Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Izvor: Beobuild.rs

Nastavljeni radovi kod Prokopa


Radovi na izgradnji gornjih pristupnih puteva železničkoj stanici Prokop nastavljaju se posle prekida uslovljenog jako niskim temperaturama. Prvi topliji dani ponovo su pokrenuli gradilište, gde je do sada završeno više od pola projektom predviđenih radova. Izvođač je uveden u posao pre oko 5 meseci, a rok za završetak svih radova je maj ove godine. Projekat južnih pristupa Prokopu podrazumeva izgradnju široke pristupne saobraćajnice sa gornje strane (kota 105), koja bi omogućila vezu staničnog kompleksa i Bulevara kneza Aleksandra sa jedne, odnosno Ulicom Dragana Mancea sa druge strane. Saobraćajnica je dugačka oko 770 metara, a radovi dobro napreduju na obe pozicije.

Celu vest kao i foto reportazu radova mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/nastavljeni-radovi-k ... p2674.html
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0DzZlwmb4o4[/youtube]
170131-Prokop-18.jpg

Celu vest kao i foto reportazu radova mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/nastavljeni-radovi-k ... p2674.html
 
na forumu je vec postala floskula zahvaliti se tebi, igore, na sjajnim reportazama koje redovno objavljujes na sajtu, ali ovom prilikom moram da iskreno cestitam, jer su one zaista postale najrelevantniji uvid u stanje stvari u vezi sa svakom temom koja je od vaznosti za struku(e), ujedno i sajt i forum. ovo dokazuje i obim u kome su citirane cak i po dnevnoj stampi (i njihovim online izdanjima), u drzavi u kojoj novinari ne smatraju za svoju duznost da im i najmanje pariraju autorskim tekstovima koji se ne svode na parafraziranje zvanicnika. svaka cast, samo napred i hvala! +
 
Da li to oni planiraju da na licu mesta da betoniraju grede za vijadukt?
 
Hvala Arapski. Ima kolega novinara koji dobro rade svoj posao, pogotovo u odnosu na uslove u kojima rade.

Sa druge strane ne treba zaboraviti a najmanje zanemariti doprinos clanova foruma koji svojim fotografijama, reportazama i informacijama doprinose kvalitetu Beobuilda i sire.

@stomatolog
Da na licu mesta se rade grede
 
Super reportaža! Polako se vide obrisi, Prokop je odmah tu, ali je fizički odvojen od Bulevara. Bilo bi dobro kada bi spojili i drugi deo Prokopa sa Bulevarom, ali to je jedino mogućekada se završe i ta dva koloseka i ploča koji fale.

Zašto se toliko podiže visina saobraćajnice? Potporni zid ka ulici Mancea je baš visok, ako na toj koti bude bio put biće malo neobično.

@Igor Zašto ne stavljate i video snimak u vest na sajtu? Ovako video snimak vide samo oni koji gledaju forum.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431361#p431361:1p5k3343 je napisao(la):
vucko » February 1st, 2017, 3:58 pm[/url]":1p5k3343]Zašto se toliko podiže visina saobraćajnice? Potporni zid ka ulici Mancea je baš visok, ako na toj koti bude bio put biće malo neobično.
Ne vidim uopšte potrebu za podizanjem na tu visinu , kada je na postojećoj sasvim dobro funkcionisao saobraćaj. U slučaju da zaista tako urade , onda dolazimo u situaciju da ćemo imati mnogo veliki nagib , jer ulaz u ŽS ne može da se podiže , tj. moglo bi , ali zahtevalo mnogo bespotrebnog petljanja.
 
Мислми да се то ради због есног скретања од Прокопа, аутобуси су пре морали да скрену лево до оног мини кружног тока на Малешком брду где се пуне цистерне чистоће.
 
Nema to veze sa desnim skretanjem. Mogli su autobusui bez problema da skreću desno , nego su stavili da se autobusi okreću oko stare okretnice 59 , kako bi pokupili i putnike koji stanuju u blizini. Lično sam viđao kako su neki vozači skretali odmah desno kada bi videli da na staroj okretnici nema nikog.
 
Za tri meseca krece pokrivanje prvog perona i prvi i drugi kolosek.
Povrsina ploce koja treba da se uradi je 9000 kvadrata,a do sad je pokriveno 36 000 kvadrata.
Ukupno 45 000 kvadrata na koju ide stanicna zgrada.



Kalenić sa SSC-a.
 
Овај део ми се допада :vops:

Развој јавног градског превоза путника овог простора планираће се у складу са развојним
плановима Дирекције за јавни превоз.22
Такође, планирано је постепено увођење мреже савременог градског шинског система –
Београдског метроа.
Према развојним плановима, у другој фази планира се развој линије
Београдског метроа која повезује Карабурму, Клинички центар, Железничку станицу "Београд
Центар", Баново и Петлово брдо.
Овај систем се планира у непосредној близини Плана, те ће
утицати на опслуживање предметног простора јавним градским превозом.
За планиране садржаје обезбедити потребан број паркинг места у оквиру припадајуће
парцеле на основу важећих норматива.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432068#p432068:3bv9xk0k je napisao(la):
milos.tro » February 6th, 2017, 12:08 am[/url]":3bv9xk0k]RANI JAVNI UVID U
PLAN DETALJNE REGULACIJE ZA KOMPLEKS BIP-A, GRADSKA OPŠTINA SAVSKI VENAC
planirana namena:
http://www.beograd.rs/lat/gradski-oglas ... eks-bip-a/
file.php
Da li bi mogao da postaviš bolju sliku , na ovcoj se uopšte ne vidi tekst , sve je mutno.
 
Supeer je što su definisane saobraćajnice za Prokop. Pogotovu mislim na saobraćajnicu pored Ruda koja vodi od Prokopa do Bulevara vojvode Putnika
 
Izmesta se BIP a niti mu je tu mesto.

8. ОЧЕКИВАНИ ЕФЕКТИ ПЛАНИРАЊА У ПОГЛЕДУ УНАПРЕЂЕЊА НАЧИНА КОРИШЋЕЊА ПРОСТОРА
На подручју у оквиру границе плана у постојећем стању доминирају привредне површине и у мањем проценту површине намењене комерцијалним делатностима и специјализованој здравственој заштити.
Највећи део подручја планиран је за зоне комерцијалних садржаја, док се специјализована здравствена заштита задржава у мањем проценту.
27
Очекивани ефекти планирања су:
- трансформација површина привредног земљишта у централној зони у комерцијалне делатности и дефинисање параметара и правила за изградњу. Измештањем привредних делатности у спољне и рубне делове града постиже се већа атрактивност предметног простора,
- дефинисање параметара за изградњу комерцијалне зоне у контактном подручју Специјалне болнице и на неизграђеном земљишту,
- стварање оптималних услова за рад специјалне болнице формирањем грађевинске парцеле и дефинисањем урбанистичких параметара за реализацију потребних намена,
- решење саобраћајног приступа планираним садржајима, као и веза на постојећу и планирану саобраћајну мрежу и железничку станицу „Београд-Центар“,
- адекватна инфраструктурна опслуженост простора,
- дефинисање мера заштите животне средине израдом стратешке процене утицаја на животну средину.
 
Ako je neko u mogućnosti , bilo bi dobro da opet slika. Onaj potporni zid koji su pravili kod ulice Dragana Mancea , gde će biti nova raskrsnica , skoro da je spojen sa pomenutom ulicom. Nešto me zeza aparat , pa nisam siguran da mogu da napravim kvalitetne slike. Ono što me iznenađuje je što je ovo prvo gradilište gde sam primetio da ne gusle sa izgradnjom.
 
Vesić:pristupne saobraćajnice grade se prema planu

Gradski menadžer Goran Vesić izjavio je danas da su u toku radovi na pristupnim saobraćajnicama za železničku stanicu „Beograd Centar Prokop iz Bulevara kneza Aleksandra i da se njihov završetak očekuje sredinom godine.

„Radovima, koji su vredni 380 miliona dinara, treba da se poveže Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića sa stanicom Beograd – Centar Prokop. Završeni su svi zemljani radovi kao i tri potporna zida dužine oko 100 metara, a završava se potporni zid za sam most u dužini od 140 metara“, kazao je Vesić gostujući na Pinku.

Vesić je dodao da su urađeni i svi potporni stubovi za most, kao i da je završena i fekalna i kišna kanalizacija.

Dužina same saobraćajnice biće 770 metara, imaće četiri trake, razdelno ostvo širine dva metra, dva autobuska stajališta, most od 145 metara kao i biciklističko-pešačku stazu u dužini od 200 metara. Sve to pratiće i izgradnja 1.500 metara kanlizacione mreže i 560 metara vodovoda. Urađen je dakle, veliki deo posla i očekujemo da sredinom godine imamo kompletno povezan Bulevar Aleksandra Karađorđevića sa stanicom Prokop“, rekao je on.

Vesić je naglasio da će sledeći korak grada biti da se izgrade saobraćajni pristupi stanici „Beograd Centar“ sa donje strane od autoputa.

Podsetio je i da su radovi na izgradnji stanice Prokop počeli 1977. prema ideji gradonačelnika Beograda Branka Pešića iz 1970. godine i da je po tadašnjim planovima rok za izgradnju bio 18 meseci.

„Zbog ekonomske krize u tadašnjoj Jugoslaviji a kasnije i raspada iste države ovaj projekat je više puta napuštan i ponovo oživljavan, ali se ništa značajno nije desilo do odluke ove Vlade da se Prokop završi. Vlada Aleksandra Vučića uspela je da oživi ovaj projekat, i on će biti završen, a završetak ove železničke stanice samo je jedna od pozitivnih posledica projekta Beograd na vodi, dok je drugi ,početak izgradnje nove autobuske stanice u Bloku 42 ove godine“, istakao je Vesić.

Zahvaljujući razvoju projekta Beograd na vodi, kako je dodao gradski menadžer, oživeo je i projekat izgradnje tunela između Save i Dunava

„Svi ovi važni projekti pokrenuti su ponovo i realizuju se zahvaljući razvoju projekta Beograd na vodi, a za grad su veoma značajni jer znače izmeštanje saobraćaja iz centra grada. Sada su svi ti projekti realnost i naša je namera da Beograd bude mesto koje se razvija, gde se rešavaju ključniinfrastrukturni problemi i koje zaslužuje da bude prestonica ovog dela Evrope“, rekao je Vesić.

izvor: studio b
 
„Dužina same saobraćajnice biće 770 metara, imaće četiri trake, razdelno ostvo širine dva metra, dva autobuska stajališta, most od 145 metara kao i biciklističko-pešačku stazu u dužini od 200 metara.“, rekao je Vesić.
Ovo sasvim jasno govori da planiraju da puste linije koje bi bile prolazne tuda ... , a i da biciklistima olakšaju i ohrabre ih da više koriste BG: voz :)
 
Sta li rade po planu .... kad nisu očistili ni postojeci prolaz ispod nadvožnjaka uz prugu ka Sajmu
ne opravda ga ni protekli sneg i hladnoca za malo potrebnog rada metle i lopate
djubre i kamenje na postojecoj stazi godinama stoji i raste....
verovatno kad budu postaviliu tom prolazu i koju sijalicu.... tražiće i Nobelovu nagradu :twisted:
 
Mислим да ни једним планом тај пролаз паралелан са пругом ка новом мосту није предвиђен за кретање пешака.
 
Vrh