W
WLABmz
Guest
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485011#p485011:2aoudxdh je napisao(la):spatiotecte » Sub Okt 14, 2017 10:43 pm[/url]":2aoudxdh]Bio sam i tvrdim da je jeftinije srediti Glavnu nego izgraditi sve ovo sto fali Prokopu da bi napokon posle 40 godina bio pusten u funkciju.
Ok, ako tako misliš, evo šta treba uraditi da bi Glavna bila u funkciji narednih 50 godina:
1) remont i modernizacija donjeg i gornjeg stroja pruge, signalizacije, kontaktne mreže i staničnih koloseka Beograd Glavna - Rasputnica G;
2) remont i modernizacija donjeg i gornjeg stroja pruge, signalizacije, kontaktne mreže i staničnih koloseka Beograd Glavna - Novi Beograd sa izgradnjom drugog koloseka Rasputnica Savski most - Novi Beograd koji uključuje novi paralelni železnički most pored starog železničkog uz remont starog železničkog mosta, ili rušenje starog železničkog mosta uz izgradnju novog dvokolosečnog mosta.
3) potpuna i opsežna rekonstrukcija stanice Beograd Glavna, počev od oronule zgrade koja prokišnjava na sve strane, zamena svega, od donjeg i gornjeg stroja staničnih koloseka, perona, kontaktne mreže, signalizacije, a posebno rekonstrukcija južne ploče gde su garirani vagoni, kao i lokomotivskog depoa. Takođe i informacioni sistem za putnike koji već 20 godina nije u funkciji na glavnoj.
Dakle, u prevodu rušenje svega i građenje potpuno novog + novi most i kolosek do Novog Beograda, jer se sve u potpunosti raspalo! Sve manje od toga bi bilo rešenje na 5, maksimalno 10 godina. To bi koštalo mnogo, a šta bi se time dobilo? Dobilo bi se rešenje saobraćajno inferiorno novom čvoru zbog neprolaznosti!
Tako da manite se priče treba okrečiti i to je to...