Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Odmah pored ima cev(pogledaj na bing mapama i ukljuci Bird eye - odmah ces naci) i tu su planirani tuneli Karaburma
Nakon Vukovog spomenika kad se krene ka Panc. mostu postoji mesto za rasputnicu, nema kolosecnu vezu ali ostavljeno je posto je planirano da se izgradi i lokoteretna stanica Karaburma. Imas vise ovde o tome: http://beogradcvor.rs/files/almanah_objekata_bzc-a.pdf na strani 5 su tuneli, a na naslovnoj strani druga fotka je bas ta rasputnica u Vracarskom tunelu o kojoj pricamo!
 
a to je to, da, hvala, bas sam se pitao sta je to prosirenje, video sam u nekim klipovima ono cab-view bg voza, mislio sam da je to lanirana stanica, al mi je bilo cudno, hvala ti, znaimljiv je ovaj dokument, sad ga citam...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454456#p454456:zl8gubp4 je napisao(la):
solecar » May 28th, 2017, 10:31 pm[/url]":zl8gubp4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454430#p454430:zl8gubp4 je napisao(la):
laki72 » May 28th, 2017, 8:02 pm[/url]":zl8gubp4]
Nije problem sole u tome da treba dovesti linije do prokopa i to sam ti nekoliko puta ponovio.
Problem je sto bi ti na brzinu preselio desetinu linija na prokop nebi li napravio saobracajni hab od njega, a to bi rezultiralo maltretiranjem gradjana.
Ajmo jovo nanovo.
Prvi problem je što se ne čita sve do kraja što sam napisao i ponovio više puta , ili ne želi da se pročita onako kako sam napisao. Više puta sam ponovio da sam dao više predloga za linije gradskog prevoza , od kojih se nadležnima ostavlja da odaberu par linija koje smatraju najoptimalnijim. To nikako nije desetina linija.
Drugi problem je što je Prokopu potrebno nešto više od dve linije koje saobraćaju na 20 i 25 minuta , od toga jedna kružno i to samo u jednom smeru.
Treći problem je što ti uporno tvrdiš da treba da čekamo da se sami od sebe stvore putnici na Prokopu , pa da ga tek onda povezujemo sa linijama gradskog prevoza , jer je sve ostalo silovanje , dok ja uporno tvrdim da ćemo povećati broj putnika ako približimo gradski prevoz Prokopu , 2 - 3 linije za početak , jer će narod kad vidi koliko se vremena uštedi presedanjem na voz , sam početi da ga koristi više. To što ti vidiš kao "silovanje" , ja vidim kao rešenje. Ovako možemo u nedogled i uvek ćemo doći do suštine da smatramo da je naš stav u rešenju problema ispravan , a onaj drugi pogrešan , bez obzira dal pri tom jedan drugog nazivali raznoraznim "imenima".

Varijanta 1:

34 Senjak - Prokop - Dedinje - Lisičji potok - Kanarevo brdo - Miljakovac 1

Pogledajte prilog 5

39 Glavna železnička stanica - Savska - Prokop - Autokomanda - Kumodraška - Kumodraž 2 - Mz Kumodraž - Kumodraž 1

Pogledajte prilog 4

51 Slavija - Autokomanda - Prokop - Sajam - Banovo brdo - Žarkovo - Bele vode

Pogledajte prilog 3

Ukida se linija 36. Vozila se prebacuju na liniju 34 , koja bi postala solo linija i imala 4 - 5 vozila , koja bi održavao privatnik.

-----------------------------------------------------------------------

Varijanta 2:

34 Blok 20 - Glavna železnička stanica - Savska - Prokop - Dedinje - Lisičji potok - Kanarevo brdo - Miljakovac 1

Pogledajte prilog 2

44 Senjak - Prokop - Autokomanda - Slavija - Kralja Milana - Terazije - Trg republike - Luka Beograd - Dunavska - Dunav stanica



51 +30 Medaković II - Dušanovac - Autokomanda - Prokop - Sajam - Banovo brdo - Žarkovo - Bele vode

Pogledajte prilog 1

Ukida se linija 36. Vozila se prebacuju na liniju 34 , koja bi postala solo linija i imala 4 - 5 vozila , koja bi održavao privatnik. Linije 51 i 30 se spajaju u jednu liniju , na kojoj bi saobraćao ukupan broj vozila sa obe linije , a održavao bi je privatnik.

-----------------------------------------------------------------------

U obe varijante se dobija ušteda u vozilima za GSP , koja bi mogla da se rasporede na linijama na kojima su potrebnija , a da se vozila koja su u lošijem stanju pošalju na remont. Sve ovo je izvodljivo sa postojećim brojem vozila , tako da ne bi bilo dodatnog troška za DJP. Ovo je ono što bi u svakom slučaju trebalo da se odradi po puštanju nove saobraćajnice u junu. Za početak bi ovo bilo sasvim dovoljno , a za dalje kako se budu gradile nove pristupne saobraćajnice i izmeštale linije sa okretnice na Savskom trgu , po potrebi dodavati / preusmeravati linije. Samo da napomenem da nisu sve predložene ideje moje.
 
Лепо је све то Царе али дај неку слику са градилишта, кад већ станујеш близу. Дај да видимо докле се стигло осам дана након истека регуларног времена (у зауставном :laugh: )
 
solecar":q0x275ab je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454456#p454456 je napisao(la):
solecar » May 28th, 2017, 10:31 pm[/url]":q0x275ab]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454430#p454430 je napisao(la):
laki72 » May 28th, 2017, 8:02 pm[/url]":q0x275ab]
Nije problem sole u tome da treba dovesti linije do prokopa i to sam ti nekoliko puta ponovio.
Problem je sto bi ti na brzinu preselio desetinu linija na prokop nebi li napravio saobracajni hab od njega, a to bi rezultiralo maltretiranjem gradjana.
Ajmo jovo nanovo.
Prvi problem je što se ne čita sve do kraja što sam napisao i ponovio više puta , ili ne želi da se pročita onako kako sam napisao. Više puta sam ponovio da sam dao više predloga za linije gradskog prevoza , od kojih se nadležnima ostavlja da odaberu par linija koje smatraju najoptimalnijim. To nikako nije desetina linija.
Drugi problem je što je Prokopu potrebno nešto više od dve linije koje saobraćaju na 20 i 25 minuta , od toga jedna kružno i to samo u jednom smeru.
Treći problem je što ti uporno tvrdiš da treba da čekamo da se sami od sebe stvore putnici na Prokopu , pa da ga tek onda povezujemo sa linijama gradskog prevoza , jer je sve ostalo silovanje , dok ja uporno tvrdim da ćemo povećati broj putnika ako približimo gradski prevoz Prokopu , 2 - 3 linije za početak , jer će narod kad vidi koliko se vremena uštedi presedanjem na voz , sam početi da ga koristi više. To što ti vidiš kao "silovanje" , ja vidim kao rešenje. Ovako možemo u nedogled i uvek ćemo doći do suštine da smatramo da je naš stav u rešenju problema ispravan , a onaj drugi pogrešan , bez obzira dal pri tom jedan drugog nazivali raznoraznim "imenima".

Varijanta 1:

34 Senjak - Prokop - Dedinje - Lisičji potok - Kanarevo brdo - Miljakovac 1

Pogledajte prilog 5

39 Glavna železnička stanica - Savska - Prokop - Autokomanda - Kumodraška - Kumodraž 2 - Mz Kumodraž - Kumodraž 1

Pogledajte prilog 4

51 Slavija - Autokomanda - Prokop - Sajam - Banovo brdo - Žarkovo - Bele vode

Pogledajte prilog 3

Ukida se linija 36. Vozila se prebacuju na liniju 34 , koja bi postala solo linija i imala 4 - 5 vozila , koja bi održavao privatnik.

-----------------------------------------------------------------------

Varijanta 2:

34 Blok 20 - Glavna železnička stanica - Savska - Prokop - Dedinje - Lisičji potok - Kanarevo brdo - Miljakovac 1

Pogledajte prilog 2

44 Senjak - Prokop - Autokomanda - Slavija - Kralja Milana - Terazije - Trg republike - Luka Beograd - Dunavska - Dunav stanica



51 +30 Medaković II - Dušanovac - Autokomanda - Prokop - Sajam - Banovo brdo - Žarkovo - Bele vode

Pogledajte prilog 1

Ukida se linija 36. Vozila se prebacuju na liniju 34 , koja bi postala solo linija i imala 4 - 5 vozila , koja bi održavao privatnik. Linije 51 i 30 se spajaju u jednu liniju , na kojoj bi saobraćao ukupan broj vozila sa obe linije , a održavao bi je privatnik.

-----------------------------------------------------------------------

U obe varijante se dobija ušteda u vozilima za GSP , koja bi mogla da se rasporede na linijama na kojima su potrebnija , a da se vozila koja su u lošijem stanju pošalju na remont. Sve ovo je izvodljivo sa postojećim brojem vozila , tako da ne bi bilo dodatnog troška za DJP. Ovo je ono što bi u svakom slučaju trebalo da se odradi po puštanju nove saobraćajnice u junu. Za početak bi ovo bilo sasvim dovoljno , a za dalje kako se budu gradile nove pristupne saobraćajnice i izmeštale linije sa okretnice na Savskom trgu , po potrebi dodavati / preusmeravati linije. Samo da napomenem da nisu sve predložene ideje moje.
Мислим да би требало остати при томе да се 51 врати на Славију док 30 треба спојити са неком другом линијом или њу продужити до Нбг. Зар није била идеја да измењена траса 44 не иде Краља Милана већ Београдском, Старине Новака, 27. марта, Светогорска и даље редовно до Дунав станице?

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
@solecar
U obe varijante na slikama linije 34, mogao bi da saobraca iskljucivo minibus. To bi bio problem

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454724#p454724:co3tb0dc je napisao(la):
Veliki Vracar » May 30th, 2017, 8:14 am[/url]":co3tb0dc]Лепо је све то Царе али дај неку слику са градилишта, кад већ станујеш близу. Дај да видимо докле се стигло осам дана након истека регуларног времена (у зауставном :laugh: )
Dao sam sliku gde su postavili deo zaštitne ograde na mostovskoj konstrukciji. Kada primetim da se nešto značajnije promenilo , slikaću , ukoliko me neko drugi ne preduhitri. :)
 
Sole
Iz Joce Jovanovica u Mihajla Avramovica i nekako, ali obratno izuzetno tesko i nebezbedno.
To je moj kraj i moja ulica, ZNAM o cemu pricam.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454732#p454732:352ruvc1 je napisao(la):
igor989 » May 30th, 2017, 9:26 am[/url]":352ruvc1]Мислим да би требало остати при томе да се 51 врати на Славију док 30 треба спојити са неком другом линијом или њу продужити до Нбг.
Šta god smatraš da bi bilo bolje rešenje to i napiši. Najbolje bi bilo da kažeš za sve šta misliš da bi trebalo da se iskoristi , prepravi , dopuni ... Mogu i ova dva predloga da se iskombinuju u jedan , ili da se doda nešto drugo ...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454732#p454732:352ruvc1 je napisao(la):
igor989 » May 30th, 2017, 9:26 am[/url]":352ruvc1]Зар није била идеја да измењена траса 44 не иде Краља Милана већ Београдском, Старине Новака, 27. марта, Светогорска и даље редовно до Дунав станице?
U jednoj varijanti da , ali više njih je reklo (ne isključivo ovde) , da je ovo bolje rešenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454758#p454758:3vokih98 je napisao(la):
laki72 » May 30th, 2017, 12:26 pm[/url]":3vokih98]Sole
Iz Joce Jovanovica u Mihajla Avramovica i nekako, ali obratno izuzetno tesko i nebezbedno.
To je moj kraj i moja ulica, ZNAM o cemu pricam.
To stoji , kao što stoji i to da sam se vozio solo busom. Nije to bilo često , već par puta za sve ove godine koliko tuda saobraćaju 34 , odnosno saobraćao 49. Samo se o tome radi. Da nise nisam lično uverio da jer moguće proći solo autobusom , ne bih ga ni spominjao kao opciju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454682#p454682:g0h2xi7z je napisao(la):
spatiotecte » 29 May 2017 10:12 pm[/url]":g0h2xi7z]Slozio bi se sa Politikologom, ja i dalje ne vidim zasto glavna toliko smeta, misljanja sam takodje da sistem treba da se dopuni, i nadogradi.
Zato sacuvati Glavnu i dalje u funkciji je po meni logicna stvar imajuci u vidu urbanizaciju SA gde bi veza sa zeleznicom svakako bila potrebna.
Izgradnja jednog novog sistema ne znaci nuzno gasenje starog. Odlicno je obavljao funkciju do sad a i mnogi vozovi ce i dalje imati za krajno odrediste Beograd sto odgovara ceonom tipu Glavne. A Prokop nek preuzme deo novih prolaznih linija.
Glavna je naravno vredno istorijsko naslede i treba da se odrzi kao takva. Odrediste brzih pruga ce biti na Prokopu. Zbog "One Belt - One Road" inicijative ce Srbija kao zatvorena zemlja imati snaznih interesa da dalje ulaze u zeleznicki robni transport. Indikativno je da su Rusija i Kina u partnerskim odnosima po ulaganju u zeleznicku infrastrukturu Srbije. Rusija sem u Srbiju ulaze u Iran, a Kina u raznim zemljama Afrike i Laosu. Razume se: sva ulaganja nose geostrateskih interesa. Zanimljivo je da je prostor Srbije preostavljen istocnim zemljama. Prvi put u istoriji. Rekoh bi da su zapadne zemlje zakasnili u dubloj analizi pa je inicijativa u rukama drugih. Da ne pomenim da ce dispederski centar takode biti graden od RZD International. Mislim da ce i dalje finansiranje Prokopa pokazati ko hoce da drzi kljuceve.
https://www.ft.com/content/003bad14-f52 ... 4e55513608
http://eng.globalaffairs.ru/book/A-Geog ... nion-18738
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454609#p454609:2ml186kf je napisao(la):
DzonTravolta » 29 May 2017 02:29 pm[/url]":2ml186kf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454607#p454607:2ml186kf je napisao(la):
Пантограф » 29 Maj 2017, 15:27[/url]":2ml186kf]Niti je Banjaluka palanka, niti je Beograd velegrad. Razlika je, inače, sve manja.
Toliko od mene, Beograđanina.
Da se ne zavaravamo, sve izuzev Beograda i Zagreba na području bivše Jugoslavije je, na ovaj ili onaj način, palanka.
Beograd nije palanka, možda jeste ogromna kasaba, ali palanka nije.

Pazi sad, kasaba. Cudan je taj nas mazohizam. Svasta covek ovde procita, treskate i levo i desno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454679#p454679:2j446zuq je napisao(la):
Politikolog » 29 May 2017 09:59 pm[/url]":2j446zuq]kopte3 ne mogu reci da se ne slazem sa tobom, ali kad kazes treba da iskoristimo ono sto imamo za Prokop, ne mogu a da se ne zamislim: A zasto ne iskoristiti i GZS? Zar nije bolje imati razvijeniji sistem?
I zasto je staroj potrebna zamena? Mislim remont koloseka jeste, ali spominje se u smislu kompletne zamene novom....

Staroj je potrebna zamena zbog projekta BNV. Da ne zalazimo u tu pricu, ali po tekucim planovima sadasnja GZS ce morati da se izmesti. Prokop vec imamo, zasto da ga ne dovrsimo? Ja bih licno voleo da vidim zavrsen Prokop i zeleznicku stanicu NBGD u okviru nove autobuske stanice kao dva glavna polazista u Beogradu.
 
Ma naravno, samo bi ja pored zavrsenog Prokopa i NBG voleo da vidim i GZS u nekom manjem obliku nego sto je danas... Bez da to utice na dovrsetak Prokopa, Rakovice, NBG ili neke druge stanice!
Do skoro su planovi za taj deo grada podrazumevali da ostane GZS sa 5-6 koloseka, sada je po meni stetno sto se svaki kvm koristi za BNV - jer jelte oni gledaju samo profit, samo to kazem :kk:
 
GŽS bi bilo lepo da postane neki novi muzejski ili kulturni objekat, a u njenoj blizini ili možda čak i ispod nje neka se napravi metro stanica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454917#p454917:1rfk505v je napisao(la):
Stomatolog » Wed May 31, 2017 12:37 am[/url]":1rfk505v]GŽS bi bilo lepo da postane neki novi muzejski ili kulturni objekat, a u njenoj blizini ili možda čak i ispod nje neka se napravi metro stanica.

Stanicna zgrada ce ostati.
 
Prijatno sam se iznenadio kada sam video da su stavili gumenu podlogu za prelaz preko šina u Prokopu
tako da iste i bez ,,preskakanja,,
mogu da koriste biciklisti, invalidi, majke sa decom u kolicima koj ne mogu da koriste stepenište od perona do izlaza
a u situacijama kada (ili dokle) lift ne proradi
(mozda uz neku asistenciju nekog dežurnog železnicara ili svetlosnog signala za prelaz)


Isprobavajuci prelaz vidim u travuljini zaralu a davno vec probijenu široku stazu uz ogradu do više od pola kosine
naravno da sam se njome popeo (crvena strelica), a od te tacke kad dodirne zid
nema mnogo (plava strelica) do iznad vec izgradjene nove pešacke biciklističke staze

Evo i sličica kako bi bilo jasno sa naznacenim
postojecim a i mogucim povezivanjem
pored novih iskoristih i jednu stariju Bukirinu slićicu za prikaz
 
Malo intervjua vezanih za Prokop (na 4. minutu):

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6X2zU8xrNSA[/youtube]
 
Odličan video :vops:
Napokon malo detaljniji renderi stanice. Doduše verujem da će se dosta toga menjati, ali barem da se stekne nekakav utisak kako će izgledati prilaz stanici :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454915#p454915:1a7z5wsf je napisao(la):
Kolega2357 » 30 May 2017 11:22 pm[/url]":1a7z5wsf]Ili jedno ili drugo trece nema.

Kolega, svet nije samo crn ili beo, moze Glavna da opstane pored Prokopa bez ikakvog problema.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455096#p455096:78n55fhz je napisao(la):
gishko » Sre Maj 31, 2017 9:05 pm[/url]":78n55fhz]
Napokon malo detaljniji renderi stanice. Doduše verujem da će se dosta toga menjati, ali barem da se stekne nekakav utisak kako će izgledati prilaz stanici :)

Sto se tice rendera stanice, pricao sam bas sa covekom iz CIP-a kada je bio sajam zeleznice i on mi rece sto se njih tice ovo je konacno! Naravno ako bude bilo potrebe napravice novi! Ali sto se postojeceg tice tu je veliki parking(desno), stanicna zgrada(centar) i komercijalni sadrzaj(levo) - eventualno bi menjali ako bi se nasao neki invenstitor za soping centar (pa mu ovo ne odgovara), ako drzava sve bude gradila bice ovako! Za sada(jel ko zna sta sve moze da im padne na pamet)... :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455105#p455105:2stvts5d je napisao(la):
spatiotecte » Wed May 31, 2017 10:39 pm[/url]":2stvts5d]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454915#p454915:2stvts5d je napisao(la):
Kolega2357 » 30 May 2017 11:22 pm[/url]":2stvts5d]Ili jedno ili drugo trece nema.

Kolega, svet nije samo crn ili beo, moze Glavna da opstane pored Prokopa bez ikakvog problema.

Tacno da svet nije crn ili beo ali u Glavnu stanicu ne isplati ulagati. Ja ne znam kakva je to stanica po tebi u kojoj se vozi sve sa 10 km/h na sat a manevra radi sa jos manje od 10 km/h.
 
Vrh