Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Meni ne može da otvori slike , tj. kao mi učita stranicu , samo stoji ispisano više puta "Image".
 
Fotografije su postavljane na spoljni hosting za fotografije tako da linkovi vise nisu aktivni.
 
Kao što sam i pretpostavio. Znači do daljneg , dok ih neko ne postavi opet , ništa od slika.
 
Fotke iz casopisa ilustrovana revija beograd 1976 koje su vec kacene na forum i odave se rasirile po netu
 
Da, to su slike 2 pametnjakovica koji su zamislili novi cvor koji je mogao da bude mnogo bolje koncipiran da je bilo pameti u to vreme.
Svaka cast Hajdinu i Jeftovicu na zeleznicki most koji predstavlja pravo tehnicko dostignuce, njih naravno izostaljam iz ove price.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518945#p518945:gyq7erqo je napisao(la):
spatiotecte » Thu Feb 22, 2018 8:30 pm[/url]":gyq7erqo]Da, to su slike 2 pametnjakovica koji su zamislili novi cvor koji je mogao da bude mnogo bolje koncipiran da je bilo pameti u to vreme.

A sta si ti to tako pametno uradioo u zivotu pa da sebi dozvoljavas ovakve kvalifikacije? Po tvojim postovima na forumu, ne bih rekao da imas puno da se hvalis.
 
A šta si ti to tako pametno uradio u životu pa da sebi dozvoljavaš da ga kritikuješ? Ni po tvojim postovima na forumu , ne bi se moglo reći da imaš puno toga sa čime bi mogao da se hvališ. Šta je uostalom tako veliko gotovo svako od nas koji posećujemo ovaj forum uradio pa da može da se smatra kvalifikovanim da bilo koga kritikuje? Pa opet eto , to radimo svakodnevno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518950#p518950:2r72vkod je napisao(la):
Aleksandar1 » 22 Feb 2018 08:45 pm[/url]":2r72vkod]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518945#p518945:2r72vkod je napisao(la):
spatiotecte » Thu Feb 22, 2018 8:30 pm[/url]":2r72vkod]Da, to su slike 2 pametnjakovica koji su zamislili novi cvor koji je mogao da bude mnogo bolje koncipiran da je bilo pameti u to vreme.

A sta si ti to tako pametno uradioo u zivotu pa da sebi dozvoljavas ovakve kvalifikacije? Po tvojim postovima na forumu, ne bih rekao da imas puno da se hvalis.

A ti znas mene licno pa mozes tako nesto da mi kazes?
Imam valjda pravo da komentarisem kako je projektovana neka gradjevina ili objekat jer mi je to struka?
Najveci moj izvedeni objekat ima 519 kvadrata, nisam znao da ne smem da pisnem onima koji su izgradili objekte od 20000 kvadrata ma koliko god oni bili ruzni ili nefunkcionalni.
Mora da su za tebe projektanti BnV bogovi posto su ogromne kvadrature u pitanju a tebi je bitna velicina objekta a ne kvalitet iste.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518945#p518945:mltklprm je napisao(la):
spatiotecte » Čet Feb 22, 2018 9:30 pm[/url]":mltklprm]Da, to su slike 2 pametnjakovica koji su zamislili novi cvor koji je mogao da bude mnogo bolje koncipiran da je bilo pameti u to vreme.

Kad pročitam ovakve komentare setim se zašto je besmisleno raspravljati se po forumima... :mrgreen:
 
Sustina foruma i jeste razmena razlicitih misljenja i stavova.
Postujem tvoje misljenje i izvinjavam ti se sto ne mozemo svi da razmisljamo kao ti.
 
Suština foruma (govorim u množini) je bila razmena različitih mišljenja i stavova uz poštovanje mišljenja drugih čak i u situacijama kada se ne možemo nikako složiti sa mišljenjem nekog drugog. Danas je suština foruma (opet govorim u množini) da postoje moje i pogrešno mišljenje , te svako ko razmišlja drukčije od nekog drugog , bude proglašen ovakvim ili onakvim... Čak mi se ovo dogodilo i na forumu o cveću (prosto da ne poveruješ da je tako nešto moguće). Zbog svega pomenutog , sa konkretno ovog foruma , povukli su se neki članovi koji su zaista imali šta da kažu. Zbog takvih stvari mi je najviše krivo , jer kad posetim ovaj forum , volim da pročitam normalne stvari , a ne gomilu stvari napisanih čisto da bi bile napisane. Zato mi je mnogo draže da pročitam kritiku nekog iz struke , poput ovoga što je napisao Spatiotecte za plan metroa , nego gomilu ubeđivanja kako neko jeste u pravu a drugi nije , uz konstantno "prozivanje" i "etiketiranje".
 
@solecar

Izvini, ali nazivanje dva projektanta novog beogradskog čvora pametnjakovićima nije razmena mišljenja nego direktno vređanje!

Razmena mišljenja je to što ću ja sad napisati da je projekat novog čvora jedan sjajan projekat, koji je na žalost propao jer se nije ostvario na vreme kad je trebalo i jer on može funkcionisati samo izgrađen u celosti. Moje mišljenje, kao i verujem dvojice projektanata i mnogih drugih stručnih ljudi je da efikasnost novog čvora se ne može gledati dok je ovako napola izgrađen. Kao fudbaler sa jednom polomljenom nogom...

Dakle, nisam rekao je spaciotecte pametnjaković ili nešto slično. A takav rečnik čujemo od mnogih forumaša ovde.

Drugo, kažeš da su se neki stari članovi povukli. Takođe zbog istog takvog odnosa forumaša, mnogi novi članovi koji imaju stručnost i znanje budu dočekani na krv i nož (sa stavom "ko si ti", "šta ti znaš") jer se njihovo gle sad mišljenje razlikuje od večitog stava mase koji je uglavnom pogrešan...

Eto, toliko.
 
Svaciji rad ako je u domenu javnog moze i treba da bude izlozen kritici pa tako i rad projektanata zeljeznickog cvora.

Izvini, ali nazivanje dva projektanta novog beogradskog čvora pametnjakovićima nije razmena mišljenja nego direktno vređanje!

Izvini, ali ko se uvrijedio? Cisto sumnjam da su se pomenuti projektanti i najmanje uvrijedili na spatiov komentar.
Oni koji su se "uvrijedili" nemaju nikakve veze sa projektom ali su svoje fiks ideje preslikali na projekat i na njegove tvorce i svaka kritika onog s cim su se poistovjetili ih...vredja.

Valjda mozemo iznad ovakvog poistovjecivanja da se uzdignemo.
 
Ето Бањалучанине, баш овај твој пост је парадигма размишљања једног паметњаковића... Ти се наравно не љутиш...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519142#p519142:yc2hepi1 je napisao(la):
WLABmz » 23 Feb 2018 12:05 pm[/url]":yc2hepi1]@solecar

Izvini, ali nazivanje dva projektanta novog beogradskog čvora pametnjakovićima nije razmena mišljenja nego direktno vređanje!

Razmena mišljenja je to što ću ja sad napisati da je projekat novog čvora jedan sjajan projekat, koji je na žalost propao jer se nije ostvario na vreme kad je trebalo i jer on može funkcionisati samo izgrađen u celosti. Moje mišljenje, kao i verujem dvojice projektanata i mnogih drugih stručnih ljudi je da efikasnost novog čvora se ne može gledati dok je ovako napola izgrađen. Kao fudbaler sa jednom polomljenom nogom...

Dakle, nisam rekao je spaciotecte pametnjaković ili nešto slično. A takav rečnik čujemo od mnogih forumaša ovde.

Drugo, kažeš da su se neki stari članovi povukli. Takođe zbog istog takvog odnosa forumaša, mnogi novi članovi koji imaju stručnost i znanje budu dočekani na krv i nož (sa stavom "ko si ti", "šta ti znaš") jer se njihovo gle sad mišljenje razlikuje od večitog stava mase koji je uglavnom pogrešan...

Eto, toliko.

Mogli bi ostali forumasi cija je struka zeleznica (Karlo, Pantograf) da ti kazu koliko je pogubno potpuno gasenje glavne i da ti navedu neke nedostatke novog cvora.
Eto oni se bave zeleznicom i cisto sumnjam da ce ti reci da je Prokop genialno resenje ali nisam ja tu da pricam u njihovo ime.

Ono sto hocu da ti kazem je da je Prokop kao i Novi cvor propao (kao sto si i sam rekao) zato sto da bi se pustio kompletno u funkciju njegovo resenje je podrazumevalo da se izgradi od nule cela zeleznicka infrastruktura.
E tu lezi greska tog projekta zato sto se on ne nadogradjuje na postojeci cvor vec ga zamenjuje i dok se svaka komponenta tog projekta ne izgradi (Prokop, TPS Zemun, vracarski tuneli, dedinjski, Rakovica, stanica Zemun itd....) on ne moze da funkcionise u potpunosti.
Zato je los projekat, i zato se cekalo 40 godina jer to nije nadogradnja sistema vec kompletna zamena cele infrastrukture, a tu nije greska politicara vec saobracajnih projektanata i zato imamo pravo da kritikujemo takvo resenje koliko god oni bili eminantni strucnjaci oni nisu osmislili resenje koje moze lako da se primeni vec zbog njih cekamo decenijama da se sve izgradi od nule.
Kao projektant moras da snosis i odgovornost svojiih resenja a i da prihvatis kritiku koja je u ovom slucaju itekako opravdana.
Ne treba neko da ostvari ne znam sta u zivotu i da ima cime da se hvali kao sto je Aleksandar pomenuo da bi video da tu nesto ne valja i da bi imao pravo da iznese kritiku.

Ako mora da se ceka 40 godina da se tvoja zamisao ostvari, onda izvini, tvoj projekat ima itekako ozbiljne propuste.
 
Видим да је за ову двојицу неприкосновених експерата са форума забрањено рећи да су паметњаковићи, а за пројектанте чвора, праве стручњаке, који узгред буди речено можда више нису ни живи (имали би преко сто година) је уреду.
Одавде извући поуку о лепом понашању, јер о томе је реч а не о критици. Понових реч паметњаковићи више пута да би вам то постало јасно.
 
Veliki Vracar,
Normalno da je Igor obrisao tvoj post gde si rekao za Karla i Pantografa da su oni pametnjakovici jer time krsis pravila foruma jer vredjas forumasa.
Da su kojim slucajem ona 2 projektanta koji imaju preko 100 godina ucesnici foruma verovatno bi i moja poruka bila obrisana.
Ali budi isto tako siguran da kad bi ta 2 projektanta zeleznickog cvora bili ucesnici foruma Beobuild da bi mnogo forumasa iznelo lavine negativnih komentara na njihovo resenje i na njih licno.
Pa ovde se ostro kritikuje kad neki projekat kasni godinu dana, mozes zamisliti koliko bi se pljuvalo na nekog zbog 40 godina zakasnjenja.
 
Ima li nekih novosti što se tiče Prokopa? Ja sam se nadao da ćebar nešto najaviti tokom predizborne kampanje, a ono kao da je ceo projekat opet stao.
 
Bilo je vesti o nekom Arapskom kreditu , sad ne mogu da se setim da li je pored stanične zgrade obuhvatao izgradnju TC na ploči ili pristupne saobraćajnice iz pravca autoputa ili i jedno i drugo.
 
Radi se o Drugoj transi Kuvajtskog kredita koji bi obuhvatio prosirenje ploce na koti 105 kako bi se pokrili koloseci broj 1 i 2 kao i kolosecni priboj za ta 2 koloseka.
 
Hvala spatiotecte i solecar.

Znači ništa spektakularno se ne planira. Šteta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519167#p519167:1e9tvig5 je napisao(la):
spatiotecte » Pet Feb 23, 2018 2:36 pm[/url]":1e9tvig5]
Mogli bi ostali forumasi cija je struka zeleznica (Karlo, Pantograf) da ti kazu koliko je pogubno potpuno gasenje glavne i da ti navedu neke nedostatke novog cvora.

Pantografa ne poznajem, ali ako je isto toliko stručan kao Karlo, a po njegovim postovima bih rekao da je Karlo stručniji. I opet mnogo više poštujem mišljenje dvojice projektanata nego Karla i Pantografa, bez osporavanja njihove stručnosti.

spatiotecte":1e9tvig5 je napisao(la):
E tu lezi greska tog projekta zato sto se on ne nadogradjuje na postojeci cvor vec ga zamenjuje i dok se svaka komponenta tog projekta ne izgradi (Prokop, TPS Zemun, vracarski tuneli, dedinjski, Rakovica, stanica Zemun itd....) on ne moze da funkcionise u potpunosti.
Zato je los projekat, i zato se cekalo 40 godina jer to nije nadogradnja sistema vec kompletna zamena cele infrastrukture, a tu nije greska politicara vec saobracajnih projektanata i zato imamo pravo da kritikujemo takvo resenje koliko god oni bili eminantni strucnjaci oni nisu osmislili resenje koje moze lako da se primeni vec zbog njih cekamo decenijama da se sve izgradi od nule.
Kao projektant moras da snosis i odgovornost svojiih resenja a i da prihvatis kritiku koja je u ovom slucaju itekako opravdana.
Ne treba neko da ostvari ne znam sta u zivotu i da ima cime da se hvali kao sto je Aleksandar pomenuo da bi video da tu nesto ne valja i da bi imao pravo da iznese kritiku.

Ako mora da se ceka 40 godina da se tvoja zamisao ostvari, onda izvini, tvoj projekat ima itekako ozbiljne propuste.

Hajde ti meni objasni u čemu je greška projektanata, to što političari nisu uspeli finansijski i organizaciono da sprovedu projekat koji su sami naručili? Projektanti su projektovali ono što im je traženo. Dakle, naručilac projekta sam birao i izabrao rešenje za koje je smatrao da je najbolje, naručilac projekta je krenuo u njegovu izgradnju, naručilac projekta i političke i finansijske okolnosti su dovele do toga da izgradnja projekta bude toliko puta prekidana i vremenski proširena kroz 40 godina, čime gubi svoju smisao, zar ne? Zadatak projektanata nije bio da predvide rat, inflaciju, krizu, besparicu i ostale stvari koju su nam se desile.

Danas, kada nakon svega toga imamo situaciju da je novi čvor izgrađen donekle, sa mogućnošću njegovog završetka kako bi se stavio u funkciju današnjih potreba železnice i stari čvor koji je devastiran i potrebna mu je potpuno reprojektovanje, rekonstrukcija, modernizacija kako bi bio u iole funkcionalnom stanju, od koloseka uleglih u blato, stanice koje se raspadaju, prokišnjavaju, smrde na ljudski izmet, kontaktne mreže koja se raspadne čim dune malo jači vetar, dela pruge kroz centar grada koji uopšte nije elektrificiran, signalno-sigurnosnih uređaja koji uglavnom nisu u funkciji.

Većina postova onih koji su za stari čvor, staru stanicu govori o tome kako već sve postoji, samo treba iskoristiti zanemarujući činjenicu da bi neuporedivo više novca bilo potrebno da se rekonstruiše pruga Rakovica - Glavna, Glavna - Novi Beograd (sa novim dvokolosečnim mostom i dvokolosečnom prugom do Novog Beograda), izgradi novi tunel Glavna - Beograd Dunav i rekonstruiše i udvokoloseči Beograd Dunav - Pančevački most, rekonstruiše i modernizuje Glavna sa sve depoom i svim sadržajem koji se nalazi u TPS Zemun, nego da se novi čvor završi, a to je izgraditi stanicu Beograd Centar do kraja, sa pristupnim putevima i završiti TPS Zemun.
 
Vrh