Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429393#p429393:1198akc0 je napisao(la):
solecar » 23 Jan 2017 01:26 am[/url]":1198akc0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429386#p429386:1198akc0 je napisao(la):
vucko » January 23rd, 2017, 1:45 am[/url]":1198akc0]Smucao sam se oko Sajma i Senjaka zadnjih dana. Prokop ubija što nema vezu na jug i zapad zbog grebena. Čak mi pade na pamet da uvedu i neki mini bus da vozi od Prokopa do Sajma ili mosta na Adi.
Potpuno si u pravu. I vidim niko se ne protivi tome , a kada ja to isto predložim , na sledeći način, produženje linije 34 trasom 44 do Senjaka , i podržim Karlovu ideju za preusmerenje 51 , uz preusmerenje 55 preko Prokopa , ispadnem neko ko tako kreira linije da gleda isključivo svoj interes i kako favorizujem Prokop , umesto da favorizujem neke druge železničke stanice. :roll:
Ja bih te, neverniče, bacio lavovima da sam rimski imperator. Na sreću, ili žalost to nisam :D

Šalu na stranu moraju postojati veze Prokopa u svim pravcima, a on će sa trolama imati apsolutni minimum u smeru sever-jugoistok. Ostali pravci ostaju nepokriveni zato mu svakako treba neka linija koja pokriva zapad-jug(autoput na delu Mostar-Autokomanda) i jugozapad(Sajam).

Stoji da postoji veza BG Vozom, ali je ona beskorisna za Mostar i Sajam, i ima slabe intervale polazaka.
 
Аеродрому ће реално бити потребнија веза са новом БАС у блоку 42. БГ воз јесте добра веза, али није довољна, и мислим да се и не поклапају баш нешто поласци и доласци БГ воза и међуградских возова. Моје неко виђење БЖЧ јесте прерасподела путника по граду, тј. да неће сви путовати до централне станице (не и главне, како неко жели да је доживимо), већ ће свако да заврши своје путовање где му то највише одговара (Раковица, Ресник, Земун, Прокоп, Вук, НБГ, Тошин бунар...). Зато Прокоп треба да се повеже пре свега са ужом и широм околином која није покривена ни једном железничком станицом.
 
Ima istine. Pa dobro, s tim u vezi, mi iz Rakovice još žedno i željno čekamo rekonstrukciju pruge kod naše stanice (koja je sada valjda nešto realnija nego ranije :D ):
Nešto što je čak i u Slobino vreme bilo sasvim normalno, da siđeš pešaka do stanice i uhvatiš međugradski (ili čak međunarodni) voz je već 10-15 godina naučna fantastika.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429547#p429547:39beaozg je napisao(la):
DzonTravolta » January 23rd, 2017, 10:17 pm[/url]":39beaozg]Ono što mnogi, kako ovde, tako i na drugim mestima previđaju, jeste da najbolja veza saobraćajna veza Prokopa sa ostatkom grada već postoji: BG Voz.
Što se tiče centra, to bi se dalo rešiti što postojećim trolama, što nekim novim (elektro)bus linijama.

Pošto je pretpostavka da će u nekoj (daljoj) budućnosti postojati i železnička veza sa aerodromom, pre nje svakako treba imati i jednu redovnu bus liniju od i do ove stanice.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429562#p429562:39beaozg je napisao(la):
vucko » January 23rd, 2017, 11:09 pm[/url]":39beaozg]Stoji da postoji veza BG Vozom, ali je ona beskorisna za Mostar i Sajam, i ima slabe intervale polazaka.
Trole su neuporedivo bolje i efikasnije rešenje , a uz to je potrebno minimalno ulaganje , provući kontaktnu mrežu novom saobraćajnicom.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429562#p429562:39beaozg je napisao(la):
vucko » January 23rd, 2017, 11:09 pm[/url]":39beaozg]Šalu na stranu moraju postojati veze Prokopa u svim pravcima, a on će sa trolama imati apsolutni minimum u smeru sever-jugoistok. Ostali pravci ostaju nepokriveni zato mu svakako treba neka linija koja pokriva zapad-jug(autoput na delu Mostar-Autokomanda) i jugozapad(Sajam).
:kk:
 
Mislim da od izgradnje stanične zgrade u Prokopu još dugo neće biti ništa sve dok je uslov i izgradnja tržnog centra,
zato što u radijusu od 1 km od Prokopa se već planira izgradnja dva velika tržna centra, prvi u Beogradu na vodi, a drugi kod Autokomande.
 
Izgradnja "starog mlina" i sada najava izgradnje skyline-a je dokaz da ovaj deo grada nije "rupa van grada".
Topografija je takva kakva je, sto moze biti mana, a moze biti i prednost (po pitanju kombinacije vracarskog tunela sa jedne i mosta preko save i nizije na sremskoj strani to je svakako bila jedna od boljih lokacija.

Dal je prokop saobracajno odsecen?
Zaboga, pa o cemu pricamo, pa naravno da jeste. Ali valjda je svakom dobronamernom jasno da jedno gradiliste nije ni imalo potrebu da ima odlicne saobracajne veze, niti po pitanju saobracajne infrastrukture, niti po pitanju javnog prevoza.

Ja u nekoj doglednoj buducnosti na prokopu vidim neki objekat slican po nameni skyline-u. Poslovni prostor + stanovanje.
I ne samo u prokopu, vec i po siroj okolini, ali svakako najblizem delu maleakog brda.
Tu je i prostor BIP-a, koji ce hteli mi to ili ne doziveti sudbinu drugih industrijskih postrojenja po Beogradu.

O metrou?
Odakle toliki defetizam?
Prvo, niti jedna vlast nije vecna, zar ne? Drugo, zar ne pomislite da i u aktuelnoj vlasti nema onih kojima se vec "upalila sijalica" da zeleznicka stanica bez nekog masovnog sredstva javnog gradskog prevoza ne ide?

I o broju putnika (koje @rioBL voli da potencira.
Da mali je broj putnika. A dal je veliki na glavnoj?
Ko je lud da se klati 3 sata iz Pozarevca vozom, ako mu je Busom potrebno maltene manje od sat vremena?
A dodatni, izracunajte mi koliki procenat putnika koji odu do glavne, ili do stanice N.Beograd tu i u okruzenju od par stotina metara imaju i svoje odrediste, a koliki broj presedne na drugi prevoz i nastavi putovanje?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Verujem da kad bi srusili onih par solitera iznad Prokopa i umesto njih izgradili jedan stambeno poslovni urbanisticki kvart koji bi bio produzetak postojeceg urbanog tkiva starog grada, da bi tada Prokop bio vektor kretanja i da bi ka njemu gravitirali ljudi koji bi stanovali i radili u tom novom kvartu.
Oko Prokopa mora da bude gusto naseljeno kao u centru grada da bi on bio koriscen.
 
Uf uf uf Spatio...čisto sumnjam da bi taj eksperiment uspeo...više smisla bi imalo srediti između Prokopa i auto puta...
 
Fora sa Prokopom je što je on planiran da se njemu prilazi potpuno drugačije nego glavnoj železničkoj, prugom, BG vozom i jednog dana metroom, krajeve grada koji ne mogu da gravitiraju nekim stajalištima BG voza, treba spojiti ostalim vidovima prevoza.

Sadašnje korišćenje Prokopa je čista politička odluka vrhovnog bolesnika, jer je potpuno nenormalno koristiti nezavršenu stanicu za međugradski prevoz.

@Laki, potpuno se slažem za metro, mnoge vlasti su pričale svašta i ništa nisu uradile, tako da se nadam da i od ovakve linije Makiš - Mirijevo neće biti ništa.

Što se tiče, broja putnika moram da primetim da ko ide do/od Novog Sada autobusom baš ima para za bacanje. Juče sam bio primoran da se vratim autobusom, karta u jednom smeru je 700 din, dok je povratna brzim vozom 500 dinara.

E sad umesto da na ostalim pravcima sredimo prugu kako bi skratili vreme putovanja, mi ćemo prvo rekonstruisati najbolju parče pruge u zemlji Beograd - Stara Pazova. Jel tako, Spatio?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430404#p430404:3bc3rdil je napisao(la):
Kokos » 27 Jan 2017 11:47 am[/url]":3bc3rdil]E sad umesto da na ostalim pravcima sredimo prugu kako bi skratili vreme putovanja, mi ćemo prvo rekonstruisati najbolju parče pruge u zemlji Beograd - Stara Pazova. Jel tako, Spatio?

Pa tako su planirali, ako me pitas da li podrzavam taj predlog, recicu ti da ali isklucivo zbog gradske zeleznice tj BG Voza koji ce moci da se produzi do Stare Pazove plus mi se svidja sto ce pruga biti cetvorokolosecna od Batajnice do Stare pazove sto takodje ide u prilog gradskoj zelenici koja ce imati svoja 2 posebna koloseka izdvojeni od onih 2 za brzine od 200 km/h.
Sve to ide u prilog Prokopu jer ce generisati veci broj putnika.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430407#p430407:17238y8d je napisao(la):
Пантограф » 27 Jan 2017 11:54 am[/url]":17238y8d]А сад као БГ:воз не може да се продужи до Пазове?

Pa moze, ali je isti problem kao sa Pancevom.

Ali to moze zato sto BG Voz ima samo jednu visokotaktnu liniju trenutno, da postoje 3 linija ili vise sa taktom od 15 minuta svaka, ti kapaciteti bi vec bili nedovoljni.
A to ce se desiti jednog dana zar ne, ako tezimo da razvijamo mrezu BG Voza?
 
Ja ću trubiti o pogrešnim prioritetima, ako se taj deo pruge radi zbog Bg voza ostatak Srbije ima puno pravo da napadne Beograd da ga razruši.

Na temi Bg voz sam rekao da sadašnja mreža ne može da izdrži 3 linije Bg voza, i za dve je pitanje. Pogotovo ako se uspostave linije koje bi prolazile kroz Beograd.
 
Не мора све да иде на 15 минута; и када би до Војловице продужавао тек сваки четврти воз, значило би. Разлог што не продужава је политичка воља, а исто важи и за Пазову, а везе нема са реконструкцијом пруге.
 
Potpuno se slazemo da je mnogo toga politicka volja.
Inace ipak mislim da je pogresno reci da prva deonica koja se modernizuje je nasa najbolja deonica u zemlji (Beograd - Stara Paozva).
Iz ruskog kredita su modernizovali preko 100 km pruga i dosta deonica su bile van Beogradskog okruga.

Odosmo u off, ovo je vise rasprava za temu o modernizaciji zeleznice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430397#p430397:2s7kd4ik je napisao(la):
spatiotecte » January 27th, 2017, 12:30 pm[/url]":2s7kd4ik]Verujem da kad bi srusili onih par solitera iznad Prokopa i umesto njih izgradili jedan stambeno poslovni urbanisticki kvart koji bi bio produzetak postojeceg urbanog tkiva starog grada, da bi tada Prokop bio vektor kretanja i da bi ka njemu gravitirali ljudi koji bi stanovali i radili u tom novom kvartu.
Oko Prokopa mora da bude gusto naseljeno kao u centru grada da bi on bio koriscen.
Johnest_Hon":2s7kd4ik je napisao(la):
Uf uf uf Spatio...čisto sumnjam da bi taj eksperiment uspeo...
Pošteni , :sesir: .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430376#p430376:1tj8xreo je napisao(la):
laki72 » 27 Jan 2017 08:34 am[/url]":1tj8xreo]
....Ko je lud da se klati 3 sata iz Pozarevca vozom, ako mu je Busom potrebno maltene manje od sat vremena?
A dodatni, izracunajte mi koliki procenat putnika koji odu do glavne, ili do stanice N.Beograd tu i u okruzenju od par stotina metara imaju i svoje odrediste, a koliki broj presedne na drugi prevoz i nastavi putovanje?...
Размишљао сам да одговорим, али када сам видео да се као аргумент помиње од 7 регионалних праваца једини који у последњих 20 година није имао макар једном повољан ред вожње, са погодним почетним станицама у Београду и последично пуне возове...
elemental-dftt-poster.png
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430406#p430406:m81invtr je napisao(la):
spatiotecte » Fri Jan 27, 2017 11:54 am[/url]":m81invtr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430404#p430404:m81invtr je napisao(la):
Kokos » 27 Jan 2017 11:47 am[/url]":m81invtr]E sad umesto da na ostalim pravcima sredimo prugu kako bi skratili vreme putovanja, mi ćemo prvo rekonstruisati najbolju parče pruge u zemlji Beograd - Stara Pazova. Jel tako, Spatio?

Pa tako su planirali, ako me pitas da li podrzavam taj predlog, recicu ti da ali isklucivo zbog gradske zeleznice tj BG Voza koji ce moci da se produzi do Stare Pazove plus mi se svidja sto ce pruga biti cetvorokolosecna od Batajnice do Stare pazove sto takodje ide u prilog gradskoj zelenici koja ce imati svoja 2 posebna koloseka izdvojeni od onih 2 za brzine od 200 km/h.
Sve to ide u prilog Prokopu jer ce generisati veci broj putnika.

Taj dio izmedju Batajnice i Pazove sa 4 kolosjeka ce biti takav zbog teretnog saobracaja, koji ce se poslije Batajnice odvajati i ici obilazno oko Beograda preko Ostruznice. Bar tako pokazuju karte. A to je i namjera kineskih i EU investitora, da ubrzaju protok robe izmedju srednjevropskih zemalja i grckih luka. Boli njih cosak za BG voz.

Sam BG voz nece imati puno koristi od ovog jer je centar njegovog djelovanja grad BG. Za BG voz bi stoga bilo najvaznije prosiriti kapacitete u samom gradu.

Za veze sa Prokopom:

- Izgraditi zaustavne kolosjeke na stajalistu Tosin Bunar i/ili dodati dva kolosjeka kroz NBG
- prosiriti dedinjski i/ili vracarski tunel

Za ostatak grada:

- staviti u upotrebu topcidersku prugu za BG voz i dovesti isti na Savski Trg
- staviti u upotrebu dorcolsku prugu za BG voz i dovesti isti u Donji Grad
 
Cela investicija oko nove pruge ce ubrzati teretni saobracaj samo u smeru od Makisa ka Pazovi.
Meni je prica malo komicna, jer niko ne govori o raspadu obilazne pruge preko Makisa.
 
Zar nije ucrtano u GUP 2021 da ona treba da se nadogradi u dvokolosecnu prugu?
 
Vrh