Da su na vreme zavrsili stanicu, GZS bi odavno bila zatvorena a radnici u Prokopu.
Prokop je u sistemu saobracaja od 80 i neke. Zavrsen je on davno i doveden na nivo za upotrebu. To sto su ga okrecili i polijepili plocice prosle godine nije nikakav sustinski pomak a zatvaranje najvece zeljeznicke stanice u Srbiji nikako ne moze da znaci da ce radnici ostati na poslu. Upravo suprotno.
20 godina Beovoz i medugradske relacije nisu uskladeni. Tek sa novom redom voznje stanje se harmoniziralo.
Harmonizacija!? Ako ti su vidis harmonizaciju svaka cast.
Kako uopste mislis da poslovno putovanje koordiniras u GZS, kad u njoj nije distributivni centar gradske zeleznicke mreze. Prokop ima mnogo vise voznih polazaka nego ostale stanice Srbije. Doslo vreme da dobije stanicnu zgradu.
Prokop sad ima najvise polazaka jer su terminuse sa Glavne prebacili na Prokop i tamo pokusavaju da imitiraju istu takvu stanicu. Ako ce to da rade, onda je zeljeznica izgubila:
-stanicnu zgradu
-centralni gradski trg (Savski Trg) pored stanice
-vezu sa tramvajskim sistemom (7 od 11 linija ima stajaliste pored nestale zeljeznicke stanice)
-izgradjeno ili u izgradnji neposredno okruzenje sa hotelima, poslovnim i stambenim objektima
a ono sto se zeljeznica i mnogi zabludjeli forumasi nadaju da ce dobiti u Prokopu je:
-stanicna zgrada
-metro
-novi bulevar sa mostom u pravcu Deligradske
-stanicni trg pored BIP-a
-novo okruzenje cim se rasele BIP, Rudo i udjerice na Maleskom Brdu
Ja ne znam koliko covjek mora biti naivan pa vjerovati da su navedeni gubici beznacajni a data obecanja izgledna.
Ovo sto se trenutno desava sa zeljeznicom u Beogradu a i sire u Srbiji, dobro je samo onima koji na zeljeznicu gledaju kao na teret i prostor za rezanje budzeta.