Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485011#p485011:2aoudxdh je napisao(la):
spatiotecte » Sub Okt 14, 2017 10:43 pm[/url]":2aoudxdh]Bio sam i tvrdim da je jeftinije srediti Glavnu nego izgraditi sve ovo sto fali Prokopu da bi napokon posle 40 godina bio pusten u funkciju.

Ok, ako tako misliš, evo šta treba uraditi da bi Glavna bila u funkciji narednih 50 godina:

1) remont i modernizacija donjeg i gornjeg stroja pruge, signalizacije, kontaktne mreže i staničnih koloseka Beograd Glavna - Rasputnica G;
2) remont i modernizacija donjeg i gornjeg stroja pruge, signalizacije, kontaktne mreže i staničnih koloseka Beograd Glavna - Novi Beograd sa izgradnjom drugog koloseka Rasputnica Savski most - Novi Beograd koji uključuje novi paralelni železnički most pored starog železničkog uz remont starog železničkog mosta, ili rušenje starog železničkog mosta uz izgradnju novog dvokolosečnog mosta.
3) potpuna i opsežna rekonstrukcija stanice Beograd Glavna, počev od oronule zgrade koja prokišnjava na sve strane, zamena svega, od donjeg i gornjeg stroja staničnih koloseka, perona, kontaktne mreže, signalizacije, a posebno rekonstrukcija južne ploče gde su garirani vagoni, kao i lokomotivskog depoa. Takođe i informacioni sistem za putnike koji već 20 godina nije u funkciji na glavnoj.

Dakle, u prevodu rušenje svega i građenje potpuno novog + novi most i kolosek do Novog Beograda, jer se sve u potpunosti raspalo! Sve manje od toga bi bilo rešenje na 5, maksimalno 10 godina. To bi koštalo mnogo, a šta bi se time dobilo? Dobilo bi se rešenje saobraćajno inferiorno novom čvoru zbog neprolaznosti!

Tako da manite se priče treba okrečiti i to je to...
 
Odobren je kredit za sve ovo sto si napisao osim ove veze sa Novim beogradom sto ipak dokazuje da nije kostalo toliko koliko bi neki ovde tvrde.

I taj kredit je posle prebacen na deonicu do Prokopa koja se trenutno radi.
Dakle nije bio problem novca nego politicke volje zbog BnV.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485021#p485021:23d1uhr9 je napisao(la):
spatiotecte » Sub Okt 14, 2017 11:56 pm[/url]":23d1uhr9]Odobren je kredit za sve ovo sto si napisao osim ove veze sa Novim beogradom sto ipak dokazuje da nije kostalo toliko koliko bi neki ovde tvrde.

I taj kredit je posle prebacen na deonicu do Prokopa koja se trenutno radi.
Dakle nije bio problem novca nego politicke volje zbog BnV.

Sad već pišeš paušalno. Odobren je davno kredit za "Beograd - Resnik", pritom nije precizirano odakle iz Beograda, da li se mislilo na Glavnu, Prokop ili nešto treće. Verovatno ni oni nisu tad znali, nego su čekali da vide šta će biti sa situacijom u Beogradu. Kad su videli, odlučilo se da se radi od Rasputnice G do Resnika, dakle od mesta gde se spajaju stari i novi čvor, dakle ništa nije prebačeno ni na jednu deonicu novog čvora, nego na remont 77 km pruge Jajinci - Mala Krsna koji će uskoro krenuti. Dakle, umesto 5-6 km od Glavne do Rasputnice G radi se 77 km pruge koridora X + remont stanice Mala Krsna. A zamisli da su odmah povukli kredit i uradili do Glavne sve i onda posle par godina došla ekipa Gospodar i Mali i rekla vadi sve, to bi tek bio cirkus.

Da li ti je sad jasno da bi remont tih 5-6 km kilometara i glavne stanice koštao koliko i remont 77 km koridora X i stanice Mala Krsna? Pritom bi deonica Glavna - Novi Beograd bio mnogo skuplja od Glavna - Rasputnica G zbog gradnje novog starog mosta koji bi bio neophodan da se savlada usko grlo.

Da se razumemo, nisam ni ja za ukidanje glavne stanice u Savskom amfiteatru, ali do toga će neminovno doći i treba tražiti najbolje rešenje u okviru novog čvora, a ne od foruma praviti lament nad starom glavnom železničkom stanicom...
 
Na forumu se ne trazi nikakvo resenje ono je davno doneseno u politickim krugovima.

No, da rezimiram ovo sto Vagon kaze...

Za remont Glavne z.s. i pristupnih kolosjeka je potrebno mnogo novca a Prokop ima skoro sve sto je potrebno. Zato je pametnije zatvoriti Glavnu i uloziti jos nesto malo u Prokop...E pa slazem se! To malo sto treba uloziti u Prokop bice sasvim dovoljno da 7 izgubljenih putnika iz Stf-ovog posta nadje put do grada. Toliko izgleda danas vrijedi zeljeznica u Beogradu. Ni dinar vise. Sta ce nam, kad je buducnost Beograda u spustanju grada na rijeku i uzivanju u pogled na istu sa balkona zgrade uz obalu.

Dakle, zaboravite metro na Prokopu, tramvaj i Deligradsku kao sto ste zaboravili da ste imali stanicu na Savskom Trgu.
 
problem prokopa nije zeleznicka stanica, problem je njegova izolovanost od ostatka grada i nedostatak sadrzaja na i oko samog prokopa. samo jako konzervativan i ostrascen covek ne moze da vidi ogroman potencijal ove lokacije i sve njene prednosti u odnosu na staru stanicu koja svakako treba da zadrzi svoju funkciju i u buducnosti i da se tunelom veze za dunavsku obalu.

prokop ce na kraju postati integralni deo grada a tada ce se o "izbetoniranoj rupi" pricati isto kao sto mi danas pricamo o mocvari u savamali. od pameti i sposobnosti buducih vlasti zavisice koliko brzo i uspesno ce se to desiti, ja se nadam da ce posle onih koji su smisljali stepu stepanovic ili beograd na vodi jednom doci red i na nekoga sa mozgom i obrazom ko ce znati da vidi kako se u svetu planiraju i razvijaju novi gradski centri i zone i to prosto i jednostavno uradi i u ovoj nasoj vukoje*******ini
 
Integrisan deo grada?
Kada?
2050te?
Jel ti znas koliko bi trebalo vremena da se izgradi ceo jedan kvart oko Prokopa?
 
@eazgradjevinar
Slazem se da je problem u izolovanosti, a jos veci problem je u glavama onih koji odlucuju sta dalje. OK, peroni su skoro renovirani i nasminkani za slikanje i svecano otvaranje. Sad treba (u stvari trebalo je to jos pre vise decenija) dati joj osnovnu svrhu tj. funkcionalnost. Povezati je sa autoputem, Slavijom i provuci odgovarajuci javni prevoz, i paralelno uraditi stanicnu zgradu.
Ako se samo planiranje po stoti put sta i kako dalje otegne na jos narednu deceniju, dve, a izgradnja pristupnih veza ko zna kad, onda je to klasicno zaje....nje svih sadasnjih i potencijalnih putnika. A oni koji to treba da urade dokazuju da nisu sposobni da upravljaju gradom, jer je zeleznicka povezanost sa svetom jedna od osnovnih i bitnih obelezja grada i to jos glavnog.
I to treba uraditi najvise za godinu, dve, a ne praviti predstavu sa tamo nekim fontanama, jarbolima i zicarama i ko zna jos kakvim marginalnim stvarima. (ovde je adekvatniji izraz jedna telesna tecnost)
Ne mozemo to da uradimo. Nema problema gospodo Mali, Vesicu, Folicu i ostali, dajte otkaz i pustite nekog ko moze. A pevajuce fontane, jarbole i panoramske vrteske pravite u svom dvoristu o svom trosku.
 
@razgradjevinar,
Evo ja bi samo voleo da mi se razjasni sledeca stvar:
Da li je tebi normalno sto si pomenuo u istoj recenici "ogroman potencijal lokacije" i "izolovanost od ostatka grada"?
Meni su ta 2 pojmova nespojiva posto su apsolutna suprotnost.

Jednostavno ne moze biti ogroman potencijal lokacija koja nije u gradu, to je totalni apsurd i nonsens.
 
Spale samo si ljut zbog deceniskog odugovlavenja...
Danas u jedan vekiki soliter stane cela nasa manja varosica
Na prostoru BIPa i Maleskog brda stace ceo Dorcol ....
i ko je onda izolovan ?
a sa tolikim br stanovnika po uzoru na Vracar
taj prokop sa okolinom moze da postane i zasebna Bg opstina.
Ete ti potencijala :)
 
E kad se ostvari taj pomenuti potencijal, ONDA je vrijeme da se saobracaj prebaci na Prokop a ne ovako...."ukinimo Glavnu i prebacimo SAV saobracaj da mozemo da gradimo BNV a Prokop ce se vec sam razviti jednog dana jer eto ima potencijal. Ima cak i metro kasetu"

To prakticno znaci da ce 31.12.2018-te Beograd ostati bez direktne veze sa spoljnim svijetom.
Kad kazem "Beograd" mislim na stari Beograd izmedju Kalemegdana i Autokomande a kad kazem "direktne veze" onda mislim na vezu bez presjedanja i trazenja prevoza do drugih dijelova aglomeracije (Dedinje, Novi Beograd, Surcin, itd...)

Eto, to ce biti posljedica u kojoj izgleda vecina ne vidi nista lose.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485101#p485101:1p6invn6 je napisao(la):
RioBL » Ned Okt 15, 2017 5:42 pm[/url]":1p6invn6]E kad se ostvari taj pomenuti potencijal, ONDA je vrijeme da se saobracaj prebaci na Prokop a ne ovako...."ukinimo Glavnu i prebacimo SAV saobracaj da mozemo da gradimo BNV a Prokop ce se vec sam razviti jednog dana jer eto ima potencijal. Ima cak i metro kasetu"

Gluposti! Ne, to se tako nigde ne radi! U Beču je Hauptbahnof napravljen prvo, pa tek onda okolni kvart koji se još uvek gradi.

RioBL":1p6invn6 je napisao(la):
To prakticno znaci da ce 31.12.2018-te Beograd ostati bez direktne veze sa spoljnim svijetom.

:lool:
 
Smijesno jako...

Sto se tice becke glavne stanice koju spominjes, nisi u pravu Vagon.

Wien Hauptbahnof je otvoren 2012 na mjestu gdje su prije nje postojale dvije terminalne stanice jos od sredine XIX vijeka i jednostavno je zamjena za te dvije stanice, a pruga koja prolazi tom novom stanicom je na istom mjestu vec 150 godina i povezuje Bec sa Madjarskom, Italijom, Slovenijom, itd...

Pogledajte prilog 1



I nit je u pustari nit ima ikakve slicnosti sa Prokopom. Okruzenje je davno izgradjeno a mnogo prije izgradnje nove stanice tu su stajale 4 linije S bahna i metro. Naravno, staju i sada.

Prokop prije otvaranja za medjugradski saobracaj je imao 1 liniju BG voza i metro kasetu.
 
Sad mi ti objašnjavaš o Beču, kao da ja to ne znam. Kao što vidiš, okruženje je reizgrađeno. Dakle, čitav potez od novog Hauptbanhofa do glavnih ulica, gde je nekad bio Suedbahnhof je srušen i izgrađen novi kvart. To je ono što je potrebno uraditi u slučaju Beograd Centra u smeru ka autoputu, kako bi stanica postala atraktivna.

Inače, ako nisi znao, u Prokopu su još početkom 90-ih stajali mnogi međunarodni prolazni vozovi, a onda je rat krenuo...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485075#p485075:346u92ox je napisao(la):
spatiotecte » 15 Oct 2017 01:02 pm[/url]":346u92ox]@razgradjevinar,
Evo ja bi samo voleo da mi se razjasni sledeca stvar:
Da li je tebi normalno sto si pomenuo u istoj recenici "ogroman potencijal lokacije" i "izolovanost od ostatka grada"?
Meni su ta 2 pojmova nespojiva posto su apsolutna suprotnost.

Jednostavno ne moze biti ogroman potencijal lokacija koja nije u gradu, to je totalni apsurd i nonsens.

spatio, probacu da objasnim moj stav. prvo da krenem od tvog kraja, prokop je u gradu i o tome ne bih polemisao. ako cemo u sitna crevca on je mozda i blizi geografskom centru grada nego sto je to stara stanica. to nije ni bitno, svakako nija pod avalom ili kod slankamena. izolovanost je trenutna i nije posledica nicega drugog nego nase ***obolje. prokop nije ni na vrhu himalaja niti u marijanskoj brazdi, nalazi se na 50 metara od usranog koridora 10 i nije opasan rovom sa sumpornom kiselinom nego blatom i korovom.

ti kazes sledecih 50 godina, ja kazem jednu do dve gradjevinske sezone od trenutka odluke da se ozbiljno krene u radove. plus metro linija koja ne moze da se uradi u tako kratkom periodu ali metro tuda treba i mora da prodje sto pre i bez centralne stanice na prokopu, ako nista zbog stadiona, klinickog centra, slavije...

ono na sta neki mozda gledaju kao na dalje bacanje para na prokop, izgradju nadvoznjaka ka slaviji i direktu vezu sa autoputom, ja gledam kao na domacinsko i racionalno razmisljanje i ulaganje koje bi donelo direktnu dobit kroz povecanu vrednost, i to od nula na mnogo, celog tog prostora okolo. pri tome bi to u svakom smislu bio zdrav razvojni projekat po svim svetskim standardima a ne nekakva balkanska budzevina od "projekta" tipa stepa i bnv.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485123#p485123:3es61j32 je napisao(la):
WLABmz » Sun Oct 15, 2017 7:22 pm[/url]":3es61j32]Sad mi ti objašnjavaš o Beču, kao da ja to ne znam. Kao što vidiš, okruženje je reizgrađeno. Dakle, čitav potez od novog Hauptbanhofa do glavnih ulica, gde je nekad bio Suedbahnhof je srušen i izgrađen novi kvart. To je ono što je potrebno uraditi u slučaju Beograd Centra u smeru ka autoputu, kako bi stanica postala atraktivna.

Inače, ako nisi znao, u Prokopu su još početkom 90-ih stajali mnogi međunarodni prolazni vozovi, a onda je rat krenuo...

Pokusavas se izvuci Vagon ali ti ne ide.

Slucaj glavne Becke stanice apsolutno nema nista zajednicko s Prokopom, izuzev sto je to prolazna stanica.

Evo nekoliko velikih razlika:

1. Istorija Prokopa pocinje 80 tih u iskopu ispod Maleskog Brda a istorija becke stanice pocinje 140 godina ranije kad su na njenom mjestu izgradjene dvije terminalne stanice i povezale Bec sa jugom i istokom Evrope.
2. za tih 140 godina koliko vremenske prednosti ima becki haupbhnhof nad Prokopom, oko dviju terminalnih stanica je izgradjen grad i gusto naseljen. Doveden je tramvaj, a 50 tih godina i S bahn. Za cijelo to vrijeme, na Maleskom brdu si mogao naci samo kokosinjce i sljivike.
3. U XXI vijek su dva becka terminusa usla kao najvece stanice sa velikim brojem putnika i dobro povezane sa ostatkom grada svim vidovima javnog saobracaja i sa idejom da se zamjene jednom velikom prolaznom stanicom. Istovremeno Prokop ulazi u XXI vijek sa betonskim sarkofagom i metro kasetom koji bi jednog dana trebali necem da posluze.
4. stare becke terminalne stanice su porusene i na njihovom mjestu nikla nova veca i ljepsa prolazna stanica koja je povezala juznu i istocnu prugu a na oslobodjenom prostoru nicu nove zgrade a u Beogradu, sarkofag je iznutra okrecen i odozgo zakrpljen. Uvedeni su vozovi a okolina se nije promjenila ni za dlaku.

Da skratim. Za 140 godina koliko postoji zeljeznica u Becu na Sudtirolen Platzu, Bec je daleko ispred Beograda i ne gradi nista novo na tom mjestu vec nadogradjuje staro. Becka stanica bi imala vise slicnosti sa Glavnom kad bi se ona srusila i na njenom mjestu izgradila prolazna stanica i tako samo naslijedila saobracajne tokove od ranije. Ovako, mi se istorijskog nasljedja odricemo i u rupi gdje nikad nista nije bilo nastojimo poceti ispocetka. To moze samo ako zelimo buducnost bez zeljeznice.
 
Čoveče, ti pričaš o istoriji, ja ti pričam o sadašnjosti. Ako ćeš tako Pre 140 godina Beč je bio grad, a Beograd selendra. Danas je Beograd veći grad od Beča, Beograd Centar i Wien Hbf su iste udaljenosti od centra grada! Samo Beč ima metro za razliku od Beograda koji povezuje Hbf sa ostatkom grada. S tim što s Wien Hbf se moraš malo prošetati do metroa, a u Beograd Centru je metro predviđen u samoj stanici.

Problem svih vas koji ste protiv Prokopa je to što vam se svaki argument zasniva na sadašnjem stanju. Problem Prokopa je što danas politikaneri gledaju da što više ućare i da poludovršenu stanicu predstave kao dovršenu. Dovršen Prokop je dovršen kada se sagradi veza sa gradom kroz Gučevsku/Deligradsku, napravi veza sa autoputem rušenjem dela Maleškog brda i izgradnjom staničnog platoa između stanice i autoputa, izgradnjom metroa koji će prolaziti kroz za to predviđenu kasetu i naravno potpunim završetkom staničnog kompleksa. Kao takva stanica Beograd Centar bi bila superiorna i nad Wien Hbf i nad Weissburg Hbf u savskom blatu...
 
Ja razumem da neko(svako?) nije odusevljen generalnim postupanjem, cenom, dinamikom radova itd. Ali ne razumem da ne podrzavate koncepciju modernog beogradskog cvora. Pa onda dodjemo do apsurdnih izjava da je Prokop usred nicega itd. Pa na kilometar je od postojece stanice u velikom gradu, onda su obe usred nicega. A tek price da je postojeca stanica super, samo treba malo da se sredi. Jedino sto je glupo je da se cupaju sine odatle i ukida potpuno stanica.
 
@ Vagon...
Ne pricas ti o sadasnjosti vec o buducnosti koja ne postoji...

Dovršen Prokop je dovršen kada se sagradi veza sa gradom kroz Gučevsku/Deligradsku, napravi veza sa autoputem rušenjem dela Maleškog brda i izgradnjom staničnog platoa između stanice i autoputa, izgradnjom metroa koji će prolaziti kroz za to predviđenu kasetu i naravno potpunim završetkom staničnog kompleksa. Kao takva stanica Beograd Centar bi bila superiorna i nad Wien Hbf i nad Weissburg Hbf u savskom blatu...

...a ja namjerno pricam o proslosti jer se zna kakva je bila i jer upozorava i uci.

Nego sam te htio pitati nesto Vagon. Ti rece na prethodnoj stranici...

...Da se razumemo, nisam ni ja za ukidanje glavne stanice u Savskom amfiteatru, ali do toga će neminovno doći i treba tražiti najbolje rešenje u okviru novog čvora, a ne od foruma praviti lament nad starom glavnom železničkom stanicom...

S obizrom da sam od tebe do sad cuo samo argumente u prilog novom cvoru i ukidanju starog, zivo me zanima zasto nisi za ukidanje Glavne?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485154#p485154:3rcfbn7f je napisao(la):
WLABmz » 15 Oct 2017 08:33 pm[/url]":3rcfbn7f]

Problem svih vas koji ste protiv Prokopa je to što vam se svaki argument zasniva na sadašnjem stanju.

Ali to sadasnje stanje traje i traje.
Koliko jos da cekamo da se na tom Prokopu pojavi 50 000 ljudi dnevno?
Jel to sto na toj stanici izadje 100 putnika na dan ne govori da postoji neki ozbiljan problem?
Pa i Karadjordjev Park nije zavrsen a ima mnoooooogo vise putnika od Prokopa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485158#p485158:2kk3r4sv je napisao(la):
AleksandarGrf » Sun Oct 15, 2017 8:39 pm[/url]":2kk3r4sv]Ja razumem da neko(svako?) nije odusevljen generalnim postupanjem, cenom, dinamikom radova itd. Ali ne razumem da ne podrzavate koncepciju modernog beogradskog cvora. Pa onda dodjemo do apsurdnih izjava da je Prokop usred nicega itd. Pa na kilometar je od postojece stanice u velikom gradu, onda su obe usred nicega. A tek price da je postojeca stanica super, samo treba malo da se sredi. Jedino sto je glupo je da se cupaju sine odatle i ukida potpuno stanica.

Ja ne podrzavam koncept novog cvora, jer taj koncept podrazumjeva ukidanje starog cvora sto onda dovodi do smanjenja i kvalitete i kvantiteta zeljeznickog putnickog saobracaja umjesto da se zadrzi stari cvor i uz novi nadogradi zeljeznicki saobracaj u Beogradu.

Sto se tice blizine/daljine Prokopa nije sve u vazdusnoj liniji. Nismo ptice da nam je svjedno kuda letimo, vec smo ljudi. Ne mozemo da letimo a ne mozemo mnogo ni da pjesacimo. Kad izadjemo iz voza hocemo da brzo i lako dodjemo do krajnjeg odredista. Na Prokopu danas nema ni taksija pa je on zato "usred nicega". Naravno sve ce biti bolje jednog dana ali do tog dana treba ovaj narod da odvaja novac za odrzavanje stanice koju ne koristi.
 
И, дакле, машала, поменусмо бечку нову станицу... повезану метроом, приградском железницом, подземним трамвајем (неколико линија), био раније, док су ту још биле две станице једна до друге, и поштански аутобус за аеродром, бар пет пута сам га користио јер ми је станица била на згодном месту... јер ем има добар превоз, ем је на најважнијој друмској саобраћајници у граду (а не "мало поред" ње, и поред још неколико, конкретно нигде, као Прокоп), ем около има зграде а не пустиња. И, замисли, у Бечу ипак оставили да живи и чеона станица Вестбанхоф!

Да донекле "поправи" Прокоп може само метро и ништа више; не заваравајте се да довољно разграната мрежа осталих видова јавног саобраћаја ту може да постоји. Мислите ли да, иначе препун тролејбус са Бањице, може да преузме путнике које довози железница, на начин на који она то иначе чини - много и одједном? Само потпуни дунстери у планирању могу да се ослоне на такве линије. Трамвај? Неће бити никад. Полазни терминус за више (обавезно зглобних) аутобуса са кратким интервалима ка свим деловима града? То значи нових... колико линија? Ко ће то да плати? Дакле, метро. А деоница метроа од Трга републике до Прокопа, према Ежисовом плану, кошта 450 милиона евра. Смислена линија са депоом - 1,35 милијарди! Ето, толико смо далеко од функционалног Прокопа.

Питам ја вас: ко ће да покрије изгубљену добит Србијавозу за период од 31.12.2018, када се сви возови селе на Прокоп, па док се не изгради та метро линија од 1,35 милијарди евра из става изнад? Синиша Мали? Анђелко Вучић од дедовине из Бугојна? Шејк Мухамед? А, да: власт ни не планира да метро линија за Баново брдо иде преко Прокопа, него преко - постојеће станице Београд главна која се укида!!!

Јесте ли ви свесни каква финансијска Хирошима и Нагасаки, и Цер и Колубара се, само из ове идиотске работе, смеше Београду, и железницама? Је л` могуће да се људи са железнице, чије колеге у Новом Саду гледају испод ока људе који купују карту за Прокоп као да нису нормални, и они везани за железницу, индиферентно и са религиозним миром односе према сакаћењу железнице у Београду - без преседана у европским оквирима?!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485160#p485160:33yvdg82 je napisao(la):
RioBL » Ned Okt 15, 2017 9:42 pm[/url]":33yvdg82]@ Vagon...
Ne pricas ti o sadasnjosti vec o buducnosti koja ne postoji...

Dovršen Prokop je dovršen kada se sagradi veza sa gradom kroz Gučevsku/Deligradsku, napravi veza sa autoputem rušenjem dela Maleškog brda i izgradnjom staničnog platoa između stanice i autoputa, izgradnjom metroa koji će prolaziti kroz za to predviđenu kasetu i naravno potpunim završetkom staničnog kompleksa. Kao takva stanica Beograd Centar bi bila superiorna i nad Wien Hbf i nad Weissburg Hbf u savskom blatu...

Otkud ti znaš šta će biti u budućnosti? Kao što neko reče, dovoljne su dve građevinske sezone da se sve ovo što sam naveo osim metroa uradi.

RioBL":33yvdg82 je napisao(la):
Nego sam te htio pitati nesto Vagon. Ti rece na prethodnoj stranici...

...Da se razumemo, nisam ni ja za ukidanje glavne stanice u Savskom amfiteatru, ali do toga će neminovno doći i treba tražiti najbolje rešenje u okviru novog čvora, a ne od foruma praviti lament nad starom glavnom železničkom stanicom...

S obizrom da sam od tebe do sad cuo samo argumente u prilog novom cvoru i ukidanju starog, zivo me zanima zasto nisi za ukidanje Glavne?

Najviše iz razloga nostalgije. I eventualno ako za jedno 50-100 godina novi čvor ne bude dovoljan. Ne vidim ni jedan drugi razlog zašto bi ostala u radu posle završetka Beograd Centra. E sad, biće ogromna greška ako se stara stanica ukine dok se Beograd Centar ne završi u punom obimu (osim metroa), a što se najavljuje.

spatiotecte":33yvdg82 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485154#p485154:33yvdg82 je napisao(la):
WLABmz » 15 Oct 2017 08:33 pm[/url]":33yvdg82]

Problem svih vas koji ste protiv Prokopa je to što vam se svaki argument zasniva na sadašnjem stanju.

Ali to sadasnje stanje traje i traje.
Koliko jos da cekamo da se na tom Prokopu pojavi 50 000 ljudi dnevno?
Jel to sto na toj stanici izadje 100 putnika na dan ne govori da postoji neki ozbiljan problem?
Pa i Karadjordjev Park nije zavrsen a ima mnoooooogo vise putnika od Prokopa.

Kao prvo, ni na glavnoj nema 50 000 ljudi dnevno. Kao drugo, kao papagaj ponavljamo. Politikaneri otvaraju Prokop u xy faza i na tako polovično završen puštaju vozove. Prokop treba kompletno završiti i tek tad pustiti vozove i onda ocenjivati koliko putnika ima. Sve ostalo je mlaćenje u prazno i merenje na osnovu postojećeg, nedovršenog stanja.

RioBL":33yvdg82 je napisao(la):
Ja ne podrzavam koncept novog cvora, jer taj koncept podrazumjeva ukidanje starog cvora sto onda dovodi do smanjenja i kvalitete i kvantiteta zeljeznickog putnickog saobracaja umjesto da se zadrzi stari cvor i uz novi nadogradi zeljeznicki saobracaj u Beogradu.

Čekaj, novi čvor nije završen niti pušten u projektovan rad, a ti već znaš da će doći do smajenja kvaliteta i kvantiteta zelezničkog putničkog saobraćaja? Na osnovu čega?

RioBL":33yvdg82 je napisao(la):
Sto se tice blizine/daljine Prokopa nije sve u vazdusnoj liniji. Nismo ptice da nam je svjedno kuda letimo, vec smo ljudi. Ne mozemo da letimo a ne mozemo mnogo ni da pjesacimo. Kad izadjemo iz voza hocemo da brzo i lako dodjemo do krajnjeg odredista. Na Prokopu danas nema ni taksija pa je on zato "usred nicega". Naravno sve ce biti bolje jednog dana ali do tog dana treba ovaj narod da odvaja novac za odrzavanje stanice koju ne koristi.

Lepo si rekao, "danas". A sutra će svašta biti tamo.

Пантограф":33yvdg82 je napisao(la):
Питам ја вас: ко ће да покрије изгубљену добит Србијавозу за период од 31.12.2018, када се сви возови селе на Прокоп, па док се не изгради та метро линија од 1,35 милијарди евра из става изнад? Синиша Мали? Анђелко Вучић од дедовине из Бугојна? Шејк Мухамед? А, да: власт ни не планира да метро линија за Баново брдо иде преко Прокопа, него преко - постојеће станице Београд главна која се укида!!!

Srbijavoz nema dobit ni na jednoj putničkoj liniji. Eventualno Beograd - Novi Sad i Beograd - Vršac. Beograd - Novi Sad će ionako od 24. novembra ići iz Zemuna zbog remonta u naredne 3 godine, tako da eto 3 godine fore da se završi Beograd Centar. Metro se mora izgraditi, ne zbog Prokopa, nego zbog toga što je prekopotreban gradu koji grca u saobraćajnim gužvama. Uskoro će izbori i ja se nadam da će se odustati od sulude ideje metroa koji zaobilazi sve.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485199#p485199:3nt74zop je napisao(la):
Veliki Vracar » 15 Oct 2017 10:58 pm[/url]":3nt74zop]Ајде не лупетај...

А сад је, Буздованчино великоврачарска, ваљда логично да ја ову дискусију наставим са "Ајде не сери..."

Али, не: за тебе имам боље решење - а чудим се како га раније не примених, јер си ми, благо речено, све време несимпатичан - а то је игнор листа. Бај-бај!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485165#p485165:6cox7x46 je napisao(la):
spatiotecte » October 15th, 2017, 9:48 pm[/url]":6cox7x46]
Pa i Karadjordjev Park nije zavrsen a ima mnoooooogo vise putnika od Prokopa.
Pa Karađorđev park ima i mnogo više linija gradskog prevoza , mnogo bolji takt istih i mnogo bolju povezanost sa drugim delovima grada , od Prokopa.
 
Vrh