Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Можда ићи на опцију пола-пола, да 17 и 55 остану како јесу а 46 и 18 иду преко Прокопа. Појачати 70 за везу Аутокоманде са Мостаром и Сава центром да се растерети мало 17 и то је то.
 
не. 38Л (повећати такт) и 46 окренути да иду на Прокоп, остале линије оставити као и сада
 
38+38L (u oba smera preko Ustaničke) Oba vozila sa linija , plus jedno dodatno , ukupno 3 vozila na 24 minuta.

P.S.

Zamolio bih dežurne dušebrižnike da što detaljnije obrazlože zašto linije 38 i 38L koriste baš u ovom obliku , gde bi se sve to linija zaglavljivala i bespotrebno gubila vreme , kao i zašto je turističko - okolo - naokolo - infantilan predlog
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513233#p513233:1lk1nt5q je napisao(la):
boca-ica » Pet Feb 02, 2018 6:53 pm[/url]":1lk1nt5q]
file.php

Ja govorim o momentalnoj mogućnosti, a ne kad se (ko zna kad) proširi Prokupačka. Druga stvar, ovde se vidi tvoje osnovno nepoznavanje - 17 ne ide na autoput i ne sme ići u smeru Konjarnika. Treće, sa ovim tvojim predlogom ne bi imali stajalište direktno na Prokopu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513261#p513261:1snh00j2 je napisao(la):
Дошљак » Pet Feb 02, 2018 8:41 pm[/url]":1snh00j2]Можда ићи на опцију пола-пола, да 17 и 55 остану како јесу а 46 и 18 иду преко Прокопа. Појачати 70 за везу Аутокоманде са Мостаром и Сава центром да се растерети мало 17 и то је то.

I to nije loš predlog. Mada bih onda kad se ukinu glavna i autobuska u Savskom amfiteatru možda produžio 46 preko Prokopa do Banovog brda, uz povećanje broja vozila. Ono što će sigurno faliti je povezanost Banovog brda, Ade i Sajma sa Prokopom.
 
To može da se reši sa 51.

P.S.

Zamolio bih dežurne dušebrižnike da što detaljnije obrazlože zašto liniju koriste baš u ovom obliku , gde bi se sve to linija zaglavljivala i bespotrebno gubila vreme , kao i zašto je turističko - okolo - naokolo - infantilan predlog
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513409#p513409:3fp98oz1 je napisao(la):
solecar » Sub Feb 03, 2018 3:18 pm[/url]":3fp98oz1]To može da se reši sa 51.

Da, da. Može i to.
 
Što bi rekao tvoj alter ego , bez slike i konkretnog dokaza , ne vredi ništa.
 
Прокоп је планиран као доградња, не замена!

У односу на Железничку станицу на Савском тргу се се више од једног века развијале улична и трамвајска мрежа, занатске и трговачке четврти, хотели, најпрестижније средње школе (Никола Тесла, Математичка и Филолошка гимназија), централне зграде институција државног значаја, чворишта јавног превоза, већина амбасада, односно све од чега је Прокоп предалеко. Пресељење главнине железничког саобраћаја на недовршену и јавним градским саобраћајем изузетно скромно повезану станицу "Београд-центар" у Прокопу, већ је показало велике слабости и отежало коришћење железнице, свакако утичући и на смањење броја путника.
Економски разумне владе света, када улажу у нове велике железничке станице попут Прокопа, то чине ради повећања капаците и формирања нових развојних зона. Никада како би прекинуле развој вежан за локације старих железничких станица, и ради приватне градње на неколико хектара, колико функционалне путничке станице користе у центру града.
У свим плановима од 1970-тих до 2014. је планирано задржавање путничке железничке станице у Савском амфитатру. Током 1970-тих су планирана два централна коридора регионалног метро-а, исток-запад и север-југ који би се укрштали управо на месту садашње станице на Савском тргу. То је систем који у центру великог града има двоколосечан тунел и подземне станице као метро, а ка периферији се грана и дели главне железничке пруге са осталим возовима. Предвиђено је да тај систем обухвата Руму, Нови Сад, Панчево, Смедерево, Младеновац, Обреновац. Касније су усвајани много скромнији планови, по којима је железничка станица у центру Београда предвиђана као почетна за већину приградских и регионалних возова.
За остатак текста погледајте сутра данас.

А већ сада можете на блогу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513837#p513837:mcspcwhg je napisao(la):
Karlo del Ponte » Pon Feb 05, 2018 12:06 am[/url]":mcspcwhg]
Прокоп је планиран као доградња, не замена!

Da, samo u vreme kad je bilo očekivano 10 više železničkog putničkog saobraćaja nego sad.
 
Šta ti znači ovo "10 više"? Da li si hteo da kažeš "10x više"?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513983#p513983:3rbhya9r je napisao(la):
solecar » Pon Feb 05, 2018 3:27 pm[/url]":3rbhya9r]Šta ti znači ovo "10 više"? Da li si hteo da kažeš "10x više"?

Da, da, lapsus.
 
Pa majku mu, ako pravimo novu stanicu, prugu od nekoliko milijardi evra, valjda očekujemo porast saobraćaja sa ovog bendog nivoa koji se još naziva i jedva postoji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513988#p513988:3ug3r59m je napisao(la):
Kokos » Pon Feb 05, 2018 3:42 pm[/url]":3ug3r59m]Pa majku mu, ako pravimo novu stanicu, prugu od nekoliko milijardi evra, valjda očekujemo porast saobraćaja sa ovog bendog nivoa koji se još naziva i jedva postoji.

Porast saobraćaja može postojati samo uz kupovinu novih ili polovnih vozova, a to trenutno nije u planu. Železnice Srbije su od Jugoslovenskih železnica nasledile preko 500 putničkih vagona. To se iz godine u godinu smanjivalo, većina je otišla pod staro gvožđe, a sad je svega 30-40 aktivnih vagona u saobraćaju ako i toliko. Broj lokomotiva za putnički saobraćaj je višestruko manji nego što je bio, 10-15. Kupljeno je 21 komada EMV 413 i 39 komada DMV 711, plus ima još 15-ak EMV 412, 2-3 DMV 710 i 2-3 DMV 712 u saobraćaju. Sve to je količina vozova otprilike koliko ima Luksemburg. A koliki je Luksemburg, kolika je Srbija. Mađarska, koja je po veličini slična Srbiji ima oko 2000 aktivnih putničkih vagona, 200-300 lokomotiva, 200-300 EMV/DMV.

Imaj u vidu da nova lokomotiva košta 4 miliona eur, nov EMV/DMV 5 miliona eur, nov putnički vagon 1 milion eur. Recimo da se kupi 200 vagona, 100 EMV/DMV, 50 lokomotiva, to je 900 miliona eur. Ova količina bi donela neko osetnije povećanje saobraćaja, ali opet bi jedan Prokop, sa TPS Zemun bio i više nego dovoljan za sve to, jer pogledaj, to je i dalje višestruko manje od Mađarske. Na stranu to što takva kupovina se verovatno neće nikad ostvariti. Mi smo železničko smetlište Evrope i tu ćemo i ostati, jer prosto nema novca, volje, niti interesa da se bilo šta osim šminke pomeri sa mrtve tačke.
 
Ne znam brojke, ali znam gde smo u odnosu na Mađarsku, i iole razvijene zemlje. Samo pričam da je ovo što mi sad radimo besmisleno.

Da li neko može da grubo izračuna da se pruga BG - SU radila za brzine do 160 km/h koliko bi se uštedelo, makar u %? I da su se za uštedu kupili vozovi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514154#p514154:38me2u6c je napisao(la):
Kokos » Uto Feb 06, 2018 9:58 am[/url]":38me2u6c]Ne znam brojke, ali znam gde smo u odnosu na Mađarsku, i iole razvijene zemlje. Samo pričam da je ovo što mi sad radimo besmisleno.

Da li neko može da grubo izračuna da se pruga BG - SU radila za brzine do 160 km/h koliko bi se uštedelo, makar u %? I da su se za uštedu kupili vozovi?


To najbolje pitaj CIP. Poenta je što se i sa prugom za 200 km/h neće voziti preko 160 km/h, jer iako čak budu nabavili lokomotive i vozove za 200 km/h što nije ni u najavi, a čija cena je dosta više od onih koje sam gore naveo, troškovi eksploatacije na 200 km/h, u odnosu na 160 km/h su dosta veći, a korist minimalna. Naše "pametne" glave razmišljaju samo od momenta do momenta, umesto godinama unapred...

Dovoljno je rekao Mansurbek Sultanov onim da su oni imali gotov projekat za 160 km/h za deonicu Stara Pazova - Novi Sad, međutim plavuša je tražila 200 km/h, što je povećalo cenu, odložilo radove zbog prerade projekta, a na kraju donosi svega 3 minuta brže vozno vreme...Pametnom dosta...
 
Видим на фб неке слике како возови за Суботицу и Ниш чекају на истом колосеку, у чему је фазон?
 
Још кад би се ускладила веза возова са севера и југа на Прокопу па да се преседа кад већ не може директно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514234#p514234:2e09wjla je napisao(la):
Nikola NS » Uto Feb 06, 2018 3:06 pm[/url]":2e09wjla]Још кад би се ускладила веза возова са севера и југа на Прокопу па да се преседа кад већ не може директно.

Sa kašnjenjima u Srbiji, nemoguća misija...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514215#p514215:1bmmzaae je napisao(la):
Дошљак » Uto Feb 06, 2018 2:15 pm[/url]":1bmmzaae]Видим на фб неке слике како возови за Суботицу и Ниш чекају на истом колосеку, у чему је фазон?

Vrlo česta pojava u Evropi, ništa neobično. Evo recimo i u Beču rade isto.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514269#p514269:zgah2h8h je napisao(la):
Дошљак » Uto Feb 06, 2018 5:16 pm[/url]":zgah2h8h]Мало им колосека?

Ne nego jednostavnija operatika.
 
Evo da i ovde postavim. Krenule priče u novinama o krugu u suprotnom smeru za 36 , produženje rada i pojačanje vikendom ... Povezivanje linija koje idu autoputem sa Prokopom ...
 
Vrh