Evo da ponovim i ovde , ono bitno vezano za Prokop. Glavni akcenat je na novim okretnicama u zoni Prokopa , a vezano za Inko - ovo pitanje.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520209#p520209:oq52bska je napisao(la):solecar » February 26th, 2018, 10:55 pm[/url]":oq52bska]Pisao sam gradskoj vlasti , i dobio sledeće odgovore
1) Veći broj stanovnika MML - a je tražio spajanje linija 38 i 38L u jednu liniju , i da se linija okreće kod Prokopa. (predlog spominjan ovde i na busevi.com)
Sekretarijat za javni prevoz prati situaciju vezanu za frekvenciju saobraćaj i broj korisnika u zoni Železničke satnice “Beograd (centar)”.
Trenutno se razmatraju moguća rešenja u sistemu JLPP-a sa povećanjem broja korisnika, pri čemu ista tretiraju vođenje autobsukih linija sa obe srane prilaza stanici (u opticaju za prilaz i prolazno okretanje ispred ŽS “Beograd (centar) su sve linije koje sada prolaze autoputem, tako i linija 38L).
2) Produžen rad linije 36 kako bi se pokrili dolasci 4 voza. (Blic pisao ovome)
Produženje rada linije 36, podrazumeva i angažovanje dodatnog broja vozača na toj liniji.
Budući da GSP ''Beograd'', preduzeće koje održava liniju 36, trenutno ne raspolaže sa dovoljnim brojem vozača, produženje radnog vremena linije 36 će biti moguće po prijemu novih vozača u ovo preduzeće. Prijem novih vozača u GSP je u toku, tako da se nadamo da ćemo u najskorije vreme biti u mogućnosti da produžimo radno vreme linije 36.
Napominjemo da je od 01.03.2018. godine, u skladu sa zahtevom građana, planirana izmena na liniji 36. Do sada su vozila sa ove linije od Železničke stanice Beograd centar saobraćala u samo u smeru preko Autokomande, Slavije i Glavne železničke stanice do Železničke stanice Beograd centar. Od 01.03.2018. godine na liniji 36 će biti uspostavljen i suprotan smer od stanice Beograd centar, preko Glavne železničke stanice, Slavije i Autokomande do Železničke stanice Beograd centar.
4) Predlog za spajanje linija 34 i 505L u jednu liniju. (proistekao sa busevi.com)
Predlog je tehnički izvodljiv. U slučaju mogućeg spajanja linija, Sekretarijat za javi prevoz će u narednom periodu pre svega razmotriti veličinu uticaja povećanja broja putnika na delu trase kroz Borsku ulicu u odnosu na neodgovarajući kapacitet vozila, koji zbog karakteristika saobraćajne mreže na delu kroz naselje Sunčani breg i Lisičji potok nije moguće menjati.
P.S.
Ovi izgleda razmatraju da spoje linije 34 i 505.
5) Predlog za uspostavljanje stajališta „Ortopedski zavod“ za linije 34 i 36 u smeru ka Prokopu , u zoni skretanja za Prokop. (moj predlog)
Predlog će biti razmotren u narednom periodu uz analizu uticaja na protočnost saobraćaja i bezbedno vođenje pešačkih tokova.