Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Evo da se vratimo temi. Kako očekujete da se broj putnika poveća kad ni ovo malo polazaka autobusa što postoji nisu u stanju da ispoštuju. Na liniji 36 najverovatnije opet prekomandovano jedno vozilo na neku drugu liniju. Zbog toga nije realizovan polazak u 13:10.
 
Postavljaš vrlo nezgodno pitanje.
Da sam na mestu nadležnih, ja bih primenio metod kojim se služio Branko Pešić prilikom otvaranja 4 velike beogradske saobraćajnice.
Umesto da prebacuju po voz-dva na nekoliko meseci, u jednom danu će morati da prebace sve preostale vozove na njega i da kažu kako je stara GŽS jednostavno završila karijeru. Pritom, to bi morali da udare na sva zvona, a ne preko mutavih saopštenja na sajtu Srbvoza.
Dalje, u istom trenutku bih pustio sav prevoz da ide gore i istog dana i BG Voz 2. Naravno, istog dana i direktna linija za aerodrom.
Ovo, prebacivanje korak po korak, vrlo iritira većinu ljudi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455461#p455461:29yzza3d je napisao(la):
DzonTravolta » 02 Jun 2017 14:03[/url]":29yzza3d].... u jednom danu će morati da prebace sve preostale vozove na njega i da kažu kako je stara GŽS jednostavno završila karijeru...
:kk:
+1 :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455461#p455461:2n3p0arw je napisao(la):
DzonTravolta » June 2nd, 2017, 4:03 pm[/url]":2n3p0arw]Ovo, prebacivanje korak po korak, vrlo iritira većinu ljudi.
Može to da se odradi korak po korak , ali ne po sistemu polazak po polazak , nego linija po linija. Tako bi znatno manje iritirali ljude. Naravno , uz to obavezno da ide i preusmeravanje pojedinih linija gradskog prevoza na Prokop. Naravno , bilo bi dobro da to većinom budu linije koje drže privatnici , zato što oni imaju znatno manje problema u realizovanju polazaka u odnosu na GSP. Sa češćim polascima i to sa nekoliko linija , iskakanje pojedinih polazaka se ne bi ni osetilo.
 
Ovo prebacivanje korak po korak je najveci luksus koji se moze desiti jednom zeleznicko transportnom preduzecu. Bez stresa i bezpotrebnih troskova i poteskoca po funkcionalnosti. U drugim gradovima (Zirih, Nju Jork) su rekonstruisali postojece velike stanice bez zatvaranja. Na primer ce se na isti nacin od 2017 do 2029 rekonsturisati Hauptbahnhof Minhen. Rekonstrukcija je sveobuhvatna. Prvo kosta vise a drugo smanijs kvalitet zadrzaja stanica ako to radis sve dok je stanica u funkciji. U Beogradu se lagano jedna zatvara a jedna otvara. Dok nova nije sasvimgotova vec korak po korak uvezbaju procedure.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454724#p454724:3v9iclqu je napisao(la):
Veliki Vracar » May 30th, 2017, 8:14 am[/url]":3v9iclqu]Лепо је све то Царе али дај неку слику са градилишта, кад већ станујеш близу. Дај да видимо докле се стигло осам дана након истека регуларног времена (у зауставном :laugh: )
Današnje slike. Kao što se može primetiti , stajalište u smeru ka Dragana Mancea će biti uvučeno , i ostaće na mestu nekadašnjeg početnog stajališta. Još uvek se ne nazire gde bi moglo biti stajajalište u suprotnom smeru. Takođe , uveliko se radi i na razdelnom ostrvu i mostovskoj konstrukciji. Takođe je na više mesta postavljena i zaštitna ograda (strana uz solitere).

Pogledajte prilog 5

Pogledajte prilog 4

Pogledajte prilog 3



Pogledajte prilog 1

Pogledajte prilog 2
 
У четвртак-01. јуна је објављена јавна набавка за „техничку документацију за изградњу дела улица Драгана Манцеа и Стјепана Филиповића“.



http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 116-17.pdf
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 116-17.pdf

Ортофото снимак будуће улице Драгана Манцеа и дела улице Стјепана Филиповића
upload picture
 
Боље да су и тај део одрадили у оквиру ових текућих радова. Овако ће безвезе опет затварати приступ из Драгана Мацеа који је и до сада био ван функције.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455461#p455461:3ji04eep je napisao(la):
DzonTravolta » Fri Jun 02, 2017 3:03 pm[/url]"
Ovo, prebacivanje korak po korak, vrlo iritira većinu ljudi.
[/quote]

Ni korak po korak ni odjednom.
Da smo pametni prebacivanje saobraćaja bi ograničili i imali bi dve stanice umjesto jedne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455572#p455572:2rexk5vd je napisao(la):
Гага » June 3rd, 2017, 2:57 am[/url]":2rexk5vd]У четвртак-01. јуна је објављена јавна набавка за „техничку документацију за изградњу дела улица Драгана Манцеа и Стјепана Филиповића“.



http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 116-17.pdf
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 116-17.pdf

Ортофото снимак будуће улице Драгана Манцеа и дела улице Стјепана Филиповића
upload picture
file.php
Ovi majkemi nisu normalni. Pre sredine avgusta nema šanse da krenu sa radovima. I još ima da mi useru prilaz ulici sa donje strane. Kako oni uopšte zamišljaju da sa sred krivine skrenem kolima levo u ulicu koja vodi ka donjem delu solitera. Zatim će morati da ruše one kućice na uglu Dragana Mancea sa Bulevarom kneza Aleksandra Karađorđevića , gde se trenutno nalazi obezbeđenje , kako bi mogli da prošire , jer se u sadašnjem profilu ulica Dragana Mancea naslanja na kućice. A tek kolko ima da traju radovi ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455595#p455595:168xqclw je napisao(la):
RioBL » Sat Jun 03, 2017 9:12 am[/url]":168xqclw]

Ni korak po korak ni odjednom.
Da smo pametni prebacivanje saobraćaja bi ograničili i imali bi dve stanice umjesto jedne.
Pametni ili ne, svidjalo se to nekom ili ne, stara zeleznicka stanica u SA broji svoje poslednje dane i sa time se mora pomiriti. Mozes da lobiras RioBL do sudnjeg dana za nju ali dzabe!! Pogledaj planove za BnV pa ces valjda i ti shvatiti da tamo nema sina koje ce je povezati sa ostalim prugama. Jedino da se kompozicije "teleprontuju" u nju :) :)
 
Moze i da se pogleda sta se desava/desavalo u drugim gradovima evrope slicne velicine. Sinski sistem se pojednostavlja po potrebi. Epoha zeleznice je bila do 1914 i negde do 1945. Kad razmisljam kako smo nekad putovali iz njemacke u jugu, koj izbor vozova. Sve sto danas odavde ide prema jugoistoku je zalosno, ako ga uopste ima. Pristojno samo do Budimpeste.
 
Царе + за слике :kk: , а Страбагарима :notok: јер ево 12. дан у зауставном времену а они нису ни близу завршетка, једино би се искупили у мојим очима да одмах наставе да раде Драгана Манцеа са све надвожњаком преко ауто-пута, а техничка документација кад стигне... :lol: ионако обично није неког квалитета :mrgreen: . Још једном хвала за слике!
 
Kako su krenuli , možda se i obistini to što si rekao , a shodno onome što sam napisao za radove u Dragana Mancea. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455612#p455612:v5ztpbl0 je napisao(la):
tzoran1 » Sat Jun 03, 2017 11:41 am[/url]":v5ztpbl0]
Pametni ili ne, svidjalo se to nekom ili ne, stara zeleznicka stanica u SA broji svoje poslednje dane i sa time se mora pomiriti. Mozes da lobiras RioBL do sudnjeg dana za nju ali dzabe!! Pogledaj planove za BnV pa ces valjda i ti shvatiti da tamo nema sina koje ce je povezati sa ostalim prugama. Jedino da se kompozicije "teleprontuju" u nju :) :)

Jasno je meni gdje je ta pamet koja razmislja o zeljeznici i kome se to svidja. I nema potrebe da ja "lobiram", ja samo iznosim svoje misljenje.
Sto se tice pruge ona jos postoj i njom se krece mnogo vise vozova nego ovom prugom kroz Prokop akoja je njena buducnost, vidjecemo.

orjen":v5ztpbl0 je napisao(la):
Moze i da se pogleda sta se desava/desavalo u drugim gradovima evrope slicne velicine. Sinski sistem se pojednostavlja po potrebi. Epoha zeleznice je bila do 1914 i negde do 1945. Kad razmisljam kako smo nekad putovali iz njemacke u jugu, koj izbor vozova. Sve sto danas odavde ide prema jugoistoku je zalosno, ako ga uopste ima. Pristojno samo do Budimpeste.

Da, Beograd je svoj sinski sistem bas pojednostavio.
Ukidanjem topciderske pruge, grad od preko milion stanovnika ce svu svoju putnicku zeljeznicku infrastrukturu svesti na dvije dvokolosjecne pruge.
pruga Batajnica - Prokop - Rakovica i pruga Prokop - Pancevo. Takva infrastruktura odgovara gradu od 50 hiljada stanovnika u tim zapadnim zemljama sa kojima se ravnamo.

Kako cemo na ta dva kolosjeka strpati i daljinski saobracaj i BG voz. Nikako.
 
Beogradu ne trebaju dve glavne jedne pored druge. Stari i novi zeleznicki cvor nisu ni kompabitilni. Kao sto neko napisao: dode Herta Haas kod starog i galami nece dalje sa dve zene. Stari na to "pa onda se pakuj". Evo, stari je glavnoj odbrojao dane davne 1976...
Sto se tice Topcidera, steta ali sta je, tu je. Prokop je validno planirano resenje, ko zeli u BG sa vozom ima kako da dode. Teze je iz Valjeva u Loznicu i Raske u Novi Pazar.
 
Иако сам за завршетак Прокопа у потпуности са извлачењем максимума из њега (што функционалнији прилази са свих страна, што је више могуће линија јавног превоза-аутобуси, тролејбуси, трамваји ако може, и наравно метро), волео бих да се стара главна сачува у функцији са два колосека за потребе градско-приградске железнице, туристичке-музејске возове (Романтика, Плави воз) и међународне којима је Београд крајња станица.

Иначе налетео сам на овај план, мислим да није био.

Beograd%20Centar.jpg
 
Odakle si ovo izvukao? Da li postoji neko objašnjenje za ovo?
Da li postoji mogućnost da se uloži žalba na projekat ulice Dragana Mancea?
 
Mali osvrt na istoriju:
1948 se uspostavi Zavod za Projektovanje Saobracaja
1954 - se preimenuje u Biro za projekovanje - Odeljene za investiranje
1963 Se uspostavi Biro za studije i nadzor za gradanje sa odsecicma:
a) Beogradski zeleznicki cvor
b) BB transverzala
1974 se pretvara u CIP

Posle izgradnje BB tranzverzale 1976/1977 se CIP uglavnom bavi BZ-cvoru.

Iz dokumentacije filatelistickih predmeta dogadaja od 1976: Otvaranje gradnje 20. Oktobar 1976, Otvaranje Zeleznickog mosta 1979 i otvaranje Podzemne zeleznicke stanice Vukov spomenik 1995.

Veliki je to put sa koliko projektanta i radnika koji su prveli radni vek na tom projektu?
 
Sole, koliko vidim ukinut je taj prilaz ka zgradama koja su bliže Bulevaru. Urbanistički plan ne postoji već se na osnovu PGR-a rade saobraćajnice, s obzirom da neće biti građeno ništa stambeno nije ni donet plan. Mislim da ne možeš da se žališ.
 
Prilaz zgradama (soliterima) koji su bliže bulevaru ostaje , a ukida se postojeći prilaz zgradi koja je bliže stanici (dugačka žuto bela zgrada) i donjem delu solitera , a umesto njega se pravi novi prolaz , koji se spaja sa postojećom ulicom , koja ide između solitera i dugačke zgrade , tačno na novoplaniranoj krivini. E to je ono što se meni nesviđa , jer se prema planu dobija da se krivina nadovezuje na krivinu pod oštrim uglom , što baš i nije bezbedno. na stranu što su zamislili da uključenje ide preko terena za balote (boćanje). Crvenom strelicom sam označio deo o kome sam pričao.
Takođe , ovo što su označili zelenom bojom kod sadašnje okretnice u Dragana Maancea , mogli su da iskoriste i da naprave okretnicu za jednu do dbe linije.

 
Sole, nisam se dobro izrazio, izvini. Neće se moći odatle direktno prići toj saobraćajnici kod visokih trokrakih zgrada kao do sada, bar ja to tako interpretiram već će morati u krug. Ako ne grešim trenutno tu negde postoji saobraćajnica koja vodi do te prve trokrake zgrade, ili grešim? Naravno, neće uticati na onu saobraćajnicu koja je zapadno od ovog plana koja ostaje i bez koje je nezamislivo funkcionisanje ovog bloka.

Jasno je da neće biti više okretnice u Mancea jer u sred ničega i jer vodi ka budućem nadvožnjaku. Ako će igde biti okretnica, to će naravno biti na Prokopu.
 
Trenutno postoji prilaz iz Bulevara kneza Aleksandra Karađorđevića i iz ulice Dragana Mancea. Prilaz iz Dragana Mancea se račva na dva dela , tako da jedan vodi do dugačke zgrade i stepenica koje vode do Prokopa , dok drugi deo vodi ka donjem delu solitera. Stanari solitera koji je najbliži ulici Dragana Mancea , koriste prilaz iz pomenute ulice , zato što im je to najbliži prilaz. U suprotnom bi morali da da se uključe sa gornje strane (kod trećeg solitera , gledano sa obe strane , Mostar i Partizanov stadion) , pa da po ulasku u naselje skrenu levo , opkruže oko tri solitera sa gornje strane , pa oko svih pet solitera sa donje strane da bi došli do ulaza u soliter.
Obrati pažnju na mapu , koliko je bliže da se stigne iz Dragana Mancea do tačke B , nego da se ide zaobilaznim putem koji je oko 700m. Ako bi se to onemogućilo , napravio bi se haos , jer naselje nije baš malo , oko 2.000 stanara , a stanari solitera najbližeg ulici Dragana Mancea mogu samo sa donje strane da priđu kolima ulazu , dok preostala četri imaju mogućnost prilaza i sa gornje i sa donje strane . Otprilike oko 125 kola se parkira tu , otprilike , samo stanari , plus ovi sa Miljakovca , Kanarevog brda i Banjice koji dođu kolima do nas i onda ili idu na voz ili na trole.

 
Vrh