Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Postojeca izbetonirana staza nije ni po jednom planu ?.... verovatno se šališ...
osim ako su bili ćoravi pa ispustili da vide ...
mada jeste teško da se ona vidi iz fotelje :lol:
 
Мислим да је њена намена везана за одржавање пруге, можда грешим.
 
Boco,ta kako je ti zoveš "izbetonirana staza" u Senjačkom tunelu je ustvari nikad izgradjen kolosek izvlakač. Takav isti imaš prekoputa na desnoj strani u smeru kretanja ka Novom Beogradu.
 
nikad izgradjen, niti ce biti gradjen
al oduvek korišćena je od strane pešaka ka Sajmu
zar treba tako zapuštena da stoji i da ljudi po djubretu i mraku prolaze

pa lakše i jeftinije je očistiti i osvetliti , nego je preorati i zazidati :idea:
kad se već koristiti
mada bi dobro došao i neki branik , ogradica za razdvajanje pruge i staze :D
 
Tреба да схватимо да се у нашим јавним предузећима све ради само по налогу са врха. Док неки директор не наред чишћење те стазе, она ће бити сметлиште. Слично је било и са графитима, све станице су биле изграфитиране, па је неко наредио да се прекрече. Наравно, графитери су их опет "улепшали".
 
Naravno da je treba iskoristiti. Moj komentar se odnosio na to kao sto je Došljak napisao,da ni u jednim planovima tu nije planirana pešačka staza.
Za relativno male pare bi se tu mogla urediti pešačko-bici staza koja povezuje Prokop sa Sajmom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433076#p433076:3alhgahq je napisao(la):
boca-ica » February 12th, 2017, 2:35 pm[/url]":3alhgahq]Sta li rade po planu .... kad nisu očistili ni postojeci prolaz ispod nadvožnjaka uz prugu ka Sajmu
ne opravda ga ni protekli sneg i hladnoca za malo potrebnog rada metle i lopate
djubre i kamenje na postojecoj stazi godinama stoji i raste....
verovatno kad budu postaviliu tom prolazu i koju sijalicu.... tražiće i Nobelovu nagradu :twisted:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433080#p433080:3alhgahq je napisao(la):
Дошљак » February 12th, 2017, 2:46 pm[/url]":3alhgahq]Mислим да ни једним планом тај пролаз паралелан са пругом ка новом мосту није предвиђен за кретање пешака.

To što ga pešaci koriste na svoju odgovornost , to je nešto sasvim drugo. Sva sreća pa se nikad nije desila nesreća na tom delu.
 
To nije ništa specijalna situacija niti je potrebna posebana odgovrnost
jer kako moze da se išta desi ?

1. da ceo voz iskoči iz šina , ili iz voza da ispadne nešto....
a to važi i za sve puteve uz šine po celoj zemlji

2. da sa pešačke staze široke do 3-5 metara pešak ,,odluta,, na prugu
to ne može slučajno..... mora da postoji namera
osim ako se ide sa decom ...pa ona se istrgnu iz ruku roditelja
a to važi za sve puteve iz šine po celoj zemlji

te zato i predlažem neku ogradicu bankinu
kao sto se i uobičajeno i radi uz šine po svim putevima i stazama po celoj zemlji

Sve uobičajeno

Jednostavno radi se o volji za dobrobit gradjana i putnika Prokopa
il je ima..... i uradice ....naročito jer ne košta puno
ili je nema..... i na svakoj sitnici ce ,,zakerati,, .... samo da prolaz ne bi upristojil...

:sesir:
 
Треба онда направити пројекат те стазе и извршити потребне радове. Није то ништа претерано компликовано за урадити само прво мора бирократија све то правно-папиролошки да сажваће. Aли стаза до надвожњака и испод њега сама по себи није довољна, треба уредити и путању даље до Сајма.
 
Ova staza je izuzeto važna i koristi je ne mali broj ljudi. To je trenutno jedini način da se stigne u Prokop od strane Sajma i Senjaka. Pre nekoliko godina su duž te staze ispod nadvožnjaka bile gomile nabacanog tucanika, a ostatak zarastao u šiblje. Kada sam pre mesec dana prolazio tuda, primetio sam da je staza u međuvremenu očišćena i mnogo prohodnija nego pre. Nedostaje samo ograda i osvetljenje, što reče boca-ica. Ne bi tu stazu trebalo nipošto zatvarati.
 
Zar nije planirano u tom tunelu kroz koji prolazi trenutno staza da se postave jos 2 koloseka?
 
Kada budu žel. most i proširili jer jeste radjen da ima sa svake strane još po jednu traku
onda ima smisla u tom ,,podvožnjaku,, i uraditi dodatna 2 koloseka
bilo za železnicu bilo za tramvaj ;)
 
Pa jednog dana ce se duplirati most kako bi se dobilo 4 koloseka, jedino mi nije jasno kako mislis tuda da proguras tramvaj Boco?
 
spatiotecte wrote:...jedino mi nije jasno kako mislis tuda da proguras tramvaj Boco?
Uf ....sto bi se reklo to se graniči se sa BgSF :lol:

gledano od stanice Prokop ka Savi ...
sa desne strane ima dodatni tunel-podvožnjak , planirano da je za požarni put
(bez problema može vatrogasno veliko vozilo da prodje)

e sad ako bi sa proširenog mosta tu dolazio limenko... kroz pozarni put
kome šine i povremeni prolaz limenka , ne bi smetalo za funkciju požarnog puta

odatle bi se polako uzdizale šine (uz BIPovu) kosu stranicu Prokopa i
otprilike negde baš kod stadiona , bi imenko i bio u nivou gornjih ulica
(zavisi od potrebnog nagiba)
te kada je tu gore u nivou , onda ostalo jeste lako :)

1.šine spustiti uz stadion na (stari) kružni tok Auto-komnade
plus
2. šine uzbrdo, sdruge strane stadiona ka Banjici itd.

3. umesto pešačke staze o kojoj i pričamo u poslednjih par postova
u slučaju proširenja mosta , provuci šine limenka i kroz novo napravljenu pristupnicu
uz park i uz Kucu cveca.... dalje kao u tački 1. i 2.

mozda liči na SF, ali ako prošire most ...... onda može i ovo napisano :D
sobzirom koliko nema volje a i para... to ce ostati samo BgSF :cry:


:sesir:
 
Није ми баш најјасније где би трамвај ишао у другом правцу, према Сави, али свакако треба узети ову могућност у обзир ако је изводиво (спајање Аутокоманде и Сајма преко Прокопа трамвајем).
 
Ideja ne bi bila losa da nam nije tramvajska mreza metarskog koloseka. Ovako taj limenko bi bio zarobljen na postojecim zelenickim prugama a tamo gde bi se odvajao od njih bi morale da se grade nove deonice i ne bi nikako mogao da koristi postojece tramvajske linije, sto bi takodje znacilo kupovinu novih tramvaja sa specijalnim elektricnim uredjajima da bi mogli da rade pod zicom od 25kV
Oduvek sam bio misljenja da je uradjena velika greska sto nije zamenjen metarski kolosek standardnim u Beogradu, sad bi mogle da zazive ideje poput ove i da se sistemi dopunjuju.
 
Jasno sam opisao putanje linenka UZ prugu preko mosta- isod nadvoznjaka-kroz konpleks Prokopa-i dalje uz stadion.
Nigde nema ukrstanja niti koriscenja istih sina
Sve jedno naftni lobi to ne bi dozvolio te ovo osta BgSF
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433272#p433272:2mwdir7r je napisao(la):
spatiotecte » 13 Феб 2017, 12:30[/url]":2mwdir7r]Ideja ne bi bila losa da nam nije tramvajska mreza metarskog koloseka. Ovako taj limenko bi bio zarobljen na postojecim zelenickim prugama a tamo gde bi se odvajao od njih bi morale da se grade nove deonice i ne bi nikako mogao da koristi postojece tramvajske linije, sto bi takodje znacilo kupovinu novih tramvaja sa specijalnim elektricnim uredjajima da bi mogli da rade pod zicom od 25kV
Oduvek sam bio misljenja da je uradjena velika greska sto nije zamenjen metarski kolosek standardnim u Beogradu, sad bi mogle da zazive ideje poput ove i da se sistemi dopunjuju.

не мора. може да се угради колосек у средину, па да буду дуалног колосека. такође, мислим да у трамваје могу да се уграде уређаји да им дозвољавају да иду на две волтаже. али, мислим да је то прескупо и непотребно. трамвај може преко Аутокоманде да се доведе до Прокопа. и да се спусти до Сајма сењачким улицама
 
Meni se čini da je u ovom trenutku iskorišćenost železničkog saobraćaja u Beogradu oko 20-30%, kada iskorišćenost bude preko 70-80% onda možemo da razmišljamo o izgradnji još jednog mosta preko save ili proširenju mreže na drugim mestima.
 
Poenta nije u izgradjivanju novog mosta i novih sistema
več u što minimalnijem ulaganju i što brže povecavanju uloge Prokopa
(bez stvaranja uslova nema ni povecanja nj, % uloge) i to

iskorišćavanjem postojeceg (a ne buduceg) mosta
i sto bolje povezivanja (elektro saobracajem) samog Prokopa sa ostalim saobracajem
i to u vremenskom roku od 1- 2 god. :)

to sve isto planiraju sa preskupim metroi projektom - jest da je on najbolji
ali
ukupna metro cena i vreme dužine nj. radova, jako puno odlaže bolju iskorišcenost Prokopa
bar još za 10-15god. pod ovakvim uslovima i okolnostima ....

Sadašnjim provlacenjem limenka, ne bi smetalo i da kad stigne na red da provuku taj metro

Vec sam napisao da je sve to za mene pod ovakvim okolnostima samo BgSF
a ako se nekome svidja ili misli da ima elemenata mogučnosti i relanosti
može od ideje da petoči u skicu, projekat ili šta več ... sigurno ne mogu ja tražiti orden :lool:

Ova sva pisanija (u)čini mi se da ovako moguce , pre dočekati oživljavanje Prokopa
1.nego zalud čekati nadvožnjak preko autoputa Slavija-Deligradska-Prokop
2. nego zalud čekati predložen metro koj bi kačio Prokop

:sesir:
 
Evo danasnjih slika sa Prokopa usmerenih ka predhodnim pisanijama
o provlacenja tramvaja kroz ,,tunel,, požarni put u Prokop
to je ova skroz desna zasebna ,,komora,, bez šina gde se i spuštaju ,, divlje ,, stepenice od Ruda

Na drugoj sličičici je moguca putanja ,,uzdizanja,, tramvajske pruge po BIPovoj ,,obali,, ka stadionu
Treca sličica tekuci plan
:sesir:
 
To sto predlazes nije moguce iz vise razloga
Drugo na ovoj temi dok te nije bilo iz nekog razloga na bb
Okaceno je vise mogucih sinskih tramvaskih veza stanice sa postojecom mrezom u kljucujuci i plan bjese iz 1976 god
 
Vrh