[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452567#p452567:iscl7xab je napisao(la):prostorni planer » Sat May 20, 2017 8:07 pm[/url]":iscl7xab] Ugasiti gzs, prebaciti vozove u prokop i preusmeriti par linina koje idu na Savski trg i garantujem hiljade putnika...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452565#p452565:iscl7xab je napisao(la):Stomatolog » Sat May 20, 2017 8:01 pm[/url]":iscl7xab]
Stvar je gotova, GŽS se ukida ili će joj se funkcija minimalizovati, tako da treba samo obezbediti minimalne uslove koje sam već pomenio i početi prebacivati polaske vozova, a putnici će se morati naviknuti na nove okolnosti koje su dogovoreno pre 30 godina.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453194#p453194:1f5q2ful je napisao(la):RioBL » 23 Maj 2017 20:24[/url]":1f5q2ful]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452565#p452565:1f5q2ful je napisao(la):Stomatolog » Sat May 20, 2017 8:01 pm[/url]":1f5q2ful]
Stvar je gotova, GŽS se ukida ili će joj se funkcija minimalizovati, tako da treba samo obezbediti minimalne uslove koje sam već pomenio i početi prebacivati polaske vozova, a putnici će se morati naviknuti na nove okolnosti koje su dogovoreno pre 30 godina.
Putnici ce da predju na autobus (koji dosad nisu), kakvo navikavanje.
U Prokopu se zeljeznicki saobracaj odvija vec 30 i kusur godina i nista mu vise nije potrebno i apsolutno ne postoji nista osim okruzenja te stanice sto bi povecalo broj putnika na stanici. A u okruzenju stanice se istih tih 30 godina nista nije promjenilo. U medjuvremenu sve druge stanice u sistemu BG cvora propadaju iako imaju daleko vise putnika i bolje uslove za razvoj i doprinos gradu.
Sad videh ... :roll: :roll:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453277#p453277:1z9c9963 je napisao(la):Гага » May 24th, 2017, 1:47 am[/url]":1z9c9963]Има у продужетку и четврти кружни ток...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453215#p453215:25flg8sj je napisao(la):solecar » Tue May 23, 2017 8:23 pm[/url]":25flg8sj]Linija 709 je produževa do Zemun polja zbog železničke stanice , linija 708 je uvedena zbog železničke stanice , linija 612 je preusmerena iz Prvomajske u Atanasija Pulje zbog železniče stanice , linija 700 je uvedena zbog železničke stanice ...
Pošto vidim ti i drugi uporno izbegavate odgovor na pitanje , ponoviću ga. Zbog čega je železnička stanica Karađorđev park stanica sa najvećim protokom putnika? Zato što ima neki super važan objekat koji se nalazi u blizini ili zato što tu postoji veliki broj linija koje prevoze do skoro pola grada?
Stomatolog":25flg8sj je napisao(la):Ko bude želeo da putuje autobusom moraće do NBG, a ko želi da putuje vozom mora će do Prokopa ili do železničke stanice na NBG (u zavistosti gde putuje). To je odlučeno izgradnjom novog železničkog čvora i Prokopa pre 30 i više godina. Siđalo se to nama ili ne ali odluke o takvim velikim projektima se ne mogu menjati preko noći. To da je lokacija Prokopa možda loša je trebalo raspravljati pre mnogo godina, a ne sada kada je 2/3 čvora izgrađeno. Voditi raspravu sada o tome je potpuno suludo.
Treba imati na umu da je zimus bio zastoj nekih 20 - ak dana zbog niskih temperatura , kada nisu postojali ni minimalni uslovi da se radi. Inače , ovo je gradilište za koje sam , ponovo ističem , prijatno iznenađen tempom kojim rade , i pre svega što nikad nisam video da se radnici izležavaju , za razliku od drugih mesta ...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453360#p453360:ftxtu1sf je napisao(la):Bukira » May 24th, 2017, 1:25 pm[/url]":ftxtu1sf]Obišao sam danas gradilište Prokopa. Radi se intenzivno, ima puno radnika i mehanizacije, iako su probili rok, očigledna je želja da to završe što pre.
Eto lepo si dao odmah i odgovor. Sad se jedino postavlja pitanje zašto je OK da naselja u blizini drugih železnica imaju preusmerene linije do samih ulaza u železničku stanicu , a nije u redu da Sajam i Senjak koji se naslanjaju na Prokop imaju preusmerenu liniju do ulaza u železničku stanicu , kada već postoje uslovio za tako nešto , ili da se recimo trole preusmere da svraćaju do Prokopa? Ako ćeš da se pozivaš na to kako Prokop ima mali broj putnika , ne moraš ni da odgovaraš , ne vodi ničemu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453366#p453366:bquqjxl8 je napisao(la):RioBL » May 24th, 2017, 1:34 pm[/url]":bquqjxl8][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453215#p453215:bquqjxl8 je napisao(la):solecar » Tue May 23, 2017 8:23 pm[/url]":bquqjxl8]Linija 709 je produževa do Zemun polja zbog železničke stanice , linija 708 je uvedena zbog železničke stanice , linija 612 je preusmerena iz Prvomajske u Atanasija Pulje zbog železniče stanice , linija 700 je uvedena zbog železničke stanice ...
autobuske linije koje bi bile uvedene samo zbog neke zeljeznicke stanice (ili aerodroma, npr), nazivaju se ekspresne a takvih mislim da u Beogradu nema. Sve ove linije koje nabrajas imaju po 20 stajalista od kojih je zeljeznicka samo jedno. Dakle linije ne postoje zbog zeljeznice. Moze biti samo uvedeno po neko stajaliste ili linija korigovana da pridje zeljeznickoj stanici.
Ništa drugo nisam mogao ni da očekujem. Umesto odgovora dobih zamenu teza. Uobičajeno je , u normalnoj konverzaciji , da se prvo odgovori na postavljeno pitanje , pa onda postavi pitanje. Kada ti meni odgovoriš na pitanje , obziro da sam ja prvi postavio , dobičeš odgovor na tvoje pitanje.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453366#p453366:bquqjxl8 je napisao(la):RioBL » May 24th, 2017, 1:34 pm[/url]":bquqjxl8]Pošto vidim ti i drugi uporno izbegavate odgovor na pitanje , ponoviću ga. Zbog čega je železnička stanica Karađorđev park stanica sa najvećim protokom putnika? Zato što ima neki super važan objekat koji se nalazi u blizini ili zato što tu postoji veliki broj linija koje prevoze do skoro pola grada?
Sta da odgovorim kad si jedno stajaliste BG voza nazvao stanicom sa najvecim protokom putnika?
U neka davna vremena, postojala je jedna stanica u Beogradu koja je imala najveci protok putnika u Srbiji a mislim i u bivsoj SFRJ. Ta se stanica nalazila na Savskom Trgu. U nekom trenutko se desilo to da je u nasim glavama ta stanica napustena, zatvorena, zaboravljena,...iako jos uvijek funkcionise :roll: a stajalista jedne jedine linije prigradske zeljeznice su postala mjerila putnickog saobracaja u Beogradu.
Kad ti meni odgovoris zasto je najprometnija zeljeznicka stanica u Srbiji na Savskom Trgu i ja cu tebi odgovoriti zasto je Karadjordjeva Park najprometnije stajaliste BG voza.
[/quote][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453366#p453366:bquqjxl8 je napisao(la):RioBL » May 24th, 2017, 1:34 pm[/url]":bquqjxl8]
Desilo se to da je na celo raspadnutog ostatka raspadnute drzave dosla medjunarodna mafija uz pomoc domacih ulizica. Pa su se docepali zemljista raspadnute zeljeznice i sad namjeravaju da na mjestu najveceg transporton haba i najvece zeljznicke stanice u Srbiji izgrade nekoloko stambenih zgrada a da zauzvrat okrece i asfaltiraju prostor oko najgoreg stajalista BG voza sa pricom da modernizuju zeljeznicki saobracaj u Beogradu i da Beograd zamalo dobija svemirsku stanicu. Kako smo samo naivni!
Ja Prokopu zelim sve najbolje. I stanici i putnicima. Ali nisam za pljackanje i unistavanje zeljeznice i naroda koja se ostvaruje zatvaranjem najvece zeljeznicke stanice u Srbiji.
Ovde je , koliko god to neki ne želeli da prihvate / priznaju , upravo reč o linijama gradskog prevoza. Akcenat je upravo na njima , i to u službi bolje povezanosti okolnih naselja sa železnicom. Nažalost , gde god živeo , nećeš shvatiti , ako to ne želiš , da je svuda u svetu normalno da postoje linije drumskog gradskog prevoza koje dovoze / odvoze građane do / od železnice / metroa. Jedino se to kod nas , za jedan deo stanovništva , ne smatra kao normalno , nego kao nešto nakaradno i neprirodno.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453421#p453421:3lm4u0cq je napisao(la):RioBL » May 24th, 2017, 5:19 pm[/url]":3lm4u0cq]Karadjordjev Park mozemo porediti sa drugim stajalistima BG voza pa i sa Prokopom i analizirati ALI, situacija se mijenja jer Prokop prestaje da bude samo stajaliste BG voza, vec postaje i stanica medjunarodnog i medjugradskog zeljeznickog saobracaja. Prokop sada treba porediti sa stanicom NBG i sa Glavnom jer prihvatanjem nove uloge, ona ulazi u njihov rang. No dobro. Jasno je da sve prometne stanice moraju imati i veliki broj prilaznih linija javnog gradskog saobracaja. Ono sto je problem, je odluka da se od velikog broja stanica i stajalista, kao destinacija za medjugradske vozove, izabere za najgora po pitanju pristupa javnog gradskog saobracaja a to je stajaliste u Prokopu.
Ja nemam nista protiv da se 2-3 linije autobusa pomjere za potrebe Prokopa ali ovde nije rijec o tome, vec o pokusaju da se nadje zamjena najvecoj Beogradskoj stanici koja vec decenijama ima sve to. 9 autobuskih linija (46, 51, 91, 92, 511, 551, 552, 553, 601), 6 tramvajskih linija (2, 3, 7, 9, 12, 13), stanicni trg, stanicnu zgradu iz XIX vijeka, hotele,hostele, postu itd, itd...
Pa zar neko stvarno misli da je ukidanje svega toga i krecenje jednog stajalista gradske zeljeznice i skretanja dve linije trolejbusa na to stajaliste napredak za zeljeznicki saobracaj u Beogradu? Da zivim i na Aljasci bilo bi mi jasno.