртице могу наћи по ко зна чему ако не леже на отпаду негде

Можда управо неко од новијих возила превоза има неки део од рециклираног метала од тих копача
 
....Druga masina je nakon deponovanja u nedovrsenom kraku ka Karaburmi , trebalo da isto ode negde na gradiliste, ali je (KOLIKO ON PAMTI)
najverovatnije okoncala ( rasklopljena) na skladistu gradjevinskih masina oko Pazove ???...
A onda je u Pazovi nastao ekonomski bum čij blagodeti i dalje traju
eto rasvetli smo i tu enigmu , kako je od svih mesta u Srbiji baš Pazova ,, ni iz čega ,, procvetala :lol:
 
Neobicno deluje kao autobuski peroni koje sam ja u jednom momentu pomenuo stim sto mislim da bi to bilo bacanje vrednog prostora te bi bilo bolje stanicu jug napraviti do Prokopa na mestu BIP-a.
 
Vrh