Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452567#p452567:iscl7xab je napisao(la):
prostorni planer » Sat May 20, 2017 8:07 pm[/url]":iscl7xab] Ugasiti gzs, prebaciti vozove u prokop i preusmeriti par linina koje idu na Savski trg i garantujem hiljade putnika...

Znaci, izgraditi stanicu, prebaciti vozove, gradske autobuse sa savskog trga...pa cekaj, jel to onda pravljenje savskog trga sa svim sadrzajima u rupi na Prokopu? Rusimo jedan sistem da bi napravili njegovu repliku na drugom mjestu. Ima da nas nema sa takvom ekonomijom. pardon, neko ce da zaradi, samo taj nece da se vozi vozovima.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452565#p452565:iscl7xab je napisao(la):
Stomatolog » Sat May 20, 2017 8:01 pm[/url]":iscl7xab]
Stvar je gotova, GŽS se ukida ili će joj se funkcija minimalizovati, tako da treba samo obezbediti minimalne uslove koje sam već pomenio i početi prebacivati polaske vozova, a putnici će se morati naviknuti na nove okolnosti koje su dogovoreno pre 30 godina.

Putnici ce da predju na autobus (koji dosad nisu), kakvo navikavanje.

U Prokopu se zeljeznicki saobracaj odvija vec 30 i kusur godina i nista mu vise nije potrebno i apsolutno ne postoji nista osim okruzenja te stanice sto bi povecalo broj putnika na stanici. A u okruzenju stanice se istih tih 30 godina nista nije promjenilo. U medjuvremenu sve druge stanice u sistemu BG cvora propadaju iako imaju daleko vise putnika i bolje uslove za razvoj i doprinos gradu.
 
OK , ako Prokopu nisu potrebne autobuske linije , onda nisu potrebne ni Krađorđevomo parku , ni Vukovom spomeniku , ni Pančevačkom mostu , ni NBG , Ni Zemunu , ni Batajnici , ni Zemun polju , ni Ovči.
 
Sve autobuske linije koje si nabrojao postoje ne zbog zeljeznickih stanica kraj kojih prolaze, vec zbog svih drugih stajalista na tim linijama.

Ne mogu se na silu preusmjeravati linije javnog gradskog saobracaja na neki izlovani objekat, pogotovo ako se tu pojavljuje par putnika dnevno.
 
Linija 709 je produževa do Zemun polja zbog železničke stanice , linija 708 je uvedena zbog železničke stanice , linija 612 je preusmerena iz Prvomajske u Atanasija Pulje zbog železniče stanice , linija 700 je uvedena zbog železničke stanice ...

Pošto vidim ti i drugi uporno izbegavate odgovor na pitanje , ponoviću ga. Zbog čega je železnička stanica Karađorđev park stanica sa najvećim protokom putnika? Zato što ima neki super važan objekat koji se nalazi u blizini ili zato što tu postoji veliki broj linija koje prevoze do skoro pola grada?

Ne znam samo kako očekuješ da će ti se povećati broj putnika ako ne mogu da priđu tom objektu.
 
Bravo Sole pogodio si u metu ;) Naravno da linije gradskog saobracaja treba prilagoditi novim sadrzajima i potrebama.
 
a ključna pristupnica je nadvožnjak iz (Slavija) Deligradske preko auto puta
koj uporno izbegavaju da mrdnu sa mrtve tačke.... :(
 
A sve to samo zato sto treba da raseljavaju Malesko brdo , gde ima gomila ljudi koji zive u "stanovima" od 9 kvadrata , a koji kao kompenzaciju ne smeju da dobiju stanove manje od 30 kvadrata , takav je zakon. Za kvadraturu koju treba da dobiju , nisam 100% siguran , ali provereno znam da je to razlog koji koci situaciju tridesetak i kusur godina. Ljudi nece da se sele , jer se jos uvek nadaju necemu ... Informacije su iz prve ruke. Sa nekima koji tu zive sam isao u osnovnu skolu , a plus mi je majka radila popis stanovnistva tamo. Tolko ima ljudi tamo da je zaradila vise para nego ja koji sam vecu povrsinu radio.
 
Фасцинантна је концентрација људи и уџерица у којима живе дуж аутопута јужно од Газеле.
 
evo vidi se da za zamenu pešacke pasarele sa auto nadvožnjakom i nema šta puno da se ruši....
 
Sve to stoji , ali ako su prvo poceli da rade severnu saobracajnicu (kod Bulevara kneza Aleksandra Djordjevica) , a uveliko pricaju o pristupnici iz pravca autoputa , uz izmestanje BIP - a , a vise i ne spominju Deligradsku , sta nam to govori? Da i to malo sto bi bilo potrebno da se srusi , njima se ne mili da urade , jer ocigledno smatraju da za tim nema potrebe , da ce biti dovoljan samo pristup sa strane autoputa i ovaj iz Bulevara , koji se gradi.
Ono sto smatraju bitnim , i te kako se potrude da ostvare , na ovaj ili onaj nacin.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453194#p453194:1f5q2ful je napisao(la):
RioBL » 23 Maj 2017 20:24[/url]":1f5q2ful]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452565#p452565:1f5q2ful je napisao(la):
Stomatolog » Sat May 20, 2017 8:01 pm[/url]":1f5q2ful]
Stvar je gotova, GŽS se ukida ili će joj se funkcija minimalizovati, tako da treba samo obezbediti minimalne uslove koje sam već pomenio i početi prebacivati polaske vozova, a putnici će se morati naviknuti na nove okolnosti koje su dogovoreno pre 30 godina.

Putnici ce da predju na autobus (koji dosad nisu), kakvo navikavanje.

U Prokopu se zeljeznicki saobracaj odvija vec 30 i kusur godina i nista mu vise nije potrebno i apsolutno ne postoji nista osim okruzenja te stanice sto bi povecalo broj putnika na stanici. A u okruzenju stanice se istih tih 30 godina nista nije promjenilo. U medjuvremenu sve druge stanice u sistemu BG cvora propadaju iako imaju daleko vise putnika i bolje uslove za razvoj i doprinos gradu.

Pa i glavna autobuska stanica se seli na NBG kao što se i železnička seli u Prokop.
Ko bude želeo da putuje autobusom moraće do NBG, a ko želi da putuje vozom mora će do Prokopa ili do železničke stanice na NBG (u zavistosti gde putuje). To je odlučeno izgradnjom novog železničkog čvora i Prokopa pre 30 i više godina. Siđalo se to nama ili ne ali odluke o takvim velikim projektima se ne mogu menjati preko noći. To da je lokacija Prokopa možda loša je trebalo raspravljati pre mnogo godina, a ne sada kada je 2/3 čvora izgrađeno. Voditi raspravu sada o tome je potpuno suludo.
Postavljanjem trafike, šaltera za prodaju karata, izgradnjom severnog pristupa, preusmeravanjem linija gradskog saobraćaja do samog Prokopa ili u njegovoj neposrednoj blizini, parkinga za taxi i prebacivanjem više polazaka vozova dobija se funkcionalna stanica (minimalno funcionalna). Broj putnika će se sigurno povećavati.
Meni stvarno nije jasno zašto autobuska i železnička stanica moraju da budu u centru grada. Neki su i do sada koristili gradski prevoz do stanica. U početku će možda ići malo teže da se ljudi naviknu ali izgradnjom dodatnih sadržaja na ploči (kota +105), pristupnih saobraćajnica od autoputa, metro-a, boljom organizacijom BG:voz-a, popularnost Prokopa će se još drastičnije povećavati.
Dobrom organizacijom će deo putnika ići i sa NBG uređenjem svih železničkih stanica u Beogradu će se povećavati upotreba voza jer trenutno osim Prokop-a i Vukovog spomenika ostale stanice su užas. Prugom do aerodroma će se još više povećati upotreba voza.
Tako da novi železnički čvor treba privoditi kraju i sigurno ima budućnost.
 
Mислим да се за надвожњак Делиградска-Прокоп чека реконструкција КЦС и саобраћајница около. Ево једног рендера где видимо надвожњак.
klinicki_centar_srbije_2_060317_tw1024.jpg
 
Ako se to ceka , onda cemo se nacekati ...
Usput , koji ce nam dva kruzna toka jedan do drugog? Tamo gde bi kruzni tok poboljsao stvari nemamo ga , a tako gde nam ne treba , imamo cak dva jedan do drugog , plus par stotina metara treci , ko da imamo ukrstanja 500 ulicva na jednom mestu. :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453277#p453277:1z9c9963 je napisao(la):
Гага » May 24th, 2017, 1:47 am[/url]":1z9c9963]Има у продужетку и четврти кружни ток...
Sad videh ... :roll: :roll:
 
Obišao sam danas gradilište Prokopa. Radi se intenzivno, ima puno radnika i mehanizacije, iako su probili rok, očigledna je želja da to završe što pre.

Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Trenutno jedini put do perona je kroz gradilište:

Pogledajte prilog 7
Radovi na ovom delu su pri kraju, nedostaje još završni sloj asfalta:

Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453215#p453215:25flg8sj je napisao(la):
solecar » Tue May 23, 2017 8:23 pm[/url]":25flg8sj]Linija 709 je produževa do Zemun polja zbog železničke stanice , linija 708 je uvedena zbog železničke stanice , linija 612 je preusmerena iz Prvomajske u Atanasija Pulje zbog železniče stanice , linija 700 je uvedena zbog železničke stanice ...

autobuske linije koje bi bile uvedene samo zbog neke zeljeznicke stanice (ili aerodroma, npr), nazivaju se ekspresne a takvih mislim da u Beogradu nema. Sve ove linije koje nabrajas imaju po 20 stajalista od kojih je zeljeznicka samo jedno. Dakle linije ne postoje zbog zeljeznice. Moze biti samo uvedeno po neko stajaliste ili linija korigovana da pridje zeljeznickoj stanici.

Pošto vidim ti i drugi uporno izbegavate odgovor na pitanje , ponoviću ga. Zbog čega je železnička stanica Karađorđev park stanica sa najvećim protokom putnika? Zato što ima neki super važan objekat koji se nalazi u blizini ili zato što tu postoji veliki broj linija koje prevoze do skoro pola grada?

Sta da odgovorim kad si jedno stajaliste BG voza nazvao stanicom sa najvecim protokom putnika?

U neka davna vremena, postojala je jedna stanica u Beogradu koja je imala najveci protok putnika u Srbiji a mislim i u bivsoj SFRJ. Ta se stanica nalazila na Savskom Trgu. U nekom trenutko se desilo to da je u nasim glavama ta stanica napustena, zatvorena, zaboravljena,...iako jos uvijek funkcionise :roll: a stajalista jedne jedine linije prigradske zeljeznice su postala mjerila putnickog saobracaja u Beogradu.

Kad ti meni odgovoris zasto je najprometnija zeljeznicka stanica u Srbiji na Savskom Trgu i ja cu tebi odgovoriti zasto je Karadjordjeva Park najprometnije stajaliste BG voza.

Stomatolog":25flg8sj je napisao(la):
Ko bude želeo da putuje autobusom moraće do NBG, a ko želi da putuje vozom mora će do Prokopa ili do železničke stanice na NBG (u zavistosti gde putuje). To je odlučeno izgradnjom novog železničkog čvora i Prokopa pre 30 i više godina. Siđalo se to nama ili ne ali odluke o takvim velikim projektima se ne mogu menjati preko noći. To da je lokacija Prokopa možda loša je trebalo raspravljati pre mnogo godina, a ne sada kada je 2/3 čvora izgrađeno. Voditi raspravu sada o tome je potpuno suludo.

Gresis. Rasprava koju pominjes uopste se ne vodi sad. Ona se upravo vodila pre 30 godina!
Sad se ne vode nikakve rasprave vec se vodi "politika svrsenog cina". A rasprava koja se vodila pre 30 godina, vodila se u jednoj daleko vecoj i bogatijoj drzavi...Jugoslaviji. I ta rasprava tada je imala svoj ZAKLJUCAK.

Zakljucak je bio da je Prokop preskup i preambiciozan poduhvata i od njega se ODUSTALO.

Sta se to desilo u zadnjih par godina pa je Prokop ponovo pokrenut? Da li smo to postali veca i bogatija drzava pa sad imamo uslove da realizujemo Prokop? Ne bih rekao.

Desilo se to da je na celo raspadnutog ostatka raspadnute drzave dosla medjunarodna mafija uz pomoc domacih ulizica. Pa su se docepali zemljista raspadnute zeljeznice i sad namjeravaju da na mjestu najveceg transporton haba i najvece zeljznicke stanice u Srbiji izgrade nekoloko stambenih zgrada a da zauzvrat okrece i asfaltiraju prostor oko najgoreg stajalista BG voza sa pricom da modernizuju zeljeznicki saobracaj u Beogradu i da Beograd zamalo dobija svemirsku stanicu. Kako smo samo naivni!

Ja Prokopu zelim sve najbolje. I stanici i putnicima. Ali nisam za pljackanje i unistavanje zeljeznice i naroda koja se ostvaruje zatvaranjem najvece zeljeznicke stanice u Srbiji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453360#p453360:ftxtu1sf je napisao(la):
Bukira » May 24th, 2017, 1:25 pm[/url]":ftxtu1sf]Obišao sam danas gradilište Prokopa. Radi se intenzivno, ima puno radnika i mehanizacije, iako su probili rok, očigledna je želja da to završe što pre.
Treba imati na umu da je zimus bio zastoj nekih 20 - ak dana zbog niskih temperatura , kada nisu postojali ni minimalni uslovi da se radi. Inače , ovo je gradilište za koje sam , ponovo ističem , prijatno iznenađen tempom kojim rade , i pre svega što nikad nisam video da se radnici izležavaju , za razliku od drugih mesta ...
Inače , juče su vozili jednog radnika do bolnice , nešto je sje*******ao nogu.
 
Novo stajalište kod Ruda još uvek nije u funkciji, trolejbusi staju na starom, ali su pojedini putnici, vidno zbunjeni, uzalud čekali na novom:

Pogledajte prilog 2
Trola je samo prošišala pored njih:

Pogledajte prilog 1
Nazad na staru stanicu:


Nova pozicija stajališta Rudo je očigledno iznuđena pristupnim putevima za Prokop, ali mi se uopšte ne dopada to rešenje. Velikoj većini putnika koji koriste ovo stajalište to je dodatno zakomplikovalo i odaljilo javni prevoz. Svi će morati da se vraćaju preko nove, široke pristupne saobraćajnice, zatim preko semafora na izuzetno prometnom bulevaru vojvode Putnika, nazad na Senjak.

Najbolje rešenje je stanica preko puta Ruda, ali je to, kao što je solecar već pomenuo, stvaralo velike gužve na tom semaforu.
 
Pisi novinama , mozda to pomogne u brzem pustanju stanice u funkciju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453366#p453366:bquqjxl8 je napisao(la):
RioBL » May 24th, 2017, 1:34 pm[/url]":bquqjxl8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453215#p453215:bquqjxl8 je napisao(la):
solecar » Tue May 23, 2017 8:23 pm[/url]":bquqjxl8]Linija 709 je produževa do Zemun polja zbog železničke stanice , linija 708 je uvedena zbog železničke stanice , linija 612 je preusmerena iz Prvomajske u Atanasija Pulje zbog železniče stanice , linija 700 je uvedena zbog železničke stanice ...

autobuske linije koje bi bile uvedene samo zbog neke zeljeznicke stanice (ili aerodroma, npr), nazivaju se ekspresne a takvih mislim da u Beogradu nema. Sve ove linije koje nabrajas imaju po 20 stajalista od kojih je zeljeznicka samo jedno. Dakle linije ne postoje zbog zeljeznice. Moze biti samo uvedeno po neko stajaliste ili linija korigovana da pridje zeljeznickoj stanici.
Eto lepo si dao odmah i odgovor. Sad se jedino postavlja pitanje zašto je OK da naselja u blizini drugih železnica imaju preusmerene linije do samih ulaza u železničku stanicu , a nije u redu da Sajam i Senjak koji se naslanjaju na Prokop imaju preusmerenu liniju do ulaza u železničku stanicu , kada već postoje uslovio za tako nešto , ili da se recimo trole preusmere da svraćaju do Prokopa? Ako ćeš da se pozivaš na to kako Prokop ima mali broj putnika , ne moraš ni da odgovaraš , ne vodi ničemu.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453366#p453366:bquqjxl8 je napisao(la):
RioBL » May 24th, 2017, 1:34 pm[/url]":bquqjxl8]
Pošto vidim ti i drugi uporno izbegavate odgovor na pitanje , ponoviću ga. Zbog čega je železnička stanica Karađorđev park stanica sa najvećim protokom putnika? Zato što ima neki super važan objekat koji se nalazi u blizini ili zato što tu postoji veliki broj linija koje prevoze do skoro pola grada?

Sta da odgovorim kad si jedno stajaliste BG voza nazvao stanicom sa najvecim protokom putnika?

U neka davna vremena, postojala je jedna stanica u Beogradu koja je imala najveci protok putnika u Srbiji a mislim i u bivsoj SFRJ. Ta se stanica nalazila na Savskom Trgu. U nekom trenutko se desilo to da je u nasim glavama ta stanica napustena, zatvorena, zaboravljena,...iako jos uvijek funkcionise :roll: a stajalista jedne jedine linije prigradske zeljeznice su postala mjerila putnickog saobracaja u Beogradu.

Kad ti meni odgovoris zasto je najprometnija zeljeznicka stanica u Srbiji na Savskom Trgu i ja cu tebi odgovoriti zasto je Karadjordjeva Park najprometnije stajaliste BG voza.
Ništa drugo nisam mogao ni da očekujem. Umesto odgovora dobih zamenu teza. Uobičajeno je , u normalnoj konverzaciji , da se prvo odgovori na postavljeno pitanje , pa onda postavi pitanje. Kada ti meni odgovoriš na pitanje , obziro da sam ja prvi postavio , dobičeš odgovor na tvoje pitanje.
Do tada , srećno sa tezom "Ja koji živim u Banjaluci bolje znam kakva je situacija i potrebe stanovnika u Beogradu nego sami Beograđani , koji su veći deo ili ceo život , proveli u Beogradu".

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453366#p453366:bquqjxl8 je napisao(la):
RioBL » May 24th, 2017, 1:34 pm[/url]":bquqjxl8]
Desilo se to da je na celo raspadnutog ostatka raspadnute drzave dosla medjunarodna mafija uz pomoc domacih ulizica. Pa su se docepali zemljista raspadnute zeljeznice i sad namjeravaju da na mjestu najveceg transporton haba i najvece zeljznicke stanice u Srbiji izgrade nekoloko stambenih zgrada a da zauzvrat okrece i asfaltiraju prostor oko najgoreg stajalista BG voza sa pricom da modernizuju zeljeznicki saobracaj u Beogradu i da Beograd zamalo dobija svemirsku stanicu. Kako smo samo naivni!
Ja Prokopu zelim sve najbolje. I stanici i putnicima. Ali nisam za pljackanje i unistavanje zeljeznice i naroda koja se ostvaruje zatvaranjem najvece zeljeznicke stanice u Srbiji.
[/quote]
Realnost je takva kakva je. Desilo se šta se desilo , nazad nema. To što je većina nas protiv ukidanja Glavne železničke stanice , ne znači i da smo za to da se železnica dodatno urušava zarad toga , kako pojedini tvoji stavovi zvuče. Neka pričaju šta god hoće , da dobijamo spejs šatl najnovije generacije ako hoće , sve dok postoje saobraćajnice koje omogućavaju bolju pristupačnost železničkim stanicama , treba ih iskoristiti , a ne ignorisati , jer jedino tako ćemo sprečiti dalje urušavanje.

P.S.
Pojedinci žele sve najbolje Prokopu i njegovim putnicima , a onda kada se povede priča o preusmerenju neke linije , u cilju dobijanja boljeg za samu stanicu i njene korisnike , e to ne može. Prokop ima mali broj ljudi i sve dok se broj ljudi ne poveća , ne treba preusmeravati linije tuda , niti na bilo koji drugi način poboljšati situaciju , već čekati da se ona desi sama od sebe i sl.
 
Dobro, u pravu si Sole...trebao sam napisati sta mislim o stajalistu Kardjordjev Park.
Karadjordjev Park je samo jedno od stajalista na jednoj jedinoj (zasad) liniji gradske zeljeznice. Mislim da su analize od prije par godina govorile da ima 17% prometa putnika na BG vozu i da je smjesten na drugo mjesto, odmah iza Batajnice. Kakao je sad kad su uvedene rampe na nekim stajalistima ne znam. U svakom slucaju stajaliste je relativno uspjesno u okviru BG voza a tu uspjesnost duguje razlicitim faktorima a sigurno da je jedan od njih i blizina autokomande, veliki broj tramvajskih i autobuskih linija i slicno.

Karadjordjev Park mozemo porediti sa drugim stajalistima BG voza pa i sa Prokopom i analizirati ALI, situacija se mijenja jer Prokop prestaje da bude samo stajaliste BG voza, vec postaje i stanica medjunarodnog i medjugradskog zeljeznickog saobracaja. Prokop sada treba porediti sa stanicom NBG i sa Glavnom jer prihvatanjem nove uloge, ona ulazi u njihov rang. No dobro. Jasno je da sve prometne stanice moraju imati i veliki broj prilaznih linija javnog gradskog saobracaja. Ono sto je problem, je odluka da se od velikog broja stanica i stajalista, kao destinacija za medjugradske vozove, izabere za najgora po pitanju pristupa javnog gradskog saobracaja a to je stajaliste u Prokopu.

Ja nemam nista protiv da se 2-3 linije autobusa pomjere za potrebe Prokopa ali ovde nije rijec o tome, vec o pokusaju da se nadje zamjena najvecoj Beogradskoj stanici koja vec decenijama ima sve to. 9 autobuskih linija (46, 51, 91, 92, 511, 551, 552, 553, 601), 6 tramvajskih linija (2, 3, 7, 9, 12, 13), stanicni trg, stanicnu zgradu iz XIX vijeka, hotele,hostele, postu itd, itd...

Pa zar neko stvarno misli da je ukidanje svega toga i krecenje jednog stajalista gradske zeljeznice i skretanja dve linije trolejbusa na to stajaliste napredak za zeljeznicki saobracaj u Beogradu? Da zivim i na Aljasci bilo bi mi jasno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453421#p453421:3lm4u0cq je napisao(la):
RioBL » May 24th, 2017, 5:19 pm[/url]":3lm4u0cq]Karadjordjev Park mozemo porediti sa drugim stajalistima BG voza pa i sa Prokopom i analizirati ALI, situacija se mijenja jer Prokop prestaje da bude samo stajaliste BG voza, vec postaje i stanica medjunarodnog i medjugradskog zeljeznickog saobracaja. Prokop sada treba porediti sa stanicom NBG i sa Glavnom jer prihvatanjem nove uloge, ona ulazi u njihov rang. No dobro. Jasno je da sve prometne stanice moraju imati i veliki broj prilaznih linija javnog gradskog saobracaja. Ono sto je problem, je odluka da se od velikog broja stanica i stajalista, kao destinacija za medjugradske vozove, izabere za najgora po pitanju pristupa javnog gradskog saobracaja a to je stajaliste u Prokopu.

Ja nemam nista protiv da se 2-3 linije autobusa pomjere za potrebe Prokopa ali ovde nije rijec o tome, vec o pokusaju da se nadje zamjena najvecoj Beogradskoj stanici koja vec decenijama ima sve to. 9 autobuskih linija (46, 51, 91, 92, 511, 551, 552, 553, 601), 6 tramvajskih linija (2, 3, 7, 9, 12, 13), stanicni trg, stanicnu zgradu iz XIX vijeka, hotele,hostele, postu itd, itd...

Pa zar neko stvarno misli da je ukidanje svega toga i krecenje jednog stajalista gradske zeljeznice i skretanja dve linije trolejbusa na to stajaliste napredak za zeljeznicki saobracaj u Beogradu? Da zivim i na Aljasci bilo bi mi jasno.
Ovde je , koliko god to neki ne želeli da prihvate / priznaju , upravo reč o linijama gradskog prevoza. Akcenat je upravo na njima , i to u službi bolje povezanosti okolnih naselja sa železnicom. Nažalost , gde god živeo , nećeš shvatiti , ako to ne želiš , da je svuda u svetu normalno da postoje linije drumskog gradskog prevoza koje dovoze / odvoze građane do / od železnice / metroa. Jedino se to kod nas , za jedan deo stanovništva , ne smatra kao normalno , nego kao nešto nakaradno i neprirodno.
Ako smo već napravili pristup stanici Prokop , tako da smo time omogućili mnogo jednostavniji i lakši pristup , za sada glavnom ulazu u železničku stanicu , i time smaknuli stanicu sa liste najgore pristupačnih , ne vidim zašto je onda jedino za ovu železničku stanicu toliko sporno preusmerenje nekoliko linija , a ni za jednu drugu stanicu iz sistema BG: voza nije bilo sporno preusmeravanje ili uvođenje nove linije. Pri tom su sva ta preusmerenja i uvođenja novih linija pohvaljena kao dobra i kao napredak.
Niko se ovde ne zalaže za ukidanje i izmeštanje svih linija koje prolaze Savskom ulicom , Savskim trgom i Karađorđevom ulicom , sa tog mesta i prebacivanje na NBG (blok 42) i Prokop , samo zato što oni preuzimaju ulogu glavne železničke stanice i BAS - a , koji se nalaze kod pomenutih ulica , već da se linije prilagode novonastaloj situaciji , ali tako da se ne narušava ni tok putnika ka Savskim trgu , što je po meni normalno i prirodno.
Po meni je napredak za železnički saobraćaj svako povezivanje drumskog gradskog prevoza sa stanicom koja to ranije nije imala , nebitno kolki procentualno , zato što svaki doprinosi povećanju iskorišćenosti same železnice.
 
Vrh