Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Само што га гурају на силу али недовршеног. Што не форсирају довршетак макар колосека и зграде до стране ка ауто путу на силу?
 
Ma nesposobni su, nije ih briga za stanicu. Najbitnije je da se uklone koloseci na Savi i da se zauzme zemljište, a Prokop će da se vuče ovako još x godina..
 
Trenutno jeste nepovoljna situacija
ali
kako je to stvar gledišta. Mozemo da tu rečenicu okrenemo
Proradice Prokop svakako ali polu zavrsen, u tome je cela sreca
:D

Da je Prokop vec skroz završen prema zastarelim planovima sa davno prevazidjenom tehnologijom i materijalima
ne bi smo baš mogli ni lako ni jeftino a ni brzo da ga prilagodjavamo sutrašnjici

Na primer po starim planovima sa onim uskim stepenicama i planiranim ondašnjim lifrovima za izlazak na gornji nivo stanice
sada bi smo bili očajni
ovako
imamo mogucnost da ugradimo pokretne trake za izlaz na gornji nivo umesto ograničavajucih liftova
i tako redom svašta nešto

Mnoge savremenije a sada lakše dostupne stvari se mogu izvesti na Prokopu
ukidanjem gl.žel. stanice više nije stvar izbora hoce ili nece vec neminovnost
a prevazidjena rešenja iz 70. 80 .....sigurno se nece primenjivati
pri sada vec nužnom forsiranom završetku stanice
:sesir:
 
Mozda je ovo u nasim okolnostima jedini nacin da se nesto uradi na Prokopu.
 
Ja sam razmisljao da bi mozda Prokop "prodisao" infrastrukturno i prevozno kad bi se glavni ulaz stanici uradio sa strane autoputa upravo izgradnjom onog platoa iz resenja iz 1977, a za to mislim da bi mozda bilo najpogodnije da se istovremeno autoput ukine i pretvori u veliki gradksi bulevar 3+3 iz kog bi dolazili autobusi.
Ranije sam cak pisao kako bi mogao tramvaj da ide srednjim delom tog bulevara i to bi stvorilo tramvajsku vezu sa Prokopom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=517608#p517608:3ph61tar je napisao(la):
boca-ica » Ned Feb 18, 2018 2:08 pm[/url]":3ph61tar]
Od 1970 g i ako su time stvoreni svi preduslovi nije se maklo ni za pedalj ni danas sa

1. Auto nadvoznjakom iz Deligradske
2. Barakama iznad stanićne zgrade
3. Sa planiranim naseljem na BIPovom placu

Od čega jeste najvažnija saobracajna pristupnica iz Deligradske
:sesir:

3)- Na placu BIP-a tesko da ce ikada biti neko naselje iz vise razloga... To je PRIVATNO vlasnistvo,a stare upravne zgrade
iz 19- veka su stavljene pod zastitu kao retki sacuvani primerci rane industrijske arhitekture u Srbiji....
Uz to , sledi i postupak restitucije .

2)- Ne znam na koje tacno barake mislis-ima ih vise, ali su svi privremeni-montazni objekti u sklopu gradilista.

1)- Deligradska.
Ovo je najfantasticniji "projekat" nekog posle 2000 . godine.. :lol:
Takva saobracajnica bi morala da prodje kroz Klinicki centar, pored ili preko bolnica, crkve Sv.Vraca,Gradske mrtvacnice,
dela Ruske ambasade, ostavljajuci oblake monoksida bolesnim ljudima .
Uvoditi drumski saobracaj u krug bolnica je suludo :rant: ali me u ovoj zemlji prepametnih ni to ne bi iznenadilo.
 
Bip je drzavno vlasnistvo u cijelini
Za saobracajnicu ima dovoljno mjesta i bez rusenja kapele koja se obnavlja
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=517726#p517726:1lftizan je napisao(la):
spatiotecte » Ned Feb 18, 2018 9:50 pm[/url]":1lftizan]
Ranije sam cak pisao kako bi mogao tramvaj da ide srednjim delom tog bulevara i to bi stvorilo tramvajsku vezu sa Prokopom.

Nisi daleko od originalne zamisli.. :sesir:

U pamcenju mi je ucrtana trasa tramvaja koji bi povezivao Autokomandu sa Mostarom, pozicijom Oblakovske ulice.
To bi automatski povezalo stanicu Centar sa Vozdovcem, Cukaricom, ali i celim tramvajskim sistemom.
Da li ce do toga i doci, niko ne zna..
 
Da se podsetimo plana

081017-Prokop-03.jpg
 
A od toga evo oznaceno
plavom šta jeste
crvenom sta nije
uradjeno od pristupnica ž-stanici Prokop
:sesir:
 
Hvala Vucku za prilozeni plan ...Ovo je do 10 godina star plan.
Kako vidim i nema nekih revolucionarnih novina od 70-ih vec razrade i varijacija.

Bio je razmatran prilazak i preko placa "Rudo"-a, ali se odustalo zbog neprakticnosti i moguceg imovinskog spora.
Naime, to zemljiste je poklonio jedan imucni covek nakon WW-1, za bolnicu i izradu ortopedskih proteza srpskim ranjenicima.
Kako je zakon o restituciji na snazi, nikome ne pada na pamet da bez pristanka vlasnika ista pocinje.
Isto vazi i za BIP, gde do okoncanja procesa, niko ne prigviruje.
.
Drago mi je da se postavljaju detaljniji planovi stanice "Centar", gde se jasno vidi da su planeri odlicno uradili svoj deo posla.

To sto je nakon Brozove smrti 1980, MMF skinuo kretitni rejting za YU, i obustavio isti, jer je drzava ulazila u inflaciju i
ekonomski problem-to je osnovni uzrok sto "Centar" nije okoncan na vreme...
Kasnije se na to nalepio raspad YU, ratovi, sankcije...
Bilo je pokusaja i posle 1999 , da se dovuce investitor. Godine 2002 se pokrenuo plan "Beopolis", (ili Metropolis-ko ce sve pamtiti?),
no nijedan investitor nije verovao tadasnjoj vladajucoj garnituri da ce se krediti uredno vracati.

Ni meni nije jasno kako su "ovi" uspeli da animiraju Evropsku banku, MMF i tamnopute , ali eto- nesto ispetljase..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=517865#p517865:2erk0yjg je napisao(la):
boca-ica » February 19th, 2018, 11:06 am[/url]":2erk0yjg]A od toga evo oznaceno
plavom šta jeste
crvenom sta nije
uradjeno od pristupnica ž-stanici Prokop
:sesir:
file.php
Nije urađena Dragana Mancea ulica. Fizički postoji odavno , ali predviđeno pretvaranje u saobraćajnicu profila 2+2 sa sve razdelnim ostrvom nije , te tako u jednom delu imamo 6 traka , u jednom delu 3 , a u jednom delu po jednu traku i razdelno ostrvo (u okviru koga je i okretnica koja više nije u funkciji).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370060#p370060:mtt6hc51 je napisao(la):
Igor » Wed Feb 03, 2016 6:36 pm[/url]":mtt6hc51]Ovde se najbolje vidi peroni bocni a koloseci u sredini.


150515-PROKOP-01.jpg

file.php

Da li neko moze da rastumaci ovu sliku, da li su predvidjeni iĺi izvodljivi 2 ili 4 metro koloseka, i cemu 4 kasete, ako ima 2 koloseka na planu? Molim za razjasnjenje.
 
Ako neko planira da putuje vozom na relaciji BGD -NS i NS-BGD nije lose da proveri sta se dogadja.
Detalji obavestenja-plana trenutno nisu dostupni ali posto je rec o ugradnji privremenih skretnica u zoni novog mosta u NS doci ce do odredjenih promena u saobracaju vozova u ove dane.
Rec je o zatvoru-obustavi saobracaja na relaciji stanica Novi Sad-Petrovaradin

Sa sajta Srbija voza.
"19.02.2018
Radovi na delu pruge Petrovaradin - Novi Sad
U dane 20. (utorak) i 22. (cetvrtak) februar 2018. godine usledice izmene u saobracaju vozova prema sledecem planu;"
Plan trenutno nedostupan :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518051#p518051:1dyzdets je napisao(la):
Aleksandar1 » 19 Феб 2018, 20:08[/url]":1dyzdets]Da li neko moze da rastumaci ovu sliku, da li su predvidjeni iĺi izvodljivi 2 ili 4 metro koloseka, i cemu 4 kasete, ako ima 2 koloseka na planu? Molim za razjasnjenje.

када је пројектована станица, пројектовало се по Јовиновом плану, по ком су се на Прокопу укрштале две метро линје, зато 4 колосека/касете
 
Ukucas u guglu branislav jovin metro ostalo ce ti se samo kazati
 
Pa ako te nesto zanima, covece,ukucaj u gugl . beogradski metro na stranici obicne vikipedie ima detaljno objasnjene planove metroa od pocetka do danas. Nemos prostije bit
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518386#p518386:3rceji5f je napisao(la):
SRBO » 20 Феб 2018, 23:03[/url]":3rceji5f]Свуда тај фамозни Јовинов план али да га видимо то нема

ако мислиш да видиш план као план, има на форуму, и на Википедији. а ако мислиш да се изгради, на жалост, нема од тога ништа
 
Vrh