Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Kolega2357 pa ako se ulozi u nju, sigurno to nece podrazumevati da ostane 10 km/h preko engleza ili uopsteno :mrgreen: Ulaganje u nju pored sminkanja same stanice i perona, valjda podrazumeva i remont pruge? Mislim bar ja tako shvatam ulaganje...
Tu je zbog (ne)ulaganja 10 km/h, a ne zato sto je to tu max. moguca brzina!
 
Kakva je to stanica Glavna železnička stanica kada joj je max brzina 10 km/h? Zašto u nju ulagati , kada je logičnije da se sredi Prokop i sve prebaci tamo.
Kakva je to stanica Prokop kada ima 3 putnika max? Zašto smo uopšte ulagali u nju , bolje da smo za te pare sredili GŽS i ostavili sve vozove tamo.
 
Nastavak sa predhodne strane

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455081#p455081:w8uojw7h je napisao(la):
boca-ica » 31 May 2017 18:33[/url]":w8uojw7h]
stazu mogu da koriste biciklisti, invalidi, majke sa decom u kolicima koj ne mogu da koriste stepenište od perona do izlaza
a u situacijama kada (ili dokle) lift ne proradi
(mozda uz neku asistenciju nekog dežurnog železnicara ili svetlosnog signala za prelaz)...

Dok sam fotkao sličice sa davno započetom još uvek postojecom stazom
prisli su mi neki fini momak i devojka
naj verovatnje nadzorni organi (nosili su identicne plavkaste košule sa nekim sitnim obeležjem), zainteresovani sta to slikujem

Pokazao sam im davno probijenu stazu do pola kosine i rukom pokazao koliko malo je preostalo o da se poveze
sa tom novo izgradjenom stazom a na opšu korist (ilustrovano na slicicama na predhodnoj strani)
Nazalost
djaba njihove lepote mladosti i škole ... jedini iraitirajci odgovor je bio NE MOŽE... :(
 
Ništa novo. Gde god da fotografišeš tako (mislim bilo koji objekat / gradilište , vozilo gradskog prevoza ...), uvek odgovor bude NE MOŽE , prekinite i udaljite se. Uvek vide da je to slikanje jedino i isključivo u svrhu prijave.
 
Koj je to ludi trip kod visoko školovanih ljudi
ko da u Bgdu nema dobronamernih ljudi.... :(
 
Nivo obrazovanja nema ama baš nikakve veze sa time što je neko zatucan u mozak. To više ima veze sa time što su uspeli kao društvo da nas "unazade". Biti dobronameran , odavno se prestalo ceniti ovde. Primera radi , volontiraš par godina , i umesto da ti to bude preporuka i prednost prilikom zapošljavanja , kao što je to slučaj na zapadu , okarakterisan si kao "bu**** koja radi za džabe". Predstaviš nekome neki projekat koji pri tom nudiš besplatno , ili prezentuješ neku ideju / predlog , omah počnu da traže kakav interes imaš od toga , da li te i ko plaća za to ...
Malo sad idem OT , ali sa ovim primerom završavam. Pre par godina sam se šetao Kejem Oslobođenja i naišao na mače , jedva mesec dana staro , koje je imalo pola šape smrskano (izgledala je k'o da je valjak prešao preko nje). Mače je mjaukalo , ali niko da se seti ni da ga pogleda , a kamoli da ga uzme i vidi šta mu je. Ja sam ga uzeo , seo na autobus i uputio se ka Knez Mihajlovoj ulici , gde sam znao da je stacionirana Orka. Te večeri ih nije bilo. Doneo sam mače kući , smestio ga u kutiju na terasi (bilo je leto) i sipao mu u posudu mleko. Ujutru sam se upustio u potragu , najpre za Orkom , ali sam dobio informaciju da su namerno dali lažan broj telefona da ih ne bi uznemiravali. Zatim sam zvao neke druge za koje sam ačuo na TV - u da se bave udomljavanjem životinja , ali svi do jednog su mi rekli da prvo odvedem mače kod veterinara da mu se odstrani smrskani deo šape , pa da im onda donesem. Naravno da to nisam uradio , jer kao prvo , ako već ja plaćam veterinara , zašto njima koji su bezobrazni da prepustim svu slavu ... , a kao drugo , nisam ni imao nameru da ga zadržim , već da ga dam dobronamernim ljudima koji bi pristali da ga odvedu kod veterinara , a posle daju na udomljavanje. Na kraju sam uspeo da pronađem ljude koji su bili pozicionirani na Slaviji , dok ih nisu oterali odatle , koji su imali sklopljen dogovor sa veterinarskim fakultetom koji besplatno operiše životinje (kada je to potrebno).
Čak i kad hoćeš da budeš dobronameran , ne daju ti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455137#p455137:1ylbkxkx je napisao(la):
solecar » Thu Jun 01, 2017 1:55 am[/url]":1ylbkxkx]Kakva je to stanica Glavna železnička stanica kada joj je max brzina 10 km/h? Zašto u nju ulagati , kada je logičnije da se sredi Prokop i sve prebaci tamo.
Kakva je to stanica Prokop kada ima 3 putnika max? Zašto smo uopšte ulagali u nju , bolje da smo za te pare sredili GŽS i ostavili sve vozove tamo.

U Glavnu zeleznicku stanicu se vise ne ulaze kao u Prokop.
 
Tačno , ali to nije poenta onoga što sam hteo da kažem. Mi ovde imamo dve grupe razmišljanja , koje preovladavaju , a kao što se može primetiti , jedna je kontradiktorna drugoj , te smo tako u pat poziciji , i prepucavamo se na prazno. Pod ovim prazno , mislim na to da treba da vidimo kako možemo da poboljšamo situaciju , a ne da se stalno vrtimo u krug i pravimo od cele situacije vrzino kolo. Ako su već gradske vlasti zamislile da jedna linija metroa ili voza , nazovi to kako hoćeš , prolazi preko Beograda na vodi , zašto onda to ne iskoristiti za sređivanje sadašnje Glavne železničke stanice. Ako su gradske vlasti zamislile da Prokop bude nova Glavna železnička stanica , i počeli sa izgradnjom pristupnih saobraćajnica , zašto onda to ne iskoristiti za približavanje te stanice ljudima kojima do sada nije bila pristupačna i već sada početi sa postepenim pokušajima da se poveća njena iskorišćenost , a ne da se hvatamo za glavu kada sve bude gotovo zašto nemamo putnika. Isti ovaj princip se može primeniti i na sređivanje stanice Novi Beograd , kada krenu radovi na novoj BAS - u i Lasti.
Naravno , sve pomenuto da se radi kako koja stvar bude dolazila na red.
Čemu potreba za tolikim negatiizmom ovde , nevezano samo za sutuaciju oko železnice i već pomenute situacije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455114#p455114:1202m6in je napisao(la):
Kolega2357 » 31 May 2017 10:56 pm[/url]":1202m6in]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455105#p455105:1202m6in je napisao(la):
spatiotecte » Wed May 31, 2017 10:39 pm[/url]":1202m6in]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454915#p454915:1202m6in je napisao(la):
Kolega2357 » 30 May 2017 11:22 pm[/url]":1202m6in]Ili jedno ili drugo trece nema.

Kolega, svet nije samo crn ili beo, moze Glavna da opstane pored Prokopa bez ikakvog problema.

Tacno da svet nije crn ili beo ali u Glavnu stanicu ne isplati ulagati. Ja ne znam kakva je to stanica po tebi u kojoj se vozi sve sa 10 km/h na sat a manevra radi sa jos manje od 10 km/h.

Cekaj do pre par godina u Prokopu jedva da je bilo 2 koloseka a ti mi pricas o 10 Km/h u glavnoj.
Ako se vodim tvojom logikom onda se Prokop ni ne isplati zavrsiti posto tamo nema ni stanicne zgrade.
 
boco, sto se tice tvog predloga o rampi za invalide i bicikliste, kolica i kofere.. nije mi jasno sta ne znam pa ne razumem odakle to.

meni je malo cudno da je prelaz za invalide i decu u kolicima, makar vanredan i privremen, neko plainira/o i napravi/o na nekoliko metara od izlaza/ulaza u tunel. ne branim nikoga ali tesko da je gradska ii bilo kakva vlast zamislila da prokop bude glavna stanica koja se u novou ukrsta sa pesackim prelazom za bicikliste a narocito ne za invalide, decu u koliicma i ljude sa koferima.

logicnije mi je da je to neki tehnicko/logisticki prelaz za mehanizaciju. mada, ako na onom sljunku iza bandere a izmedju koloseka naprave decije igraliste za klince koji cekaju vozove onda je moguce da ja nisam u pravu. ukratko, ne podrzavam da se ljudi navikavaju na nesto ocigledno nebezbedno i prvi bih pitao ko je odgovoran za takav bezbednosni nemar. na osnovu fotografija cak mislim da je neophodno postaviti neku vrstu ograde i onemoguciti pristup tim putem onima koji bi da "preprece"
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455246#p455246:tg5x75zl je napisao(la):
spatiotecte » Thu Jun 01, 2017 6:15 pm[/url]":tg5x75zl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455114#p455114:tg5x75zl je napisao(la):
Kolega2357 » 31 May 2017 10:56 pm[/url]":tg5x75zl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455105#p455105:tg5x75zl je napisao(la):
spatiotecte » Wed May 31, 2017 10:39 pm[/url]":tg5x75zl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454915#p454915:tg5x75zl je napisao(la):
Kolega2357 » 30 May 2017 11:22 pm[/url]":tg5x75zl]Ili jedno ili drugo trece nema.

Kolega, svet nije samo crn ili beo, moze Glavna da opstane pored Prokopa bez ikakvog problema.

Tacno da svet nije crn ili beo ali u Glavnu stanicu ne isplati ulagati. Ja ne znam kakva je to stanica po tebi u kojoj se vozi sve sa 10 km/h na sat a manevra radi sa jos manje od 10 km/h.

Cekaj do pre par godina u Prokopu jedva da je bilo 2 koloseka a ti mi pricas o 10 Km/h u glavnoj.
Ako se vodim tvojom logikom onda se Prokop ni ne isplati zavrsiti posto tamo nema ni stanicne zgrade.

Naravno da cu ja ti pricam a mnogo cemu ne samo o Prokopu cak i kada su bila ta 2 koloseka nije bila brzina sa 10 km/h.
 
A sto je problem da bude negde brzina 10 km/h?
I na koridoru 10 je na mnogim mestima bila brzina 10 pa niko nije digao ruke od njega.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455296#p455296:2aoey9jc je napisao(la):
spatiotecte » Thu Jun 01, 2017 11:12 pm[/url]":2aoey9jc]A sto je problem da bude negde brzina 10 km/h?
I na koridoru 10 je na mnogim mestima bila brzina 10 pa niko nije digao ruke od njega.

Problem je u tome sto se kod nas ispada iz sina na malim brzinama. A na Glavnoj stanici je bilo iskakanja iz sina.
 
Ma ja ne sporim da nije dobro imati deonicu gde se vozi 10km/h, samo mi nije jasno zasto mislis da treba da se dignu ruke od glavne zbog toga, kao da to ne moze da se popravi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455305#p455305:2fnvvn9s je napisao(la):
spatiotecte » Thu Jun 01, 2017 11:26 pm[/url]":2fnvvn9s]Ma ja ne sporim da nije dobro imati deonicu gde se vozi 10km/h, samo mi nije jasno zasto mislis da treba da se dignu ruke od glavne zbog toga, kao da to ne moze da se popravi?

Zato sto je to ceona stanica i one se skupe za odrzavanje.
 
Hahahhaaa :D

"Urnebesna tragedija"

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
@Kolega
Zasto bi ceona stanica bila skuplja za odrzavanje u odnosu na neke prolazne stanice?
I dalje postoji veliki broj ceonih stanica u Evropi, jedina mana im je sto mora da se obavi lokomotivski manevar prilikom menjanja smera.

Opet sam misljenja da postojanje glavne kao ceone stanice ima svoje opravdanje imajuci u obzir da vise od 95% vozova imaju kao kranje odrediste Beograd.
 
Sole, care - lepo ovo crtas, ali ova ideja sa preusmeravanjem 44 na prokop ti je sumanuta. Sad se preko Kneza Milosa do grada stize za 10ak minuta a ova varijanta preko komande i bulevara jna ti je u spicu 45min - i to ako ne pada kisa i nije petak. Sa senjaka generalno moze da se stigne i pesaka kome treba, tako da ne bi bilo nikakvog benefita a steta ogromna. Ne zaboravi da je to jedina linija koja postoji na senjaku a i dobrom delu topciderskog brda.

Da ne bude da ne dajem nikakve konstruktivne predloge - trebalo bi povezati KC preko novoplaniranog nadvoznjaka preko autoputa. Nije idealno resenje kao sto bi bilo povezivanje manceove okretnice i deligradske ali bi se stvorila neka alternativna veza tu - ako nista kao rezerva u slucaju neke havarije u kneza milosa ili bulevaru jna. Ovo bi se dobilo prakticno gratis. A mozda bi mogla i neka linija busa da se provuce tu za sve koji dolaze na lecenje.

40 i 41 definitivno treba preusmeriti preko stanice - to je minimalan obilazak za banjicane a dalo bi odlicnu i frekventnu vezu prokopu sa gradom. A banjicani bi dobili vezu sa beovozom. Kad kazem minimalan obilazak mislim na 0 dodatnih semafora i dve dodatne raskrsnice.

Novo mesto stanice 41 iz pravca grada je vrlo glupo. Ako gledate ko tu izlazi iz trole - svi skrecu i vracaju se ka senjaku. Sad je upravo dodato jos jedno prelazenje ulice i 100m hoda! Stanica bi trebalo da bude preko puta ruda - samo treba dodati zaustavnu traku za bus na racun parkinga ispred colonial sun-a da bi se izbegle guzve.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455356#p455356:vgbfihhw je napisao(la):
Kokos » 02 Jun 2017, 08:32[/url]":vgbfihhw]Ja mislim da kolega2357 i vradovic treba da se smuvaju.
Ma tooo je ta ljubavna tenzija između pristalice lika i dela vođe i prosečnog srpskog forumskog hejtera :lol: :lol: :lol:
Bez ljutnje, molim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455347#p455347:fiml7s55 je napisao(la):
markomarko » Pet Jun 02, 2017 3:49 am[/url]":fiml7s55]Sole, care - lepo ovo crtas, ali ova ideja sa preusmeravanjem 44 na prokop ti je sumanuta. Sad se preko Kneza Milosa do grada stize za 10ak minuta a ova varijanta preko komande i bulevara jna ti je u spicu 45min - i to ako ne pada kisa i nije petak. Sa senjaka generalno moze da se stigne i pesaka kome treba, tako da ne bi bilo nikakvog benefita a steta ogromna. Ne zaboravi da je to jedina linija koja postoji na senjaku a i dobrom delu topciderskog brda.

Da ne bude da ne dajem nikakve konstruktivne predloge - trebalo bi povezati KC preko novoplaniranog nadvoznjaka preko autoputa. Nije idealno resenje kao sto bi bilo povezivanje manceove okretnice i deligradske ali bi se stvorila neka alternativna veza tu - ako nista kao rezerva u slucaju neke havarije u kneza milosa ili bulevaru jna. Ovo bi se dobilo prakticno gratis. A mozda bi mogla i neka linija busa da se provuce tu za sve koji dolaze na lecenje.

40 i 41 definitivno treba preusmeriti preko stanice - to je minimalan obilazak za banjicane a dalo bi odlicnu i frekventnu vezu prokopu sa gradom. A banjicani bi dobili vezu sa beovozom. Kad kazem minimalan obilazak mislim na 0 dodatnih semafora i dve dodatne raskrsnice.

Novo mesto stanice 41 iz pravca grada je vrlo glupo. Ako gledate ko tu izlazi iz trole - svi skrecu i vracaju se ka senjaku. Sad je upravo dodato jos jedno prelazenje ulice i 100m hoda! Stanica bi trebalo da bude preko puta ruda - samo treba dodati zaustavnu traku za bus na racun parkinga ispred colonial sun-a da bi se izbegle guzve.

Pošto je 43 nekad saobraćao na relaciji Kotež - Senjak, ja mislim da bi ga sa Ušća trebalo preusmeriti na Prokop, tako da mu nova trasa bude Kotež - Prokop. 44 ostaviti takav kakav jeste, ionako retko saobraća.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455347#p455347:11u17n2g je napisao(la):
markomarko » June 2nd, 2017, 3:49 am[/url]":11u17n2g]Sole, care - lepo ovo crtas, ali ova ideja sa preusmeravanjem 44 na prokop ti je sumanuta. Sad se preko Kneza Milosa do grada stize za 10ak minuta a ova varijanta preko komande i bulevara jna ti je u spicu 45min - i to ako ne pada kisa i nije petak. Sa senjaka generalno moze da se stigne i pesaka kome treba, tako da ne bi bilo nikakvog benefita a steta ogromna. Ne zaboravi da je to jedina linija koja postoji na senjaku a i dobrom delu topciderskog brda.
Mi ko da ne živimo u istom gradu. Ja zaista ne znam kako si došao do toga da se za 10 minuta stiže sa Senjaka do Trga republike. Jedino u večernjim časovima može da se stigne.
Vrlo često koristim 36 i sa njom stignem za 10 do 15 minuta od Prokopa do Resavske , sa sve kruženjem preko Autokomande i Slavije , čak i u vreme najveće gužve , dok mi treba od Mostara do Nemanjine , što je znatno kraći put , čak i 20 - ak minuta , i to ponekad i van špica. Pogotovu zna da se putuje užasno dugo ako kolona počne još od Ortopedskog zavoda Rudo.
Ništa od ovoga ne pričam napamet , već na osnovu svakodnevnog korišćenja linija.
A što se tiče toga da može peške da dođe do Prokopa neko sa Senjaka kome je potreban voz , slobodno možeš da okačiš mačku o rep , da se slikovito izrazim. Da ljudima sa Senjaka odgovara da dolaze peške , odavno bi to radili , i to u velikom broju.
Za kraj , ne znam da li si primetio da postoji i varijanta da se 34 prebaci da od Prokopa ide do Senjaka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455356#p455356:3mainoau je napisao(la):
Kokos » Fri Jun 02, 2017 8:32 am[/url]":3mainoau]Ja mislim da kolega2357 i vradovic treba da se smuvaju.

Ja mislim da ti nista pametno sa ovim nisi rekao vec da bi ispao zanimljiv.
 
Vrh