[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505740#p505740:3fsgxtem je napisao(la):
paradox polje » January 5th, 2018, 10:57 am[/url]":3fsgxtem]Апсолутно се слажем са Николом, разлог малог и све мањег броја путника у железничком саобраћају је искључиво у лошем стању исте. Ту поред лошег стања самих шина и композиција подразумевам и лоше планирање како траса тако и станица. На пример више пута се у преписци Земун поље помиње као станица са најмањим бројем путника и ако у овом насељу велики део популације не користи приватне аутомобиле, а ГСП је прилично лоше осмишљен. Наравно главни разлог је станица која је удаљена више од пола сата хода од централног дела насеља, а јавни превоз до станице је очајан. Више пута је становништву обећавано да ће се правити ново стајалиште или станица за Беовоз, али то је увек прича пред изборе, а после избора ништа. Сигуран сам да би се значајно повећао број путника када би се отворила станица уз само насееље, а још кад би окретницу аутобуса померили до те нове станице ......
Još jedan paradoks je što je ta stanica tik uz Altinu , i sve što treba da se uradi je da se nekih stotinak metara asfaltira i napravi okretnica , uz uređenje samog prilaza stanici. Više puta su se Altinjani obraćali nadležnima , ali uvek bude nešto drugo preče ...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505753#p505753:3fsgxtem je napisao(la):
WLABmz » January 5th, 2018, 12:12 pm[/url]":3fsgxtem]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505685#p505685:3fsgxtem je napisao(la):
solecar » Pet Jan 05, 2018 12:42 am[/url]":3fsgxtem]
To što si rekao za strane stanice stoji , i naravno da niko ne očekuje da Prokop bude stanica sa najviše putnika.
Nije baš da niko ne očekuje, ima takvih po forumu...
Mislio sam više uopšteno kada sam rekao. A naravno da ima ovde onih koji to očekuju od Prokopa.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505753#p505753:3fsgxtem je napisao(la):
WLABmz » January 5th, 2018, 12:12 pm[/url]":3fsgxtem]
Ono što ja uporno ponavljam , a što si i sam spomenuo , a što mnogi ovde negiraju , je da su Karađorđev park i Vukov spomenik stanice na čvorištima sa drugim vidovima gradskog prevoza , i to u znatno većem obimu nego druge stanice BG: voza , a da su Zemun polje i Prokop stanice , maltene bez gradskog prevoza , obzirom da imaju gradski prevoz u proseku na 30 minuta.
Da, a ono što ja tvrdim je da glavna stanica ne treba da bude na takvim čvorištima, na kojima je već gužva koja bi se još uvećala, već na novoj lokaciji kao što je Prokop, a prevoz dovesti do njega na kvalitetan način, što nije sada slučaj.
Slažem se. Poenta i jeste u tome da se dovede kvalitetan prevoz , do 3 linije max , kako bi i ona mogla normalno da funkcioniše , jer sad je situacija , "Došao sam vozom do Prokopa , šta sad da radim , kako dalje?"
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505753#p505753:3fsgxtem je napisao(la):
WLABmz » January 5th, 2018, 12:12 pm[/url]":3fsgxtem]
Samo lud čovek i onaj koji nema alternativu će ići do Prokopa , sve dok je ovakva situacija.
Pa i nije baš. Čak i u ovoj glupavoj situaciji sa Prokopom Voždovcu, Dedinju, manjem delu Savskog venca i svima koji gravitiraju ka Karađorđevom parku, Vukovom spomeniku, Pančevačkom mostu i stanicama BG:voza sa druge strane Dunava je Prokop zgodniji nego Novi Beograd.
To je tako samo u teoriji , ali ne i u praksi. Živim pored Prokopa i vrlo često , po nekoliko puta nedeljno , koristim BG: voz , i ono što vidim je da jako mali broj putnika čeka voz , što nas opet vraća na onu priču o povezanosti gradskim prevozom.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505753#p505753:3fsgxtem je napisao(la):
WLABmz » January 5th, 2018, 12:12 pm[/url]":3fsgxtem]
Kada se spomene da se treba dovesti gradski prevoz sa normalnim taktom na Prokop , krenu priče kako to treba uraditi kada se poveća broj putnika , a ne ovako siliti stvari. Zatim , kada se daju konkretni predlozi za preusmerenje linija , ispade da sve do jedne linije kruže , da se ne smeju dirati linije , jer se "oštećuju" , i da putnicima odjednom odgovaraju trase linija baš takve kakve jesu , iako se pre toga za te iste linije reklo da su neiskorišćene (uglavnom). I tako se vrtimo u krug par stotina stranica , presipajući iz šupljeg u prazno.
U principu je problem u sledećem. Vozovi su trebali biti prebačeni na Prokop u istom trenutku kada se prebaci autobuska na NBGD. U istom trenutku bi većinu terminirajućih autobusa sa Savskog trga trebalo prebaciti na Prokop i rešen problem. NBGD je već dobro povezan.
Slažem se. Samo kada smo već uradili ovako kako smo uradili , sad treba da dovedemo autobuske linije sa normalnim taktom. Kao što sam već spomenuo ranije , glupo bi bilo sada razvlačiti kontaktnu mrežu do ulaza u Prokop , obzirom da će uskoro krenuti proširenje Dragana Mancea , što je trebalo da se uradi o istom trošku kada su gradili novu saobraćajnicu do / od Prokopa , kao što su još neki forumaši konstatovali.
Пантограф":3fsgxtem je napisao(la):
Dok se ovde vode "suštinske" rasprave da li se jedno gradilište bez javnog prevoza može okarakterisati kao Hauptbahnhof ili Zentralbahnhof, da vam prenesem vest da će, prema mojim informacijama, od leta Belgrader Internationalbahnhof biti - stanica Topčider.
Meni je potpuno nebitno da li ću stanicu zvati "glavnom" ili "centralnom". To je potpuno nebitna stvar u celoj priči. Meni je bitno , a nadam se i još nekome drugom , da tamo gde većina vozova završava po novome , da bude funkcionalno makar približno onome kako je to bilo na staroj lokaciji. Za početak to može da bude gradski prevoz , uskoro će se krenuti i sa gradnjom stanične zgrade...