Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434481#p434481:2gaxbznk je napisao(la):
boca-ica » February 19th, 2017, 7:08 pm[/url]":2gaxbznk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434472#p434472:2gaxbznk je napisao(la):
vucko » 19 Feb 2017 16:30[/url]":2gaxbznk].... ona pored BIP-a će eventualno postati ulica, samo nisam siguran da li će biti u dva smera ili samo u smeru od Prokopa.....

Malo je teže izvesti ulicu....kraj te staze se naglo završava sa dubokim prosekom saobracajne pristupnice iz pravca hitne pomoci
te najverovatnije bi mogla (visoka) pešacka pasarela
da se spoji u sa gornjom pločom Prokopa koja je baš u istom nivou.....

To spajnje ne bi bilo kompletno rešenje jer
svaka (zbog auto puta) severna i istočna Prokopova saobracajnica
se završava odsečena kao na ostrvu ... :(

ali moguca je i dr. opcija :idea:
Rešenja kao sto je auto nadvožnjak iz Deligradske ( istočni - pristup Slaviji )
tako i ova staza bi morala se spustiti podvožnjakom u pravcu BIGZa (severni - pristup Sajmu)

i tako Prokop bi postao pristupacan sa svih 4 strane Bgda
:sesir:
Biće ulica , i to dvosmerna , ali će se koristiti samo iz pravca Senjaka i ka gradu.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434534#p434534:66tzoera je napisao(la):
sizif » February 19th, 2017, 10:23 pm[/url]":66tzoera]Соле, царе, хвала ти!

Већ сам помислио да сам потпуно презубио, па пребирам по глави како подвожњак пролази испод Војводе Путника. Готов сам био да седнем у ауто и проверим на лицу места шта се тамо заправо ради.
Živim u blizini , tako da vrlo dobro poznajem taj kraj. Inače ona šumica što je na padini je Hajd park.
 
Kakva je mogucnost da se onaj stari kaldrmisani put ispod petlje Gazele
iskoristi za povezivanje sa Prokopom kad se ukloni BIP ?
Sada ga koriste samo pešaci
a vezan je za nj. pešački podzemi prolaz izlazi baš kod BIPa

Malo iznad a kod Ruda isto podzemni pešački prolaz
koj bi uz dobro proširenje bio koristan za tu buducu dvosmernu saobracajnicu
mozda baš i da se izvede severni put do Bigza ?
 
Na tom kaldrmisanom putu se nalazi i , čini mi se , neka perionica automobila , ili tako nešto. Rekao bih da planiraju da baš taj kaldrmisani deo da povežu sa stanicom , gledajući plan koji sam postavio (prostire se od zerlene površine , pa ispod rampe za uključenje na Kneza Miloša , pravac iz Sava centra , pa do autobuske stanice Mostar , smer ka Kneza Miloša , odnosno Autokomandi). Nažalost , iz meni nepoznatog razloga , nekoliko sajtova za postavljanje slika mi automatcki smanji sliku , uprkos tome što sam odabrao opciju da to ne radi , te nisam u mogućnosti da vam postavim sliku u punoj veličini , gde se jasno vidi sve ispisano.
 
Jos kad bi bilo objasnjenje na karti sta je sta zeleno i ona kao krivudava isprekidana staza
 
Zeleno bi trebalo da bude zelena površina , a ovo drugo je infrastrukturni koridor , ako na nju misliš.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434568#p434568:38hc81uf je napisao(la):
solecar » 20 Феб 2017 12:45 am[/url]":38hc81uf]Nažalost , iz meni nepoznatog razloga , nekoliko sajtova za postavljanje slika mi automatcki smanji sliku , uprkos tome što sam odabrao opciju da to ne radi , te nisam u mogućnosti da vam postavim sliku u punoj veličini , gde se jasno vidi sve ispisano.
@Соле, да ли си покушао преко https://postimage.io/ , до сад ми никад нису аутоматски смањивали слике.
 
Evo sad sam probao ponovo , i ovog puta mi je uspelo , ali su me nešto codovi zaje*******avali , pa sam morao da iskombinujem , tako da sad možete konačno da vidite jasnu sliku. samo kliknite na sliku , kako bi vam se otvorila veća slika. Kada vam se otvori veća slika , možete da kliknete na sliku desnim klikom i odaberete opciju "Save image as...". Na ovaj način će vam biti mnogo lakše da uveličate sliku na željenu veličinu i da je pomerate leov - desno. Ako hoćete da pomerate sliku levo - desno , direktno na sajtu , morate da skrolujete skroz do dna slike , jer se jedino tada pojavi "tab" za pomeranje slike levo - desno. Nadam se da sam bio jasan prilikom objašnjenja.

 
Ulica je svakako planirana. Baš me zanima koja ćebiti sledeća faza izgradnje pristupnih saobraćajnica
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434568#p434568:2enuis0i je napisao(la):
solecar » 19 Feb 2017 23:45[/url]":2enuis0i]Na tom kaldrmisanom putu se nalazi i , čini mi se , neka perionica automobila , ili tako nešto. Rekao bih da planiraju da baš taj kaldrmisani deo da povežu sa stanicom , gledajući plan koji sam postavio ....
Ima više delova postojece kaldrmisane stare petlje
jedan ide iz pravaca Sajma ka podzemnom pešačkom prolazu kod BIPa (služi kao parking)
i vezan je istim kaldrmisanom putem ispod auto.puta u pravacu srušenog staklenog MUPa
a potom odmah savija do isključenja prema gl. žel. stanici - Savskoj (isto služi kao parking)
plus postoje još i neki dr. delovi stare petlje
koj se ukljucuju na druge Gazeline isk-uklj tzv ,,kifle,,

To su vec još dva moguca dodatna pravca a mozda i tri...
samo kad bih mogao da se setim... :lol:

Bilo bi dobro da imamo bar orjentacionu skicu postojecih ostatke stare petlje
kako bi videli opcije buducih povezivanja- novih saobracajnica Prokopa
:sesir:
 
Мало слика од данас :) радови као и део Прокопа до БИПа као и живописна околина. Квалитет је мало слабији пошто сам сликао телефоном.
 
boca-ica":gk8duhdu je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434568#p434568 je napisao(la):
solecar » 19 Feb 2017 23:45[/url]":gk8duhdu]Na tom kaldrmisanom putu se nalazi i , čini mi se , neka perionica automobila , ili tako nešto. Rekao bih da planiraju da baš taj kaldrmisani deo da povežu sa stanicom , gledajući plan koji sam postavio ....
Ima više delova postojece kaldrmisane stare petlje
jedan ide iz pravaca Sajma ka podzemnom pešačkom prolazu kod BIPa (služi kao parking)
i vezan je istim kaldrmisanom putem ispod auto.puta u pravacu srušenog staklenog MUPa
a potom odmah savija do isključenja prema gl. žel. stanici - Savskoj (isto služi kao parking)
plus postoje još i neki dr. delovi stare petlje
koj se ukljucuju na druge Gazeline isk-uklj tzv ,,kifle,,

To su vec još dva moguca dodatna pravca a mozda i tri...
samo kad bih mogao da se setim...

Bilo bi dobro da imamo bar orjentacionu skicu postojecih ostatke stare petlje
kako bi videli opcije buducih povezivanja- novih saobracajnica Prokopa
:sesir:
Kakva stara petlja Boco?
Rekao bih da si nesto pomesao i da servisne saobracajnice i pesacke podhodnike tretiras kao saobracajnice.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Da.... nije petlja nego stari kružni tok

Mostarska petlja: Kroz „ringišpil“ u Miloševu ulicu

Sećanja - Na mestu Mostarske petlje nekada bio kružni tok: Mostar dobio ime po mostu koji je svake godine odnosila nabujala Mokroluška reka. MOSTARSKA petlja danas je nezaobilazna gradska saobraćajnica, a njena izgradnja vezana je za vreme s kraja šezdesetih i početka sedamdesetih godina prošlog veka. Tada je kroz glavni grad prošao auto-put, a petlja je, za početak, imala „zadatak“ da zbunjuje gradske šofere, koji je tek trebalo da nauče kako da se snađu u novonastalom lavirintu.
Podsećamo,
u to doba još nije bilo puteva koji su imali više traka u jednom pravcu, pa je prestrojavanje mnogim vozačima bila velika nepoznanica.
Uostalom,
ovaj deo grada nosio je naziv Mostar i pre izgradnje petlje, mada mnogi sadašnji stanovnici prestonice misle da je ime vezano isključivo za završetak Gazele i neobični raspored saobraćajnica koje su vijugale ispod mosta.
Pa ipak, „Mostar“ je dobio ime znatno ranije.
U sećanjima starih Beograđana dugo je ostala priča kako je nekada, trasom auto-puta, odnosno današnjom Ulicom Franše d’Eperea tekla Mokroluška reka. Ona je povezivala izvore iz Malog Mokrog Luga i praveći vodotok kroz ovu kotlinu ulivala se u Savu ispod današnje petlje.
Sada je ta reka kaptirana
teče ispod ulice, kroz podzemni kolektor. To je armirano-betonski tunel dimenzija 5,5 sa 5,5 metara. Voda i danas huči tuda, ali daleko od očiju Beograđana.
Mokroluška reka
je krajem 19. i početkom 20. veka s proleća umela da nabuja i da odnese drveni most kojim su ondašnji varošani prelazili ka Senjaku. Kako su svake godine posle bujica nanovo morali da popravljaju most, tako su stari žitelji našeg grada ovo mesto i prozvali - Mostar....
Izvor http://srbija-forum.com/viewtopic.php?f ... 07&start=0

Ostaje pitanje mogucnosti povezivanja sa Prokopom
:sesir:
 
Боцо, твој предлог је просто непрактичан. Мостарска петља има 6 двосмерних праваца прилаза, а рампе тог калдрмисаног пролаза су везане само за неке од њих. Већ имамо петљу "Хитна помоћ", и управо градимо везу са Булеваром кнеза Александра. Раније сам објаснио зашто је важно спајање сервисним саобраћајницама две петље на аутопуту, али чак ни то неће бити спроведено.

А пешачке пролазе боље оставити пешацима и бициклистима. Треба врло мало да би се обезбедили добри бициклистички пролази управо са коришћењем тих рампи на средини петље. А на крају крајева, туда може да се успостави добра пешачка веза Прокопа са великим избором линија на Мостарској петљи.
 
Upravo tako i ja mislim za pjesacke prilaze Prokopu.
Bilo bi dobro povezati Prokop preko BIP-a sa mostarskom petljom ali i dalje sa prostorom BNV i savskom obalom. Ali za to je potrebno napraviti od prostora BIP-a, okruzenje koje bi bilo ugodno za pjesake i bicikliste jer su ta dva vida kretanja nesto sto treba promovisati i poticati. Racunati na to da ce se do Prokopa dolaziti samo vozilima i graditi iskljucivo saobracajnice za ta vozila ne pomaze ni Prokopu ni Beogradu u cjelini.
 
To nas vraca na modifikaciju onog iznad podzemnog prolaza kod Ruda da ga koristii ta nova ulica sve do Bigza tj novog hotela
 
Drugari, trebam ići sa Prokopa, ali me buni što na sajtu Srbija Voza navode i puno polazaka sa glavne železničke. Da li ti polasci idu stvarno sa glavne ili je to greška???
 
Што пише да је на главној, иде са главне. Она је и даље активна.
 
Aha, dakle ipak ima polazaka i sa glavne, specifično gledam za NS. Mislio sam da su ih sve prebacili na Prokop?
 
Nisu sve, prebacili su pola. Nemoguće je predvideti koji polazak je sa glavne a koji sa Prokopa, bez proučavanja reda vožnje.
To što sad imamo je verovatno jedina varijanta gora i od zadržavanja svih polazaka na Glavnoj, kao i od prebacivanja svih polazaka na Prokop.
 
Našao sam polazak kada polazi, ali moji saputnici koji nemaju blage o vozovima su bili u rebusu prvo šta je Beograd Centar stanica i zašto pola polazaka ide sa nje, a pola sa glavne. Da su napisali Prokop u zagradi Beograd Centra bilo bi jasnije ljudima. Ako mogu A2 da zovu virtuelnim koridorom 11, mogu i Beograd Centar da zovu Prokopom.
 
Došao sam na prokop iz pravca pasarele preko autoputa, i nije toliko daleko samo je neprijatno jer se prolazi kroz onu divljinu i jer se preskaču koloseci do pothodnika. Na stanici nekoliko ljudi, kao horor film, moji saputnici su bili zabezeknuti Prokopom jer su prvi put tu.

WC-i su već u lošem stanju, fali sapun nema mašina za sušenje ruku već samo vire žice i.t.d. Jedino što je besplatan i neišaran.

Krenuo je brzi vozić, pa je čekao desetak minuta pre Senjačkog tunela, ne znam iz kog razloga.
Dok sam silazio u NS-u pomislio sam kako bi bilo dobro da se uradi podzemni prolaz tako da bude takav i na NBG-u umesto trenutnog horor filma.

Inače, karta vozom je oko 380 din, dok je autobusom oko 780, ali voz putuje dobrih sat i po+kašnjenje dok autobus prođe za 70 minuta otprilike.
 
Pa koliko ti je bilo kašnjenje voza? Ja sam se skoro vraćao autobusom autoputem i to oko 10 uveče i mislim da je putovao duže od tih 70 minuta.
 
Vrh