Naravno.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503086#p503086:2fp77xhi je napisao(la):RioBL » 24 Dec 2017 05:55 pm[/url]":2fp77xhi]
I jos nesto: misljenja da saobracaj treba usmeriti prema najuzem centru je detrimentalan. Najuzi centar milionskih centara treba osloboditi od opterecenja kroz saobracajnog unapredenje perifeije.
Zadatak urbanista i saobracajnih inzinjera treba da bude da pronadju nacin kako da centar grada povezu sa perifernim tackama a preko njih i sa drugim gradovima a u tome im najvecu korist moze donijeti upravo zeljeznica.
Pri tome, ne mislim naravno, da Beograd treba da ima jednu zeljeznicku ili jednu autobusku stanicu, vec da bude organizovan po principu policentricnosti. Davno su kao centri Beograda prepoznati i dijelovi Novog Beograda i Zemuna.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503223#p503223:36wc6xfq je napisao(la):laki72 » 25 Dec 2017 06:39 am[/url]":36wc6xfq]Ma daaaaaj spatio
"Oko prokopa ne postoje uslovi da se gradi, jer vi trebalo da se preparcelise..."
Ocekivao sam od tebe ozbiljniji odgovor. Ali zaista...
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503228#p503228:36wc6xfq je napisao(la):stf » 25 Dec 2017 08:21 am[/url]":36wc6xfq]Ради се ПДР за БИП, то је почетак реурбанизације и комерцијализације простора око Прокопа.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503294#p503294:40nyvllb je napisao(la):orjen » Mon Dec 25, 2017 2:14 pm[/url]":40nyvllb]Da nadoknadim znanja srpskog jezika ne mogu. Ali svakoko hvala na ispravkama.
Hvala!! Napredujem, svakog dana u svakom pogledu sve vise...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503321#p503321:36mvjlop je napisao(la):Aleksandar1 » 25 Dec 2017 03:28 pm[/url]":36mvjlop][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503294#p503294:36mvjlop je napisao(la):orjen » Mon Dec 25, 2017 2:14 pm[/url]":36mvjlop]Da nadoknadim znanja srpskog jezika ne mogu. Ali svakoko hvala na ispravkama.
Dobro, ovo "svakoko" cu shvatiti kao gresku u kucanju. Prethodna recenica je malo neobicna, ali nije nepravilna - nisi pogresio nijedan padez! Cak je i stilski interesantna. Napredujes. Popravio si keca. ali nemoj sad da se opustis.
spatiotecte":2mian0rf je napisao(la):[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503223#p503223 je napisao(la):laki72 » 25 Dec 2017 06:39 am[/url]":2mian0rf]Ma daaaaaj spatio
"Oko prokopa ne postoje uslovi da se gradi, jer vi trebalo da se preparcelise..."
Ocekivao sam od tebe ozbiljniji odgovor. Ali zaista...
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Najozbiljnije sam ti odgovorio Laki
Upravo je Stf dao jedan deo odgovora ovom izjavom koja ide u pravcu onog sto hocu da ti objasnim
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503228#p503228 je napisao(la):stf » 25 Dec 2017 08:21 am[/url]":2mian0rf]Ради се ПДР за БИП, то је почетак реурбанизације и комерцијализације простора око Прокопа.
Upravo pricam o tome, mora da se vrsi prenamena zemljista, ne moze tek tako da niknu stambene zgrade umesto BIP-a.
Lepo ti kazem Laki da urbanisticki uslovi jos ne postoje kod Prokopa i da ce morati verovatno da se uradi i preparcelizacija odredjenih povrsina.
Zato i nema novogradnje tamo.
Ovo me zaintrigiralo da uradiom preliminarnu hispometrijsku kartu na bazi VGI TK25 i 50 m ekvidistancijom. Kao prvo sam razmisljao o lokaciji koja je sasvim logicna zbog grebenastog relijefa i recnih useka. Prokop lezi na juznom useku doline na severnoj padini Dedinja, najviseg dela uzeg grada. Zbog terenske uzvisenost je izrazit rezidencijalni kraj. Dedinjska vista pruza pogled prema Starom gradu, Kalemegdanu i Vracaru. Najbolja je u gradu. Planeri 70ih su razradili upadljive modele buduce stanicne arhitekture - Prokop pruza pogled na Savu i Vracar. U karti su ucrtani i stambene cetvrti Beograda do 1914 sa razvojnam etapama. Iz relijefne analize proizlazi i da je najkraci moguci tunel prema Topciderskoj reci sa Prokopa. Sa Autokomande bi veza sa Topciderskom dolinom bila duza. Vracarski tunel bi sa Autokomande bio kraci ali morao bi imati prikljucak sa desne strane. Tako bi se izgubila propusna veza sa levom obalom. Najverovatnije je Autokomanda ispala sto nije pruzala ista resenja povezivanjem savskog i dunavskog koridora. Druga karta pokazuje mesto Beograda u hijerahijskom pogledu centara Srbije.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502772#p502772:2pbe0i5s je napisao(la):Aleksandar1 » 23 Dec 2017 12:50 am[/url]":2pbe0i5s]Ti si Orjen opijen nekim planovima o "profound vista-ma", nivoima kretanja, a zaboravljas ono sto je najvaznje i osnovno - neko mora da razgleda te viste i krece se tim nivoima. Sve to nista ne vredi ako nema ljudi. A ovakvi razvojem dogadjanja, bice sve manje ljudi, putnika, i dok mi dodjemo do tih vista, nece vise biti nikoga da uziva u njima, i samo ce biti spomenik ljudskoj gluposti i losoj vlasti.
Da li bi mogao ovo da objasniš. Do sada se nisam susretao sa ovim , pa ne znam tačno o čemu pričaš.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504019#p504019:1rfg9tjf je napisao(la):orjen » December 28th, 2017, 12:55 am[/url]":1rfg9tjf]Ovo me zaintrigiralo da uradiom preliminarnu hispometrijsku kartu na bazi VGI TK25 i 50 m ekvidistancijom.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502772#p502772:1rfg9tjf je napisao(la):Aleksandar1 » 23 Dec 2017 12:50 am[/url]":1rfg9tjf]Ti si Orjen opijen nekim planovima o "profound vista-ma", nivoima kretanja, a zaboravljas ono sto je najvaznje i osnovno - neko mora da razgleda te viste i krece se tim nivoima. Sve to nista ne vredi ako nema ljudi. A ovakvi razvojem dogadjanja, bice sve manje ljudi, putnika, i dok mi dodjemo do tih vista, nece vise biti nikoga da uziva u njima, i samo ce biti spomenik ljudskoj gluposti i losoj vlasti.
Uz odlicno objasnjenje Tzorana bi dodao da je podloga karta Vojnogeografskog instituta 1:25.000. Bazicne ekvidistancije isohipsa u njoj su 10 m. Ucrtane izohipse su 50 m ekvidistance (100-150-200 m). Sava je na 71 m visine (blago siva boja), Dedinje iznad 150, ploca na Prokopu 105, Autoput u useku ispod 100, Vracarski plato sa Hramom Sv. Sava na 132, Pobednik na 115.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504050#p504050:317dkct4 je napisao(la):solecar » 28 Dec 2017 01:39 am[/url]":317dkct4]Da li bi mogao ovo da objasniš. Do sada se nisam susretao sa ovim , pa ne znam tačno o čemu pričaš.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504019#p504019:317dkct4 je napisao(la):orjen » December 28th, 2017, 12:55 am[/url]":317dkct4]Ovo me zaintrigiralo da uradiom preliminarnu hispometrijsku kartu na bazi VGI TK25 i 50 m ekvidistancijom.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502772#p502772:317dkct4 je napisao(la):Aleksandar1 » 23 Dec 2017 12:50 am[/url]":317dkct4]Ti si Orjen opijen nekim planovima o "profound vista-ma", nivoima kretanja, a zaboravljas ono sto je najvaznje i osnovno - neko mora da razgleda te viste i krece se tim nivoima. Sve to nista ne vredi ako nema ljudi. A ovakvi razvojem dogadjanja, bice sve manje ljudi, putnika, i dok mi dodjemo do tih vista, nece vise biti nikoga da uziva u njima, i samo ce biti spomenik ljudskoj gluposti i losoj vlasti.
Ja sam ih bogami viđao i imao bliski kontakt , više puta , i to šak oko te stanice u smeru ka Banjici. Bez posledica , na svu sreću.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504286#p504286:sydm76lu je napisao(la):Igor » December 29th, 2017, 3:03 pm[/url]":sydm76lu]Da bilo je kucica tokom izgradnje ali nakon izgradnje ih nisam vidjao. Svakako nije lose poneti neki keksic (plazma keks funkcionise u praksi ) da se odobrovolje moguci cuvari Prokopa