laki72 » 14 Oct 2017 04:18 pm[/url]":ealk45yw]@spatiotecte
Jeste, pesacili su 10-15 minuta jer davno planirani nadvoznjak na deligradsku nije izgradjen.
Da jeste, makar jedna OZBILJNA linija gradskog prevoza bi prolazila tim pravcem.
Takodje metro kasetu nisu smislili, napravili i ostavili glupaci, vec pametni ljudi.
Uz relativno mala ulaganja (mala u odnosu na znacaj) prokop bi bio dobro povezan po tri ose.
Te tri ose bi bile jako bitne po sav saobracaj, ne samo onaj koji se (ili ce se) generisati zbog stanice.
Ali i pomenuto iskustvo naseg druga forumasa nije nista sto se puno razlikuje da mu je voz stigao na glavnu.
I tamo nebi imao prevoz u to vreme.
Imao bi neko nocni ka periferiji.
I imao bi opciju da peske preko balkanske izadje na terazije.
Vremenski, to je tu negde, kracaje malo realacija, ali je teren nepovoljniji za pesacenje.
Preopsiran sam.
Moja poenta je u sledecem.
Beograd je dovoljno veliki (i po povrsini i po broju stanovnika), da ima vise stanica.
Dakle, kao sto je do skora bilo normalno da u planovima figuriraju obe stanice, tako je trebalo i ostati.
Sad dodjosmo u paradoksalnu situaciju da se argumenti svode na to koja je potrebnija i koja je perspektivnija.
Mislim da je to 'podmetnuta dilema'
Takodje mislim da je i za konkretan @stf -ov primer primerenija rasprava zasto voz iz NS (Makar prvi i zadnji polasci) ne idu dalje pa da kome odgovara izadje na NBG, neko na Prokopu, neko kod Karadjordjevog, neko kod Vuka, a neko kod pancevca...
Sent from my LG-D320 using Tapatalk