Пантограф » Pon Okt 16, 2017 4:10 pm[/url]":xgk3jw9n]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485349#p485349:xgk3jw9n je napisao(la):
WLABmz » 16 Oct 2017 02:49 pm[/url]":xgk3jw9n]Tako da Beograd Centar može bez problema funkcionisati bez metroa sigurno 10 ili 20 godina, a nažalost verovatno i mnogo više...
Види овако, не знам како ко уме с новцем, али за мене генерално људи мисле да умем, и зато генерално и наслутим сваку финансијску пропаст која се дешава у Србији (пример фирме у којој сам још 2004-2005. говорио шта ће да се деси, а која данас дугује 11 милиона евра и управо је поднела захтев за УППР, а била је, ономад, рудник злата). Оно што је неспорно, то је да ће воз у Прокопу, без метроа и разгранате мреже јавног превоза, имати мање путника од воза у Београд главној. Схваташ ли, у том контексту, разлику између "може да функционише" и "оптимално функционише"? Или, да поновим питање на које изгледа нема одговора осим џиберског "Ајде не лупетај": Ко ће да надокнади разлику која ће се, на 20-годишњем нивоу, мерити десетинама милиона евра, а која настаје у разлици између броја путника који је превезен, у односу на онај који је могао да буде превезен, да је станица тамо где треба да буде? Поготову се бројке повећавају када се пруге обнове, и када воз има прилику да одговори људе и од путовања аутомобилом... А то ће за неку годину бити случај са новосадском, а потом и са нишком пругом. Ко ће да плаћа рате кредита за Штадлере? Да се вратим на почетак, о враћању рата знам много, тренутно враћам стамбени и још три кредита, укупног износа већег од 70.000 динара месечно. Рекао бих да они који доносе одлуке о железници - не знају ништа о томе, или знају, као у случају С. Малог, али их железница не интересује и зато је жртвују.
Не будите кулиса у тој нечасној и за Србију штетној игри. Немојте после да буде - нико није упозоравао. Упозоравао је.