Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Mali je zadnji put rekao da traze partnere za izgradnju stanicne zgrade, odnosno investitora koji ce da sazida sve o svom trosku a posle da izdaje prostor u trznom centru. Iskreno mislim da ce im to malo teze ici , osim ako ne ispeglaju sa svojim Izraelcima uz neke protiv-usluge. A sa druge strane cisto sumnjam da je CIP-ov projekat za trzni centar nesto oko cega se otima ta vrsta investitora, pa je i to verovatno kamen spoticanja.
 
Ma napraviće staničnu zgradu do proleća 2019-javlja mi se, budite optimisti! :vops:
 
И уместо да су дали арапима плочу за тржни центар и хотел, они их гурнуше у БнВ.
 
Da je sreće da nisu ni pravili tu betonsku ploču. Tu je trebalo samo napraviti neku transparentnu konstrukciju iznad perona, da bude prozračno, svetlo, a ne kao ona grobnica sada..Mislim na ovako nešto, a zgrada stanice je mogla biti ispred perona:Pogledajte prilog 1
 
Мислим да је РАД тад излобирао да се бетонира све.
 
Čini mi se da je ta ploča najviše i usporila rad na stanici, da su išli na gradnju neke lagane konstrukcije-odavno bi stanica bila završena.
 
Шта више, пре изградње свог овог бетона, станица је постојала и функционисала. Мада увек је фалила као и сад боља повезаност са околним саобраћајницама и јавним превозом. Питање је како се то могло извести.
 
U prevodu megalomanija sa pločom nas je pošteno zakopala u slučaju Prokopa.
 
Ne, pogresno.
Lokacija nije toliko losa.
Ako kazemo da je lokacija losa zbog lose ulicne infrastrukture, onda bi po istom osnovu i za SA trebali reci da je losa lokacija, a ona je jedna od vrednijih u beogradu.



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
SA je geografski epicentar Beograda, ne vidim kako moze "rupa" Prokop da bude bolja lokacija.
Uostalom imamo svedocenja forumasa koji su morali da pesace po 15 minuta iz Prokopa da bi dosli do civilizacije.
 
I SA bi bio "rupa" da nema dobar gradski prevoz , bez obzira na to što je geografski epicentar , jer bi i odatle moralo da se pešači 10 - 15 minuta do najbližeg prevoza.

Sad sam prolazio pored Partizanovog stadiona i videh mašine za skidanje asfalta u Dragana Mancea. Da li se to spremaju za njeno proširenje , ili je nešto drugo u pitanju.
 
@spatiotecte
Jeste, pesacili su 10-15 minuta jer davno planirani nadvoznjak na deligradsku nije izgradjen.
Da jeste, makar jedna OZBILJNA linija gradskog prevoza bi prolazila tim pravcem.
Takodje metro kasetu nisu smislili, napravili i ostavili glupaci, vec pametni ljudi.

Uz relativno mala ulaganja (mala u odnosu na znacaj) prokop bi bio dobro povezan po tri ose.

Te tri ose bi bile jako bitne po sav saobracaj, ne samo onaj koji se (ili ce se) generisati zbog stanice.

Ali i pomenuto iskustvo naseg druga forumasa nije nista sto se puno razlikuje da mu je voz stigao na glavnu.
I tamo nebi imao prevoz u to vreme.
Imao bi neko nocni ka periferiji.
I imao bi opciju da peske preko balkanske izadje na terazije.
Vremenski, to je tu negde, kracaje malo realacija, ali je teren nepovoljniji za pesacenje.

Preopsiran sam. :)
Moja poenta je u sledecem.
Beograd je dovoljno veliki (i po povrsini i po broju stanovnika), da ima vise stanica.
Dakle, kao sto je do skora bilo normalno da u planovima figuriraju obe stanice, tako je trebalo i ostati.
Sad dodjosmo u paradoksalnu situaciju da se argumenti svode na to koja je potrebnija i koja je perspektivnija.
Mislim da je to 'podmetnuta dilema'
Takodje mislim da je i za konkretan @stf -ov primer primerenija rasprava zasto voz iz NS (Makar prvi i zadnji polasci) ne idu dalje pa da kome odgovara izadje na NBG, neko na Prokopu, neko kod Karadjordjevog, neko kod Vuka, a neko kod pancevca...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484945#p484945:33rg5jwn je napisao(la):
laki72 » Sat Oct 14, 2017 4:18 pm[/url]":33rg5jwn]
Sad dodjosmo u paradoksalnu situaciju da se argumenti svode na to koja je potrebnija i koja je perspektivnija.
Mislim da je to 'podmetnuta dilema'

Odavno to nije nikakva dilema. Stvar je davno rjesena. Jedna stanica ne treba da postoji a druga treba da postane glavna Beogradska zeljeznicka stanica. Sve sto mozemo je da izaberemo da li se sa tim slazemo ili ne...i to je sve.

Takodje mislim da je i za konkretan @stf -ov primer primerenija rasprava zasto voz iz NS (Makar prvi i zadnji polasci) ne idu dalje pa da kome odgovara izadje na NBG, neko na Prokopu, neko kod Karadjordjevog, neko kod Vuka, a neko kod pancevca...

I to je razrjeseno.
Stadleri ne mogu da staju u Vracarskom tunelu jer im visine perona ne odgovaraju, tako da svi beogradski vozovi idu na Prokop (izuzetak su samo vozovi za Vrsac i Pancevo sa stanice Dunav...dok i tu stanicu ne ukinu)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484952#p484952:1pzz0u8u je napisao(la):
RioBL » Sub Okt 14, 2017 5:38 pm[/url]":1pzz0u8u]
Stadleri ne mogu da staju u Vracarskom tunelu jer im visine perona ne odgovaraju, tako da svi beogradski vozovi idu na Prokop (izuzetak su samo vozovi za Vrsac i Pancevo sa stanice Dunav...dok i tu stanicu ne ukinu)

A odakle tebi ideja koju konstantno ponavljaš da će vozovi završavati i počinjati vožnju u Beograd Centru? Početna stanica vozova za sever bi po planu trebalo da bude Rakovica, sa stajanjem u Beograd Centru, Novom Beogradu (i eventalno Zemunu, u zavisnosti od kategorije voza). Planirana je i druga TPS na jugu, prvobitno planirana kao Kijevo, ali je sada to izvesnije da će to biti u Makišu.
 
Ja ne govorim da ce vozovi pocinjati i zavrsavati voznju u Prokopu vec da vozovi pocinju i zavrsavaju voznju u Prokopu.
Plan svi znamo kao i to sta se trenutno zbiva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484974#p484974:xhuvl2hd je napisao(la):
RioBL » Sub Okt 14, 2017 7:44 pm[/url]":xhuvl2hd]Ja ne govorim da ce vozovi pocinjati i zavrsavati voznju u Prokopu vec da vozovi pocinju i zavrsavaju voznju u Prokopu.
Plan svi znamo kao i to sta se trenutno zbiva.

To je privremeno rešenje dok ne bude bila završena TPS Zemun i izgrađena druga TPS na jugu. Čak i sad postoji voz Zemun - Niš.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484945#p484945:ealk45yw je napisao(la):
laki72 » 14 Oct 2017 04:18 pm[/url]":ealk45yw]@spatiotecte
Jeste, pesacili su 10-15 minuta jer davno planirani nadvoznjak na deligradsku nije izgradjen.
Da jeste, makar jedna OZBILJNA linija gradskog prevoza bi prolazila tim pravcem.
Takodje metro kasetu nisu smislili, napravili i ostavili glupaci, vec pametni ljudi.

Uz relativno mala ulaganja (mala u odnosu na znacaj) prokop bi bio dobro povezan po tri ose.

Te tri ose bi bile jako bitne po sav saobracaj, ne samo onaj koji se (ili ce se) generisati zbog stanice.

Ali i pomenuto iskustvo naseg druga forumasa nije nista sto se puno razlikuje da mu je voz stigao na glavnu.
I tamo nebi imao prevoz u to vreme.
Imao bi neko nocni ka periferiji.
I imao bi opciju da peske preko balkanske izadje na terazije.
Vremenski, to je tu negde, kracaje malo realacija, ali je teren nepovoljniji za pesacenje.

Preopsiran sam. :)
Moja poenta je u sledecem.
Beograd je dovoljno veliki (i po povrsini i po broju stanovnika), da ima vise stanica.
Dakle, kao sto je do skora bilo normalno da u planovima figuriraju obe stanice, tako je trebalo i ostati.
Sad dodjosmo u paradoksalnu situaciju da se argumenti svode na to koja je potrebnija i koja je perspektivnija.
Mislim da je to 'podmetnuta dilema'
Takodje mislim da je i za konkretan @stf -ov primer primerenija rasprava zasto voz iz NS (Makar prvi i zadnji polasci) ne idu dalje pa da kome odgovara izadje na NBG, neko na Prokopu, neko kod Karadjordjevog, neko kod Vuka, a neko kod pancevca...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Cekaj ne razumem kako mozes da tvrdis da na glavnoj mu se ponuda prevoza ne bi mnogo razlikovala.
Na glavnoj ima tramvaj gde se racvaju cak 4 pravca, to neces nikad videti na prokopu, pitanje je i da li ce prokop jednog dana videti tramvaj.
Onda na glavnoj imas brdo autobuskih linija.

Druga stvar, ne razumem kako mozes, pomenjujuci metro da kazes da Prokop uz "relativno mala ulaganja" moze da bude povezan na 3 osovine.
Hej dovesti metro do Prokopa je tebi relativno malo ulaganje? Da li je ovo sala?

Ne razumem stavove vezane za prokop da je sve malo ulaganje
- Dovesti tramvaj do Prokopa je malo ulaganje
- Izgradjene su metro kasete pa je onda metro lako dovesti do Prokopa
- Treba samo napraviti nadvoznjak da bi se povezao Prokop Drumski
- Treba samo izgraditi stanicnu zgradu da bi mogao da se pusti prokop u promet
- A da i TPS je prava sitnica naravno

Hej pa koliko kostaju sve te "sitnice" kad se sabiraju???

Ali okreciti beograd glavnu i rekonstruisati koloseke, to kosta Boga oca naravno.
 
Okreciti Beograd Glavnu i rekonstruisati nekoliko koloseka kosta...nekoliko stambenih zgrada u BNV.
 
Za male pare delimično moze veci deo stvarno da se reši
na primer :


Nije potreban tramvaj do Prokopa kada sada u Bgdu postoje električni busevi koj mogu bez problema

na vrlo kratkim linijama
tiho,
bez vibracija i bez zagadjivanja
sa čestim prilagodjenim taktom

da saobracaju sa po 1-2 stanice u 5 pravca

do kružnog toka stare auto-komande
do kružnog toka bolnice Dragiše Mišovica
do kružnog toka (raskrpetlje) mosta na Adi
do kružnog toka stare ž- stanice
do kružnog toka Slavije,



gde se nalaze glavna saobracajna čvorišta
a neko od tih čvorišta ce sigorno jednom dobiti i neki metro pored obilja drugih postojecih jav. linija raznih saobr. transporta

Ključ se nalazi u pretvaranju pešačke pasarele iz Deligradske u auto nadvoznjak

Koj deo grada bi tako ostao nedostupan Prokopu i ostalim stanicama BGvoza ?

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484994#p484994:1h24p4io je napisao(la):
spatiotecte » October 14th, 2017, 9:20 pm[/url]":1h24p4io]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484945#p484945:1h24p4io je napisao(la):
laki72 » 14 Oct 2017 04:18 pm[/url]":1h24p4io]@spatiotecte
Jeste, pesacili su 10-15 minuta jer davno planirani nadvoznjak na deligradsku nije izgradjen.
Da jeste, makar jedna OZBILJNA linija gradskog prevoza bi prolazila tim pravcem.
Takodje metro kasetu nisu smislili, napravili i ostavili glupaci, vec pametni ljudi.

Uz relativno mala ulaganja (mala u odnosu na znacaj) prokop bi bio dobro povezan po tri ose.

Te tri ose bi bile jako bitne po sav saobracaj, ne samo onaj koji se (ili ce se) generisati zbog stanice.

Ali i pomenuto iskustvo naseg druga forumasa nije nista sto se puno razlikuje da mu je voz stigao na glavnu.
I tamo nebi imao prevoz u to vreme.
Imao bi neko nocni ka periferiji.
I imao bi opciju da peske preko balkanske izadje na terazije.
Vremenski, to je tu negde, kracaje malo realacija, ali je teren nepovoljniji za pesacenje.

Preopsiran sam. :)
Moja poenta je u sledecem.
Beograd je dovoljno veliki (i po povrsini i po broju stanovnika), da ima vise stanica.
Dakle, kao sto je do skora bilo normalno da u planovima figuriraju obe stanice, tako je trebalo i ostati.
Sad dodjosmo u paradoksalnu situaciju da se argumenti svode na to koja je potrebnija i koja je perspektivnija.
Mislim da je to 'podmetnuta dilema'
Takodje mislim da je i za konkretan @stf -ov primer primerenija rasprava zasto voz iz NS (Makar prvi i zadnji polasci) ne idu dalje pa da kome odgovara izadje na NBG, neko na Prokopu, neko kod Karadjordjevog, neko kod Vuka, a neko kod pancevca...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Cekaj ne razumem kako mozes da tvrdis da na glavnoj mu se ponuda prevoza ne bi mnogo razlikovala.
Govori o noćnom prevozu , a ne dnevnom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484996#p484996:1pujupj8 je napisao(la):
RioBL » Sub Okt 14, 2017 9:35 pm[/url]":1pujupj8]Okreciti Beograd Glavnu i rekonstruisati nekoliko koloseka kosta...nekoliko stambenih zgrada u BNV.

Da li si ti skoro bio na glavnoj? Očigledno nisi kad misliš da je krečenje i rekonstrukcija par koloseka dugoročno rešenje...
 
Bio sam i tvrdim da je jeftinije srediti Glavnu nego izgraditi sve ovo sto fali Prokopu da bi napokon posle 40 godina bio pusten u funkciju.
 
@spatiotecte
Pao si u vatru iz ne znam kojeg razloga.
Procitaj ponovo moj post i videces da nemam nista protiv toga da bg glavna ostane u funkciji. Naprotiv.
Ja samo tvrdim da je 'dilema' glavna-prokop, lazna i podmetnuta.
I jedna i druga stanica treba da postoje.

Takodje, izgleda da ti je promaklo vreme koje je kolega forumas naveo za njegovo iskustvo.
Tada Savskim trgom prodje samo poneki zakasneli tramvaj ka depou na NBG ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Laki slazem se sa tim da treba da budu u funkciji obe stanice.
Tacno, nisam video da je bilo u pitanje nocni prevoz... sorry.

No sto se Prokopa tice, posle milijardu dolara ulozenog i 40 godina cekanja, bilans te stanice ne moze nikako da bude sjajan, to ne znaci da ne treba da postoji ali cinjenice joj ne idu bas u prilog.
Nisam pao u vatru ali ne razumem to dizanje u nebesa neceg sto se poradja vec decenijama i nikako da izadje iz stomaka.
 
Vrh