Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505685#p505685:17zo2lyo je napisao(la):
solecar » Pet Jan 05, 2018 12:42 am[/url]":17zo2lyo]
To što si rekao za strane stanice stoji , i naravno da niko ne očekuje da Prokop bude stanica sa najviše putnika.

Nije baš da niko ne očekuje, ima takvih po forumu...

Ono što ja uporno ponavljam , a što si i sam spomenuo , a što mnogi ovde negiraju , je da su Karađorđev park i Vukov spomenik stanice na čvorištima sa drugim vidovima gradskog prevoza , i to u znatno većem obimu nego druge stanice BG: voza , a da su Zemun polje i Prokop stanice , maltene bez gradskog prevoza , obzirom da imaju gradski prevoz u proseku na 30 minuta.

Da, a ono što ja tvrdim je da glavna stanica ne treba da bude na takvim čvorištima, na kojima je već gužva koja bi se još uvećala, već na novoj lokaciji kao što je Prokop, a prevoz dovesti do njega na kvalitetan način, što nije sada slučaj.

Samo lud čovek i onaj koji nema alternativu će ići do Prokopa , sve dok je ovakva situacija.

Pa i nije baš. Čak i u ovoj glupavoj situaciji sa Prokopom Voždovcu, Dedinju, manjem delu Savskog venca i svima koji gravitiraju Karađorđevom parku, Vukovom spomeniku, Pančevačkom mostu i stanicama BG:voza sa druge strane Dunava je Prokop zgodniji nego Novi Beograd.

Kada se spomene da se treba dovesti gradski prevoz sa normalnim taktom na Prokop , krenu priče kako to treba uraditi kada se poveća broj putnika , a ne ovako siliti stvari. Zatim , kada se daju konkretni predlozi za preusmerenje linija , ispade da sve do jedne linije kruže , da se ne smeju dirati linije , jer se "oštećuju" , i da putnicima odjednom odgovaraju trase linija baš takve kakve jesu , iako se pre toga za te iste linije reklo da su neiskorišćene (uglavnom). I tako se vrtimo u krug par stotina stranica , presipajući iz šupljeg u prazno.

U principu je problem u sledećem. Vozovi su trebali biti prebačeni na Prokop u istom trenutku kada se prebaci autobuska na NBGD. U istom trenutku bi većinu terminirajućih autobusa sa savskog trga trebalo prebaciti na Prokop i rešen problem. NBGD je već dobro povezan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505635#p505635:2wdgsefx je napisao(la):
orjen » Thu Jan 04, 2018 7:48 pm[/url]":2wdgsefx]Mislim da je primarna sugestija autora fixna ideja o emotivnom protivljenju Prokopa (substruktura takvog stava je simbolicno uzimanje atavara slikom glavne). Emotivna substruktura kod RioBL uvek nosi negaciju Prokopa...

A nek se nas'o i psihijatar za mene da objasni forumaskoj javnosti moje fiksno emotivne idejne substrukture sa simbolikom avatara. Mislim da ovaj Orjenov post o meni do sad najbolji koji sam procitao. Ziv ti meni bio Orjen, vidim da ti nije lako. :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505599#p505599:1fy00ftc je napisao(la):
WLABmz » Thu Jan 04, 2018 5:33 pm[/url]":1fy00ftc]

Ništa, onda idi objasni Nemcima i Austrijancima da treba da preimenuju nazive Berlin, Hamburg, Wien itd. Hauptbahnhofa u Zentralbanhof. Dokle ćemo se baviti nebitnim stvarima, kako se stanica zove? Tvoji svi postovi na forumu se bave mnogo više simboličkim nego suštinskim stvarima.

Nemam ja sta da objasnjavam njemcima i austrijancima. Oni znaju koja im je stanica glavna a koja centralna ali beogradjani se navode na laz tvrdnjama da je Prokop glavna stanica i kad ja na to ukazem, tvoj je komentar da je stvar nebitna da bi odma u sljedecoj recenici napisao suprotno...

Putnička stanica na glavnoj putničkoj rasputnici u gradu i zemlji sa 10 koloseka (Beograd Centar) sigurno ne može biti jednako važna sa stanicom od 5 koloseka na otvorenoj pruzi (Novi Beograd) ili stanicom od 6 koloseka sa odvajanjem za Ranžirnu stanicu i jednokolosečnu prugu za Malu Krsnu (Rakovica).

Bas zato, vagon, sto tako pises i sto to ljudi olako prihvataju, ja pitanje uloge i znacaja Prokopa koji se oslikava u njegovom nazivu ne smatram nebitnim. Naprotiv!

Ako je po tebi kriterij da neka stanica bude glavna, broj kolosjeka, onda Zemun treba da je glavna stanica ali to naravno nije niti ce biti slucaj jer u tzv novom cvoru sve 4 stanice treba da imaju jednaku vaznost i ni jedna nije niti moze da bude glavna. Sve linije putnickog saobracaja treba da staju u sve 4 stanice. I one za jug i one za sjever. Tako je predvidjeno. To sto Srbija nije u stanju da planirano realizuje je poseban problem i razlog zbog kog se ja bunim. A ako se u medjuvremenu pojavio neki drugi plan a da ja ne znam, molim te napisi koji je, pa da ga ocjenim.

Cinjenica ostaje da Beograd zatvara svoju Glavnu zeljeznicku stanicu a ostaje mu stanica Beograd Centar - tacnije Prokop.
 
Dok se ovde vode "suštinske" rasprave da li se jedno gradilište bez javnog prevoza može okarakterisati kao Hauptbahnhof ili Zentralbahnhof, da vam prenesem vest da će, prema mojim informacijama, od leta Belgrader Internationalbahnhof biti - stanica Topčider.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505740#p505740:3fsgxtem je napisao(la):
paradox polje » January 5th, 2018, 10:57 am[/url]":3fsgxtem]Апсолутно се слажем са Николом, разлог малог и све мањег броја путника у железничком саобраћају је искључиво у лошем стању исте. Ту поред лошег стања самих шина и композиција подразумевам и лоше планирање како траса тако и станица. На пример више пута се у преписци Земун поље помиње као станица са најмањим бројем путника и ако у овом насељу велики део популације не користи приватне аутомобиле, а ГСП је прилично лоше осмишљен. Наравно главни разлог је станица која је удаљена више од пола сата хода од централног дела насеља, а јавни превоз до станице је очајан. Више пута је становништву обећавано да ће се правити ново стајалиште или станица за Беовоз, али то је увек прича пред изборе, а после избора ништа. Сигуран сам да би се значајно повећао број путника када би се отворила станица уз само насееље, а још кад би окретницу аутобуса померили до те нове станице ......
Još jedan paradoks je što je ta stanica tik uz Altinu , i sve što treba da se uradi je da se nekih stotinak metara asfaltira i napravi okretnica , uz uređenje samog prilaza stanici. Više puta su se Altinjani obraćali nadležnima , ali uvek bude nešto drugo preče ...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505753#p505753:3fsgxtem je napisao(la):
WLABmz » January 5th, 2018, 12:12 pm[/url]":3fsgxtem]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505685#p505685:3fsgxtem je napisao(la):
solecar » Pet Jan 05, 2018 12:42 am[/url]":3fsgxtem]
To što si rekao za strane stanice stoji , i naravno da niko ne očekuje da Prokop bude stanica sa najviše putnika.

Nije baš da niko ne očekuje, ima takvih po forumu...
Mislio sam više uopšteno kada sam rekao. A naravno da ima ovde onih koji to očekuju od Prokopa.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505753#p505753:3fsgxtem je napisao(la):
WLABmz » January 5th, 2018, 12:12 pm[/url]":3fsgxtem]
Ono što ja uporno ponavljam , a što si i sam spomenuo , a što mnogi ovde negiraju , je da su Karađorđev park i Vukov spomenik stanice na čvorištima sa drugim vidovima gradskog prevoza , i to u znatno većem obimu nego druge stanice BG: voza , a da su Zemun polje i Prokop stanice , maltene bez gradskog prevoza , obzirom da imaju gradski prevoz u proseku na 30 minuta.

Da, a ono što ja tvrdim je da glavna stanica ne treba da bude na takvim čvorištima, na kojima je već gužva koja bi se još uvećala, već na novoj lokaciji kao što je Prokop, a prevoz dovesti do njega na kvalitetan način, što nije sada slučaj.
Slažem se. Poenta i jeste u tome da se dovede kvalitetan prevoz , do 3 linije max , kako bi i ona mogla normalno da funkcioniše , jer sad je situacija , "Došao sam vozom do Prokopa , šta sad da radim , kako dalje?"

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505753#p505753:3fsgxtem je napisao(la):
WLABmz » January 5th, 2018, 12:12 pm[/url]":3fsgxtem]
Samo lud čovek i onaj koji nema alternativu će ići do Prokopa , sve dok je ovakva situacija.

Pa i nije baš. Čak i u ovoj glupavoj situaciji sa Prokopom Voždovcu, Dedinju, manjem delu Savskog venca i svima koji gravitiraju ka Karađorđevom parku, Vukovom spomeniku, Pančevačkom mostu i stanicama BG:voza sa druge strane Dunava je Prokop zgodniji nego Novi Beograd.
To je tako samo u teoriji , ali ne i u praksi. Živim pored Prokopa i vrlo često , po nekoliko puta nedeljno , koristim BG: voz , i ono što vidim je da jako mali broj putnika čeka voz , što nas opet vraća na onu priču o povezanosti gradskim prevozom.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505753#p505753:3fsgxtem je napisao(la):
WLABmz » January 5th, 2018, 12:12 pm[/url]":3fsgxtem]
Kada se spomene da se treba dovesti gradski prevoz sa normalnim taktom na Prokop , krenu priče kako to treba uraditi kada se poveća broj putnika , a ne ovako siliti stvari. Zatim , kada se daju konkretni predlozi za preusmerenje linija , ispade da sve do jedne linije kruže , da se ne smeju dirati linije , jer se "oštećuju" , i da putnicima odjednom odgovaraju trase linija baš takve kakve jesu , iako se pre toga za te iste linije reklo da su neiskorišćene (uglavnom). I tako se vrtimo u krug par stotina stranica , presipajući iz šupljeg u prazno.

U principu je problem u sledećem. Vozovi su trebali biti prebačeni na Prokop u istom trenutku kada se prebaci autobuska na NBGD. U istom trenutku bi većinu terminirajućih autobusa sa Savskog trga trebalo prebaciti na Prokop i rešen problem. NBGD je već dobro povezan.
Slažem se. Samo kada smo već uradili ovako kako smo uradili , sad treba da dovedemo autobuske linije sa normalnim taktom. Kao što sam već spomenuo ranije , glupo bi bilo sada razvlačiti kontaktnu mrežu do ulaza u Prokop , obzirom da će uskoro krenuti proširenje Dragana Mancea , što je trebalo da se uradi o istom trošku kada su gradili novu saobraćajnicu do / od Prokopa , kao što su još neki forumaši konstatovali.

Пантограф":3fsgxtem je napisao(la):
Dok se ovde vode "suštinske" rasprave da li se jedno gradilište bez javnog prevoza može okarakterisati kao Hauptbahnhof ili Zentralbahnhof, da vam prenesem vest da će, prema mojim informacijama, od leta Belgrader Internationalbahnhof biti - stanica Topčider.
Meni je potpuno nebitno da li ću stanicu zvati "glavnom" ili "centralnom". To je potpuno nebitna stvar u celoj priči. Meni je bitno , a nadam se i još nekome drugom , da tamo gde većina vozova završava po novome , da bude funkcionalno makar približno onome kako je to bilo na staroj lokaciji. Za početak to može da bude gradski prevoz , uskoro će se krenuti i sa gradnjom stanične zgrade...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505765#p505765:1lhai0zq je napisao(la):
RioBL » 05 Jan 2018 11:46 am[/url]":1lhai0zq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505635#p505635:1lhai0zq je napisao(la):
orjen » Thu Jan 04, 2018 7:48 pm[/url]":1lhai0zq]Mislim da je primarna sugestija autora fixna ideja o emotivnom protivljenju Prokopa (substruktura takvog stava je simbolicno uzimanje atavara slikom glavne). Emotivna substruktura kod RioBL uvek nosi negaciju Prokopa...

A nek se nas'o i psihijatar za mene da objasni forumaskoj javnosti moje fiksno emotivne idejne substrukture sa simbolikom avatara. Mislim da ovaj Orjenov post o meni do sad najbolji koji sam procitao. Ziv ti meni bio Orjen, vidim da ti nije lako. :sesir:
Nebi u ovom forumu bio gromoglasni antipod Prokopa da nije motivasanom tvrdoglavosti i nekom potajnom zaljubljenosti u sopstvnu fiksnu ideju. Zaljubljenost je primarni osecaj koji prenosi fiksnu ideju. A one su ambivalentne. I pored koriscavanja ironije i cinizma prema Prokopu svom srcom se brines. Pitanje je tako kvalitet fiksne ideje. Da sad i citiram Vladimira Nabokova (The Real Life of Sebastian Knight): "Women don't much care for men with an idée fixe" - i to samo zato sto je samo ona dozvoljena fiksna ideja zalubljenom polu. Oko nje se vrti svet - pa je nemoguce postojanje komplementarne fiksne ideje sto bi otvorilo konfrontaciju osecaja. Naravno da svaki osecaj i moze biti varljiv. Neka mi ti RioBL jos dugo budes ziv i zdrav i da svako ljubi ono(u) sto mu se svida. :wink:
 
Da i ja moju informaciju podelim - cum hoc ergo propter hoc - ne zatvara se Glavna sada zbog Prokopa i ne otvara se Prokop sada zbog zatvaranje Glavne, nego je cista koincidencija da se jedna zatvara i jedna otvara. Da nije koincidencija jedna bi vec bila zatvorena a druga zavrsena. Ovako uzrocnost nije korelirana ni sa jednom ni drugom. Kao i sto se Glavna ne zatvara zbog obnove Slavije i padanja snega u Americi nego se zatvara zbog arapske nafte. Sto se sada Prokop otvara, to ne znam, mislim da je se nekom svidalo da to uradi.
 
Ne, necemo...
Necemo imati gde.
I to je cela prica, zbog koje se vodi i zbog koje je 'besmislena' citava rasprava.
Ne bi me cudilo da se u nekom trenutku pokrene i prica rusenja zgrade na savskom trgu, jer ce biti "ruglo medju okolnim velelepnim objektima koje je 'prijatelj arapin' izgradio"

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Оног момента кад се укине главна станица Србија се са аспекта железница враћа у 1883. годину.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505913#p505913:eet6d4kn je napisao(la):
Delija » 06 Јан 2018, 00:04[/url]":eet6d4kn]Оног момента кад се укине главна станица Србија се са аспекта железница враћа у 1883. годину.

не сери 'леба ти. ми смо сада у 1853.
 
Po meni kada vec prave onaj Bas u bloku 42,trebaju da pokriju i srede zs NBG kao glavnu stanicu ka svim pravcima. A prokop bi trebalo postaviti kao okretnicu/terminal gradskog prevoza umesto dela autobusa sa slavije i sadasnje zeleznicke stanice,a prokop pretvoriti u manju stanicu sa do 4 perona. Ostatak pretvoriti u TPS,gde bi se svi regionalni vozovi cistili i pripremali za polazak u pauzi umesto da idu u zemun ili kijevo koji bi pak ostali za skladistenje svih vozova,lokomotiva,vagona SV.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=506189#p506189:1jig9ufe je napisao(la):
Doca » Ned Jan 07, 2018 1:44 am[/url]":1jig9ufe]Po meni kada vec prave onaj Bas u bloku 42,trebaju da pokriju i srede zs NBG kao glavnu stanicu ka svim pravcima. A prokop bi trebalo postaviti kao okretnicu/terminal gradskog prevoza umesto dela autobusa sa slavije i sadasnje zeleznicke stanice,a prokop pretvoriti u manju stanicu sa do 4 perona. Ostatak pretvoriti u TPS,gde bi se svi regionalni vozovi cistili i pripremali za polazak u pauzi umesto da idu u zemun ili kijevo koji bi pak ostali za skladistenje svih vozova,lokomotiva,vagona SV.

Jeste, genijalan predlog, kako se samo toga nisu setili u Srbija Vozu... :laugh: Mislim da posle ovog genijalnog predloga treba da te angažuju za direktora... :mrgreen:

Kada će cenjeno forumaštvo beobuild shvatiti da koliki god javašluk vladao na železnicama ipak postoje ljudi koji su stručniji od vas i znaju šta može i šta ne može da se uradi u tehničkom smislu? Znaš li ti čoveče šta je TPS?
 
ipak postoje ljudi koji su stručniji od vas i znaju šta može i šta ne može da se uradi u tehničkom smislu? Znaš li ti čoveče šta je TPS?
Čuj TPS...znaš li ti šta je SANU... pa gde su i šta radili u prohujalim naj kritičnijim odsutnim trenucima..... nisu ni prdeli :lol: :lool: :lol:
A o uticaju TPSa na železnicu pa i Prkop vidi se po stanju .... sada ovde mogu da se redjaju samo opravdanja i opravdanja
činjenicno stanje govori sve.
Te pusti ljude od kojih se bar deo mrve žel. leba jede
a
koj se trude da kažu koju, sa dobrim namerama, da to i slobodno i čine
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=506384#p506384:1pybhjte je napisao(la):
boca-ica » Ned Jan 07, 2018 5:55 pm[/url]":1pybhjte]
ipak postoje ljudi koji su stručniji od vas i znaju šta može i šta ne može da se uradi u tehničkom smislu? Znaš li ti čoveče šta je TPS?
Čuj TPS...znaš li ti šta je SANU...

"Obožavam" kad ovako ljudi kreću naširoko van teme, može i uz vino i još ponešto...e to ti je SANU...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505783#p505783:2w9uc75x je napisao(la):
Пантограф » Fri Jan 05, 2018 12:42 pm[/url]":2w9uc75x]Dok se ovde vode "suštinske" rasprave da li se jedno gradilište bez javnog prevoza može okarakterisati kao Hauptbahnhof ili Zentralbahnhof, da vam prenesem vest da će, prema mojim informacijama, od leta Belgrader Internationalbahnhof biti - stanica Topčider.

:shock:
To bi bilo gore nego terminus kod Sajma
 
To rešenje sa Topčiderom ako se desi bi bilo privremeno. Problem je što međunarodni vozovi mogu ići sa Prokopa tek kada se osposobi TPS Zemun. Po svemu sudeći to se neće desiti do zatvaranja Glavne, tako da jedino mesto gde bi moglo da se prebaci održavanje vagona je Topčider.
 
Биће Топчидер дефинитивно од лета.

Дакле, воз за Ваљево, Ужице... Подгорицу, Бар, у Београду ће стајати у Топчидеру и у Раковици.

Браво, мајстори :kk:
 
Топчидер има предиван парк, тако да ако неко не успе да уђе у "тројку" има где да преспава :)
 
:D
Odlična vest za Topčider, a ako se ne varam, ni stanična zgrada nije u grdnom stanju.
Za Rakovicu se znalo da će pomenuti vozovi stajati od aprila, pa zgrada jeste u grdnom stanju.
Šteta što neće moći vozovi sa Prokopa tu da staju.
 
Vrh