Dopunio sam topografske cinjenice iz tk25. Potvrdilo se da je nadmorska visina Vukovog spomenika 129 m i dubinom cevi od 39 m. Tuneli su na 90 m. Vracarski tunel ne prolazi ispod Hrama Sv. Save nego na njegovoj jugoistocnoj strani. Prvi planovi "Prokopa" datiraju 1930ih godina sa predvidemom stajalistem u Jatagan-Mali. Jatagan-Mala lezala je na desnoj strani Mokroluskog potoka na juznoj osuncanoj padini Vracarskog platoa. Imala je cetiri ulice koje su se ogradile sa Bulevarom Franse D'Eperea. Prokop je bio tik iznad Jatagan-Maloj i povezan Gucevskom ul. (postoji danas). Smesten na osojnoj strani Topciderkog brda dobio je takode privilegiju da se na njemu nastanu neformalne gradevine. Inace kraj nije nikad bio predmet posebnih urbanistickih planova a zbog dugog izostajanja takvih ostao ruglo grada sa perspektivom da preuzme transportne koridore.