@RioBL
Ti si moj idol
Ne rio, mozes menjati teze i manipulisati koliko hoces, cinjenica jeste da si se iz petnih zila trudio da nas ubedis kako je BnV odlican po beograd i kako eto treba samo sapnuti SNstranci da bi bilo dobro da ostane stanica u SA, te ce oni prihvatiti sugestije gradjana u duhu demokratskih tekovina i vladavine u ime naroda i za korist naroda (doza sarkazma ).
Kao odgovor na dokumentarne filmove, sta da ti navedem?
Mozda urbanisticke planove Beograda, sve do ovog poslednjeg izmenjenog za "projekat od nacionalnog znacaja"
E ali vrh mi je ova teza o CENTRUUUU (namerno velikim slovima)!!!
U ovolikom gradu (gledano po povrsini ili po broju stanovnika), ti insistiras na centralnoj tačci kao centru svih zbivanja i svega i svacega???
Izvini, dal si ti normalan?
Pa nije Beograd palanka sa jednom ulicom i 5 bocnih sokaka (iako su mi jako simpaticne takve naseobine, da neko ne ponisli da omalovazavam), pa da se u "glavnoj raskrsnici" nalazi prodavnica, berbernica, skola, ambulanta i dom kulture!!!
Eto za primer kulture, SKC nije tu, JDP takodje, BDP isto...
Ocemo o tome gde su skoncentrisani fakulteti?
Pa osim jednog manjeg dela i rektorata, opet ne u blizini trga.
Trgovinski centar?
Davno pobegao iz centra u pravcu NBG
Zdravstvo?
Pa pored onog u blizini Prokopa
koji ce biti na 5min pasarelom iznad autoputa, uglavnom na Dedinju, Banjici i Zvezdari, mada ih ima i na drugim lokacijama, al gle cuda ne u blizini trga
Najveci hram SPC?
Pa vidi, ni on nije ni blizu trga...
Zato, mani me price o trgu kao Centru sveta. Nijedan savremeni veliki grad ne funkcionise po principu jednog centra, vec imaju po nekoliko centara koji su nadomak odredjenoj populaciji koja zivi oko njega.
Jos jednom, meni je zao sto stanica koja je nekada imala polunjene sve koloseke u vecernjim satima a stotine ili hiljade ljudi putovalo ispracalo i docekivalo, odlukom 'mocnika' prestaje da postoji, ali narod je na neposrednim izborima dao "posrednu" podrsku i za tu odluku.
Dakle, umesto mrznje prema ovom objektu, mnogo bi bolje bilo kada bi deo energije potrosio na neki konstruktivni predlog.
@solecar
Nije problem sole u tome da treba dovesti linije do prokopa i to sam ti nekoliko puta ponovio.
Problem je sto bi ti na brzinu preselio desetinu linija na prokop nebi li napravio saobracajni hab od njega, a to bi rezultiralo maltretiranjem gradjana.
Posto zivis u blizini, reci koliko prosecno putnika ima u troli koja dolazi iz, ili ide u pravcu Banjice?
Dal je fer da toliki ljudi kruze i gube vreme (ma koliko malo ono bilo) zarad jedne do dve osobe iz svake 6-te trole?
U tom smislu sam ja protiv silovanja, a ne generalno protiv poboljsanja pristupa prokopu.
P.S. razmisljao sam o tvom predlogu da 44 ide preko slavije pa na prokop i odatle dalje ka senjaku.
Al onda se setih da bi tako linija prolazila pored stanice karadjordjev park, pa sumnjam da bi (makar po pitanju BG voza kao voza koji se najvise koristi) linija bila previse korisna.
Mozda bi neka drugacija trasa bila bolje resenje?
Sent from my LG-D320 using Tapatalk