DzonTravolta
Expert
- Učlanjen(a)
- 26.07.2015.
- Poruke
- 6.016
- Pohvaljen
- 7.662
Živim za dan kad će se ovde diskusija unormaliti...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485231#p485231:sivn06n9 je napisao(la):solecar » Pon Okt 16, 2017 2:34 am[/url]":sivn06n9]Pa Karađorđev park ima i mnogo više linija gradskog prevoza , mnogo bolji takt istih i mnogo bolju povezanost sa drugim delovima grada , od Prokopa.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485165#p485165:sivn06n9 je napisao(la):spatiotecte » October 15th, 2017, 9:48 pm[/url]":sivn06n9]
Pa i Karadjordjev Park nije zavrsen a ima mnoooooogo vise putnika od Prokopa.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485266#p485266:xjyr14s9 je napisao(la):Пантограф » Pon Okt 16, 2017 11:25 am[/url]":xjyr14s9]А ја живим за дан када ће се на Беобилду, као у стара, добра времена, расправљати аргументима: "(Не) слажем се са тобом, зато што..."
Иначе, да понудим решење за брзо побољшање положаја и доступности Прокопа: трамвајска веза Булевар ослобођења - нова саобраћајница до будућег надвожњака преко АП - надвожњак - касета за метро испод Прокопа - тунел до Господарске механе. Уводе се трамвајске линије:
1: Калемегдан - Баново брдо (преко Славије и Прокопа)
7: Блок 45 - Устаничка (преко Моста на Ади и Прокопа)
8: Бањица - Кнежевац (боље Земун, али ка тамо још не направисмо трамвај)
Тиме би Прокоп био повезан са добрим делом града, системом већег капацитета од аутобуског, уз то и прилично брзим с обзиром на тунелску деоницу. Суштински корак унапред би учинио и читав трамвајски систем, преузевши солидан удео у дневним путовањима од аутобуса. Тунелска деоница би се у будућности искористила за метро.
Цена, онако одока, стотинак милиона евра.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485278#p485278:1os1lzmd je napisao(la):spatiotecte » Pon Okt 16, 2017 11:56 am[/url]":1os1lzmd]Isto koliko i Prokop.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485285#p485285:1fmqgyc7 je napisao(la):DzonTravolta » Pon Okt 16, 2017 12:11 pm[/url]":1fmqgyc7]Pa dobro, u železničkom smislu jeste dovršena, ali estetski izgleda ko poslednja rupa, da se ne zavaravamo. Enterijer je, ako se ne varam, trebalo da izgleda relativno slično "Vukovom spomeniku".
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485284#p485284:2as1ws16 je napisao(la):WLABmz » 16 Oct 2017 11:09 am[/url]":2as1ws16][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485278#p485278:2as1ws16 je napisao(la):spatiotecte » Pon Okt 16, 2017 11:56 am[/url]":2as1ws16]Isto koliko i Prokop.
Da čovek pomisli da citira Velikog Vračarca...A šta to nije dovršeno u Karađorđevom parku? Drugo, kako možeš porediti stajalište gradske železnice sa centralnom stanicom? To je kao da porediš autobusko stanicu sa stajalištem GSP na kod Franša...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485207#p485207:19vfd3uy je napisao(la):Пантограф » 15 Oct 2017 11:25 pm[/url]":19vfd3uy][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485199#p485199:19vfd3uy je napisao(la):Veliki Vracar » 15 Oct 2017 10:58 pm[/url]":19vfd3uy]Ајде не лупетај...
А сад је, Буздованчино великоврачарска, ваљда логично да ја ову дискусију наставим са "Ајде не сери..."
Али, не: за тебе имам боље решење - а чудим се како га раније не примених, јер си ми, благо речено, све време несимпатичан - а то је игнор листа. Бај-бај!
Ajde da Prokop i Karađorđev park zamene sve linije gradskog prevoza koje ih opslužu , pa da onda vidimo koja će stanica imati više putnika i koja je na pogrešnom mestu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485297#p485297:373o9vw2 je napisao(la):spatiotecte » October 16th, 2017, 12:50 pm[/url]":373o9vw2]Dugo ce Prokop da kaska za Karadjordjevim Parkom po broju putnika, pitanje je da li ce ga ikad prestici.
Fantastican Prokop u kome je ulupano najvise para posle 40 godine je ubedljivo stanica sa najmanje putnika u celom sistemu. Bruka i sramota, toliko o fantasticnoj lokaciji te stanice.
To što vi vidite samo ploču na Prokopu , a isključivo zgrade kod Karađorđevog parka , je problem druge vrste. Problem koji se ovde razvlači već dobrani broj strana je u tome što zagovornici Prokopa kao promašene lokacije neće da priznaju je da kada bi Prokop imao povezanost sa gradskim prevozom kao što ima sad Karađorđev park , imao znatno veći broj putnika , i da Karađorđev park ne bi imao toliki broj putnika kada bi imao samo dve linije gradsakog prevoza sa taktom na 30 minuta.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485324#p485324:33ed23cw je napisao(la):spatiotecte » October 16th, 2017, 2:18 pm[/url]":33ed23cw]A ne, ne mogu da zamene saobracaj, rekli ste da je lokacija Prokopa fantasticna. Nema sada hajde da se menjamo.
Kad izadjes iz Karadjordjevog parka vidis zgrade, puno zgrada, prometni bulevar, autobuse, tramvaj, ljudi, zivo je.
Ali zato kad izadjes iz Prokopa, otkrivas neko brdo zabetonirano sa nekim drvecem gore, sve si nesto okruzen planinarskim pejizazom.
Sta kazete, stigli smo u Beograd? Ja mislio zeleznicka stanica Vrbnica na Barskoj pruzi. :mrgreen:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485297#p485297:2of720y7 je napisao(la):spatiotecte » Pon Okt 16, 2017 12:50 pm[/url]":2of720y7]
Ima perone, ima koloseke, ima skretnice, dakle zeleznicki je funkcionalno kao i Prokop, samo nema blagajnu, kao sto Prokop nema stanicnu zgradu. Isto kao i Prokop je rasputnica.
Dakle u saobracajnom smislu su na istom nivou.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485302#p485302:hl49mscc je napisao(la):DzonTravolta » 16 Oct 2017 12:02 pm[/url]":hl49mscc]
@Veliki vracar i @Пантограф: Samo ću vas zamoliti da unormalite rečnik, to je sve. Hvala!
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485205#p485205:2578qlt0 je napisao(la):WLABmz » Sun Oct 15, 2017 11:17 pm[/url]":2578qlt0]
RioBL":2578qlt0 je napisao(la):Nego sam te htio pitati nesto Vagon. Ti rece na prethodnoj stranici...
...Da se razumemo, nisam ni ja za ukidanje glavne stanice u Savskom amfiteatru, ali do toga će neminovno doći i treba tražiti najbolje rešenje u okviru novog čvora, a ne od foruma praviti lament nad starom glavnom železničkom stanicom...
S obizrom da sam od tebe do sad cuo samo argumente u prilog novom cvoru i ukidanju starog, zivo me zanima zasto nisi za ukidanje Glavne?
Najviše iz razloga nostalgije. I eventualno ako za jedno 50-100 godina novi čvor ne bude dovoljan. Ne vidim ni jedan drugi razlog zašto bi ostala u radu posle završetka Beograd Centra. E sad, biće ogromna greška ako se stara stanica ukine dok se Beograd Centar ne završi u punom obimu (osim metroa), a što se najavljuje.
RioBL":2578qlt0 je napisao(la):Ja ne podrzavam koncept novog cvora, jer taj koncept podrazumjeva ukidanje starog cvora sto onda dovodi do smanjenja i kvalitete i kvantiteta zeljeznickog putnickog saobracaja umjesto da se zadrzi stari cvor i uz novi nadogradi zeljeznicki saobracaj u Beogradu.
Čekaj, novi čvor nije završen niti pušten u projektovan rad, a ti već znaš da će doći do smajenja kvaliteta i kvantiteta zelezničkog putničkog saobraćaja? Na osnovu čega?
Lepo si rekao, "danas". A sutra će svašta biti tamo.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485335#p485335:2q99pn4r je napisao(la):DzonTravolta » 16 Oct 2017 02:20 pm[/url]":2q99pn4r]Iskreno, ni ne pratim diskusiju, jer tu nema šta normalno da se prati. Činjenica je da sevaju varnice sa obe strane i da su svi postovi od sinoć/jutros za brisanje.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485333#p485333:p8cqu800 je napisao(la):Пантограф » Pon Okt 16, 2017 3:18 pm[/url]"8cqu800]
@WLAbmz
Рекао бих да су Баново брдо и јужни део Београда преко Моста на Ади добро повезани са железничком станицом Нови Београд. Прокоп, сматрам, превасходно треба повезати са централном зоном Београда, оном северно од аутопута, као и са Вождовцем у целини. Зато сам предложио трамвајску линију за Калемегдан (испрва постојећом трасом десетке, а, ако се направи пруга од Славије преко Теразија до Калиша, тим боље), а ту су и веома значајни кракови за Бањицу и за Булевар краља Александра (Устаничку).
Свакако, недостаје и аутобуска (тролејбуска) веза са најужим центром кроз Кнеза Милоша, као и са Бањицом, и са насељем Браће Јерковић, тј. са Медаком.